Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Neprimerne gume RS2 za tvoj motor, ni guma kriva... še proizvajalec predvideva s to gumo 10.000km, ni pa delana za težje motorje od 240kg.

 

Skratka nabavi si gume primerne za tip motorja, ki ga voziš.

Kolega, ne se smešit z takimi, ker zdej si pa fejst mimo usekal. :lol1:

Celo na Dunlop-ovi strani, kjer podaš tip motorja, ti vrže ven RoadSmart2! Dokaz: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_Roadsmart_II.jsp?make=5&model=109&year=2007&width=-1&height=-1&rim=-1

 

Da ne omenjam reklamnih slik, kjer je ta guma SKORAJ VEDNO naslikana na RT-ju.

post-35672-0-74384500-1378843108_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Lej, za RS1 ziher, do 240kg, so pa potem naredili tudi verzijo za nad 240kg.

 

Vendar to ni guma delana za tvoj motor, poglej si v navodila, kaj ti priporočajo. Enaka dimenzija ne pomeni nujno, da bo guma na vsakem motorju isto špilala.

 

Če ti narediš z gumo 5000km, je nekaj narobe.

 

Ista zgodba kot za Metzeler, ker je omenjen tudi tvoj motor.

 

 

V besedilu, ki nam ga pošiljajo iz Metzelerja so v prvem stavku nanizali užitek, komfort, varnost in veliko število kilometrov. Kaj pa športnost? Je Metzeler Z8 Interact pnevmatika za potovalnike tipa BMW R 1200 RT? Da in ne, sami povedo, da niso razvijali gume zgolj za tiste, ki naredijo rekordno število kilometrov letno, ampak take, ki jih bodo cenili tudi lastniki nagcev in superšportnikov.

V Z8 Interact so vtkali novo generacijo tako imenovane CMT tehnologije ali prilagodljivega preseka pnevmatike, ki za 5 odstotkov zmanjša silo, ki jo uporabi voznik za spreminjanje smeri vožnje. Pnevmatike je bolj zaobljena in bolj stabilna. Lažje jo je peljati v zavoj in se v zahvalo bolj predvidljivo obnaša tudi v paničnih situacijah, pri zaviranju v ovinek na mokrem ali v ovinkih sredi gorskih prelazov.

Interact pomeni tudi 8 odstotkov večjo stično površino gume s tlemi, če Z8 primerjamo z Z6 Interact. Tak rezultat prinaša optimizirana struktura znotraj Z8 Interact in izboljšan vzorec profila. Uporabili so novo tehnologijo karbonsko-silikonske matrike FCM, ki omogoča veliko prilagodljivost.

Poudarjajo več prevoženih kilometrov in dejstvo, da so Z8 Interact ves čas enako dobre, kot na začetku uporabe. Posebej pozorni so bili na oprijemljivost v mokrem, ki se po njihovem ne sme bistveno poslabšati niti pri močno izrabljeni pnevmatiki.

Gumena mešanica ima dodan karbon in siliko. Tako so prilagodili obnašanje na hladnem asfaltu in pri obremenjenem motorju na razbeljeni podlagi. Dezen je namenjen tako preračunani upogljivosti pnevmatike in prilagodljivem oprijemu, kot odstranjevanju vode izpod gume. Spremenjena struktura bočne stene pomaga Metzeler Z8 Interact k dobrim lastnostim v več režimih vožnje in zagotavlja potrebno udobje, ki ga zahtevajo vozniku športno-turnih motorjev.

Metzeler Z8 Interact so na voljo od začetka meseca junija, septembra pridejo še dimenzije 160/60 ZR17 in 190/55 ZR17. Izdelovali bodo tudi močnejšo C gumo za motorje, ki so težji od 240 kilogramov.

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Lej, za RS1 ziher, do 240kg, so pa potem naredili tudi verzijo za nad 240kg.

 

Vendar to ni guma delana za tvoj motor, poglej si v navodila, kaj ti priporočajo. Enaka dimenzija ne pomeni nujno, da bo guma na vsakem motorju isto špilala.

 

Če ti narediš z gumo 5000km, je nekaj narobe.

 

Ista zgodba kot za Metzeler, ker je omenjen tudi tvoj motor.

