bajsi Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 Kar se mene tiče je T30 najslabša guma do sedaj (ne drži ne prva, ne zadnja, pokvarila celo poletje, 6000 km) v primerjavi z: Continental sport attack (nesiguren občutek pri padanju v zavoj, 4000 km) Pirelli Diablo Corsa Rosso (najboljša, odlična, le 3300 km) Dunlop Sport Smart (dobro drži, 5500 km) Prelli Diablo Rosso 2 zadaj, Corsa Rosso spredaj (dobro drži, odličen občutek v vožnji v vseh situacijah, dosedaj naredil šele dobrih 1000 km, -1 mm) Mislim, da vam tole lahko služi za primerjavo med gumami, če ste kaj od tega že vozili. Zase vem, da T30 ne dam gor, če mi jo kdo šenka... Je pa zanimivo, da ima nova 6mm profila, ostale le 5 (sprednje pa vse 4). Sicer pa se približno polovico voziva v dvoje, konjev pa ne šparam preveč, na full se pa itak ne da tiščat. Za Rosso 2 sem se odločil, ker ima edina mejhkejši rob širok le kakih 4cm. Ker gume menjam zaradi obrabe na sredini nagiba, je to mesto sedaj na trši gumi. Lp. Bi znalo bit krivo to da si menjal kategorijo, vse naštete spadajo v SS, razen T30, ki je ST guma, če hočeš ekvivalent naštetim od Bridgestona boš moral dat gor S20... LP Bajsi DAMI34 1
motom Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 zanimivo, od vseh ST gum ki sm jih jaz poiskusil je T30 daleč najboljša (celo boljša od sportsmarta-ki je hypersport guma) Aja pa 140 konjev, pa še ga lahko odpiram na polno na ridah brez drsenja Kakšen tlak si vozil? nekaj pa lahko izvlečemo iz teh primerjav: kako guma dela je odvisno od tipa motorja, načina vožnje....očitno je da je 100 ljudi-100čudi S tlakom sploh ne experimentiram, se pravi tovarniško 2,4 S in 2,9 zadaj. Po izkušnjah pa čutim sprednjo, če ji pade tlak pod 2 (se ne počutim OK). Mogoče bi res moral probat zadnjo spustit na recimo 2,4. A potem bi pa bolj držala? Ma kaj vem... ma da drži pri 2,9! A SS pa lahko drži pri 2,9!?... da ne omenim Rosso2. T30 mi je pa vedno zdrsnila v temenu ovinka, ko še nisem pospeševal. Priznam, tudi nikoli ni bil idealen asfalt, ampak tudi nikoli ni bil max nagib. Pa saj po moje prav vsaka guma drži do roba na relaciji Železna kapla- Jezersko in tudi T30 tam drži.
motom Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 Bi znalo bit krivo to da si menjal kategorijo, vse naštete spadajo v SS, razen T30, ki je ST guma, če hočeš ekvivalent naštetim od Bridgestona boš moral dat gor S20... LP Bajsi Se zavedam, da sem menjal kategorijo, z namenom narediti več km. Imam namen še probat Metzeler M5, potem bom pa nehal experimentirat. Mislim, da imam zdaj dobro kombinacijo, spredaj mehkejšo diablo corsa rosso, zadaj rosso2. Nimam nobenih pripomb, verjetno se bo pa pravljica končala pri 5000km. Me zanima, če ima kdo izkušnje z M5 in recimo dulop SS. Primerjava med njima?
bajsi Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 samo v teoriji, M5 je daleč starejša guma, primerjaš jo lahko npr. z Dunlopovo Q ali QII, bi ti jo odsvetoval, če iščeš več kilometrine kot na SS gumi in nadpovprečen grip za ST gumo bi ti svetoval Pirelli Angel GT, vendar je informacija dana na podlagi testa iz Motorrada, kjer ji pripisujejo največ športnosti med ST gumami, kakor tudi Road Atack II od Continentala, ki je tudi zelo športna ibira med ST gumami. LP Bajsi Cartman 1
miran10 Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 Pozdrav Ne me kritizirat pa vseeno da ne brskam po vsem forumu Ali je nova guma letnik 2007 primerna še za na motor Hvala
jozexj6 Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 Pozdrav Ne me kritizirat pa vseeno da ne brskam po vsem forumu Ali je nova guma letnik 2007 primerna še za na motor Hvala Bl ne kot ja. Jaz je nebi dal gor
StaraFeltna Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 Pozdrav Ne me kritizirat pa vseeno da ne brskam po vsem forumu Ali je nova guma letnik 2007 primerna še za na motor Hvala Odvisno kako je bila skladiščena. Najbrž je ležala kje in čakala kupca... potemtakem je definitivno za v smeti. 6 let samo po sebi je kriza kakorkoli obrneš...
