Demon Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Dunlop sportsmart; trenutno sprednja 2.0 bar, zadnja 2.3 bar; sprednjo bom mejčkeno še napumpal, je pri počasnih ovinkih čutit mal "čigumijasta"; sicer pa dˇbest filing zaenkrat aja, men nč ne trese ... vsaj ne da bi porajtal Zakaj pa tako prazne gume voziš??
vrho1679 Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 (popravljeno) Zakaj pa tako prazne gume voziš?? Ker misli da skuz dirka Popravljeno Maj 14, 2013. Popravil vrho1679
Demon Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Ker misli da skuz dirka Ahaaaaaa, tako je torej to. No, saj ne rečem, tudi jaz nima napumpanih 2,5 spredaj in 2,9 zadaj za po cesti. Pumpam jih 2,4 spredaj in 2,7 zadaj. Sem pa letos po zimovanju imel napumpane sprednjo 2,0 in zadnjo 2,2, pač čez zimo so malo spustile. Sem se peljal s tako "praznimi" samo do tankštele napumpat in je motor bil grozno trd, okoren, napram pravilno napumpanim katastrofalno, tako da jaz ne vidim nobenega smisla tako zelo znižat tlak v pnevmatikah za na cesto... :grrr Zivnorc 1
OrangePower Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Tako, Pirelli Diablo Rosso Corsa so prestale prvi test, moram rečt da sem zelo zadovoljen z njimi predvsem nagib v ovinek, kateri deluje tako enostaven kot še nikoli. Motor gre zelo lepo v zavoj, guma nudi veliko zaupanja, zgleda celo tako, kot da se naenkrat upam bolj nagnit in lepše speljat ovinek. Naj povem da sem se prvih 20km peljal kot po jaj**h ker je zgledalo kot, da mi bo motor padel na tla sredi ovinka. Ko pa sem dobil občutek se mi je odpru čisto nov svet. Ne vem ali zato ker so nove (stare sicer niso bile čisto fuč in niso bile v strehico znucane) ali pa zato, ker ima prva guma drugačno obliko, nekako bolj okrogla mi zgleda... Se pa po 400km uporabe lepo vidjo sledovi uporabe in razna mnenja, da ta guma zdrži 5000km se mi zdijo malo v megli. Sicer bomo videli kaj se bo dogajalo Koliko pa naj bi jih pumpau za po ovinkasti cesti, AC ne bodo vidle, v soboto jih bi pa še na grobnik malo peljal (če bo vreme dovolilo)?
siks Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Tako, Pirelli Diablo Rosso Corsa so prestale prvi test, moram rečt da sem zelo zadovoljen z njimi predvsem nagib v ovinek, kateri deluje tako enostaven kot še nikoli. Motor gre zelo lepo v zavoj, guma nudi veliko zaupanja, zgleda celo tako, kot da se naenkrat upam bolj nagnit in lepše speljat ovinek. Naj povem da sem se prvih 20km peljal kot po jaj**h ker je zgledalo kot, da mi bo motor padel na tla sredi ovinka. Ko pa sem dobil občutek se mi je odpru čisto nov svet. Ne vem ali zato ker so nove (stare sicer niso bile čisto fuč in niso bile v strehico znucane) ali pa zato, ker ima prva guma drugačno obliko, nekako bolj okrogla mi zgleda... Se pa po 400km uporabe lepo vidjo sledovi uporabe in razna mnenja, da ta guma zdrži 5000km se mi zdijo malo v megli. Sicer bomo videli kaj se bo dogajalo Koliko pa naj bi jih pumpau za po ovinkasti cesti, AC ne bodo vidle, v soboto jih bi pa še na grobnik malo peljal (če bo vreme dovolilo)? po moje je velik del tvojega navdušenja posledica novih, še nedotaknjenih gum. sicer tudi odvisno s katerimi jih primerjaš...