Model, pa kaj tebi ni jasno? A si si sploh prebral link, ki sem ti ga nalimal? Evo še enkrat kot tekst:

 

Sportmax RoadSmart II  

 

Key benefits

  • An optimised blend of traction, grip, stability, comfort, handling and rider involvement
  • Front and Rear JLB deliver increased stability
  • Rear Multi-Tread for outstanding mileage
  • Particularly well suited to heavier or more sports-orientated touring bikes
  • Specially designed front grooves for shorter braking distances on dry and wet
  • Specifically designed carcass for easy and neutral low speed and high speed handli

Da ne boš spregledal, sem ti posebno označil z rdečo! Mislim da moj bike ptrecej ustreza zgoraj navedeni definiciji, ali?

 

Sicer pa ne mešaj hrušk in jabolk. Govora je o RS2 in Pirelli Angel GT. Kaj mi zdej o Metzelerkah neke tekste limaš?

 

Pa če že moramo o Metzeler-kah: koliko parov Z8 Interact si zvozil? Si jo sploh vozil? Kako gre že: "Baba čula, baba kazala"

 

Metzeler Z8 interact sem imel in sicer več kompletov - tri če sem natančen, ker sem lanjskih 30.000 km naredil večinoma na njihovih gumah! Za težje motorje ima dodatno oznako C, imel sem pa tudi tako brez oznake C, pa potem zadnji modeli z oznakama O in M (prva in zadnja guma), pa ti lahko povem iz prve roke, da v kilometrini ni neke blazne razlike - vse okoli 9000 km. Niso mi pa všeč neke druge lastnosti, zato sem menjal (tudi o temu sem pisal)

 

Torej na koncu sem spraševal o Continental-kah, pa mi tvoj "pameten copy paste" odgovor o Metzeler Z8 ni ravno koristen!

Predlagam torej, če nimaš s Continental Road Attack2 praktičnih izkušenj iz ceste (še enkrat: praktičnih, torej SVOJIH), potem "shut the fuck up!"

 

 

Pa zdej če si mi zameril....ej, kljub temu bom lahko mirno spal, verjemi  :kva2:  

Objavljeno

Si pac ne znas gum kupit za svoj motor, to je vsa umetnost, sicer ne bi tukaj brali takih pravljic.

Objavljeno

:kva2:  :notworthy:

 

snecer ti si car

 

Greš obtožit tipa da nezna kupovat gum, sam pa nimaš pojma o čem pišeš :D

Objavljeno

Si pac ne znas gum kupit za svoj motor, to je vsa umetnost, sicer ne bi tukaj brali takih pravljic.

 

Glej Snecer, kaj če bi šel malo svoj "kao motor" minimoto aliasi Versys v garažo pucat, ali pa si mogoče spet malo profilno sliko spremeniš, skratka bilo kaj in pustiš nas velike fante, da se pogovarjamo o pravih motorjih? Dovoliš?

 

Da pa ne smetiva tukaj, kjer je govora o gumah, lahko rade volje podebatirava v splošnih temah, ki so nekje spodaj pa rečeva kako iz področji, na katere se verjetno bolje spoznaš......recimo: "Kako nekoga jebat v glavo na forumu" ali pa morda "Odvisen sem od Desanke Šakić - zelo!"

 

Evo izberi.

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Men zdej držijo k mam podvozje porihtan. Se je pokvaru preklet jajc bavarski  :ninja:

 

se ti opravičijem... ker na to pa tudi v najhujši nočni mori nisem pomislil ... :D

 

zdaj pa mene čisto tako na splošno zanima : kateri klinčevi proizvajalec pa zna povedat , kako se določen tip njegovih gum obnaša v določeni državi? pri vsej tehnologiji , ki jo imajo pa ne znajo naredit ene solidne city-road -touring gume , ki se ne bi pregrevala , ko je temperatura prek +30stC ...seveda bi jih obenem poprosil za izdelavo v pravih dimenzijah...pa kilometrina nad 10,000km zadnja , prednja seveda dve zadnji...

saj vem , da so moje zahteve malce čudne ... res pa je tudi , da mi ni za menjat zadnje gume na 5,000km ravno takrat , ko je najlepše vreme ..že servis moram naredit dvakrat na leto na 10,000 pa gresta dva popoldneva sonca v maloro ..

Objavljeno (popravljeno)

ampak res .. iz teh gum bomo doktorat naredili .... res pa je, da vsi mi vozimo na skrajnih mejah zmožnosti pnevmatik, pa potrebujemo superdupersuperšportneslajderske gume, ki zdržijo najmanj 20000 km. (đouk :P )

 

Za vse nas, ki se vozimo po cestah, so čisto dobre road ali trail gume .. ajde .. kakšna sport ... vse ostalo je samo kaprica posameznika ... tudi moja, ker res ne potrebujem SportAttack, ampak si jih lahko privoščim in cca 3-4 pare zamenjam na leto .. ko (če) pa si tega ne bom mogel privoščiti, pa kupim kakšne road ali trail gume, ki bodo zdržale cca 15000.

