Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

še enkrat pišem:v zadnjih letih se večinoma vozim po avstriji, bil ustavljen najmanj 15x, pa nikoli ni nihče niti pogledal ali sta gumi enaki. po mojih izkušnjah avstrijske policaje najbolj motijo zlizane gume in preglasen izpuh, šele nato pa hitrost (po višini kazni in reakcijah policajev sodim)

Se strinjam s tabo, dober mesec nazaj db killerji notri pa so vseeno šli merit glasnost. Rezultat, po njegovih- policistovih podatkih za ta tip motorja (bandit 1250) motorja bi moralo bit pri 3750 obratih 85 db. Gor je mass izpuh , sreča da homologiran ker gleda homologacijo in številke na izpuhu. No nameril je 91 db in glede na to da so papirji štimal je bila kazen 25 eur. Siks, mogoče veš kakšne so tarife če recimo ne bi bilo db killerjev not ali pa če ni homologiran? 

Kar se tiče te kazni... človeška :) pari nas sploh ne obstaja tak nizka kazen :)

Objavljeno

Pozabil napisat prej :) Gume ni niti gledal od blizu, so skoraj nove tako da na daleč vidiš da je dovolj profila, tako da mislim da niso tako alergični na znamko gume kot na glasen izpuh.

Objavljeno

lp

(Continental in metzeler pa na sredini nimata trse gume, ampak drugacno karkaso)

Ne bo držalo glede Conti:

attachicon.gifimg_continous_compound_uv-onlineData.png

 

 

Si polpismen al zajebavaš iz inata? Na strani kjer si snel slikco čez katero BTW na veeellliko piše CONTINOUS COMPOUND je tudi tole spremno besedilo

 

"Makes it possible to use a homogenous grip grading with a single compound thanks to temperature controlled curing of the tire during the production process"

Objavljeno

ta nove metzelerke une m/o majo razlicne zmesi zato so jih tudi na testih bol pohvalili kot tastare. drgac pa dami ma bridgeatone T30 pa je zadovoln. glede cene so pa najcenej pirelli angel st pa so jih po testih tudi pohvali.

Objavljeno

Si polpismen al zajebavaš iz inata? Na strani kjer si snel slikco čez katero BTW na veeellliko piše CONTINOUS COMPOUND je tudi tole spremno besedilo

 

"Makes it possible to use a homogenous grip grading with a single compound thanks to temperature controlled curing of the tire during the production process"

Sam si razlagam  Contineous compound pri Conti-ju kot zvezni prehod med različnimi trdotami zmesi.

Dunlop polaga gumo v obliki trakov različne zmesi z ostro mejo med njimi (lepo vidno na obrabljenih gumah Roadsmart, SportSmart, .. .)

in mejo v obliki trikotnika GP, GP Racer, ...

Conti izvaja to očitno preko temperaturne obdelave ene plasti.

Metzeler (Interact)  se "igra" s trdoto karkase v pasovih.

 

Kako Pirelli navija vozno plast: na sliki.

post-22275-0-99905900-1377069996_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Sam si razlagam  Contineous compound pri Conti-ju kot zvezni prehod med različnimi trdotami zmesi.

Dunlop polaga gumo v obliki trakov različne zmesi z ostro mejo med njimi (lepo vidno na obrabljenih gumah Roadsmart, SportSmart, .. .)

in mejo v obliki trikotnika GP, GP Racer, ...

Conti izvaja to očitno preko temperaturne obdelave ene plasti.

Metzeler (Interact)  se "igra" s trdoto karkase v pasovih.

 

Kako Pirelli navija vozno plast: na sliki.

 

 

No, ko sem ob predstavitvi road attack 2 izrazil svojo skepso glede eno komponentne tekalne površine, mi je continentalov inžinir na EICMI v Milanu njihovo foro pojasnjeval cca 20 minut.

 

Lahko pa si stvari vsak predstavla po svoje. 

 

In BTW, prepričal me je. Po spletu naključij sem 2012 in 13 spet drgnil Dunlopke. Continetalke čakajo svojo priliko, morda sedejo gor že letos.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

ta nove metzelerke une m/o majo razlicne zmesi zato so jih tudi na testih bol pohvalili kot tastare. drgac pa dami ma bridgeatone T30 pa je zadovoln. glede cene so pa najcenej pirelli angel st pa so jih po testih tudi pohvali.

Angel ST ni isto kot Angel GT (katere so na testih pohvaljene) 

 

Kar se pa tiče testov, jaz nanje ne dam skoraj nič, ker v testih so velikokrat zajeti rezultati vožnje v mokrem, grip v mokrem, zaviranje v mokrem...in potem je seštevek točk in primerjava. Bom rekel takole, briga mene kake so v mokrem, pravzaprav me kanali za odvodnjavanje izrazito motijo, bolj mi je važna kilmetrina in občutek na cesti. 

Objavljeno

Angel ST ni isto kot Angel GT (katere so na testih pohvaljene) 

 

Kar se pa tiče testov, jaz nanje ne dam skoraj nič, ker v testih so velikokrat zajeti rezultati vožnje v mokrem, grip v mokrem, zaviranje v mokrem...in potem je seštevek točk in primerjava. Bom rekel takole, briga mene kake so v mokrem, pravzaprav me kanali za odvodnjavanje izrazito motijo, bolj mi je važna kilmetrina in občutek na cesti. 

 

Če te neb zanč na GG vidla, bi ti rekla, da si kafe rejser! :P

Objavljeno (popravljeno)

Če te neb zanč na GG vidla, bi ti rekla, da si kafe rejser! :P

sej sm pil tut kawo :D, pa čez obertauren rejsov. Se prav sm.....