OrangePower Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Ma sem že prej vozil nove in primerjal s starimi ampak nikoli ni bila vožnja toliko lažja. Nekako lažji so ovinki sedaj...
hajoktejn Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Zakaj pa tako prazne gume voziš?? zato ker mi sede Ker misli da skuz dirka tud prbližn ne; sicer pa brigi se zase Ahaaaaaa, tako je torej to. No, saj ne rečem, tudi jaz nima napumpanih 2,5 spredaj in 2,9 zadaj za po cesti. Pumpam jih 2,4 spredaj in 2,7 zadaj. Sem pa letos po zimovanju imel napumpane sprednjo 2,0 in zadnjo 2,2, pač čez zimo so malo spustile. Sem se peljal s tako "praznimi" samo do tankštele napumpat in je motor bil grozno trd, okoren, napram pravilno napumpanim katastrofalno, tako da jaz ne vidim nobenega smisla tako zelo znižat tlak v pnevmatikah za na cesto... :grrr trd in okoren? pakvaše. jst pa ga, ker se mi pelje lepš. sesir 1
maus Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 js pumpam gume 2.4 in 2.7 .... seveda za po navadni cesti ... če je manj, mi ne ugaja po foglih ... če grem pa na pot, potem so gume 2.5 in 3.0 ... Demon 1
hajoktejn Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 sicer sm pa ugotovil da je za 0,3 bara razlike med louis merilcem tlaka in cagarjem na pumpi kjer pumpam. tko da na pumpi kaže 2,3 in 2,6
Carp Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Dunlop D211 spredaj 2,1, zadaj 2,4 govorim za poletni čas, ko se guma segreje in zaradi temperature naraste tlak v pnevmatiki, vsake oči imajo svojega malarja hajoktejn 1
NinjaRider04 Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 js pumpam gume 2.4 in 2.7 .... seveda za po navadni cesti ... če je manj, mi ne ugaja po foglih ... če grem pa na pot, potem so gume 2.5 in 3.0 ... prednjo mam 2.5 zadaj 2.6 ..nekako najbolše za mene
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 jaz sem na cesti občutljiva za premalo napumpano prednjo gumo in se kar strinjam z Demonom, motor je čuden, okoren in nepredvidljivo pada v ovinke. Kadar koli sem dobila tak občutek je dvig tlaka na normalo odpravil te zadeve. Še na dirkališču prednje gume hladne nikoli ne spustim pod 2.1 bara, zadnja pa 1,2 do 1,5 hladna, odvisno ali je Ntec ali ne. Za na cesto imam pa 2,5-2,9 tudi čez glavo dovolj, v take ekstreme, da bi se nekaj nižji tlak dejansko poznal na cesti ne hodim. Zivnorc, Demon in malakai 3
butrus Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Od kadar imam "športnike" vozim Dunlopke in pumpam 2,5-2,9 Tko so me kot mulca naučili in tako sem se navadil(sem tudi vzmetenje vedno pikico trše naštimal) Čeprav je zima par kil prinesla,pa bo treba spet malo nastavit :grim
BenX Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 D211: malo gledam ta seznam: http://www.dunlopracing.com/fitment.pdf um... če prav zastopim je to za dirkališče. se pravi, spredaj 2.0, zadaj 1.5. kaj pa za cesto? preletel sem forum in opazil, da imate sprednjo tudi okoli 2.0 - 2.1. spreminja se bolj kot ne pritisk samo v zadnji dumi. za na cesto recimo 2.4 - 2.5?
biker77 Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 mal je tut odvisno od motorja kolk naj bi se pumpalo.. 2.2 do 2.4 prednja in 2.4 do 2.8 zadnja je pri meni.. hajoktejn in Zivnorc 2
BenX Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 ok, da sheram svoje izkušnje. Dunlop Quelifier2: ko sem kupil komplet sem imel narejenih 12.200 kilometrov. zadnja je odpovedala pri 18.300, se pravi, držala je 6100, sprednjo sem pa menjal danes. števec kaže 24.400 -> držala je 12.200 kilometrov! kot kaže bo tudi michelin power pure dosegla podobno kilometražo. po 6100 kilometrih je poravnana z indikatorji, na robovih sta še 2 milimetra. vse sem pumpal 2.5 spredaj, 2.9 zadaj.
