Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

To je pol tko, ko nekateri niti motorja nimajo

Sam za nasmejat pa je ;)

 

Pazi, ker te bo scat pelal, Gdaj če! :blush:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok se pa pozna dat zadej sport gumo, glede na to, da je spredej touring? Se mi ena valja doma, pa bi jo skuril....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok se pa pozna dat zadej sport gumo, glede na to, da je spredej touring? Se mi ena valja doma, pa bi jo skuril....

nč se ne pozna, vn iz ovnka lahko mal bl brez skrbi prtiskaš

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 dni nazaj menjal gumo in po tvojih ogrevalnih 100km je že bla s profilom na 1/3. je mogoče mal bol ziher bit sam gumo ogrevat 100km, ko že nasploh z njo nardiš do jurja....

WTF??? :eek: ....še dobr, da na pisti gume več Kilometrov nardijo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerad odkrivam toplo vodo,  in kar se gum tiče se držim navodil. Ampak.....prednja sportsmart mi je delovala zelo leseno, zarad nje sm prvič mal povrtel nastavitve ampak brez omembe vrednih rezultatov. Kar na enkat pa je motor spet vozil kot mora. Tud preobčutljivost na zalivke je zginla! 

 

guma je spustila z 2,5 na 2,1

 

pa ni bila lena, ni se  posedala in mečkala med žlajfanjem kot so to počele stare dunlopke s tako nizkim pritiskom. 

 

U glavnem, z 2,1 v prednji gumi so zginle vse zamere ki sem jih mel do sportsmarta. 

 

 

iz higijene sem jo napihnil na 2,3, Še naprej jo bom gledal mal postrani

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pazi, ker te bo scat pelal, Gdaj če! :blush:

V bistvu se taki iscejo

Prej bova en pir spila, da bova lazji scala ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerad odkrivam toplo vodo,  in kar se gum tiče se držim navodil. Ampak.....prednja sportsmart mi je delovala zelo leseno, zarad nje sm prvič mal povrtel nastavitve ampak brez omembe vrednih rezultatov. Kar na enkat pa je motor spet vozil kot mora. Tud preobčutljivost na zalivke je zginla! 

 

guma je spustila z 2,5 na 2,1

 

pa ni bila lena, ni se  posedala in mečkala med žlajfanjem kot so to počele stare dunlopke s tako nizkim pritiskom. 

 

U glavnem, z 2,1 v prednji gumi so zginle vse zamere ki sem jih mel do sportsmarta. 

 

 

iz higijene sem jo napihnil na 2,3, Še naprej jo bom gledal mal postrani

Zadnjo si pustil na 2.9 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelem te scat gdaj čem

Nism pa furau novih gum, vsi pa pravijo da so gladke, in ja itak da so, a je pol kaj narobe če vprašam kolko kilomertov rabijo da kaj primejo? ker nazačetki očitno nedržijo nič !

:hmm:

 

kako veš, da nova guma " nazačetki očitno nedržijo nič"... če jih še nisi fural  :eek:

 

gume nove so gladke... in lepe.... še lepše so kosmate in nasvaljkane...

tudi med motoristi so razlike... nekateri niso čisto "gladki"  :eek: sploh pa tisti, ki te peljejo scat gdaj češ ...

 

hmm. Kako bi ti razložil, kako se ulavfa nove gume:

... tko kot odsranjuješ pussy štrafne... na štender pa s šmirglom drgneš robove...   :P

 

Glej. Fantje nikoli ne napišejo komurkoli žalega v takih temah... ampak na tvoja vprašanja in nato odgovore avtomatično ne moreš streljat drugače kot z bedarijami....

 

Gume ulavfaš tako, da jih lepo segreješ, nato pa najbolje da na čimbolj grobem safaltu pri manjših hitrostih postopoma nagibaš do roba. In to je-to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tale pa je malo kruta, potemtakem narediš z gumo 300 km in je gladka. Hmmm, mi na Štajerskem imamo tudi par besnih motoristov, eden je imel večinoma Ducatije, vmes pa enkrat Aprilio, RSV4 Factory Racing. No, pri njemu sem na lastne oči videl, da mu je na Apriliji v 600 km zadnjo poradiralo do čisto gladkega. Vozil je vedno Supercorso Diabla. Madona, ker vem kako se on pelje, pa mu je guma zdržala 600 km, bi res rad videl, kako moraš leteti šele ti!

 

 

s gp racerko M sem naredu 1500km s supercorso 2 pa zdj okol 750 pa ni več legalna bi bla še za avtocesto ker po sredini je še skor nova, če češ ti pa tut kako sliko prpopam

ni pa to bla vožnja na izletih itd. ampak samo po eni trasi.....kot tut verjetno tvoj prijatelj ki je naredu 600 verjetno večino po golici

Popravljeno . Popravil GDII
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s gp racerko M sem naredu 1500km s supercorso 2 pa zdj okol 750 pa ni več legalna bi bla še za avtocesto ker po sredini je še skor nova, če češ ti pa tut kako sliko prpopam

... no... pol je pa vse v redu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...aja... to sn ti hoto povedat...