'.' Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 Ali je nova guma letnik 2007 primerna še za na motor Vse kar je nad 4 leta mora biti presneto dobro skladisceno, po 5ih letih se zacnejo poznat razpoke na gumi, mislim da ni vredno tako stare pnevmatike tlacit na motor
TakeALookAround Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 A za na pisto tud ni?
StaraFeltna Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 Če si odvisnik od adrenalina pol ja... (negotovost kdaj te bodo pustile na cedilu doda adrenalinski faktor). thumper, malakai in honda2000 3
BelaStrela Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 ... ej skalaprava.... sem enakega mišljenja glede sopotnic ko ti.... vsaka jim čast... Jest se ne vsedem na zadnji zic, pa če mi plačaš v milijonih.... Tudi jaz jih občudujem. Sem bla sama enkrat na njihovem mestu in zdej, ko vidim, kaj vse gre lahko narobe ... no go, mogoče edinole po makadamu, ker sem tam bosa, vozniku pa zaupam, ker so brzine nizke. In ljubeči vozniki, ki jih napravijo v maškare, sram jih bodi. Da ne bom totalno offtopic, kratek vtis: Metzelerka Z8 MO, lanski DOT, 13 500 km, drži še zmeri ko zludej, po mokrem, po mrzlem, profila dosti, nič ne šparam. Pa sm misla da me Širnik zajebava s to kilometrino. No, edino oblika ni več idealna, ampak za letos bo še.
Bremzer Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 Pozdrav Ne me kritizirat pa vseeno da ne brskam po vsem forumu Ali je nova guma letnik 2007 primerna še za na motor Hvala Je če jo dobiš poceni največ plačaj 1/2 cene.Taka guma seveda, ko jo zmontiraš nesme kazat kakih razpok je pa samo za bolj izi vožnjo(za daljša potovanja) nikakor pa ne za nažigat še sploh ne za na pisto !
miran10 Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 To mi zadostuje Skladiščena pravilno ampak jo bom rajši nabil na drvarnico in motor obu z novim kompletom thumper 1
smasher Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 če se zmeniš z vulkanizerjem da ti jo da zastonj gor, jo dej gor, greš na dovoz od soseda ki ti gre na žiuce in (če znaš) zapališ mal gume, seveda predn poči morš nehat da se lahko potem naslednji dan odpelješ nazaj do vulklanizerja po nov set (mislim da z celim profilom nardiš precej dima :evilgrin: )
Cartman Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 če se zmeniš z vulkanizerjem da ti jo da zastonj gor, jo dej gor, greš na dovoz od soseda ki ti gre na žiuce in (če znaš) zapališ mal gume, seveda predn poči morš nehat da se lahko potem naslednji dan odpelješ nazaj do vulklanizerja po nov set (mislim da z celim profilom nardiš precej dima :evilgrin: ) Ti nisi se nikoli palil gume, a? Nit zraven nisi bil. hajoktejn 1
smasher Objavljeno September 15, 2013 Opozori Objavljeno September 15, 2013 zravn sm biu, se mi zdi precej brezveze, smrdljivo (in dosikrat škoda gum) tako da res ne vem kaj veseli folk kurit gume, ampak eni ful neki uživajo v tem.
thumper Objavljeno September 15, 2013 Opozori Objavljeno September 15, 2013 zravn sm biu, se mi zdi precej brezveze, smrdljivo (in dosikrat škoda gum) tako da res ne vem kaj veseli folk kurit gume, ampak eni ful neki uživajo v tem. gume se kurjo zato da ni komarjev pa pussyjev bliz...pa zato ker folk ni zadovoljen ker se znucajo...
