Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

ja in tudi kot nekaterim bolj pašejo rjavolaske, drugim pa blondinke itd. prav tako nekaterim bolj pašejo michelin, drugim dunlop, tretjim pa sava..

za sprobat je pa vseen vse..enkrat že najdeš prave zase..

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

ja in tudi kot nekaterim bolj pašejo rjavolaske, drugim pa blondinke itd. prav tako nekaterim bolj pašejo michelin, drugim dunlop, tretjim pa sava..

za sprobat je pa vseen vse..enkrat že najdeš prave zase..

to si pa dobro reko....

zato pa js svoji punci rečem "dej se na blont pobarvaj, da bo malo spremembe" če pa ne, bom šov pa iz dunlopa na metzeler....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

..jest pa da grem iz DUREX na ROUGE.....:naughty:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

..jest pa da grem iz DUREX na ROUGE.....:naughty:

Sam te pa dobesedno en K... držijo!! whistle.gif

Sam res....vsaka gumica ima svoj namen in usodo trance_21_laughing1.gif

Popravljeno . Popravil Robertjur
Objavljeno

-zadnja pirelli diabolo strada ne vem če je zdržala 7000km na SV650,glede na moj način vožnje (recimo temu,lagano sportski) nisem navdušen,zdaj imam namen sprobat roadsmart

Objavljeno

-zadnja pirelli diabolo strada ne vem če je zdržala 7000km na SV650,glede na moj način vožnje (recimo temu,lagano sportski) nisem navdušen,zdaj imam namen sprobat roadsmart

Sprobaj Roadtek, pa boš sigurno zadovoljen naredil boš najmanj 10 K kil. ++:hmm:

Objavljeno

-zadnja pirelli diabolo strada ne vem če je zdržala 7000km na SV650,glede na moj način vožnje (recimo temu,lagano sportski) nisem navdušen,zdaj imam namen sprobat roadsmart

če že, potem raje počakaj na drugo verzijo roadsmarta..da jo dostavjo..

Objavljeno

če že, potem raje počakaj na drugo verzijo roadsmarta..da jo dostavjo..

Kdaj pa naj bi to blo, pa kolk zna bit okvirna cena kompleta za 180 in 120??

Objavljeno

Kdaj pa naj bi to blo, pa kolk zna bit okvirna cena kompleta za 180 in 120??

kmalu in približno isto kot stara..

Objavljeno

Pozdravljeni!

1)Zanima me razlika med gumo METZELER M5 in Z8. Katera od njiju je bolj pimerna za vožnjo po cestah. Katera se prej segreje na delovno temperaturo in katera bolje drži pri nizkih temperaturah(npr. 5-10 C), dežju. Ali se da z Z8 pelajati tudi bolj dinamično-športno.

2) Zgoraj našteto me zanima tudi za DUNLOP SPORTSMART in METZLER M5

MOTOR: VFR 800

KM letno: 12.000-14.000 km

Način vožnje: Ovinkci moja strast, hitrost ne.

LP,

Objavljeno

Pozdravljeni!

1)Zanima me razlika med gumo METZELER M5 in Z8. Katera od njiju je bolj pimerna za vožnjo po cestah. Katera se prej segreje na delovno temperaturo in katera bolje drži pri nizkih temperaturah(npr. 5-10 C), dežju. Ali se da z Z8 pelajati tudi bolj dinamično-športno.

2) Zgoraj našteto me zanima tudi za DUNLOP SPORTSMART in METZLER M5

MOTOR: VFR 800

KM letno: 12.000-14.000 km

Način vožnje: Ovinkci moja strast, hitrost ne.

LP,

Vzemi Roadsmart, vsi na VFRkah jih hvalijo, ali pa probaj sedaj novo Roadsmart,ki pride kmalu. Pri tvoji kilometrini komplet pa pol do dva na sezono. Odvisno od desnega zapestja :P

M5 je segment bolj športna guma ( podobna kot Dunlopov SportSmart) sicer sem jo vozil le na 1000RR, kilometrina cca 6-7k km, mraza in dežja pa se izogibam, tako da... nevem kako drži.

