Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Fantje, z vsem spostovanjem prosim za pomoc! Zacetnik na motorju in pocasi bo treba fazerko preobut! Ker trenutno in se nekaj casa ne bom vozil na noz (tacke se niso poljubile asfalta) in grem cez ovinke po babje presrano, ker pojma nimam ne o svojih zmogljivostih, ne motornih in gumarskih bi bila verjetno primerna sport touring guma! Top 3 so...? Trenutno so obute sport attack! Km se bo ob primernem vremenu naredilo kar nekaj, ker je motor prakticno v dnevni uporabi.

Ravno par strani nazaj je bil objavljen nemški test ST pnevmatik http://www.motosvet....75#entry1927352

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja zanimiva debata... takole po "občutku" bi rekel, da so največji zagovorniki SS gum res, kot je nekdo napisal "lokalni rosiji ali nekaj takega na Ridah"... ne sam ne sodim sem... Ride in Marija reka itd. so mi bolj del užitka "na poti nekam..." me bolj skrbi dejstvo, da ne sodim ravno med "zaspane" oziroma me bolj malo "mopedov" na vožnji prehiteva - torej "večina tahitrih" postavlja "rekorde" o katerih pišete na par "znanih" lokacijah, in od tod taka "reklama za tiščanje"... je pa res dejstvo, da moraš pač "v glavi imet" kako iz ovinka odpirat gas... Priznam pa, da bi me malo "denarnica bolela" če bi pri trenutnih 12000 (pa še za ene 2 jurja bodo) na Z8, v primeru SS znucal že 2 komplet! Sem pa na začetku napisal, ne pozabit, če res rabiš in res znaš izkoristit, pol nabavi SS gumo... ko bom opazil, da sem vsaj malo počasnejši, manj siguren, ali komu težje sledim, bom morda o čem takem razmišljal...

Evo sem zagovornik SS gum (zase seveda) pa sem bil včasih velik pristaš ST gume (spet velja to zame seveda). Glej nažiganje po ravnini pač še ne pomeni aktivna vožnja in hitra vožnja skozi ovinke tudi ne pomeni, da si lokalni nažigalec. Sam še presneto dobro vem, da ST guma zdrži zelo veliko. Sem pa se naučil, da je občutek in zanesljivost, ki ti ga daje SS guma v zavoju vredno več, kot pa tistih nekaj tisoč km. In dokler bodo pri naši bajti SS gume na motorjih zdržale po 10.000km bomo ostali na SS gumah.

P.s. Glej, za tvoj tip motorja in tvoj način uporabe motorja so ST odlična izbira. Za enodnevne izlete po lepih in ovinkastih cestah pri malo bolj aktivni vožnji pa so SS veliko boljša in zanesljiva opcija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja zanimiva debata... takole po "občutku" bi rekel, da so največji zagovorniki SS gum res, kot je nekdo napisal "lokalni rosiji ali nekaj takega na Ridah"... ne sam ne sodim sem... Ride in Marija reka itd. so mi bolj del užitka "na poti nekam..." me bolj skrbi dejstvo, da ne sodim ravno med "zaspane" oziroma me bolj malo "mopedov" na vožnji prehiteva - torej "večina tahitrih" postavlja "rekorde" o katerih pišete na par "znanih" lokacijah, in od tod taka "reklama za tiščanje"... je pa res dejstvo, da moraš pač "v glavi imet" kako iz ovinka odpirat gas... Priznam pa, da bi me malo "denarnica bolela" če bi pri trenutnih 12000 (pa še za ene 2 jurja bodo) na Z8, v primeru SS znucal že 2 komplet! Sem pa na začetku napisal, ne pozabit, če res rabiš in res znaš izkoristit, pol nabavi SS gumo... ko bom opazil, da sem vsaj malo počasnejši, manj siguren, ali komu težje sledim, bom morda o čem takem razmišljal...

Pa ti spet kvasiš bedarije. Kaj ima s tem veze ali smo lokalni Rossiji ali ne? Pa ti res misliš, da se eni znamo in upamo peljati hitro samo na enem in istem določenem odseku ceste? Daj malo se zberi in ne piši bedarij kako ti vsem na cesti slediš s tvojim motorjem, bi to res rad doživel ja... Uživaj ti na svojih ST gumah, za gas odpirat po ravnem verjamem, da so odlične. Ne prepričuj tako vneto pa nas, ki se vozimo drugače kot ti! :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supercorsa je ja. Stara je pa 2 leti, profila je dost. Res nevem kaj je blo ampak se je guma ful čudn obnašala. Dvakrat v štartu bi lohka reku da mogoče zaradi močnega pospeševanja iz ovinka, vender sem šel potem še enkrat res 'uizi(komaj sem jo na koleno spravil)' in mi jo je še dvakrat uzel.

