Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

No, jaz in moj gsxr1000 sva se nekak najdla prav na BT016pro,lanski model. Pač teste prebral,vsepovsod je zmagovala in pol pač vzameš. Obraba? Brez avtocest,veliko "dolomitov",brez nesmiselnega pospeševanja,ena oseba,enakomerna obrabljenost po širini in nanese 10000km za zadnjo. Pa to ni niti približno počasna vožnja, je pa po pameti...

Letos jo je zamenjala S20 in seveda spet kupim. Aja,pa v dežju res dober prime

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz in moj gsxr1000 sva se nekak najdla prav na BT016pro,lanski model. Pač teste prebral,vsepovsod je zmagovala in pol pač vzameš. Obraba? Brez avtocest,veliko "dolomitov",brez nesmiselnega pospeševanja,ena oseba,enakomerna obrabljenost po širini in nanese 10000km za zadnjo. Pa to ni niti približno počasna vožnja, je pa po pameti...

Letos jo je zamenjala S20 in seveda spet kupim. Aja,pa v dežju res dober prime

Hmmm, prebral sem veliko testov, in nisem nikjer zasledil, da bi BT 016 kjerkoli zmagala, niti ni bila blizu vrha, ampak ponavadi prej na dnu lestvice. Glede na to, da pa z njo narediš 10000 km, potem je pa dejstvo, da si z motorjem ZELO nežen in da boljše gume res ne potrebuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz in moj gsxr1000 sva se nekak najdla prav na BT016pro,lanski model. Pač teste prebral,vsepovsod je zmagovala in pol pač vzameš. Obraba? Brez avtocest,veliko "dolomitov",brez nesmiselnega pospeševanja,ena oseba,enakomerna obrabljenost po širini in nanese 10000km za zadnjo. Pa to ni niti približno počasna vožnja, je pa po pameti...

Letos jo je zamenjala S20 in seveda spet kupim. Aja,pa v dežju res dober prime

Svaka čast za tole kilometrino, potem mi pa res ni jasno zakaj jo je men tok hitro pobralo. Je pa to znano dejstvo in tudi na italijanskem Z1000SX forumu se vsi pritožujejo, da naredijo tam med 4-5 tisoč kilometri s tole gumo. Sicer ni PRO je sam bt016 prva vgradnja, ampak take razlike vseeno ne bi smelo biti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem no, ampak Motorrad je lani testiral gume,na prvem mestu bt016pro in pirelli diablo rosso;pirelli boljši na pisti, bt pa na mokrem, tko da se je točkovno pokrilo.

Je pa že velika razlika med bt016 in bt016pro,vsaj kar se vzdržljivosti tiče oz. kilometrine.

Bi pa verjel, da lahko gredo pri 4-5 tisoč kilometri rakom žvižgat, sem mal čekiral profil po konkretnem gonjenju iz Senja proti Karlobagu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem no, ampak Motorrad je lani testiral gume,na prvem mestu bt016pro in pirelli diablo rosso;pirelli boljši na pisti, bt pa na mokrem, tko da se je točkovno pokrilo.

Je pa že velika razlika med bt016 in bt016pro,vsaj kar se vzdržljivosti tiče oz. kilometrine.

Bi pa verjel, da lahko gredo pri 4-5 tisoč kilometri rakom žvižgat, sem mal čekiral profil po konkretnem gonjenju iz Senja proti Karlobagu...

Še huje je pa kakih nujnih 300km avtoceste pozimi in v dvoje :(
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj testov:BT016 http://www.motorcycl...Hypersport.aspx RIDER NOTES:

“These tires are without question the best in B Group. Heat-up time is outstanding as is rear traction at all lean angles. You have to try to get the rear tire to spin on these things—unbelievable. Plus, traction is consistent and never changes as the tires get hot. It is almost absurd that a mid-range street tire can serve up this level of performance. Turn-in is very neutral feeling and predicable much like the Rosso and Power. Stability was also at a high level. These are one of the best tires I’ve ever ridden on.”

