Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Zadej ni treba....

Objavljeno

Sava sicer priporoča tole:

- vožnja z sopotnikom in dodatnimi kovčki – tlaku morajo biti usklajeni z zahtevami proizvajalca vozila: S: 2.5 / Z: 2.9 bar

- vožnja na dolge avtocestne razdalje pri višjih hitrostih: S: 2.5 / Z: 2.9 bar

- vožnja solo z težjimi motornimi kolesi kolesi (naked, touring): S: 2.3 – 2.5 / Z: 2.4 – 2.6 bar

- vožnja solo z lažjimi motornimi kolesi (sport): S: 2.1 – 2.4 / Z: 2.2 – 2.5 bar

- vožnja solo z zelo lahkimi motornimi kolesi (supermoto): S: 2.0 – 2.3 / Z: 1.9 – 2.4 bar

- vožnja po dirkalni progi: S: 1.9 – 2.3 / Z: 1.8 – 2.3 bar

 

Kljub temu sva z rumenimcestakom napolnila na 2.5 in 2.9... in zaenkrat se pelje ok.  

 

 

Napolni jih na tlak 2.5 in 2.9, tako kot ti piše na predpisu za motor,

ti ne bodo hladne nikamor odrsavale,

pa še kilometrina bo večja :)

 

sej ne da dvomim v tvojo strokovnost @rumeni, ampak se držim savinih priporočil in je okej, oddrsavanje mi pa še nikol ni blo problematično; 

sicer je pa tko k je @logarr napisu, če je napumpana 2,5 in 2,9 je mal bolj "nervozna", tko da mi nižji tlak bolj odgovarja; 

po 1000 km je manjka 0,8 mm, tko da bo kr zdržala kmjev.

Objavljeno

Zdravo!

 

Ali kdo ve kako je pri nas če uporabljaš na motorju 2 različna proizvajalca gum (spredaj zadaj) in posledično različna profila. Kako je kaj s policaji? 

Objavljeno

Zdravo!

 

Ali kdo ve kako je pri nas če uporabljaš na motorju 2 različna proizvajalca gum (spredaj zadaj) in posledično različna profila. Kako je kaj s policaji? 

profili so itak različni (prva napram zadnji) tut pr istem proizvajalcu. nekateri proizvajalci izdelujejo tudi 2 tipa prve gume Bridgestone T30(GT varianto, ki ima več kanalov in normalno z manj). Jaz sem že nekajkrat vozil različne znamke, celo Hypersport spredaj, Touring zadaj, pa ni bilo nobenih problemov niti s policaji niti z vožnjo.

Objavljeno

Zdravo!

 

Ali kdo ve kako je pri nas če uporabljaš na motorju 2 različna proizvajalca gum (spredaj zadaj) in posledično različna profila. Kako je kaj s policaji? 

.....dokler je vse lepo ni težav, ko pa pride do nesreče maš pa motor na tehničnem, tam se pa zna zakomplicirati.........

Objavljeno

.....dokler je vse lepo ni težav, ko pa pride do nesreče maš pa motor na tehničnem, tam se pa zna zakomplicirati.........

zakaj? A pr avtu imaš lahko dva različna proizvajalca spredi zadi??

Objavljeno

pa saj.. a ni edini pogoj da gume ustrezajo predpisani dimenziji in oznakam (hitrost..) proizvajalec tu nima veze...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

pozdravljeni,

prišel je čas ko morem tudi jaz na moji hornetki 600, zamenjat gume(predvsem zadnjo). zdejle je gor battlax bt014r, zanima me kakšne izkušnje imaste s to gumo, pa katero priporočate? nisem izkušen o gumah, ker imam od letos na novo motor...

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

Sam imam dokaj sveže dunlop roadsmart 1 (ne 2) in po 2500km+ so videti praktično nove. Ne dajam si veliko duška tudi nagibam se kot pravoverni stari ata (~12mm na vsaki strani so še povsem deviški) in sumim kakor pravi mehanik, da znam z njimi naredit najmanj 10K Km, vsaj on jih je s TDM kljub temu, da on bolj agresivno vozi. Glede na to, da pri nižjih temperaturah gume asfalt gricka bolj bo najbrž držalo 10K km saj se nameravam vozit cca 9 mesecev/letno, morda več če bo vreme užitno. gume preverjam redno na 14 dni in furam 2.4 spredaj in 2,9 zadaj po specifikacijah. Sem se moral sicer privaditi na tak tlak ker prej (pred menjavo) sem imel krneki ampak sedaj mi tako najbolj sede. Všeč mi je, da lahko zaviram res divje tako po suhem kakor po mokrem. Glede na to, da nisem nek pilot jemljite to kot subjektivno mnenje, da prav suvereno držijo po mokrem. Kupil bi jih ponovno saj dajo od sebe kar rabim... in če naredim ven 10k Km toliko bolje... Prejšnje Dunlop qualifier (zadnja), so na oko naredile 4,5k km s tem, da so bile na 4K že na markerju in prvo polovico je poradiral prejšnji lastnik kater pa nevem kako je vozil oz. kaj je delal saj je bila guma skoraj kvadratna robovi pa malo rabljeni (najbrž še bolj pravoverni ata ko jaz :D ).