Objavljeno

Z8 še nisem peljal, M5 pa sem zdrajsal en komplet.

M5 so se mi od začetka kar dopadle, kazalo je, da bodo naredile tudi solidno kilometrino, pa sem naredil z njo dobrih 5kKm , s tem da sem jo šparal po sredini ( AC, močno pospeševanje...). Res pa je , da imam dvovaljnika, kar pomeni ene 20-30% manj prevoženih km kot s 4-valjnikom.

Guma se je segrela zelo hitro, držala skoraj "do roba"- kot reče izguljena fraza na MS... zakaj SKORAJ?...ker do roba nisem nikoli prišel, pa sem drgnil kolena, pa je še vedno manjkal kak mm do roba. Se mi zdi, da je ta guma na koncu kar malo preveč "ukrivljena" in bi moral nagniti še precej, da bi zgulil še rob. Na marofu sem užgal, ker sem malo pretiraval in gumo scvrl, ravno tako mi jo je uspelo pregreti na Golici v Avstriji. Bolj ko je šla h koncu, bolj mi je šla na živce ( kot vsaka obrabljena guma) . Zaupanja vano nisem imel več nobenega. Naslednja je šla gor Dunlop SportSmart. Rezultat::D . Zaenkrat. Za dvakrat bomo pa še videli. Drži v redu ( to je relativen pojem), glede obrabe se mi zdi enako kot pri vseh ostalih gumah - 1mm profila na 1000km.

Če bi še enkrat izbiral med temi dvemi pnevmatikami........ Sport Smart :OK: Obvezno. ...mogoče gre naslednja gor GP racer...tako , iz firbca, ker fantje pravijo, da če sem z D SS tako zadovoljen, se mi bo pri GP racer smejalo do ušes....

Objavljeno

Z8 še nisem peljal, M5 pa sem zdrajsal en komplet.

M5 so se mi od začetka kar dopadle, kazalo je, da bodo naredile tudi solidno kilometrino, pa sem naredil z njo dobrih 5kKm , s tem da sem jo šparal po sredini ( AC, močno pospeševanje...). Res pa je , da imam dvovaljnika, kar pomeni ene 20-30% manj prevoženih km kot s 4-valjnikom.

Guma se je segrela zelo hitro, držala skoraj "do roba"- kot reče izguljena fraza na MS... zakaj SKORAJ?...ker do roba nisem nikoli prišel, pa sem drgnil kolena, pa je še vedno manjkal kak mm do roba. Se mi zdi, da je ta guma na koncu kar malo preveč "ukrivljena" in bi moral nagniti še precej, da bi zgulil še rob. Na marofu sem užgal, ker sem malo pretiraval in gumo scvrl, ravno tako mi jo je uspelo pregreti na Golici v Avstriji. Bolj ko je šla h koncu, bolj mi je šla na živce ( kot vsaka obrabljena guma) . Zaupanja vano nisem imel več nobenega. Naslednja je šla gor Dunlop SportSmart. Rezultat::D . Zaenkrat. Za dvakrat bomo pa še videli. Drži v redu ( to je relativen pojem), glede obrabe se mi zdi enako kot pri vseh ostalih gumah - 1mm profila na 1000km.

Če bi še enkrat izbiral med temi dvemi pnevmatikami........ Sport Smart :OK: Obvezno. ...mogoče gre naslednja gor GP racer...tako , iz firbca, ker fantje pravijo, da če sem z D SS tako zadovoljen, se mi bo pri GP racer smejalo do ušes....