 

kupi enkrat novo gumo, pa boš mogoče naredo z njo 7500 km... ne samo 750...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem zakaj tak sarkazem.......razlika med mano pa tabo je da ti z njo nardiš isto ko js sam da maš ti po sredini pobrano js pa po robih... očitno ne veš kako dolgo zdržijo te gume...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerad odkrivam toplo vodo,  in kar se gum tiče se držim navodil. Ampak.....prednja sportsmart mi je delovala zelo leseno, zarad nje sm prvič mal povrtel nastavitve ampak brez omembe vrednih rezultatov. Kar na enkat pa je motor spet vozil kot mora. Tud preobčutljivost na zalivke je zginla! 

 

guma je spustila z 2,5 na 2,1

 

pa ni bila lena, ni se  posedala in mečkala med žlajfanjem kot so to počele stare dunlopke s tako nizkim pritiskom. 

 

U glavnem, z 2,1 v prednji gumi so zginle vse zamere ki sem jih mel do sportsmarta. 

 

 

iz higijene sem jo napihnil na 2,3, Še naprej jo bom gledal mal postrani

Imam enak občutek... deluje leseno in ne da mi tisti pravi občutek... bom jo spustil malo... upam da bodo rezultati kot v tvojem primeru da bo ok  :blush:  hvala  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mislim da bi blo fajn da se spokate na grobnik, panonijo al pa vsaj marof pa tam pametujete ;)

:smoke:  Jaz bi pa rad gledal tole radiranje v 300 km, to bo letelo za popizdit.... ali je samo nekomu toplo  :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zmontiral na svojega z1000 gp racer m. In imam občutek da sem čist mimo falil, Po 900 km je že guma po sredini na polovici, sepravi lahko pričakujem max 2000 mogoče 2500km. Res je da je grip po ovinkih več kot zadovoljiv ampak samo za gume pa tudi nebom delal. Sepravi kaj mi priporočate za v prihodnje, sredino bi rad imel tršo robe pa mehkejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zmontiral na svojega z1000 gp racer m. In imam občutek da sem čist mimo falil, Po 900 km je že guma po sredini na polovici, sepravi lahko pričakujem max 2000 mogoče 2500km. Res je da je grip po ovinkih več kot zadovoljiv ampak samo za gume pa tudi nebom delal. Sepravi kaj mi priporočate za v prihodnje, sredino bi rad imel tršo robe pa mehkejše.

mogoče E namesto M? Sicer pa to res ni guma za tišat po ravnem..je guma za tišat po ovinkih ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zmontiral na svojega z1000 gp racer m. In imam občutek da sem čist mimo falil, Po 900 km je že guma po sredini na polovici, sepravi lahko pričakujem max 2000 mogoče 2500km. Res je da je grip po ovinkih več kot zadovoljiv ampak samo za gume pa tudi nebom delal. Sepravi kaj mi priporočate za v prihodnje, sredino bi rad imel tršo robe pa mehkejše.

 

priporočam Conti SportAttack II, katero tudi sam vozim in naredim cca 7000 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zmontiral na svojega z1000 gp racer m. In imam občutek da sem čist mimo falil, Po 900 km je že guma po sredini na polovici, sepravi lahko pričakujem max 2000 mogoče 2500km. Res je da je grip po ovinkih več kot zadovoljiv ampak samo za gume pa tudi nebom delal. Sepravi kaj mi priporočate za v prihodnje, sredino bi rad imel tršo robe pa mehkejše.

js sem tudi dal namesto M sedaj E, pa je boljše. bom videl kolko bo zdržalo. če bo premalo grem nazaj na ss gume. SA2 alpa S20 alpa preizkušeni SS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:smoke:  Jaz bi pa rad gledal tole radiranje v 300 km, to bo letelo za popizdit.... ali je samo nekomu toplo  :yes:

27 krogov dirk na Slovakiaringu (švoh 6 km/krog), čist na robu je kaput, na indikatorjih (tudi tistih stranskih) pa še ves profil :P

post-20956-0-57984400-1374056086_thumb.jpg

Zdej bo pa verjetno nekdo z njo še par tisoč po cesti naredil.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 krogov dirk na Slovakiaringu (švoh 6 km/krog), čist na robu je kaput, na indikatorjih (tudi tistih stranskih) pa še ves profil :P

attachicon.gif01062013143.jpg

Zdej bo pa verjetno nekdo z njo še par tisoč po cesti naredil.

Zame bo dobra še za enih xx k Km  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sem tudi dal namesto M sedaj E, pa je boljše. bom videl kolko bo zdržalo. če bo premalo grem nazaj na ss gume. SA2 alpa S20 alpa preizkušeni SS.

Koliko ti je uspelo narediti z M ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 krogov dirk na Slovakiaringu (švoh 6 km/krog), čist na robu je kaput, na indikatorjih (tudi tistih stranskih) pa še ves profil :P

attachicon.gif01062013143.jpg

Zdej bo pa verjetno nekdo z njo še par tisoč po cesti naredil.

Tole si pa dobro rešila in to v cirka 160 km  :P kapo dol punca, ti me vzvratno prehitiš  :OK: . Ma potem sem malo zgrešil, se opravičujem ... sem mislil da jo zradira tako po cesti... to bi bila potem res umobolnica  :ninja: ..

aja glede te gume.... meni bi še pol sezone zdržala  :smoke:  Na cesti najhitreje uničil K3 v 2000 km.... tako da zate težki amater  :yes:  hitra ni kaj... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!