 

a ni to ajnfok :krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

ampak res .. iz teh gum bomo doktorat naredili .... res pa je, da vsi mi vozimo na skrajnih mejah zmožnosti pnevmatik, pa potrebujemo superdupersuperšportneslajderske gume, ki zdržijo najmanj 20000 km. (đouk :P )

 

Za vse nas, ki se vozimo po cestah, so čisto dobre road ali trail gume .. ajde .. kakšna sport ... vse ostalo je samo kaprica posameznika ... tudi moja, ker res ne potrebujem SportAttack, ampak si jih lahko privoščim in cca 3-4 pare zamenjam na leto .. ko (če) pa si tega ne bom mogel privoščiti, pa kupim kakšne road ali trail gume, ki bodo zdržale cca 15000.

 

a ni to ajnfok :krneki:

 

zate je ajnfoh ko lahko izbiraš od hard cross gume do slick-e v tvojih dimenzijah...da zimskih sploh ne omenjam koliko se jih dobi ...

 

doktorat se prične ko želiš kupit solidne gume za vsaj približno soliden denar za čisto navadnega klasika , ki ga izdelujejo novega (se opravičujem metzelerju sam njigove lasertec in Z2 so u k****u ..pravzaprav so v riti ker so narejene v braziliji - mogoče iz sladkornega trsa :ninja:  ) in bi si človek želel prednjo in zadnjo gumo v istem profilu (model) od istega proizvajalca ...

 

trenutno sem na avon-u ki se meni osebno zdi soliden - a le do temperature 28/30 stC ... potem je kot pogret sir ... kilometrina na bonnevillu je bila s prvo zadnjo gumo 13300km malce nad indikatorjem ..prva se obrablja zelooo malo tako da bo verjetno zdržala še eno zadnjo..

 

zdaj pa če ima kdo izkušnje s pirreli ali continental - potrebne dimenzije 100/90-18 , 130/80-17 ter 130/90-16 ...

aja pa tisti ki takih mopedov ni vozil zadnje 3-4 leta ali nikoli naj me pusti pri miru..prosim ..

Objavljeno

ST gumam zamerim, ker majo premau bokov, pa se prehitro izrabijo.

SS gumam zamerim, ker majo slabo sredino, pa se prehitro izrabijo.

 

V bistvu sm še vedno nezadovoljen. :(

Nezadovoljnež, začni hitreje al pa počasneje vozt, lahko pa probaš še Angel GT.  :whistle:   

Objavljeno

Na mojem Tomosu je prebilo in malo natrgalo plašč. Zadnjič sem prebral, da je pokojnemu Urošu Blašku nek domačin v Afriki tako načet plašč kar z žico zašil tako dobro, da mu je služila še pa še kilometrov. Ker je na mojem še precej profila in bi ga bilo škoda kar zavreči sprašujem, če kdo od vas, ki greste letos v Afriko pozna prej omenjenega mojstra in bi mu bil pripravljen odnesti mojega v popravilo. Seveda dobiš za pir, tudi dva...   ... vsakršna info je dobrodošla, saj bi apn-ja rad čimprej spravil v pogon   :hmm:

Objavljeno

lažeš ..če bi imel tomosa bi si na you tubu našel posnetek tega majstra in bi že zdavnaj znal šivat gume...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Glej Snecer, kaj če bi šel malo svoj "kao motor" minimoto aliasi Versys v garažo pucat, ali pa si mogoče spet malo profilno sliko spremeniš, skratka bilo kaj in pustiš nas velike fante, da se pogovarjamo o pravih motorjih? Dovoliš?

 

Da pa ne smetiva tukaj, kjer je govora o gumah, lahko rade volje podebatirava v splošnih temah, ki so nekje spodaj pa rečeva kako iz področji, na katere se verjetno bolje spoznaš......recimo: "Kako nekoga jebat v glavo na forumu" ali pa morda "Odvisen sem od Desanke Šakić - zelo!"

 

Evo izberi.

