NX650 Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 še enkrat pišem:v zadnjih letih se večinoma vozim po avstriji, bil ustavljen najmanj 15x, pa nikoli ni nihče niti pogledal ali sta gumi enaki. po mojih izkušnjah avstrijske policaje najbolj motijo zlizane gume in preglasen izpuh, šele nato pa hitrost (po višini kazni in reakcijah policajev sodim) Se strinjam s tabo, dober mesec nazaj db killerji notri pa so vseeno šli merit glasnost. Rezultat, po njegovih- policistovih podatkih za ta tip motorja (bandit 1250) motorja bi moralo bit pri 3750 obratih 85 db. Gor je mass izpuh , sreča da homologiran ker gleda homologacijo in številke na izpuhu. No nameril je 91 db in glede na to da so papirji štimal je bila kazen 25 eur. Siks, mogoče veš kakšne so tarife če recimo ne bi bilo db killerjev not ali pa če ni homologiran? Kar se tiče te kazni... človeška pari nas sploh ne obstaja tak nizka kazen OKigor 1
NX650 Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Pozabil napisat prej Gume ni niti gledal od blizu, so skoraj nove tako da na daleč vidiš da je dovolj profila, tako da mislim da niso tako alergični na znamko gume kot na glasen izpuh.
Cartman Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 lp (Continental in metzeler pa na sredini nimata trse gume, ampak drugacno karkaso) Ne bo držalo glede Conti: img_continous_compound_uv-onlineData.png Si polpismen al zajebavaš iz inata? Na strani kjer si snel slikco čez katero BTW na veeellliko piše CONTINOUS COMPOUND je tudi tole spremno besedilo "Makes it possible to use a homogenous grip grading with a single compound thanks to temperature controlled curing of the tire during the production process"
cikadina Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 ta nove metzelerke une m/o majo razlicne zmesi zato so jih tudi na testih bol pohvalili kot tastare. drgac pa dami ma bridgeatone T30 pa je zadovoln. glede cene so pa najcenej pirelli angel st pa so jih po testih tudi pohvali. BelaStrela 1
gsxf750 Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Si polpismen al zajebavaš iz inata? Na strani kjer si snel slikco čez katero BTW na veeellliko piše CONTINOUS COMPOUND je tudi tole spremno besedilo "Makes it possible to use a homogenous grip grading with a single compound thanks to temperature controlled curing of the tire during the production process" Sam si razlagam Contineous compound pri Conti-ju kot zvezni prehod med različnimi trdotami zmesi. Dunlop polaga gumo v obliki trakov različne zmesi z ostro mejo med njimi (lepo vidno na obrabljenih gumah Roadsmart, SportSmart, .. .) in mejo v obliki trikotnika GP, GP Racer, ... Conti izvaja to očitno preko temperaturne obdelave ene plasti. Metzeler (Interact) se "igra" s trdoto karkase v pasovih. Kako Pirelli navija vozno plast: na sliki. CeneR 1
Cartman Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 (popravljeno) Sam si razlagam Contineous compound pri Conti-ju kot zvezni prehod med različnimi trdotami zmesi. Dunlop polaga gumo v obliki trakov različne zmesi z ostro mejo med njimi (lepo vidno na obrabljenih gumah Roadsmart, SportSmart, .. .) in mejo v obliki trikotnika GP, GP Racer, ... Conti izvaja to očitno preko temperaturne obdelave ene plasti. Metzeler (Interact) se "igra" s trdoto karkase v pasovih. Kako Pirelli navija vozno plast: na sliki. No, ko sem ob predstavitvi road attack 2 izrazil svojo skepso glede eno komponentne tekalne površine, mi je continentalov inžinir na EICMI v Milanu njihovo foro pojasnjeval cca 20 minut. Lahko pa si stvari vsak predstavla po svoje. In BTW, prepričal me je. Po spletu naključij sem 2012 in 13 spet drgnil Dunlopke. Continetalke čakajo svojo priliko, morda sedejo gor že letos. Popravljeno Avgust 21, 2013. Popravil Cartman
DAMI34 Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 ta nove metzelerke une m/o majo razlicne zmesi zato so jih tudi na testih bol pohvalili kot tastare. drgac pa dami ma bridgeatone T30 pa je zadovoln. glede cene so pa najcenej pirelli angel st pa so jih po testih tudi pohvali. Angel ST ni isto kot Angel GT (katere so na testih pohvaljene) Kar se pa tiče testov, jaz nanje ne dam skoraj nič, ker v testih so velikokrat zajeti rezultati vožnje v mokrem, grip v mokrem, zaviranje v mokrem...in potem je seštevek točk in primerjava. Bom rekel takole, briga mene kake so v mokrem, pravzaprav me kanali za odvodnjavanje izrazito motijo, bolj mi je važna kilmetrina in občutek na cesti. hajoktejn, gsxf750, lajbn in 1 other 4
cikadina Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 vem da st niso gt, ampak so ble "ta stare" st eno leto po motorrad testu na drugem mestu. evo link. http://forums.pelicanparts.com/uploads20/Fazit_Z8_Test21337567281.jpg DAMI34 1
BelaStrela Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Angel ST ni isto kot Angel GT (katere so na testih pohvaljene) Kar se pa tiče testov, jaz nanje ne dam skoraj nič, ker v testih so velikokrat zajeti rezultati vožnje v mokrem, grip v mokrem, zaviranje v mokrem...in potem je seštevek točk in primerjava. Bom rekel takole, briga mene kake so v mokrem, pravzaprav me kanali za odvodnjavanje izrazito motijo, bolj mi je važna kilmetrina in občutek na cesti. Če te neb zanč na GG vidla, bi ti rekla, da si kafe rejser!