Vse kar si napisal mislim de drži....razen gume trance_21_laughing1.gif

GPjke nabavi poozimi gor pa jih natakni ko bo spet 30 stopinj ker zimska guma to ni tongue.gif

Mene pa zanima če je še kdo opazil da GP Racer -ka kar glasno poje med vožnjo eek.gifeek.gif Še pri nobeni gumi nisem opazil da profil tako poje med vožnjo trance_11_confused.gif Podobno kot zimske gume na avtu trance_19_hmm.gif

Objavljeno

Vse kar si napisal mislim de drži....razen gume trance_21_laughing1.gif

GPjke nabavi poozimi gor pa jih natakni ko bo spet 30 stopinj ker zimska guma to ni tongue.gif

Mene pa zanima če je še kdo opazil da GP Racer -ka kar glasno poje med vožnjo eek.gifeek.gif Še pri nobeni gumi nisem opazil da profil tako poje med vožnjo trance_11_confused.gif Podobno kot zimske gume na avtu trance_19_hmm.gif

A ti motor premal ropota, da to slišiš? :P

Objavljeno

Povzeto iz ene spletne objave:

2338.jpg

Guess what? You can get your knee down on the Roadsmart II.

A dej, se pravi da se z prvo serijo ne da :P

Objavljeno

Povzeto iz ene spletne objave:

2338.jpg

Guess what? You can get your knee down on the Roadsmart II.

A dej, se pravi da se z prvo serijo ne da :P

Ta si bo kolk spahnu tolk zvija nogo k tlom. Ja s katero cestno gumo pa ne moreš na koleno (jaz sem vozil z D220 na koleno)? Problem je v večini samo pregrevanje gume.

Objavljeno

Mene zanima, če kaj pucate gume ko grete iz grobnika recimo na marof? Ker sem imel nenavaden zdrs prednje gume na marofu, so pa bile vse nasvalkane od grobnika. Je lahko bil to krivec? Al je pa že prednja guma zanič :)

Objavljeno

BMW f800s, vožnja kar dinamična le iz ovinkov ne ožemam res gas do konca in pred ovinki ravno tako mal bolj na izi z bremzami. Običajno se mi guma prej obrabi ob strani kot po sredini. Danes sem menjal zadnjo Dunlop Qualifier 2 za Sportsmart. Q2 je zržala "le" 5900km kar je v primerjavi z Michelinko malo. Pred tem sem imel gor spredaj Michelin Pilot Power in zadaj PilotRoad 2ct. Komplet sem menjal pri 8500km s tem da je bila obrabljena prva guma, zadnja pa bi zdržala še kakšnega jurja. Tako da ne vem če je Dunlopka toliko cenejša kot je zdržala manj km :hmm: SportSmart naj bi dejansko držala malo dlje tako da probam še to, drugače grem pa nazaj na Michelin ali pa potipam še kakšno drugo znamko. Kakšne občutne razlike med Q2 in PilotRoad pri cestni uporabi nisem opazil dalo me le moti da Dunlopke spredaj ne spraviš do roba pa če z komolci po tleh vlečeš in da se zaradi tega vsaj pri meni dosti bolj neenakomerno obrablja.

Objavljeno

BMW f800s, vožnja kar dinamična le iz ovinkov ne ožemam res gas do konca in pred ovinki ravno tako mal bolj na izi z bremzami. Običajno se mi guma prej obrabi ob strani kot po sredini. Danes sem menjal zadnjo Dunlop Qualifier 2 za Sportsmart. Q2 je zržala "le" 5900km kar je v primerjavi z Michelinko malo. Pred tem sem imel gor spredaj Michelin Pilot Power in zadaj PilotRoad 2ct. Komplet sem menjal pri 8500km s tem da je bila obrabljena prva guma, zadnja pa bi zdržala še kakšnega jurja. Tako da ne vem če je Dunlopka toliko cenejša kot je zdržala manj km :hmm: SportSmart naj bi dejansko držala malo dlje tako da probam še to, drugače grem pa nazaj na Michelin ali pa potipam še kakšno drugo znamko. Kakšne občutne razlike med Q2 in PilotRoad pri cestni uporabi nisem opazil dalo me le moti da Dunlopke spredaj ne spraviš do roba pa če z komolci po tleh vlečeš in da se zaradi tega vsaj pri meni dosti bolj neenakomerno obrablja.