 

Lep pozdrav

 

Resnica boli... a ne skalaprava :smoke:  žal BMW "še" ne proizvaja pnevmatik, drugače pri izboru ne bi imeli probleme propelerfahrerji :D

Objavljeno (popravljeno)

Nezadovoljnež, začni hitreje al pa počasneje vozt, lahko pa probaš še Angel GT.  :whistle:   

sej jih mislim. :D

v bistvu smo vsi nezadovolni, a niste prebral kaj je Maus napisal, če poenostavim, da fajn drži, pa da 20kkm nardi. Kaj češ lepše.

 

Sneči-240kg, ni nobena teža za moped, in RS2 je namenjen težjim motociklom. Preberi si mal njihovo uradno stran. več al manj majo itak jurjaki okrog 230 kg (vsaj moj) v primerjavi z RTjem pa še kup konjev več, ki gumo trže, če odvijaš plin vn iz ovinkov, pa se da kljub temu solidne kilometrine nardit. Meni osebno je bila celo pretrda guma, pa sem 10kkm naredu, brez šparanja 50% v dvoje ene 10% pa tudi maximalno obremenjen. Večina proizvajalcev gum ima na svoji web strani tudi okenček kamor vpišeš moped in ti vrže vn katere gume ti priporočajo + alternativne gume.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Za uvod bom naredil en kratek povzetek letošnje porabe gum, ki izgleda takole:

 

Od takrat sem naredil dobrih 4500km in prva guma je bila na po obeh straneh precej ošiljena, poradirana preko indikatorjev, na desni strani ponekod ni bilo skoraj več profila :BUA:

 

Razmišljam na glas:

 

Poletje se počasi preveša v jesen in ko so se začele prve vožnje na šiht v mrzlih jutrih pri temperaturah okoli 10° - 12°C, je obraba prve gume večja kot pri Dunlop RS2. Ko jo je enkrat načelo, se je obraba v smrekico zelo hitro stopnjevala, petkovo nažiganje po Jadranki pa ji tudi ni koristilo - kdo bi si mislil  :slap:. Ok priznam da imam še to grdo navado, da zjutraj vedno zamujan na šiht in potem "muss ich Gass geben", da ne zamudim preveč  :OK:

Kaj je pozitivno in razveseljivo? Zadnja guma je lepo enakomerno pobrana, ne deluje še prav nič zmatrana in na pogled ocenjujem, da bo še vsaj kake 3 jurje kilometrov dala od sebe ali celo več. Tudi na oprijem ni pripomb. :worship:

 

Torej včeraj sem malo razmišljal, kaj naj nabavim za prvi bicikel....in ker Širnik prve gume Pirelli Angel GT ne bo imel še vsaj teden in pol, sem kolebal med Bridgestone T30 in Continental Road Attack2.

Že pred časom sem dejal, da bi poizkusil z novo Bridgestone-ko, zato sem se odločil za........... - Conti Road Attack2 :grrr

 

Jah, zdej bomo pa vidli kako bo delala Germansko - Italianska naveza. Do leta 1943 je še nekako šlo, potem pa bolj švoh se mi zdi  :kva1:

Aja, pa Continental-ka zgleda že nova precej bolj groba po površini, kot ostale nove gume....hmmm, potrebuje zato kaj manj utekanja zaradi tega? Če ima kdo izkušnje z njo, na dan z besedo!

 

Harašo, dovolj za zdaj!

 

Lp.

sam za prednjo (T30), ti lahko povem, da je moja prva guma, ki ne bo trikotna, ki drži in ki bo krepko presegla 10000km :D

do sedaj je bilo da drži in je trikotna, pa kilometrina zelo mala (S20, BT16pro)

ali pa slabo drži , slab filing in dobra kilometrina. (RS2, SSmart, BT23)

 

Kar se mene tiče sem prvo gumo že izbral in ne menjam več....z zadnjo se bom pa še mal poigral ker T30 drži odlično, vendar je kilometrina nekaj malega čez 7000km.

Objavljeno

sam za prednjo (T30), ti lahko povem, da je moja prva guma, ki ne bo trikotna, ki drži in ki bo krepko presegla 10000km :D

do sedaj je bilo da drži in je trikotna, pa kilometrina zelo mala (S20, BT16pro)

ali pa slabo drži , slab filing in dobra kilometrina. (RS2, SSmart, BT23)

 

Kar se mene tiče sem prvo gumo že izbral in ne menjam več....z zadnjo se bom pa še mal poigral ker T30 drži odlično, vendar je kilometrina nekaj malega čez 7000km.