Zivnorc Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 .. jaz se držim predpisa 2,5/2,5 če sem solo in 2,5/2,9bar če gre še moja zraven: pumpam pa v hladni garaži cca 0,1 bar manj: Solo: 2,4/2,4 u dvoje: 2,4/2,8 bar zakaj?... ker ko postaviš na sonce, tlak hitro naraste za kako desetinko bara. aja... pa manometer imam umerjen.... sicer kake razlike najbrž ne bi bilo, če ne bi toliko kompliciral in bi pumpal manj natančno (recimo +/- 0,2 bar).... ampak tko pač delam...če že kontrliram tlak, čisto nič ne stane, če ga malo dopumpaš ali spustiš....
Cartman Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Dunlop D211 spredaj 2,1, zadaj 2,4 govorim za poletni čas, ko se guma segreje in zaradi temperature naraste tlak v pnevmatiki, vsake oči imajo svojega malarja .. jaz se držim predpisa 2,5/2,5 če sem solo in 2,5/2,9bar če gre še moja zraven: pumpam pa v hladni garaži cca 0,1 bar manj: Solo: 2,4/2,4 u dvoje: 2,4/2,8 bar zakaj?... ker ko postaviš na sonce, tlak hitro naraste za kako desetinko bara. aja... pa manometer imam umerjen.... sicer kake razlike najbrž ne bi bilo, če ne bi toliko kompliciral in bi pumpal manj natančno (recimo +/- 0,2 bar).... ampak tko pač delam...če že kontrliram tlak, čisto nič ne stane, če ga malo dopumpaš ali spustiš.... A jekdo pomeru kolko se tlak dvigne, ce gonis pr 30 celzija? gsxf750 1
Frips Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 No ce ze....nafilam tako kot je predpisal proizvajalec....2.5/2.9, ni problemov z obrabo niti z zdrsi itd:) Demon in vuk76 2
krucymucy Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 A jekdo pomeru kolko se tlak dvigne, ce gonis pr 30 celzija? Se da zračunat. Sam zdej ko sem probal, sem videl da sem zakrnel in ne znam več. hajoktejn 1
TBoxer Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Continental priporoča, da v kolikor imaš, se držiš navodil proizvajalca motorja. Drugače pa se uporabi njihova priporočila. Tu pa je cel njihov priročnik/katalog za motorje (20 MB) http://www.conti-online.com/generator/www/de/de/continental/motorrad/themen/download/handbuch_uv.pdf To je s strani 178.
Zivnorc Objavljeno Maj 17, 2013 Opozori Objavljeno Maj 17, 2013 Se da zračunat. Sam zdej ko sem probal, sem videl da sem zakrnel in ne znam več. poglej... http://sl.wikipedia.org/wiki/Splo%C5%A1na_plinska_ena%C4%8Dba če nafilaš gumo pri 20 stopinjah in se segreje na 30 se dvigne tlak cca 0,1 bar. ... kot pravim, je to sicer zanemarljivo..... pa vendar, če že kontroliram tlak, nič ne stane, če ga nastavim, kot sam želim... igorkr 1
MariborBMW Objavljeno Maj 17, 2013 Opozori Objavljeno Maj 17, 2013 poglej... http://sl.wikipedia.org/wiki/Splo%C5%A1na_plinska_ena%C4%8Dba če nafilaš gumo pri 20 stopinjah in se segreje na 30 se dvigne tlak cca 0,1 bar. ... kot pravim, je to sicer zanemarljivo..... pa vendar, če že kontroliram tlak, nič ne stane, če ga nastavim, kot sam želim... Nisem čisto prepričan če ta tvoj izračun drži. Pri gumi imaš več spremenljivk ne samo temperature. Ne vem sicer kako si računal raztezek gume, saj se pri raztezku poveča volumen, kar pomeni nižji tlak. Tlak se res poveča zaradi temperature, vendar je potrebno upoštevat tudi večji volumen. Tuje treba po mojem upoštevat tako izobaro kot izotermo... Ne me držat za besedo, samo vprašam
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se