Brez zamere, ampak to kar si napisal pa sem 99,9% da je bila tvoja, torej vozniška napaka... Zvozil sem 2 kompleta Pirelli Diablo Supercorsa SC1 SC2 in en komplet Pirelli Diablo Supecorsa SP, pa nisem imel takih težav niti s slednjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, z vsem spostovanjem prosim za pomoc! Zacetnik na motorju in pocasi bo treba fazerko preobut! Ker trenutno in se nekaj casa ne bom vozil na noz (tacke se niso poljubile asfalta) in grem cez ovinke po babje presrano, ker pojma nimam ne o svojih zmogljivostih, ne motornih in gumarskih bi bila verjetno primerna sport touring guma! Top 3 so...? Trenutno so obute sport attack! Km se bo ob primernem vremenu naredilo kar nekaj, ker je motor prakticno v dnevni uporabi.

jez mam z dunlopovimi roadsmart dobre izkušnje, Zelo stabilna, prjazna guma, po mojem mnenju. Pravijo da je roadsmart2 še boljša od predhodnice. Vsakodnevno prevažanje je pr meni pogost pojav.

Brez zamere, ampak to kar si napisal pa sem 99,9% da je bila tvoja, torej vozniška napaka... Zvozil sem 2 kompleta Pirelli Diablo Supercorsa SC1 SC2 in en komplet Pirelli Diablo Supecorsa SP, pa nisem imel takih težav niti s slednjo...

tole velja za vse "gumajekrspustila" zdrse in razbitine, ki so po defaultu pripisane gumam. Ker Đek na motorju valjda ni zajebal. . .

men se zdi, da ekstremno redko pride do situacije kjer se padcu izogneš izključno zarad več gripa ki ga ponuja neka druga guma.

Vsi ste se na Fereka spravli. . po moje neupravičeno. Na naših cestah so srečanja z izstrelki postala relativno redka stvar. Velika večina supersport raket na superdupersport gumah se vozi zelo zmerno. Zato z XJR kar na enkat zgledaš precej konkurenčen, za povrh pa se potrdi pravilna izbira motorja. Egoboost :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi ste se na Fereka spravli. . po moje neupravičeno. Na naših cestah so srečanja z izstrelki postala relativno redka stvar. Velika večina supersport raket na superdupersport gumah se vozi zelo zmerno. Zato z XJR kar na enkat zgledaš precej konkurenčen, za povrh pa se potrdi pravilna izbira motorja. Egoboost :)

Sej se nismo "spravili" nanj :D

Kar pa se tiče srečanja s SS izstrelki pa se mi zdi tvoje opažanje kar pravilno. Večji problem se mi zdijo zadnje čase vozniki raznih "krav" na (predvidevam) ST gumah, ki so prepričani, da jih nihče ne sme prehiteti in potem začnejo noreti skozi naselja in jih razmetava skozi ovinke, v dokazovanju, da njih pa en na SS ali ST motorju že ne bo "jebal".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko te bo sprovociral kakšen od lokalnih fantov na svoji SS petardi

O lokalnih "Rosijih" nisem začel pisat jaz...

ko se je kdo na kakšni fazerci na ST gumah odločil, da bo tako hiter kot en lokalc na SS petardi, Lokalni Rossi na Supercorsah odprl gas še na polno nagnjen in se izstrelil iz ovinka

Niti nisem prvi uporabil tega izraza...

hitra vožnja skozi ovinke tudi ne pomeni, da si lokalni nažigalec.

Po prebranem pač dobiš tak občutek, kje se poleg dirkališča še rabi SS guma

Pa ti spet kvasiš bedarije. Kaj ima s tem veze ali smo lokalni Rossiji ali ne? Pa ti res misliš, da se eni znamo in upamo peljati hitro samo na enem in istem določenem odseku ceste?

