Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Z gumami Dunlop Sportmax Sportsmart sem totalno nezadovoljen. :BUA: Gume so jajc od jajca. Velikokrat na izhodu iz ovinka ali pa že tik pred položitvijo nenapovedano zdrsnila zadnja guma. Če se hočeš še malo agresivneje odpeljati na izhodu iz ovinka prav čutiš kako zadek odrsava. Res pa je, da je moja vožnja precej agresivna na plinu. Ne šparam. Po moje so te sportsmartke prej zelo dobre sport touring gume, kot pa zelo športne hypersport pod katere jih komercialisti tiščijo. So bile prejšnji model Qualifier RR veliko boljše. Poleg tega se napram Qualifier RR dalje segrevajo, glede obrabe pa kaj pa vem, malo več že najbrž (pa še to samo po sredini)....moje po dobrih 2000 km gume na robovih zlizane preko indikatorjev profila za cestno uporabo.

Zdaj pa k vprašanju. Odločam se za Pirelli. Sedaj pa hočem absolutno boljše gume kot so Dunlop Sportsmart in se odločam ali naj vzamem akcijski prejšni model Dragon Supercorsa (SC1 in SC2) ali nov model Diablo Supercorsa SP??? Vožnja je po ovinkasti cesti, se pravi avtocesta, ravnine ali dolgi izleti predvsem NO GO.

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa k vprašanju. Odločam se za Pirelli. Sedaj pa hočem absolutno boljše gume kot so Dunlop Sportsmart in se odločam ali naj vzamem akcijski prejšni model Dragon Supercorsa (SC1 in SC2) ali nov model Diablo Supercorsa SP??? Vožnja je po ovinkasti cesti, se pravi avtocesta, ravnine ali dolgi izleti predvsem NO GO.

Lp!

Men osebno najboljsa kombinacija za cesto. SC1 spredaj on SC2 zadaj.Ceprav zdaj palim ze drugi komplet D211gp soft spredaj in GP racer d211 medium zadaj.A le zaradi financ!Ker le ni toliko slabse kot je ceneje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z gumami Dunlop Sportmax Sportsmart sem totalno nezadovoljen. :BUA: Gume so jajc od jajca. Velikokrat na izhodu iz ovinka ali pa že tik pred položitvijo nenapovedano zdrsnila zadnja guma. Če se hočeš še malo agresivneje odpeljati na izhodu iz ovinka prav čutiš kako zadek odrsava. Res pa je, da je moja vožnja precej agresivna na plinu. Ne šparam. Po moje so te sportsmartke prej zelo dobre sport touring gume, kot pa zelo športne hypersport pod katere jih komercialisti tiščijo. So bile prejšnji model Qualifier RR veliko boljše. Poleg tega se napram Qualifier RR dalje segrevajo, glede obrabe pa kaj pa vem, malo več že najbrž (pa še to samo po sredini)....moje po dobrih 2000 km gume na robovih zlizane preko indikatorjev profila za cestno uporabo.

Zdaj pa k vprašanju. Odločam se za Pirelli. Sedaj pa hočem absolutno boljše gume kot so Dunlop Sportsmart in se odločam ali naj vzamem akcijski prejšni model Dragon Supercorsa (SC1 in SC2) ali nov model Diablo Supercorsa SP??? Vožnja je po ovinkasti cesti, se pravi avtocesta, ravnine ali dolgi izleti predvsem NO GO.

Lp!

Vzemi Dragon Supercorso (SC1, SC2), ne bos zgresil - kilometrina bo pa manjsa kot z Dunlopom, grip pa precej boljsi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O.K. hvala vam za pomoč pri izbiri. Torej Dragon Supercorsa SC1 in SC2 (diablo SC1 in SC2 je ziher boljša vendar tudi dražja). Za kilometrino pa vem, da bo manjša, ampak raje imam cel motor pa tudi če gre kak komplet gum več, kot pa sesut motor oz. tako kot sedaj vedno cvikaš kaj bo in izgubljaš samozavest.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Počasi bo čas za menjavo gum. Pa me zanima, kaj priporočate.

Vsekakor pa... Odpade Bridgestone BT016 (katere so original na motorju), ker mi ne vlivajo nekega zaupanja in tja proti meji gume včasi drsi.

Ne vozim čisto na meji gume... Manjka mi kakšen mm ali 2.

Iščem gume, ki bodo zdržale nekje 5000 km (kolikor sem prebrala po vaše, je to nekje 3000 km, ker očitno samo jaz delam veliko km z gumami ali pač).

Vozim se sama, kdaj pa kdaj je tudi vmes avtocesta (od lukovice ali krtine do vrhnike) kadar grem proti morju.