 

Aja že ki si sosed, pri mirotu jih dobiš dokaj ugodno z montažo vred. Ne hodi na kak Axle, čeprav so kvalitetni so tudi zlatarji... :/

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

Zdravo!

 

Ali kdo ve kako je pri nas če uporabljaš na motorju 2 različna proizvajalca gum (spredaj zadaj) in posledično različna profila. Kako je kaj s policaji? 

 

V Avstriji moraš imeti obe gumi enaki (vsaj znamke) ker drugače znajo zatežit. Pri avtu pa morata bit pogonski gumi popolnoma enaki ostali dve pa sta lahko druge znamke vendar spet enaki.  

Objavljeno

V Avstriji moraš imeti obe gumi enaki (vsaj znamke) ker drugače znajo zatežit. Pri avtu pa morata bit pogonski gumi popolnoma enaki ostali dve pa sta lahko druge znamke vendar spet enaki.  

hočeš povedati, na isti osi morajo biti pnevmatike istega proizvajalca mer in profila enake.

Objavljeno

P R A V I L N I K o napravah in opremi vozil v cestnem prometu

Pnevmatike za motorna in priklopna vozila

4. člen

(1) Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in hitrostni kategoriji ustrezati pnevmatikam, ki so v izjavi o ustreznosti vozila vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila.

(2) Na vozilih z največjo dovoljeno maso do vključno 3.500 kg in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, vse pnevmatike enake velikosti (če izdelovalec vozila ni predvidel različnih pnevmatik na različnih oseh), vrste (poletne, zimske, terenske) in zgradbe (radialne, diagonalne), na isti osi pa tudi iste nosilnosti, hitrostnega razreda ter istega proizvajalca in dezena (vzorec tekalne površine).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

P R A V I L N I K o napravah in opremi vozil v cestnem prometu

Pnevmatike za motorna in priklopna vozila

4. člen

(1) Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in hitrostni kategoriji ustrezati pnevmatikam, ki so v izjavi o ustreznosti vozila vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike« ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila.

(2) Na vozilih z največjo dovoljeno maso do vključno 3.500 kg in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, vse pnevmatike enake velikosti (če izdelovalec vozila ni predvidel različnih pnevmatik na različnih oseh), vrste (poletne, zimske, terenske) in zgradbe (radialne, diagonalne), na isti osi pa tudi iste nosilnosti, hitrostnega razreda ter istega proizvajalca in dezena (vzorec tekalne površine).

 

za avte vemo, kaj pa za mopede? A še vedno tavamo v temi? :D

Objavljeno

zakaj? A pr avtu imaš lahko dva različna proizvajalca spredi zadi??

Dami34..pelaj se gor u austrijo..boš lepo kazen dobu :D

Objavljeno

No glede vožnje v mokrem; zadnjič enkrat je nekako naneslo da sem moral iz Idrije proti Ljubljani vozit po mokrem, stvar je bila pa v tem da je imel motor slick gume z doma narezanim profilom.

No, počasi sem stopnjeval tempo in prej prišel do svoje ''cone udobja'' kot pa da bi guma začela drset. Prijatelj, ki je vozil z mano na Sportsmartkah je ostal kar precej za mano.

 

Zdej, al sem jaz tako zajc pri vožnji po mokrem ali pa gume vseeno kar dobro držijo.

 

Kar sm hotu rečt je to; praktično vseen je kok so gume dobre po mokrem, ker nas bo večina itak vozila zelo počasi, v dežju naj tiščijo tisti ki so plačani za to.

Objavljeno

Nesmiselno je, da bi mogu met obvezno obe gumi enakega proizvajalca. je vse drugo bolj pomembno, kot pa kje je bla guma narjena.

Objavljeno

Dami34..pelaj se gor u austrijo..boš lepo kazen dobu :D

verjem da sm se že dost prepelu povsod....