SPORTSMART http://www.motorcycl...son-Review.aspx RIDER NOTES:

“Insane amounts of traction. Heat-up time is also astounding. The front tire feels like it has a very triangular profile. It turns in aggressively but is predicable with perfect stability. Both tires feel firm and do not move around at all yet they deliver good feel. Rear tire has insane traction everywhere. Feel wasn’t as good as the Power One or Pirelli and the carcass felt stiffer. Grip was consistent and never tapered. It actually felt like I could race on these tires.”

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jaz bi dodal eno vprašanje. Letos imam spet srečo z žeblji. Včeraj potegnil iz zadnje gume 5mm dolgega in 1,5mm širokega. Guma ne pušča, vulkanizer noče popraviti, kupi novo pravi (se strinjam). Vendar imam obute Dunlopke Sedaj pa bi šel na Bridgestone. Bi lahko to bil kakšen problem pri sami vožnji (Dunlop/Bridgestone)? Ja, pa če kdo ve, do kakšne širine vulkanzer res popravlja, zakrpa gumo?

Hvala LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jaz bi dodal eno vprašanje. Letos imam spet srečo z žeblji. Včeraj potegnil iz zadnje gume 5mm dolgega in 1,5mm širokega. Guma ne pušča, vulkanizer noče popraviti, kupi novo pravi (se strinjam). Vendar imam obute Dunlopke Sedaj pa bi šel na Bridgestone. Bi lahko to bil kakšen problem pri sami vožnji (Dunlop/Bridgestone)? Ja, pa če kdo ve, do kakšne širine vulkanzer res popravlja, zakrpa gumo?

Hvala LP

gum za motorje se ne flika, če imaš žebelj v čepu - zunanjem delu gume, potem ni panike, ker je še dosti gume, pa še tam je verjetno postrani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za hiter odziv. Žebelj se je nahajal skoraj na sredini gume (zadnje). Gumo sem pa lansko leto septembra menjal, zaradi istega razloga, profil je skoraj cel. Kolikšna debelina pa je samega plašča?? In kako je pri segreti gumi in raztezanju??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za hiter odziv. Žebelj se je nahajal skoraj na sredini gume (zadnje). Gumo sem pa lansko leto septembra menjal, zaradi istega razloga, profil je skoraj cel. Kolikšna debelina pa je samega plašča?? In kako je pri segreti gumi in raztezanju??

katere gume pa imaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gum za motorje se ne flika

zapisek Kanadčana lastnika Bandita 1200

People debate the safety of tire patches. I'm a patcher. I've had to be...every rear tire on my Bandit 1200 has needed patching far too early in its life. So I've ridden on patched tires more than unpatched ones. If the hole is near the centerline I don't worry. If it is in the cornering area I replace the tire instead. If you do patch a tire, make sure it holds air before going on a trip. This means putting on about 100 km and 24 hours. After that you're probably good for the life of the tire. I've had one fail in the first 24 hours and none after that in about 6 patched tires.

najdeno:

http://members.shaw.ca/bjs1/personal_tips.htm#First Bike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sportmax roadsmart 160/60ZR17 M/C (69W) TL

jest mislim, da ni panike, ker imaš profila ca 4-5 mm, tvoj žebelj pa je dolg 5mm, kar pomeni, da tista luknjica, ki jo imaš ni problematična

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnjo gumo smo flikali (30 mm zebelj sel skozi), naredil se xxxx km. luknja bila na sredini pnevmatike.

cez noc bila nafilana na 5 barov, ce ne spusti ali poci ni nekih problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če je luknja na sredini, pa da je od žeblja, ni panike....

presekana ali drugače poškodovana pa jasno da ne sme biti.

Motopnevmatiko se zaflika z neko fliko v obliki gobice ( jurček )..in mende je stvar 100%

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseeno bi bilo zanimivo vedet primerjavo med 180/55 in 190/50 na 5,5colski felni.. da bo 190/55 bolje ležala v nagibu je logično..

Ker daljnega leta 1993 ni blo na trgu "spičastih" gum je Ducati na svojega 916 dal gor 190/50 gumo na 5,5 col feltno ( Michelin HI-SPORT) in tko je imel še tut Ducati 999 zato, da je motor lepše "padu" v ovinek i. Jest sm probu že vse mogoče varjante na zadni 5,5 in 6 col feltni. Zarad razlike ene stopnje v širini ( naprimer iz 180 na 190 ali obratno) ali pa višine ( 50 na 55 ali obratno ) ne boš padu (seveda vse te gume morjo bit istega ranga po gripu ) se pa ciklistika spremeni in kokr jih je že kr neki napisal je to od proizvajalca do proizvajalca različno.