Kaj lahko predlagate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se rada pelješ zelo "sportski" potem GP Racer 211. Jaz imam medium/medium pa so za 6000km. Takrat so pri meni zrele za menjavo obe, prednja in zadnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Počasi bo čas za menjavo gum. Pa me zanima, kaj priporočate.

Vsekakor pa... Odpade Bridgestone BT016 (katere so original na motorju), ker mi ne vlivajo nekega zaupanja in tja proti meji gume včasi drsi.

Ne vozim čisto na meji gume... Manjka mi kakšen mm ali 2.

Iščem gume, ki bodo zdržale nekje 5000 km (kolikor sem prebrala po vaše, je to nekje 3000 km, ker očitno samo jaz delam veliko km z gumami ali pač).

Vozim se sama, kdaj pa kdaj je tudi vmes avtocesta (od lukovice ali krtine do vrhnike) kadar grem proti morju.

Kaj lahko predlagate?

Pirelli Diablo Rosso Corsa ali pa Dragon Supercorsa - ce se lepo vozis znas kamot nardit med 4000 in 5000km. Je pa to cist druga pesem kot pa Dunlop (osebno mnenje). Sam imam PRO varianto in je OK (cca 15-20 eur cenejsa na set od SC)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan

Mene zanima kake tlake naj uporabim za bolj grobo voznjo po cestah. Vozim spredaj gp racer 211 m, zadaj sportsmart z tlaki 2.5 spredaj 2.8 zadaj. Imam pa občutek nesigurnosti pri hitri vožnji ne vem bi mogoče tlaki pomagali? predvsem me muči zadnja guma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O.K. hvala vam za pomoč pri izbiri. Torej Dragon Supercorsa SC1 in SC2 (diablo SC1 in SC2 je ziher boljša vendar tudi dražja). Za kilometrino pa vem, da bo manjša, ampak raje imam cel motor pa tudi če gre kak komplet gum več, kot pa sesut motor oz. tako kot sedaj vedno cvikaš kaj bo in izgubljaš samozavest.

Sama karkasa je pri Pireliijevih gumah tega ranga enaka po plasteh (spredanja in zadnja imata spiralno navitje z razliko od Dunlopa - razen Roadsmart, Bridgestona, Michelina..), gre za zgolj minimalne razlike v sami zmesi in zateznih silah spiralnega navitja (ce primerjava Dragon in Diablo Supercorso), vendar verjemi da teh razlik ne bos opazil - z Dragon nimas kej falit... Guma pa drzi po 5km pri +20°C za po kolenu brez tezav!

PS. feedback je bistveno boljsi kot pri dunlopu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se rada pelješ zelo "sportski" potem GP Racer 211. Jaz imam medium/medium pa so za 6000km. Takrat so pri meni zrele za menjavo obe, prednja in zadnja.

ravno o GP rader 211 sem razmišljala, a nisem upala naglas povedat, ker nisem vedela, če so "prave" zame.

a so različnih trdot? tako da vem, ko bom spraševala pri vulkanizerju. še vedno najcenejši širnik?

drugače pa... zaenkrat sem naredila 2200 km z r6, tako da ne morem rečit, da se peljem kot profi... se pa trudim.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS. feedback je bistveno boljsi kot pri dunlopu

tako čutiš ti..jaz naprimer čisto drugače..zato pa je fajn da mamo na voljo več različnih proizvajalcev..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako čutiš ti..jaz naprimer čisto drugače..zato pa je fajn da mamo na voljo več različnih proizvajalcev..

Hvala bogu, in prav je tako :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako čutiš ti..jaz naprimer čisto drugače..zato pa je fajn da mamo na voljo več različnih proizvajalcev..

Jaz sem imel tudi več občutka s Pirelli kot pa sedaj z GP Racer, ampak mi GP Racer tolk časa zdrži, da sem še en komplet kupil. Gripa imata itak obe zadost. Če sem sprednjo gumo na cesti do roba zvozil, pol je jasno da drži zadosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... evo po 2 dneh Grossglocknerja in avstrijskih alp... "dotolkel" ME Z-6 (obe!)... sem komaj čakal! ...in jo resnično NE PRIPOROČAM NOBENEMU. Enostavno pretrda... že pri malo bolj živahnem pospeševanju iz ovinka tudi na suhem je pridno zdrsavala... v mokrem pa "živ obup"...kot "po jajcih" Zanimivo, da mi jih je "neslo" najbolj po levi strani... mi zgleda ti ovinki najbolj ležijo, ...kljub relativno visoki avtocestni kilometrini, bi po sredini še bla...

Naredil z zadnjo 12000, s sprednjo 13000. Za primerjavo: z res bistveno boljšo Roadsmartko (mi jo je ravno tako pobralo po robovih) sem naredil morda max 1000 km manj - a vsekakor bistveno varnejši in boljši občutek, tudi na mokrem.

