Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Dunlop sportsmart; trenutno sprednja 2.0 bar, zadnja 2.3 bar; sprednjo bom mejčkeno še napumpal, je pri počasnih ovinkih čutit mal "čigumijasta"; sicer pa dˇbest filing zaenkrat :)

aja, men nč ne trese ... vsaj ne da bi porajtal

Zakaj pa tako prazne gume voziš??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa tako prazne gume voziš??

 

Ker misli da skuz dirka :)

Popravljeno . Popravil vrho1679
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker misli da skuz dirka :)

Ahaaaaaa, tako je torej to. No, saj ne rečem, tudi jaz nima napumpanih 2,5 spredaj in 2,9 zadaj za po cesti. Pumpam jih 2,4 spredaj in 2,7 zadaj. Sem pa letos po zimovanju imel napumpane sprednjo 2,0 in zadnjo 2,2, pač čez zimo so malo spustile. Sem se peljal s tako "praznimi" samo do tankštele napumpat in je motor bil grozno trd, okoren, napram pravilno napumpanim katastrofalno, tako da jaz ne vidim nobenega smisla tako zelo znižat tlak v pnevmatikah za na cesto... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, Pirelli Diablo Rosso Corsa so prestale prvi test, moram rečt da sem zelo zadovoljen z njimi predvsem nagib v ovinek, kateri deluje tako enostaven kot še nikoli. Motor gre zelo lepo v zavoj, guma nudi veliko zaupanja, zgleda celo tako, kot da se naenkrat upam bolj nagnit in lepše speljat ovinek. Naj povem da sem se prvih 20km peljal kot po jaj**h ker je zgledalo kot, da mi bo motor padel na tla sredi ovinka. Ko pa sem dobil občutek se mi je odpru čisto nov svet. Ne vem ali zato ker so nove (stare sicer niso bile čisto fuč in niso bile v strehico znucane) ali pa zato, ker ima prva guma drugačno obliko, nekako bolj okrogla mi zgleda...

Se pa po 400km uporabe lepo vidjo sledovi uporabe in razna mnenja, da ta guma zdrži 5000km se mi zdijo malo v megli. Sicer bomo videli kaj se bo dogajalo

 

Koliko pa naj bi jih pumpau za po ovinkasti cesti, AC ne bodo vidle, v soboto jih bi pa še na grobnik malo peljal (če bo vreme dovolilo)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, Pirelli Diablo Rosso Corsa so prestale prvi test, moram rečt da sem zelo zadovoljen z njimi predvsem nagib v ovinek, kateri deluje tako enostaven kot še nikoli. Motor gre zelo lepo v zavoj, guma nudi veliko zaupanja, zgleda celo tako, kot da se naenkrat upam bolj nagnit in lepše speljat ovinek. Naj povem da sem se prvih 20km peljal kot po jaj**h ker je zgledalo kot, da mi bo motor padel na tla sredi ovinka. Ko pa sem dobil občutek se mi je odpru čisto nov svet. Ne vem ali zato ker so nove (stare sicer niso bile čisto fuč in niso bile v strehico znucane) ali pa zato, ker ima prva guma drugačno obliko, nekako bolj okrogla mi zgleda...

Se pa po 400km uporabe lepo vidjo sledovi uporabe in razna mnenja, da ta guma zdrži 5000km se mi zdijo malo v megli. Sicer bomo videli kaj se bo dogajalo

 

Koliko pa naj bi jih pumpau za po ovinkasti cesti, AC ne bodo vidle, v soboto jih bi pa še na grobnik malo peljal (če bo vreme dovolilo)?

po moje je velik del tvojega navdušenja posledica novih, še nedotaknjenih gum. sicer tudi odvisno s katerimi jih primerjaš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sem že prej vozil nove in primerjal s starimi ampak nikoli ni bila vožnja toliko lažja. Nekako lažji so ovinki sedaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa tako prazne gume voziš??

 

zato ker mi sede

 

Ker misli da skuz dirka :)

 

tud prbližn ne; sicer pa brigi se zase

 

Ahaaaaaa, tako je torej to. No, saj ne rečem, tudi jaz nima napumpanih 2,5 spredaj in 2,9 zadaj za po cesti. Pumpam jih 2,4 spredaj in 2,7 zadaj. Sem pa letos po zimovanju imel napumpane sprednjo 2,0 in zadnjo 2,2, pač čez zimo so malo spustile. Sem se peljal s tako "praznimi" samo do tankštele napumpat in je motor bil grozno trd, okoren, napram pravilno napumpanim katastrofalno, tako da jaz ne vidim nobenega smisla tako zelo znižat tlak v pnevmatikah za na cesto... :grrr

 

trd in okoren? pakvaše.

jst pa ga, ker se mi pelje lepš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js pumpam gume 2.4 in 2.7 ....  seveda za po navadni cesti ... če je manj, mi ne ugaja po foglih :blush: ... če grem pa na pot, potem so gume 2.5 in 3.0 ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer sm pa ugotovil da je za 0,3 bara razlike med louis merilcem tlaka in cagarjem na pumpi kjer pumpam. tko da na pumpi kaže 2,3 in 2,6 ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop D211 spredaj 2,1, zadaj 2,4 govorim za poletni čas, ko se guma segreje in zaradi temperature naraste tlak v pnevmatiki, vsake oči imajo svojega malarja :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js pumpam gume 2.4 in 2.7 ....  seveda za po navadni cesti ... če je manj, mi ne ugaja po foglih :blush: ... če grem pa na pot, potem so gume 2.5 in 3.0 ...