Naprimer na Ducatiju 996 je bila Dunlop 180/55 D207GP bolj špičasta in tut motor je šou bolj v ovinek kot z prvo ugradnjo Michelin HI-SPORT 190/55 na feltni 5,5.

Kokr so pr motorjih dajal širšo gumo gor za kokr je glede na feltno predpisana so pr avtih delal kontra, da so dajal mal ožjo gumo gor kokr je za feltno predpisan, da se je guma "odprla" in posledično postala bolj kompaktna in močnejša v bočnicah ( naprimer Porsche RS je meu glede na ostale spredi pol cole širšo feltno pa iste dimenzije gum k ostali)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če je luknja na sredini, pa da je od žeblja, ni panike....

presekana ali drugače poškodovana pa jasno da ne sme biti.

Motopnevmatiko se zaflika z neko fliko v obliki gobice ( jurček )..in mende je stvar 100%

Tudi meni je na morju flikal zadnjo na ta način. Obvezno pa je treba sneti gumo in jo z "jurčkom", zaflikati z notranje strani, tako da "dežnik", naleže na notranjo površino, "steblo" pa zaflika luknjo. Klasični hitri načini z zunanje strani znajo biti "smrtonosni", je rekel vulkanizer, ki je sicer navdušen enduraš...

Meni guma lepo drži.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo je pred časom nekaj omenjal, da naj bi prekomerno obrabo zadnje gume povzročalo nepravilno nastavljen amortizer. Jaz opažam, da se mi je po nastavitvi amortizerja malo bolj na trdo vidno povečala obraba. Povrat amortizerja na onem vijaku nisem spreminjal, samo vzmet. Kaj bi bilo za naredit?Nastavim vijak na počasnejše ali hitrejše vračanje, ali kaj drugega?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

amortizerje nastavi svoji teži primerno.....http://www.motosvet....se-o-vzmetenju/

Mogoče res nisem dal pod pravo rubriko objave, ampak se mi je zdelo primerno, ker jih tudi veliko drugih članov tukaj sprašuje glede obrabe itd..

Btw.: amortizer ravno sedaj,ko je nastavljen moji teži primerno se je obraba povečala, tako da, če še ne bo kakšnega drugega nasveta se bom še pa malo pozabaval z vijakom za povratni hod amortizerja. Če mi že nebo prej gume zmanjkalo :oops: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

načeloma prepočasno vračanje pomeni večjo obrabo, ker se vzmetenje ne uspe slediti neravninam in guma opravlja del funkcije amortizacije..

premehko pa tud ne sme bit ker pol boš plaval čez neravnine.. torej kar se da mehko - da se motor ne ziba in s tem širi linije v ovinku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, mogoče komu doma leži odrabljena guma 160/60/17, ki je še legalna? Mogoče tudi 120/70/17? Dokler ne nabavim novih sm ilegaln :) Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, ker je tuki tko, samo 635 strani, bom kr vprasala..

dobila sem info, da bi za moj nacin voznje (sm se bolj na zacetku in nisem nek divjak v ovinkih) ble ok gume ali roadsmart, roadsmart II, roadattack, Z6, Z8, angel st.. (v nekem normalnem cenovnem okviru)

lihkar govorila z nekom od sirnika in mi rekel, da imajo za mojga kiwija (ER6-f) al GT501 al pa lasertec.. in za 100€ manj.. kaj to spet pomen?? ker sm zenska, dobim bolj "navadno" ponudbo al kako? kaj so to za ene gume?? izkusnje?

Fantje, mogoče komu doma leži odrabljena guma 160/60/17, ki je še legalna? Mogoče tudi 120/70/17? Dokler ne nabavim novih sm ilegaln :) Hvala

men bota ostale obe.. samo sta l.2007.. profila je se ful, sam ne vem kolk sta kej trde :-P je pa res, da morm z njimi prit se do vulkanizerja..

Popravljeno . Popravil BinaBana
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!