Ne, tega si ne mislim, to opažam. Ker pri svoji spodobni letni kilometrini se mi zelo redko dogaja, da mimo mene "priletijo" SS petarde. Večinoma se vozijo čisto primerljivo, nič hitrejše in nič bolj "po kolenu" kot ostala "motoristična zalega". Kar je tudi edini razlog za moje mnenje, da velika večina uporabnikov SS gum teh v bistvu ne potrebuje in da je ta "občutek sigurnosti" večinoma doma v glavah... Uporabil sem izraz večina... tisti, ki sem ne spadate se torej ne "pizdite" - tisti jih rabite!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa nisem dobil ravno hudega občutka "da ste se spravili name"... pač izmenjava mnenj, ki "dajo razmišljati"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni da ta izmenjava mnenj misliti tole - ni problem če zdrsne večkrat, problem je ko zdrsne samo enkrat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumet narobe, ne spravljam se na Fereka, dejstvo je, da ni samo njegovo mišljenje pravilno. Jaz osebno se veliko vozim "normalno", se pa tudi zgodi, da sem zelo hiter. Ob tem se tudi kar nekaj voziva v dvoje, in to je tudi dokaj dinamična vožnja. Vozim pa Metzeler K3 ali pa Diablo Supercorsa in sem s temi gumami ZELO zadovoljen. Briga me za kilometrino, občutek na motorju s takimi gumami je neprimerljivo boljši, ciklistika je odlična, grip je fenomenalen. Dejstvo je, da vsi počnemo na motorju napake, takšne in drugačne, eni bolj eni manj. Guma tega ranga ki jo vozim jaz, pa odpušča "večje" napake. Zato mi je vredno reskirati denar za gume, na katerih se počutim odlično. Logično pa je, da se nekdo drug, npr. Ferek, počuti na ST gumah odlično. Zato pa pravim, vsak ima svoje mnenje. Na koncu koncev, pa saj dam svoj denar za gume, ali? :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, zdaj pa sem se odločil, da bom poskusil Pirelli Diablo Supercorsa SP. A je že kdo vozil SP in SC1, SC2, da bi lahko napisal kakšno REALNO primerjavo? :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zamere, ampak to kar si napisal pa sem 99,9% da je bila tvoja, torej vozniška napaka... Zvozil sem 2 kompleta Pirelli Diablo Supercorsa SC1 SC2 in en komplet Pirelli Diablo Supecorsa SP, pa nisem imel takih težav niti s slednjo...

Ne bom rekel da ni bila moja napaka, ampak 4krat zapored? Neznam ti drugač povedat kot da sem dobil občutek da guma plava, tudi brez kakšnega hujšega nagiba, in ne ni počena ali prazna. Na Dunlopkah nisem nikoli imel takega občutka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, zanima me če je že kdo zmontiral na motor nove Bridgestone Hyper sport S 20 in kakšne so izkušnje, zdej mam gor BT 016 pa sem z njimi kar zadovoljen v vseh pogojih vožnje, zdej bo treba xx-o preobut, če je že kdo sprobal nove gume bi blo lepo slišat kakšno mnenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, Pirelli Diablo Supercorsa SP so namontirane. Zdaj pa samo še počakam na lepo vreme, da vidim kako se bodo obnesle. :bounce:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa tapru dan pussy štrajfne poradirat.. :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa tapru dan pussy štrajfne poradirat.. :P

Ma saj to ni nek problem. Lepo zmerno začneš, jo lepo ogreješ, postopoma dviguješ tempo, pokneš skozi par ovinkov, in teh štajfnov že ni več! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sami pusiji. To greš u ride, daš u prvo, in faj nagnit po moško odpreš. Pošmirgla gumo, pa plastike, Čelado, kolena, komolce, ključnico. . . zihr sm kej pozabu. . . . Ma tista guma pol ni več spustila nikoli.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, zdaj pa sem se odločil, da bom poskusil Pirelli Diablo Supercorsa SP. A je že kdo vozil SP in SC1, SC2, da bi lahko napisal kakšno REALNO primerjavo? :kva1:

Jaz imam zadnjo SC1 gor, je pa v zadnjih vzdihljajih po slabih 4000km. Ampak jo lahko samo pohvalim, nikoli nisem imela občutka, da bi spuščala, tudi čez zalivke me ni prestavljalo, segreje se zelo hitro. Edina slaba stran je vožnja v dežju, ko imaš filing da nekako plava (glede na boren profil čisto razumljivo). Se nagibam k temu, da jih kljub majhni kilometrini, ki jo naredim s to gumo, še enkrat nataknem gor.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v osnovi drži, pri dunlopu pa sigurno ne. ROADSMART1 prednja je zelo slaba guma in rada zdrsne za kakih 15-20 cm, pri prehodih različnih tipov asvalta, sploh ko je malce izrabljena (mnenje večih, ki so to gumo vozili, sploh je problem pri motorjih ki imajo bolj centralno težo), medtem ko je zadnja čist dobra.