prednjo mam 2.5 zadaj 2.6 ..nekako najbolše za mene  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem na cesti občutljiva za premalo napumpano prednjo gumo in se kar strinjam z Demonom, motor je čuden, okoren in nepredvidljivo pada v ovinke. Kadar koli sem dobila tak občutek je dvig tlaka na normalo odpravil te zadeve. Še na dirkališču prednje gume hladne nikoli ne spustim pod 2.1 bara, zadnja pa 1,2 do 1,5 hladna, odvisno ali je Ntec ali ne. Za na cesto imam pa 2,5-2,9 tudi čez glavo dovolj, v take ekstreme, da bi se nekaj nižji tlak dejansko poznal na cesti ne hodim.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kadar imam "športnike" vozim Dunlopke in pumpam 2,5-2,9

Tko so me kot mulca naučili in tako sem se navadil(sem tudi vzmetenje vedno pikico trše naštimal)

Čeprav je zima par kil prinesla,pa bo treba spet malo nastavit :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D211:

malo gledam ta seznam:

http://www.dunlopracing.com/fitment.pdf

 

um... če prav zastopim je to za dirkališče.

se pravi, spredaj 2.0, zadaj 1.5.

 

kaj pa za cesto?

preletel sem forum in opazil, da imate sprednjo tudi okoli 2.0 - 2.1. spreminja se bolj kot ne pritisk samo v zadnji dumi. za na cesto recimo 2.4 - 2.5?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal je tut odvisno od motorja kolk naj bi se pumpalo..

2.2 do 2.4 prednja in 2.4 do 2.8 zadnja je pri meni..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, da sheram svoje izkušnje.

Dunlop Quelifier2:

ko sem kupil komplet sem imel narejenih 12.200 kilometrov.

zadnja je odpovedala pri 18.300, se pravi, držala je 6100,

sprednjo sem pa menjal danes. števec kaže 24.400 -> držala je 12.200 kilometrov!

 

kot kaže bo tudi michelin power pure dosegla podobno kilometražo. po 6100 kilometrih je poravnana z indikatorji, na robovih sta še 2 milimetra.

 

vse sem pumpal 2.5 spredaj, 2.9 zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. jaz se držim predpisa 2,5/2,5 če sem solo in 2,5/2,9bar če gre še moja zraven:

 

pumpam pa v hladni garaži  cca 0,1 bar manj:

Solo: 2,4/2,4

u dvoje: 2,4/2,8 bar

zakaj?... ker ko postaviš na sonce, tlak hitro naraste za kako desetinko bara.

 

aja... pa manometer imam umerjen....

 

sicer kake razlike najbrž ne bi bilo, če ne bi toliko kompliciral in bi pumpal  manj natančno (recimo +/- 0,2 bar).... ampak tko pač delam...če že kontrliram tlak, čisto nič ne stane, če ga malo dopumpaš ali spustiš....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop D211 spredaj 2,1, zadaj 2,4 govorim za poletni čas, ko se guma segreje in zaradi temperature naraste tlak v pnevmatiki, vsake oči imajo svojega malarja :yea1:

  

.. jaz se držim predpisa 2,5/2,5 če sem solo in 2,5/2,9bar če gre še moja zraven:

 

pumpam pa v hladni garaži  cca 0,1 bar manj:

Solo: 2,4/2,4

u dvoje: 2,4/2,8 bar

zakaj?... ker ko postaviš na sonce, tlak hitro naraste za kako desetinko bara.

 

aja... pa manometer imam umerjen....

 

sicer kake razlike najbrž ne bi bilo, če ne bi toliko kompliciral in bi pumpal  manj natančno (recimo +/- 0,2 bar).... ampak tko pač delam...če že kontrliram tlak, čisto nič ne stane, če ga malo dopumpaš ali spustiš....

A jekdo pomeru kolko se tlak dvigne, ce gonis pr 30 celzija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ce ze....nafilam tako kot je predpisal proizvajalec....2.5/2.9, ni problemov z obrabo niti z zdrsi itd:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  

A jekdo pomeru kolko se tlak dvigne, ce gonis pr 30 celzija?

Se da zračunat. Sam zdej ko sem probal, sem videl da sem zakrnel in ne znam več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Continental priporoča, da v kolikor imaš, se držiš navodil proizvajalca motorja.

Drugače pa se uporabi njihova priporočila.

 

Tu pa je cel njihov priročnik/katalog za motorje (20 MB) http://www.conti-online.com/generator/www/de/de/continental/motorrad/themen/download/handbuch_uv.pdf

 

To je s strani 178.

post-10572-0-94183000-1368732763_thumb.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se da zračunat. Sam zdej ko sem probal, sem videl da sem zakrnel in ne znam več.

 

poglej...

http://sl.wikipedia.org/wiki/Splo%C5%A1na_plinska_ena%C4%8Dba

 

če nafilaš gumo pri 20 stopinjah in se segreje na 30 se dvigne tlak cca 0,1 bar.

 

... kot pravim, je to sicer zanemarljivo..... pa vendar, če že kontroliram tlak, nič ne stane, če ga nastavim, kot sam želim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej...

http://sl.wikipedia.org/wiki/Splo%C5%A1na_plinska_ena%C4%8Dba

 

če nafilaš gumo pri 20 stopinjah in se segreje na 30 se dvigne tlak cca 0,1 bar.

 

... kot pravim, je to sicer zanemarljivo..... pa vendar, če že kontroliram tlak, nič ne stane, če ga nastavim, kot sam želim...

Nisem čisto prepričan če ta tvoj izračun drži. Pri gumi imaš več spremenljivk ne samo temperature. Ne vem sicer kako si računal raztezek gume, saj se pri raztezku poveča volumen, kar pomeni nižji tlak. Tlak se res poveča zaradi temperature, vendar je potrebno upoštevat tudi večji volumen. Tuje treba po mojem upoštevat tako izobaro kot izotermo...

Ne me držat za besedo, samo vprašam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!