DAMI34 Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 (popravljeno) Če te neb zanč na GG vidla, bi ti rekla, da si kafe rejser! sej sm pil tut kawo , pa čez obertauren rejsov. Se prav sm..... Popravljeno Avgust 21, 2013. Popravil DAMI34
cikadina Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 dami bi itak rabu en motor samo za na ride (dami pridi po zzzja) z gumami brez teh nepotrebnih deznih profilov
DAMI34 Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 dami bi itak rabu en motor samo za na ride (dami pridi po zzzja) z gumami brez teh nepotrebnih deznih profilov sj bi, sam ma premau kojnu
cikadina Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 (popravljeno) ja samo gre pa po kolenu, k tvoj baje ne gre (mogoče ker nimaš gp racer gor ) pa če pogledaš tintina kako jih brusi vidiš da jih res ne rabiš veliko se opravičujem za off topic Popravljeno Avgust 21, 2013. Popravil cikadina
CeneR Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Si polpismen al zajebavaš iz inata? Na strani kjer si snel slikco čez katero BTW na veeellliko piše CONTINOUS COMPOUND je tudi tole spremno besedilo "Makes it possible to use a homogenous grip grading with a single compound thanks to temperature controlled curing of the tire during the production process" lp malo se umiri in preberi vse,tolmači si pa kakor ti paše. Makes it possible to use a homogenous grip grading with a single compound thanks to temperature controlled curing of the tire during the production process. -Shoulder area, flexible = Grip -Central tread area, wear resistant = Mileage -Continuous transition Cene gsxf750 1
Zivnorc Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 Tko. Včeraj sem po Savi šel na Rakitno. Vtisi: Kot so že napisali fantje: ...... lima do ušes To se pravi: Imel sem na motorju nove GP Racer in sem jih vrgel dol in namontiral SAVA Sport Force, da jih malo stestiram. Prvi fočk na Rakitni včeraj ob pol osmih zvečer je bil z "rezervo". Guma mi je dala neverjeten občutek zaupanja pri nagibanju, pospeševanju iz ovinkov,,, pri zaviranju v ovinku ne dviga motorja... Drugi fočk malo bolj korajžno čez ovinke. Ni problema Guma se fuulll lepo pelje. Lepo pade v ovinek... čisto nevtralno... ne preveč, ne premalo. Guma se je lepo segrela (pri cca 22 stopinjah že skoraj v mraku). Po zalivkah nisem vozil ( ker jih na Rakitni ni), sem pa 2x šel malo čez črto... in ne boste verjeli, da na črti drsi kot vsaka druga guma Naslednjič grem čez Rakitno po novem asfaltu, ki je malo bolj neugoden in drsi... pa da vidimo, kako bo tam.... igorkr, cikadina, domina in 5 others 8
maus Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 jutri spet nataknem SportAttack2, s katerimi sem super zadovoljen lajbn, DAMI34, rumenicestak in 1 other 4
Sajoo Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 Po zalivkah nisem vozil ( ker jih na Rakitni ni), sem pa 2x šel malo čez črto... in ne boste verjeli, da na črti drsi kot vsaka druga guma Naslednjič grem čez Rakitno po novem asfaltu, ki je malo bolj neugoden in drsi... pa da vidimo, kako bo tam.... Js mam isto SportForce :grim in na kačjih ridah sredi ovinka motor nagnjen do tačke na beli črti mi guma ni niti mau zdrsnila. Mogoče je motor mau zadriftu tulk da ni blo opazno. drugače pa s to gumo se nimaš kej bat ovinkov Zivnorc 1
TakeALookAround Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 Se zmer je odvisno od asfalta Nekje pac drsi,hoces noces.... Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 Se zmer je odvisno od asfalta Nekje pac drsi,hoces noces.... ... sej pravim, da je treba še čez Rakitno it pogledat.....
speedfighttuning Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 Tudi jaz imam Savo Sport Force in po nekaj več kot 1500 km nimam niti ene same pripombe Tako hitro se mi ni ogrela še nobena guma, zalivk do zdej še nism čutu, pa čeprav se nekaterim namerno nisem izogibal ker me je zanimalo kako se bo Sava odrezala in morem rečt da sem bil zelo pozitivno presenečen Čez črto ne vozim, tako da težko rečem če na črti drsi, vendar na talnih označbah preverjeno drži Če bo guma do konca tako dobro držala se zna zgodit da bom moral bolj pogosto menjati tačke kot gume Bom javil še kaj koliko kilometrine mi je zdržala ko bo bolj pri koncu, po dobrih 1500 prevoženih km pričakujem da mi bo zadnja zdržala nekje okrog 6000 km, kar je za ta dnar in rang gume zelo lepa kilometrina Pa še slika zadnje gume iz leve strani: In še desna stran: rumenicestak, Zivnorc in CeneR 3
krucymucy Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 Si s kalkulatorjem slikal? erciona, Sajoo, piko4321 in 1 other 4
speedfighttuning Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 S telefonom, druzga ni blo pr roki...
partyzan07 Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 Bi mi znal kdo razložit če se pozna kaj razlike v kilometrini med GP Racer Soft in Medium trdoto. Nekako sem imel v mislih da bi dal spredaj Medium zadaj pa Endurance al je bolš dat kr Soft spredaj in Medium zadaj, kot sem zasledil da vozijo nekateri uporabniki?
stuhec Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 160 zad in 120 pred Za kako se da dobit ta komplet ? Bolj sport voznja
Zivnorc Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 (popravljeno) 160 zad in 120 pred Za kako se da dobit ta komplet ? Bolj sport voznja ... pejt v Savo po gume...k Rumenemu.... ...aja... ti si s Prekmurja... tam ne teče Sava... ..ampak vseeno je odlična Sava... Popravljeno Avgust 23, 2013. Popravil Zivnorc
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se