Suzuki SV1000S, Dunlop RoadSmart - zadnja dobrih 8000km, prednja dobrih 12000km. To je prva zadnja guma, ki mi je zdržala več kot 6000km, da o prednji sploh ne govorim... :whistle:

Druga zadnja je zdaj na dobrih 6000km in še ima nekaj profila.

D.

Objavljeno

Kolega ima sedaj RoadSmart na Fz6 pa pravi da je kar problem z oprijemom po hladni cesti in dokler guma ni ogreta. Sem se tudi začudil nad njegovo izbiro ker je kar med hitrejšimi na cesti. Če bi gledal za to gumo bi že raje vzel PilorRoad 2CT ki je nekje isti rang pa se mi nekako Michelin še vedno bolj dopade. PA tuki kakšen km več bi pomoje naredil z njo. Bom videl koliko časa bo zdržala SportSmart. Od nekaj kolegov sem že slišal da zdrži presenetljivo dolgo in večk kot Q2 čeprav je za rang bolj športna guma :worship:

Objavljeno

Pozdravljeni!

1)Zanima me razlika med gumo METZELER M5 in Z8. Katera od njiju je bolj pimerna za vožnjo po cestah. Katera se prej segreje na delovno temperaturo in katera bolje drži pri nizkih temperaturah(npr. 5-10 C), dežju. Ali se da z Z8 pelajati tudi bolj dinamično-športno.

2) Zgoraj našteto me zanima tudi za DUNLOP SPORTSMART in METZLER M5

MOTOR: VFR 800

KM letno: 12.000-14.000 km

Način vožnje: Ovinkci moja strast, hitrost ne.

LP,

Ali bi mi kdo znal karkoli povedati o Metzeler Z8?!

LP,

Objavljeno

Ali bi mi kdo znal karkoli povedati o Metzeler Z8?!

LP,

Vozil Z8 interact na dorsoduro 1200.

Koliko zdržijo ti ne znam povedat. Kako se obnašajo na mokrem tudi ne. Za makedam niso. So pa zelo predvidljive na asfaltu. Globok profil obeta veliko kilometrino, ni pa nujno.

Meni niso bile napačne, se mi pa zdi da je bil motocikel tudi zaradi teh pnevmatik len pri menjavah v ovinku. Jaz bi izbral druge.

Ker že sprašuješ o Sportsmart..vzemi v razmislek tudi Roadsmart II.

Objavljeno

Vozil Z8 interact na dorsoduro 1200.

Koliko zdržijo ti ne znam povedat. Kako se obnašajo na mokrem tudi ne. Za makedam niso. So pa zelo predvidljive na asfaltu. Globok profil obeta veliko kilometrino, ni pa nujno.

Meni niso bile napačne, se mi pa zdi da je bil motocikel tudi zaradi teh pnevmatik len pri menjavah v ovinku. Jaz bi izbral druge.

Ker že sprašuješ o Sportsmart..vzemi v razmislek tudi Roadsmart II.

Tudi o RoadSmart II sem že razmišljal, vednar bi rad najprej kak resen test prebral. Zankrat še nisem zasledil nobenga resnega testa. Hvala za info.

Lp,

Objavljeno

Tudi o RoadSmart II sem že razmišljal, vednar bi rad najprej kak resen test prebral. Zankrat še nisem zasledil nobenga resnega testa. Hvala za info.

Lp,

četrtek zvečer ;)

Objavljeno

četrtek zvečer ;)

Super ja...po mojem bo samo o tem kako se pelje...testu bom verjel, potem ko bo testirana na nekaj različnih motorjih in to dokler se ne obrabi...potem pa zna biti tudi alternativa..kajti vsi iščemo soliden oprijem v vseh možnih pogojih, pa še super kilometrino.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!