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

dami bi itak rabu en motor samo za na ride (dami pridi po zzzja) z gumami brez teh nepotrebnih deznih profilov :P

Objavljeno

dami bi itak rabu en motor samo za na ride (dami pridi po zzzja) z gumami brez teh nepotrebnih deznih profilov :P

sj bi, sam ma premau kojnu :D

Objavljeno (popravljeno)

ja samo gre pa po kolenu, k tvoj baje ne gre :P (mogoče ker nimaš gp racer gor :P ) pa če pogledaš tintina kako jih brusi vidiš da jih res ne rabiš veliko :D

 

se opravičujem za off topic

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

Si polpismen al zajebavaš iz inata? Na strani kjer si snel slikco čez katero BTW na veeellliko piše CONTINOUS COMPOUND je tudi tole spremno besedilo

 

"Makes it possible to use a homogenous grip grading with a single compound thanks to temperature controlled curing of the tire during the production process"

lp

malo se umiri in preberi vse,tolmači si pa kakor ti paše. :)

Makes it possible to use a homogenous grip grading with a single compound thanks to temperature controlled curing of the tire during the production process.

-Shoulder area, flexible = Grip

-Central tread area, wear resistant = Mileage

-Continuous transition

Cene

Objavljeno

Tko.

 

Včeraj sem po Savi šel na Rakitno.

 

Vtisi:   :D   :D   :D   :D   :D

 

Kot so že napisali fantje:   ...... lima do ušes  :D

 

To se pravi:

Imel sem na motorju nove GP Racer in sem jih vrgel dol in namontiral SAVA Sport Force, da jih malo stestiram.

Prvi fočk na Rakitni včeraj ob pol osmih zvečer je bil z "rezervo". Guma mi je dala neverjeten občutek zaupanja pri nagibanju, pospeševanju iz ovinkov,,, pri zaviranju  v ovinku ne dviga motorja...

Drugi fočk malo bolj korajžno čez ovinke. Ni problema :D    Guma se fuulll lepo pelje. Lepo pade v ovinek... čisto nevtralno... ne preveč, ne premalo.

Guma se je lepo segrela (pri cca 22 stopinjah že skoraj v mraku).

Po zalivkah nisem vozil ( ker jih na Rakitni ni), sem pa  2x šel malo čez črto... in ne boste verjeli, da na črti drsi  :eek:   kot vsaka druga guma  :P

Naslednjič grem čez Rakitno po novem asfaltu, ki je malo bolj neugoden in drsi... pa da vidimo, kako bo tam....  :D

Objavljeno

jutri spet nataknem SportAttack2, s katerimi sem super zadovoljen :OK:

Objavljeno

Po zalivkah nisem vozil ( ker jih na Rakitni ni), sem pa  2x šel malo čez črto... in ne boste verjeli, da na črti drsi  :eek:   kot vsaka druga guma  :P

Naslednjič grem čez Rakitno po novem asfaltu, ki je malo bolj neugoden in drsi... pa da vidimo, kako bo tam....  :D

 

Js mam isto SportForce :grim  in na kačjih ridah sredi ovinka motor nagnjen do tačke na beli črti mi guma ni niti mau zdrsnila. Mogoče je motor mau zadriftu tulk da ni blo opazno. drugače pa s to gumo se nimaš kej bat ovinkov :D

Objavljeno

Se zmer je odvisno od asfalta :D Nekje pac drsi,hoces noces....

Objavljeno

Se zmer je odvisno od asfalta :D Nekje pac drsi,hoces noces....

... sej pravim, da je treba še čez Rakitno it pogledat.....

Objavljeno

Tudi jaz imam Savo Sport Force in po nekaj več kot 1500 km nimam niti ene same pripombe :OK:

 

Tako hitro se mi ni ogrela še nobena guma, zalivk do zdej še nism čutu, pa čeprav se nekaterim namerno nisem izogibal ker me je zanimalo kako se bo Sava odrezala in morem rečt da sem bil zelo pozitivno presenečen :) Čez črto ne vozim, tako da težko rečem če na črti drsi, vendar na talnih označbah preverjeno drži  :OK: Če bo guma do konca tako dobro držala se zna zgodit da bom moral bolj pogosto menjati tačke kot gume :D

 

Bom javil še kaj koliko kilometrine mi je zdržala ko bo bolj pri koncu, po dobrih 1500 prevoženih km pričakujem da mi bo zadnja zdržala nekje okrog 6000 km, kar je za ta dnar in rang gume zelo lepa kilometrina :)

 

Pa še slika zadnje gume iz leve strani:

post-26407-0-72095100-1377162999_thumb.jpg

 

In še desna stran:

post-26407-0-00938000-1377163021_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

S telefonom, druzga ni blo pr roki...

Objavljeno

Bi mi znal kdo razložit če se pozna kaj razlike v kilometrini med GP Racer Soft in Medium trdoto. Nekako sem imel v mislih da bi dal spredaj Medium zadaj pa Endurance al je bolš dat kr Soft spredaj in Medium zadaj, kot sem zasledil da vozijo nekateri uporabniki? :hmm:

Objavljeno

160 zad in 120 pred

Za kako se da dobit ta komplet ?

Bolj sport voznja

Objavljeno (popravljeno)

160 zad in 120 pred

Za kako se da dobit ta komplet ?

Bolj sport voznja

... pejt v Savo po gume...k Rumenemu....

...aja... ti si s Prekmurja...:slap:  tam ne teče Sava...  :P

..ampak vseeno je odlična Sava...

Popravljeno . Popravil Zivnorc

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!