Sicer, pa dam v ponedeljek Metzelerju še eno šanso, ker je pri "kolegu" v šoštanju (da ne bo reklame) ravno na zalogi: tokrat seveda Z-8. Pa da vidimo! Drugače naslednjo spomlad vsekakor nazaj na Roadsmart.

Aja., kdor pa išče res samo KILOMETRINO, je pa Z-6 čist O.K....Po suhem in po pameti...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O.K. hvala vam za pomoč pri izbiri. Torej Dragon Supercorsa SC1 in SC2 (diablo SC1 in SC2 je ziher boljša vendar tudi dražja). Za kilometrino pa vem, da bo manjša, ampak raje imam cel motor pa tudi če gre kak komplet gum več, kot pa sesut motor oz. tako kot sedaj vedno cvikaš kaj bo in izgubljaš samozavest.

Js sm z pireliko dragon supercorsa sc2 naredil borih 2500 kilometrov, guma drži zelo dobro, razen na kakšnem slabšem asfaltu, se prav čuti kako zadnja guma drsi iz ovinka. Segreje se hitro, grip ima dober, zmotila me je samo kilometrina :) Res pa je da je bila prva vgradnja na ktm 690 smc, če je mogoče v tem razlika. Piše pa gor made in germany

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ne vem...a ste tu sami freaki, pa jest en hud softić, da imate gume po robovih pobrane ( in to v cestni uporabi)...mi še ni uspelo znucati gume samo po robovih, vedno mi jo znuca po sredini do nule, pa do roba lepo zvezno do celega profila...pa tudi še nisem videl, da bi imel kdo gumo zradirano po robovih, po sredini pa da bi imela še profil, RAZEN če so bili na gumi očitni znaki vožnje na pisti. Tam je seveda čisto drugače...

:surrender: :surrender:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo je odvisno tudi kje se voziš. Jaz očitno nimam takega stila vožnje, ki bi bil do gum pretirano agresiven, saj s športnimi gumami delam veliko kilometrov. Ampak kljub temu je bil pri zadnjih 5 setih rob (ne nujno skrajni rob, lahko tudi tisti pas med sredino in skrajnim robom) prej fuč kot sredina, ali pa je bila obraba čisto enakomerna tekom cele površine gume. Nikoli pa sredina pred robom.

Recept? Večinoma delam kratke furce po lokalnih ovinkastih cestah (Ride, Rakitna, itd..), če grem na AC se peljem lepo 130-150, ne nažigam na polno iz vsakega križišča in semaforja. Po ravninah ne tiščim, po ovinkih dinamično. In je praktično nemogoče sredino prej uničit.. Govorim za športne gume. Pri kakšnih ST gumah verjamem, da gre sredina prej..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...seveda je to vse res, kar si napisal...imaš pa tudi to prednost, da si iz Cerknice in ovinke imaš pred nosom, kamorkoli greš... jest moram pa najprej čez cel marost do Rakitne, pa pol čez čez Cerknico na ride...

Tudi jaz imam podoben stil vožnje kot ti, s tem , da rada zadaj prisede še moja talepša polovica..to pa precej vpliva na kilometrino in obrabljenost gum, pa čeprav se žena ovinkov ne boji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...seveda je to vse res, kar si napisal...imaš pa tudi to prednost, da si iz Cerknice in ovinke imaš pred nosom, kamorkoli greš... jest moram pa najprej čez cel marost do Rakitne, pa pol čez čez Cerknico na ride...

Tudi jaz imam podoben stil vožnje kot ti, s tem , da rada zadaj prisede še moja talepša polovica..to pa precej vpliva na kilometrino in obrabljenost gum, pa čeprav se žena ovinkov ne boji...

Kot si povedal, odvisno kje živiš. Jaz tudi rabim celo večnost do ovinkov in tudi moja se vozi kar dosti z menoj, zato jo poradira prej po sredini kot pa po robu in tudi z SS gumo naredim min. 6kkm, tak da..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj se opazi vpliv namena vožnje pri obrabi gume, če potuješ je skoraj nikoli ne boš ponucal po robih, če si daily commuter v službo ali po opravkih prav tako ne, če pa kilometre nabiraš izključno v užitkarske namene s podiranjem motocikla v ekstremne nagibe in se za nameček še izogibaš avtocestam in obvoznicam je pa guma po robih prej pobrana kot po sredini, sopotnik pač vpliva na nekoliko višjo obrabo gume kot običajno še vedno pa vse zgoraj zapisano velja enako.

LP Bajsi

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan

Mene zanima kake tlake naj uporabim za bolj grobo voznjo po cestah. Vozim spredaj gp racer 211 m, zadaj sportsmart z tlaki 2.5 spredaj 2.8 zadaj. Imam pa občutek nesigurnosti pri hitri vožnji ne vem bi mogoče tlaki pomagali? predvsem me muči zadnja guma.

