Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Nevem če bo to držalo, nevem tak da brezveze da kaj rečem

Mogoče bo še gdo kaj povedal glede tega ( pričakoval sm da bo potrebno prevozit več 100km da bo zadeva začela prijemat optimalno)

 

Pri meni v navodilih piše 160km :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to o ulavfavanju gum sprašujejo samo tisti, ki še nikol niso meli nove gume. "film" lahko zradiraš v par km, če maš na voljo dovolj ovinkasto cesto. da bom pa 160km čako, je pa fejst mimo. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko ti je uspelo narediti z M ?

konkretno ne morem rečt, ker sem jih dobil na motorju, se pa na oko vidi manjša poraba (manj svaljkanja) na istih ovinkih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj napišem eno mojo ugotovitev. Sem si vzel čas včeraj zvečer in pogledal malo na nemški Mobile.de in pregledal malo katere gume vozijo nemci na svojih litraših. Pregledal sem točno 100 oglasov oddanih v zanjem tednu da vidim kakšna je kaj karakteristika. Sem bil kar presenečen, več kot polovica ali celo več kot 60% imajo na motorjih navaden Michelin Pilot Power, sledil je nekako Pirelli z svojimi gumami ampak Supercorsa je bila le na enem od motorjev, nato kakšen Bridgestone S20 in pa Continental Sport Atack 1 in 2. Presenetilo me je prevsem to da Dunlopa ni bilo niti na enem motorju :hmm:  Edino ko sem brskal še naprej sem nato videl dva motorja na Dunlopo ampak Sport Smart. Niti enega motorja pa na GP racerkah :huh:  Kar se trga tiče in dobavljivosti v nemčiji se sicer ne spoznam ampak sem bil presenečen kaj furajo nemci. Pa btw to so samo moje ugotovitve ko sem malo prečikiral, da ne bo kdo mislil da se grem nekega raziskovalca :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...., več kot polovica ali celo več kot 60% imajo na motorjih navaden Michelin Pilot Power, sledil je nekako Pirelli z svojimi gumami ampak Supercorsa je bila le na enem od motorjev, n......

 

vejo švabi kaj je dobro :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gruntam da bi naslednjic dal mogoce spredaj road attack 2 zadaj pa trail attack 2.

dok bo attack bo vse vredu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@partizan07

Po mojih izkusnjah imajo precej vec kultiviranih in manj "dirkasko" naravnanih farerjev ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sava Sport Force po prevoženih 2000 km na CBRki izgleda takole in "lima do ušes" :D

 

attachicon.gifDSC_3584.jpg

 

attachicon.gifDSC_3582.jpg

 

 

Sprobal sem jo tudi po dežju in bil prijetno presenečen nad vodljivostjo.

Ko sem zapeljal iz suhe ceste v naliv, sem avtomatsko zmanjšal tempo,

guma pa je ostala še vedno lepo vodljiva, zato sem postopma višal tempo, na meni maximum v dežju.

Ostal je samo en velik nasmešek na obrazu :D

Vožnja po mokri cesti je bila na relaciji Razdrto - Planina in na relaciji Most na Soči - Idrija

 

Ker pa jaz kot jaz, ne morem da nebi rinu nekam, kamor naj ne bi,

me je zanimala še vožnja po "makedamu",

predvsem me je zanimalo koliko poškodb bo utrpela tekalna površina,

preživela je :D

 

Kamnolom Istarske toplice, slikca žal slabše kvalitete :)

 

attachicon.gifDSC_3575.jpg

 

attachicon.gifDSC_3579.jpg

 

O nadalnji kilometrini Sport Forca pa še kaj napišem, ko jo še malo porediram po asvaltu :D

Me pa rez zanima kakšne bodo izkušnje s Savsko elastiko, men se dopade...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... diujak!!

 

:P

 

.. sicer je tudi pri meni poraba gume (super-hyper-racing street  ranga gume)  dober 1 mm profila na 1000 km.

Zmerna vožnja, brez nažiganja, čim manj AC, približno 1/2 vožnje v dvoje... čez ovinke in pospeševanje iz ovinkov pa ne šparam preveč.