 

Pa evo končno nekdo, ki ni samo "slišal od enga kolega, ki je bral na internetu...", ampak ima izkušnjo iz prve roke!

 

Bravo Dami34 :OK:

 

Bom poročal, kako se bo pri meni obnesla nova sprednja Road Attack2.

 

P.S.

 

Včasih imam res občutek, da Damjan Murko deluje tudi na MS pod psevdonimom ******** :kva1:  

Objavljeno

blagor vam ki si lahko stestirate tolko različnih gum sami....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

blagor vam ki si lahko stestirate tolko različnih gum sami....

jp, blagor denarnicam, k jih ne bremeni odvečna teža :P

Objavljeno (popravljeno)

 

""Torej na koncu sem spraševal o Continental-kah, pa mi tvoj "pameten copy paste" odgovor o Metzeler Z8 ni ravno koristen!

Predlagam torej, če nimaš s Continental Road Attack2 praktičnih izkušenj iz ceste (še enkrat: praktičnih, torej SVOJIH), potem "shut the fuck up!"

Pa zdej če si mi zameril....ej, kljub temu bom lahko mirno spal, verjemi""   :kva2:

 

 

 

 

 

Zvozil sem komplet RoadAttack2 pa sem bil razočaran nad kilometrino. Zadnja guma mi je zdržala borih 4700 km. Naslednja je bila SportAttack2 s katero mi je uspelo narediti 7kkm. Oprijema pa imata obe gumi več kot dovolj...

Popravljeno . Popravil gandi
Objavljeno

jp, blagor denarnicam, k jih ne bremeni odvečna teža :P

 

ma ni to..sam se mi zdi pa res brez veze gumo dol metat na 1/3 obrabe sam zato da bi drugo probal....

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

helow! Js mam pa eno vprašanje! Mi lahko mogoče kdo svetuje za kake dobre ST gume! Imam Gsr 600 in je moja prva motoristična sezona ze skoraj za mano....prevozil sem slabih 8000 km z gumami roadsmart 2 ki pa so posredi čisto nakoncu...čeprav ga tudi po ridah nisem šparal se verjetno očitno pozna nažigavanje po ravnini v prvih 1500 km....drugače sem bil z gumami zadovoljen, nobenih problemov razen tega, da bi še mogoče lahko zdržale do konca sezone! :)

 

Zanima me če ima še kdo kakšne dobre izkušnje z katerimi ostalimi ST gumami ali katerimi drugimi gumami, ki bi ustrezali moji vožnji ki ni ravno umirjena, razen kadar je zadaj moja draga, kar pa tudi ni tako malokrat..

:OK::afro1:

Objavljeno

helow! Js mam pa eno vprašanje! Mi lahko mogoče kdo svetuje za kake dobre ST gume! Imam Gsr 600 in je moja prva motoristična sezona ze skoraj za mano....prevozil sem slabih 8000 km z gumami roadsmart 2 ki pa so posredi čisto nakoncu...čeprav ga tudi po ridah nisem šparal se verjetno očitno pozna nažigavanje po ravnini v prvih 1500 km....drugače sem bil z gumami zadovoljen, nobenih problemov razen tega, da bi še mogoče lahko zdržale do konca sezone! :)

 

Zanima me če ima še kdo kakšne dobre izkušnje z katerimi ostalimi ST gumami ali katerimi drugimi gumami, ki bi ustrezali moji vožnji ki ni ravno umirjena, razen kadar je zadaj moja draga, kar pa tudi ni tako malokrat..

:OK::afro1:

je možno da je za takšno obrabo krivo pritisk...ker jaz sem imel napumpane od 2,3-2,5...medtem ko sem pravkar na uradni strani opazil da piše 2,9 za zadnjo....kar se mi zdi mal hudo...

Objavljeno

ma ni to..sam se mi zdi pa res brez veze gumo dol metat na 1/3 obrabe sam zato da bi drugo probal....

tega pa nikoli nism delal...razn, ko me je čakal 4kkm dolg izlet, sem se trudil prejšnjo iztrošit :D

Objavljeno

je možno da je za takšno obrabo krivo pritisk...ker jaz sem imel napumpane od 2,3-2,5...medtem ko sem pravkar na uradni strani opazil da piše 2,9 za zadnjo....kar se mi zdi mal hudo...

ni hudo, je normalno. Vse st imajo tak predpisan pritisk, in če je bolj prazna drži sicer bolje, a se tudi rabi, če si v dvoje ali pa naložen.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!