tudi jaz bi na mojem raje ostal na SS gumi, pa ne morem, ker je kilometrina z zadnjo premala. Zato zadaj ST guma, spredaj pa SS. Vsaj pri meni se kombinacija obnese, pa še nekaj jih poznam, ki jim ta način odgovarja (100x raje pa bi mel tut zadaj SS) Žal so tudi v tem primeru potrebni kompromisi...kot je recimo vožnja v dvoje

DAMI, poskusi 1x s kompletom Z8.

Glede izbire sprednje SS zadnje ST, meni so v nemčiji povedali, ko sem gume kupoval, da je to pri njih (pa še kje drugje tudi verjetno) zakonsko prepovedano in ti zaradi tega kazen napišejo. Sprednja in zadnja guma morata biti istega tipa. Nakar sem vzel raje obe enaki.

Letos sem se ogrel za Dunlop roadsmart II. Po 1K sem povozil žebelj - tekalna površina zakrpana z enekcijo. Premišljeval sem, da bi gumo menjal pa me je vulkanizer prepričal, da bo zadeva OK samo da naj ne zvozim gume do konca. Ima kdo prakso z zaflikanimi gumami??

jst sm slišu, da mora bit predrta guma vulkanizirana se pravi zaflikana iz notranje strani in ne zakrpana z injekcijo. drugače je pa preveč dragoceno moje življenje, da bi kaj eksperimentiral. Pozanimaj se še kje!

Meni se je tudi enako zgodilo, dobu sem žebelj tocno v rob profila (kanala). Vulkanizer mi je z injekcijo zaflikal, in do konca je zdrzalo brez problema.

Koliko pumpate gume (Z8) za normalno cestno vožnjo 2.9 in 2.5bar-a ali več?

In koliko pri polno naloženem motoreju (sopotnica, tanktorba, 3je kufri)?

Vseskozi enako, nič ne spreminjam spredaj cca 2,5, zadaj 2,8 ...vozim prvi komplet Z8, prej Z6 in ene 3x Roadsmart. Ugotavljam, da je Z8 res daleč najboljši od vseh predvsem kar se kilometrine tiče... Trenutno že blizu 12000, pa bodo šle sigurno še preko 14000! naslednji komplet bo isti ali Roadsmart II, odvisno od cene...

To je predvsem odvisno od motorja. Jst bi moral imet ko sem sam 2.2 / 2.5 oz nalozen 2.5 / 2.8 . Mam pa vec ali manj stalno na 2.5 2.8. Zdej imam moj četrti komplet Z8, in z njimi nardim cca. 15.000km. Tokrat bi lahko (kljub fliki) naredu še sigurno dodatnih 2 do 3kkm več, vendar grem v kratkem na daljše potovanje in sem raje "doma" menjal. Sem tudi sam razmisljal glede RS2, ampak glede na kritike prednje gume v mokrem, in da se zna dobiti prednjo tresočo, grem pač raje na sigurno. Cena je tam-tam. (+- 20€ me ne zanima)

Pa še tole, morda bo komu prišla prav informacija, da je za tezje motorje posebej zadnja "Z8 interact C". Tale C pomeni, da ima karkaso ojačano, torej lazje prenese vecjo tezo in je tudi zivljenska doba daljsa. Razlika se malenkost obcuti tudi v voznji polno nalozen. (kakorkoli, širnik ima tudi to na zalogi, samo specificirat je potrebno)

Hja zanimiva debata... takole po "občutku" bi rekel, da so največji zagovorniki SS gum res, kot je nekdo napisal "lokalni rosiji ali nekaj takega na Ridah"... ne sam ne sodim sem... Ride in Marija reka itd. so mi bolj del užitka "na poti nekam..." me bolj skrbi dejstvo, da ne sodim ravno med "zaspane" oziroma me bolj malo "mopedov" na vožnji prehiteva - torej "večina tahitrih" postavlja "rekorde" o katerih pišete na par "znanih" lokacijah, in od tod taka "reklama za tiščanje"... je pa res dejstvo, da moraš pač "v glavi imet" kako iz ovinka odpirat gas... Priznam pa, da bi me malo "denarnica bolela" če bi pri trenutnih 12000 (pa še za ene 2 jurja bodo) na Z8, v primeru SS znucal že 2 komplet! Sem pa na začetku napisal, ne pozabit, če res rabiš in res znaš izkoristit, pol nabavi SS gumo... ko bom opazil, da sem vsaj malo počasnejši, manj siguren, ali komu težje sledim, bom morda o čem takem razmišljal...