Objavljeno

No glede vožnje v mokrem; zadnjič enkrat je nekako naneslo da sem moral iz Idrije proti Ljubljani vozit po mokrem, stvar je bila pa v tem da je imel motor slick gume z doma narezanim profilom.

No, počasi sem stopnjeval tempo in prej prišel do svoje ''cone udobja'' kot pa da bi guma začela drset. Prijatelj, ki je vozil z mano na Sportsmartkah je ostal kar precej za mano.

 

Zdej, al sem jaz tako zajc pri vožnji po mokrem ali pa gume vseeno kar dobro držijo.

 

Kar sm hotu rečt je to; praktično vseen je kok so gume dobre po mokrem, ker nas bo večina itak vozila zelo počasi, v dežju naj tiščijo tisti ki so plačani za to.

absolutno se strinjam, žal se pa proizvajalci ne. Če hočem gume ki nardijo kilometrino, jih bom dobil narezane skor kot salamo. In ta preveč narezan profil me sploh jezi, ker, jih potem ko grem kdaj na ride uničujem (se začnejo delati ušesa)

Objavljeno

Glede profila v Avstriji sem pregledal kar en kup spletnih strani, pa nobena od teh strani ne omenja, da bi morali motoristi imeti enak tip/profil/proizvajalec na obeh oseh. Kar povdarjajo je le 1mm globina profila, pa alkohol in hiyrosti. Za vec pa poglejte na austria.info

 

 

 

Je pa tukaj en problem. Pred izletom v Francijo sem se na AMZS pozanimal kako je z alkotesti. Zatrdili so mi, da za tujce niso obvezni, za domacine pa so. Vendar so sedaj vrli siolovci spisali clanek, da so alkotesti obvezni za vse.

 

Komu sedaj verjet? Novinarjem z neimenovani viri ali,  AMZSju, ki naj bi to morali vedet?

Objavljeno

Dami34..pelaj se gor u austrijo..boš lepo kazen dobu :D

še enkrat pišem:v zadnjih letih se večinoma vozim po avstriji, bil ustavljen najmanj 15x, pa nikoli ni nihče niti pogledal ali sta gumi enaki. po mojih izkušnjah avstrijske policaje najbolj motijo zlizane gume in preglasen izpuh, šele nato pa hitrost (po višini kazni in reakcijah policajev sodim)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz se tudi počasi odločam za nove gume, ker je moja Metzler M3 že skoraj gladka po sredini. Razlog...vožnja na šiht je na žalost 30km ravnine in 5km  ovinkov. V bistvu se samo zaradi tega bojim dat gor Save, ker mislim da jo bom po ravnici zravnal boki pa bojo ostali kot novi...Nekak se trenutno odločam med Conti Sport Attack 2 ali pa ST gumo Pirelli Angel GT. Motor je Honda CBR 600F. Motor mam večinoma za vožnjo na šiht in občasno "Ajsnkaplo".

 

A ma kdo kak drug predlog? Pa prosim predloge z razlogom :D

No...a ma kdo kak pameten predlog? :D

Objavljeno

No...a ma kdo kak pameten predlog? :D

ajt, ti bom jez meglo prodal.

ocitno potrebujes sport touring gume. po moznosti take z dvokomponentnim plascem. Meni so se fajn obnesle dunlop roadsmart, bojda so roadsmart2 se boljse. dvokomponentna je tudi pirelli angel gt, michelin pilot road? In mislim da tudi Bridgestonove gume. Continental in metzeler pa na sredini nimata trse gume, ampak drugacno karkaso.

sam pa prihajam do zakljucka, da so v trajnosti razlike med gumami relativno majhne.

Objavljeno

ajt, ti bom jez meglo prodal.

ocitno potrebujes sport touring gume. po moznosti take z dvokomponentnim plascem. Meni so se fajn obnesle dunlop roadsmart, bojda so roadsmart2 se boljse. dvokomponentna je tudi pirelli angel gt, michelin pilot road? In mislim da tudi Bridgestonove gume. Continental in metzeler pa na sredini nimata trse gume, ampak drugacno karkaso.

sam pa prihajam do zakljucka, da so v trajnosti razlike med gumami relativno majhne.

lp

(Continental in metzeler pa na sredini nimata trse gume, ampak drugacno karkaso)

Ne bo držalo glede Conti:

post-5502-0-93128300-1377049105_thumb.png

Objavljeno

Tko.

Pa da vidmo.

Vrgel dol GP Racer (nove...500 km).... in dal gor SAVA.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!