Ti dve Dunlopki imata NTEC tehnologijo. Se pravi vozi se lahko z manjšimi tlaki. Tvoji tlaki 2.5 in 2.8 so po moje veliki. Jaz sem vozil s tlaki 2.5 in 2.5 pa se mi je zdelo, da je zadnja guma po 100 km nažigavanja tako trda, kot kakšen balon. Zdaj je pa tako, če imaš malo manjši tlak (vendar ne pretiran) se tudi oblika gume v nagibu lažje prilagodi cestišču, kot pa nabito polna, kjer sama guma ne more več nič "dihati".

Jaz vozim na cesti z tlaki spredaj 2.1 in zadaj 2.2, pa sem super zadovoljen. Ponavadi bi naj šel, kakšen 0.1 - 0.2 bara manj od tovarniško predpisane (ki so podane za bolj touring), če voziš bolj sportski način. Drugače z gumami Gp Racer vozjo na grobniku tudi s tlaki 1.7 spredaj in 1.3 zadaj.

Seveda sem pa govoril o tlakih merjenih pri mrzli pnevmatiki, saj ko jo zagreješ se tlak v pnevmatiki še dvigne za cca. 0.3 bara. Probuj s tlaki, pa boš našel sebi primernega. Če pa nisi ziher v male tlake pa privzami tovarniško podan minimum, pa je to to. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan

Mene zanima kake tlake naj uporabim za bolj grobo voznjo po cestah. Vozim spredaj gp racer 211 m, zadaj sportsmart z tlaki 2.5 spredaj 2.8 zadaj. Imam pa občutek nesigurnosti pri hitri vožnji ne vem bi mogoče tlaki pomagali? predvsem me muči zadnja guma.

Aja pa še to sem pozabil. Ne vem, če si bral moje objave malo nazaj, ampak mislim da imava enak problem z zadnjo gumo Sportsmart. Tudi jaz sem mislil, da je težava v tlakih, pa sem ostal razočaran. Tudi zdaj z manjšim tlakom, ni veliko bolje. Malo je, ji pa vseeno ne zaupam več. Moje mnenje je še vedno, da je guma zelo dobra turistično športna guma, za nažigavanje pa žal ni, ker preveč rada nenapovedano preseneti. Pa naj trgovci in revije še kako nasprotno trdijo. S to gumo niti pod razno nebi šel na dirkališče!

P.S.:

Če koga zanima, se pa lahko zmenimo za ugoden odkup moje zadnje Sportsmartke, širine 180, prevoženih cca 2500 km ter na robih pobrana do markerjev, sredina pa še ima nekaj profila. Ker jaz bom menjal komplet gum, in se mi jo po eni strani zdi škoda stran metati tako, da za tistega ki ni tako agresiven pa gre bolj redko ali pa nikoli po kolenu, jo bo še lahko po sredini vozil nekaj časa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ne vem...a ste tu sami freaki, pa jest en hud softić, da imate gume po robovih pobrane ( in to v cestni uporabi)...mi še ni uspelo znucati gume samo po robovih,

Lej... nisem napisal da po skrajnih robovih... ker tudi sam ne "polagam" in delam kar zgledno kilometrino... izrabi se mi pa najprej pas med sredino in robom... XJR sicer sploh nekih nagibov ne omogoča ker zelo hitro počoha s štenderjem. Do stopalk itak ni šanse prit. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej... nisem napisal da po skrajnih robovih... ker tudi sam ne "polagam" in delam kar zgledno kilometrino... izrabi se mi pa najprej pas med sredino in robom... XJR sicer sploh nekih nagibov ne omogoča ker zelo hitro počoha s štenderjem. Do stopalk itak ni šanse prit. :rolleyes:

Res je, ta pas med sredino in robom gre najraje. Pa ne rabiš bit profi, niti po kolenu. Da bi res sam rob zradiru, je po moje najlažje na pisti. Pa še tam po moje gre prej pas med sredino in robom. Tam imaš tudi robne idikatorje legalnosti porabe profila. Čisto sredino ti pa najraje pobere dolge ture večino sam naravnost (avtocesta).

Pa še nekaj je, sama gume ne pove kako izkušen motorist si. Prej pove, kako počneš z gasom, zaviranjem in predvsem kje se voziš, ne pa toliko ali gre zmerom do konca ali voziš z rezervo. Razen malenkost o globini nagiba te izda "chicken stripe" na gumi, seveda če ga imaš. Pa še to je tako tako, lahko imaš pač takšen stil, da v ovinku bolj zlezeš z motorja, s tem premakneš težišče in ob tem takem je lahko motor malenkost bolj "pokonci". ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!