capomiha Objavljeno September 15, 2013 Opozori Objavljeno September 15, 2013 (popravljeno) - znamka in model pnevmatike: zadnja SAVA ENDURORIDER PRO COMP MC33 (150/70/17) - model motorja: Aprilia Caponord ETV 1000- prevoženi kilometri: 4.000 (še za kakšnih 1.000-2.000)- način vožnje: 50%agresivna, 50% umirjena-potovalna, 0%dirkališče- vrsta ceste: lokalne-magistralne 75%, mesto 5%, avto cesta 20%- oprijem na mokrem: brez ocene (vozil le v suhem) - oprijem izven sezone: brez ocene (vozil le v sezoni) - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 10- način obrabe: največ po sredini (verjetno, zaradi natovorjenega motorja, avtoceste ter malo bolj agresivnega pospeševanja)- 100% km s sopotnico- CENA z montažo: komplet 180 €- komentar: Prvo gumo sem imel še staro Continental TKC 80. Z zadnjo gumo SAVA sem zadovoljen saj nikoli ni spustila, ampak vozil sem le v suhem. Po kamniti makedamski poti se je tudi izkazala vredu brez nobenih težav. Vozil sem z njo pri 25-37°C zato tudi taka visoka obraba gume s katero nisem ravno zadovoljen. Napisal bom komentar tudi, ko bom vozil komplet na njih, ter v drugih pogojih. Popravljeno September 15, 2013. Popravil capomiha
zanski18 Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 fantje, zanima me katere gume naj vzamem za 50ccm torej za nižje hitrosti. sedaj mam michelin pilot sporty pa bi poskusil nekaj boljšega.mere ki jih potrebujem: 100/80 17 sprednja in 130/70 17 zadnja... Pogoj je da se hitro segrejejo (40-80km/h) in zelo dobro držijo (sploh v suhem) in še kar dobro v mokrem... Cena in življenska doba mi nista tako pomembnivi. važno je da gredo gume prek 4.000km Gledam sava mc 50 m racer navadne ali pa celo v soft izvedbi , priporočate kaj drugega? Motor je pa 50ccm supermoto hvala za hitro pomoč, lp
HyperJack Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 fantje, zanima me katere gume naj vzamem za 50ccm torej za nižje hitrosti. sedaj mam michelin pilot sporty pa bi poskusil nekaj boljšega.mere ki jih potrebujem: 100/80 17 sprednja in 130/70 17 zadnja... Pogoj je da se hitro segrejejo (40-80km/h) in zelo dobro držijo (sploh v suhem) in še kar dobro v mokrem... Cena in življenska doba mi nista tako pomembnivi. važno je da gredo gume prek 4.000km Gledam sava mc 50 m racer navadne ali pa celo v soft izvedbi , priporočate kaj drugega? Motor je pa 50ccm supermoto hvala za hitro pomoč, lp 50ccm, že težko obrne 130 valar, poleg tega, da več kot 49km/h niti ne sme it. Tko da bojo dobre čist vse Savine gume. lp
goggy99 Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 Dunlop arrowmax streetsmart probi...sam je okrog 80eur zadnja..ni pocen
zanski18 Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 kaj pa pirelli diablo rosso II? nebi bila dobra?
tintin Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 če hočeš dobro, potem vzemi mc 50 racing soft jaz jo imam sedaj in res drži kakor se spodobi je pa nekako tako kot ti je povedal hyperjack... Teh 4k km pa lahko kar pomnožiš s še kakšno številko. Na 50ccm bi še čigum zdržal krepko čez 4k
Demon Objavljeno September 18, 2013 Opozori Objavljeno September 18, 2013 Jest in pred tem zvozil vsaj 20 parov SUPERCORSE in ti lahko mirno rečem, če rad voziš hitro SAM PEJT STRAN OD TE GUME Jest sm tko padu z njo k mi je spredaj naenkrat spustila da sm s čelado tko v tla prtegnu da sm biu 10 minut v nezavesti Hvala za odgovor. Sem že namontiral Diablo SC1 SC2, tako da sem že nasmejan. Spet občutek kot da imam nov motor! tintin 1
zanski18 Objavljeno September 18, 2013 Opozori Objavljeno September 18, 2013 če hočeš dobro, potem vzemi mc 50 racing soft jaz jo imam sedaj in res drži kakor se spodobi je pa nekako tako kot ti je povedal hyperjack... Teh 4k km pa lahko kar pomnožiš s še kakšno številko. Na 50ccm bi še čigum zdržal krepko čez 4k No hvala ti res. če maš voljo mi še malo povej kak dolgo jih že maš pa na kerem motorju in pa če so te pustile že na cedilo in če se dobro segrejejo. Sicer se bom pa res odloču za te najverjetneje ker so racing soft varjanta a ne? no zdej mam michelin sporty pa mam 5000 pa ma zadnja sam še slabiva 2mm profila v sredini:S ampak bomo pa savo racing sprobal če je vredu. lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se