Sam sem imel priliko probat na trenutnem motorju SS gumo, (ker je pač bila že gor, sicer je ne bi sam kupil) in morem rečt, da je občutek neki čisto drugega. Dejansko je kot dan in noč, občutek sem imel, da sem zalepljen na asfalt. Res dober obcutek. Prednja guma, katera mi na poligonu pri polnem zaustavljanju nikoli ni zdrsnila. Prej se je zacel dvigat zadek mojega 230kg osla. ST guma, (pa tudi sportsmart) mi obicajno vedno zdrsne pri doloceni meji, ko pač testiram kje je tista meja. Bil sem res navdusen nad oprijemom in predvsem obcutkom. Bila je Dunlop GP ( ni bla racer), z njo sem prevozu cca. 4kkm po bosni, cez dolomite, po avstriji, nemciji... Drugi ki so za mano peljali so me pa kleli, ker je zadnja guma lepla nase kamencke, in jih metala v luft :) Ampak pri mojih vsaj 20kkm letno, je ta guma financno nesprejemljiva, pa tudi zaradi oprijema v mokrem. Poleg tega, tudi nisem izkoristil verjetno niti 70% njenih potencialov, ampak obcutek je bil pa res dober. (Izjema je pa pač mokra podlaga) Tako da razumem tiste, ki nardijo letno do 5kkm. Če bi jst imel motor samo za obcasne furce, bi verjetno tudi dal gor kako ss gumo. Pa čeprav ne vozim agresivno, niti ne grem po kolenu itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI, poskusi 1x s kompletom Z8.

Glede izbire sprednje SS zadnje ST, meni so v nemčiji povedali, ko sem gume kupoval, da je to pri njih (pa še kje drugje tudi verjetno) zakonsko prepovedano in ti zaradi tega kazen napišejo. Sprednja in zadnja guma morata biti istega tipa. Nakar sem vzel raje obe enaki.

Verjamem in je možno, pa vendar...raje imam da mi rahlo drsi zadnja kot pa prednja, sicer se pa na kombinaciji kot jo vozim počutim dovolj dobro...pri nas sicer ni tega zakona, o istem tipu gume, vem pa da za pisto obstajajo različne variante gum od soft do hard in si vsak prilagodi sebi, kar mu ustreza. Mogoče bom pa nekoč poiskusil tudi Z8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem in je možno, pa vendar...raje imam da mi rahlo drsi zadnja kot pa prednja, sicer se pa na kombinaciji kot jo vozim počutim dovolj dobro...pri nas sicer ni tega zakona, o istem tipu gume, vem pa da za pisto obstajajo različne variante gum od soft do hard in si vsak prilagodi sebi, kar mu ustreza. Mogoče bom pa nekoč poiskusil tudi Z8.

To je res, vendar imaš pri dirkalnih gumah na voljo različne zmesi, od mehkih do trdih znotrej istega modela gume, ni treba kombinirat različnih.

Izbira zmesi je pa odvisna predvsem od tipa asfalta na katerem se vozi in temperatur, zato da gume pri določenih pogojih ne drsijo (npr kakor hard zmes na prevročem asfaltu), oziroma, da jih ne raztrga.

Ampak kakorkoli obrneš, če se ti počutiš fajn s tako kombinacijo, je ok :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res, vendar imaš pri dirkalnih gumah na voljo različne zmesi, od mehkih do trdih znotrej istega modela gume, ni treba kombinirat različnih.

Izbira zmesi je pa odvisna predvsem od tipa asfalta na katerem se vozi in temperatur, zato da gume pri določenih pogojih ne drsijo (npr kakor hard zmes na prevročem asfaltu), oziroma, da jih ne raztrga.

Ampak kakorkoli obrneš, če se ti počutiš fajn s tako kombinacijo, je ok :)

Sej se strinjam s tabo, definitivno bi raje imel obe ss gumi, ampak kompromis je potreben, če hočem imeti kilometrino in poleti več potovati...po dopustih pa takoj zadnjo ss nazaj gor montiram :D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!