Vzeti je treba v zakup, da imam dvovaljnika, kar pomeni 1/4 do 1/3 manj kot za isti način vožnje s štirivaljnikom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SAVA solidno opravlja svojo nalogo...jo mam v kombinaciji z zadnjo RoadSmart, dokler je ne ponucam...

Pade v ovinek, bolj kot katera koli druga guma, res da je nova, vendar je tudi sama guma že na pogled zgleda bolj "okrogla". Na zalivkah je zmerno stabilna, sicer pa katera guma pa drži čez tiste velike zalivke, ko ne veš, al je cestarju padel kanister z tisto tekočine iz rok. Pa mal je živčna na novo zarisanih črtah...pa smo spet tam, kera guma, pa drži tam?

Seveda, če bi bila za kakšno stopinjo bolj segreta, bi bil oprijem prav gotovo izboljšan. V dolgih ovinkih zaradi oblike motor vedno bolj sili navzdol, kar zna včasih povročit kakšno nelagodno situacijo. ampak ko bodo robovi pobrani do mojega stila vožnje, pol bo šele taprav žur!

 

Kaj naj rečem, super gumca, ldje kupte to! :P

 

V ponedeljek natikamo SAVA gumo na zadnjo feltno na Z.ja od moje žene, če pri njenem stilu zdrži 4kkm, potem bo pri mojem 6kkm :), že komaj čakam, da zradiram roadsmartko.

 

Mam pa še vedno naprodaj RoadSmart 2, 120širine za sprednjo feltno, 1kkm prevoženih, prodam za pol manj kot je nova, se pravi 60€. Škoda da stoji v garaži...stara 2meseca.

 

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gumo na zadnjo feltno na Z.ja od moje žene, če pri njenem stilu zdrži 4kkm, potem bo pri mojem 6kkm :),

... sem vedu, da je bolj divja :yea2:  tale tvoja žena... že tut zgleda tko.... :naughty: .. čeprow navzven ne kaže tko...  :lol1:

 

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

že komaj čakam, da zradiram roadsmartko.

 

 

...ej... a ni to jeba... ko daš gor novo gumo, jokaš in gledaš, da jo čimbolj šparaš... ko je pa stara, pa jo hočeš čimprej zradirat, da daš gor novo....

 

... lih kontra k pr babi....   :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče mal  :topic: , ko se pregovarjate, s katerimi gumami se greste lahko Marqueza, ... :naughty: . Mene pa zanima sam ena banalna malenkost, namreč že nekajkrat v tem mesecu sem opazil, da mi na cestnem odseku med Planino in Grčarevcem na zalivkah (tistih ozkih, ko so zalite le razpoke v asfaltu) "odnaša" gumo (Metzeler marathon, 8kkm) - a je to "normalno" za ta cestni odsek al je potrebno razmišllat o novih gumah  :unsure: oziroma če se to dogaja še komu?? (podobno se mi je dogajalo na AC med Linz-om in Graz-om v močnem nalivu na črtah, ki ločujejo vozne pasove :blink: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo nofla..tam odnaša gumo..je pa vsaj pri meni tako: ene gume bolj ene manj..in tudi ene motorje bolj kot druge z enakimi pnevmatikami..

niso samo pnevmatike tiste ki so občutljive na zalivke..bolj kompaktni motorji imajo z zalivkami manj problemov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo nofla..tam odnaša gumo..je pa vsaj pri meni tako: ene gume bolj ene manj..in tudi ene motorje bolj kot druge z enakimi pnevmatikami..

niso samo pnevmatike tiste ki so občutljive na zalivke..bolj kompaktni motorji imajo z zalivkami manj problemov..

Hvala :OK: , si me kar mal potolažu, tako da bodo nove gume kar lepo drugo leto na vrsti (kot po planu)  :whistle: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

imam eno vprašanje glede pnevmatik michelin pilot road 2 na yamahi tdm 850. Pojavlja se mi stopničasta obraba pnevmatik na robovih. Se pravi, da je na eni strani zareze večja obraba kot na drugi in to kar občutno. To se pojavlja na obeh stranih na zadnji pnevmatiki. Prva se normalno obrablja. Vožnja je raznovrstna. Večinoma touring, se pa na cajte tudi bolj konkretno zapeljem. Zanima me kaj bi bil vzrok taki obrabi?

 

Lp,

Denis

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!