urkoman Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 pa imas GT oznako na gumi? brez GT mi na litrci zadnjo pozre v slabih 5000km
SLVR Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Ne, da bi vedel ... :grrr So kar navadne RS II ...
urkoman Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Ja bi vedel ce so GT, ker naveliko pise, nimam pojma zakaj niso avtomatsko vse GT, saj so ojacane po sredini, veliko bolje kot navadne... SLVR 1
StaraFeltna Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 ni dimenzij ..ni dimenzij..ni dimenzij ...dougcajt..ni dimenzij ... a se ti mal norca delaš iz nas ? denar imaš .. trdiš , da je guma vez med življenjem in smrtjo na nekaj kvadratnih centimetrih .. IN TISTIH 500/1000KM NAZAJ BI MORAL ŽE ZAMENJATI!!!! ups... kajti s takimi kot se voziš sedaj ne ogrožaš samo sebe temveč tudi druge - zaviranje po žicah ni maksimalno sploh ko ti skoči otrok pred motor sredi naselja.... no to ni čisto res .. metzeler lasertec delajo sedaj v braziliji in ti povem da niso vredne počenega groša...z2 tudi ne.. govorim za naše ceste in temperaturne pogoje ...iz lastnih izkušenj - mogoče na kakšnem lahkem motorju še , kar je pa čez 150 kil je pa tema.. ne boš verjel - na štirki se pozna že to če ni pravilno napumpana guma ...aja šetka - bolj sodoben moped pa vzmetenje mogoče izniči kak problem... tudi jaz sem prednjo lasertec na boniju obrabil do nule ..samo to ne pomeni , da je držala v redu ... če imaš motor , s katerim se lahko kolenčka so sile na gumo drugačne kot če greš v nagib po vertikali motorja .. s tem , da če je motor za 50 ali več kil težji , dimenzija pa spredaj 100 zadaj pa 130 se verjetno tudi kaj pozna... da o klasičnem vzmetenju ne bi razpredali (saj ne da ne bi imelo vpliva).. ena hornetka je verjetno veliko cenejša varianta ženske kot ena micka ali pa francka... je / pije / čevlje obrablja samo ko se goniš na njej... ko obrneš ključ se ugasne in ne sika brez veze ....res pa je tudi , da ti ne kuha , pospravlja,pere in še kaj ... imata pa obe skupno lastnost - obe bi rade ketno strgale - sploh če je predolga.. ženi to razlošiš na tak način : "glej draga - če ne zamenjam gum se bom skantal... to je tistih par deset tisoč evrov zavarovalnine , ki jo boš pokasirala ... druga opcija pa je , da me do konc življenja lupiš zdravega.." Verjemi sem že bil na tej debati... Ko sem ji rekel veš draga, ko zapade sneg pa se ne bom vozil... Pa vpraša zakaj ne (je pač mnenja, da noben južni primorc ne zna vozit po snegu in jo je zanimalo če si ne upam)? Pa ji rečem, da zimskih verig za motor nimajo namena izdelati... Ko me je tudi tokrat vprašala zakaj pa ne? Sem ji dogovoril: Ma kaj prav res želiš pokasirat moje življensko zavarovanje?!? ali me samo J..... na način ki mi ni všeč? Pol je ukapirala... No kakorkoli nona-kang dam gor le če mi jih skoraj podarijo. V nasprotnem primeru bom poiskal ugoden kompletek Sava froc sport in poročal.
gregorjanc Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Eno vprašanje, zdej ka je tle narobe s to novo prednjo Savino gumo, prevoženo ima 1500 km, al je to normalno al ni. Vožnja 2x čez Ride. Zadnja je videti čisto OK.
StaraFeltna Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Si poskusil očistit da ugotoviš če je res guma?
rumenicestak Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Eno vprašanje, zdej ka je tle narobe s to novo prednjo Savino gumo, prevoženo ima 1500 km, al je to normalno al ni. Vožnja 2x čez Ride. Zadnja je videti čisto OK. SAVA1.jpg SAVA2.jpg Sva že z Zivimnorc-em debatirala o tem Če sklepaš, da ni nič narobe z vzmetenjem in kriviš gumo, lahko mirne duše odneseš gumo tja, kjer si jo kupil Mislim, da bodo fantje v Savi v laboratoriju, z veseljem preučili, če gre za napako gume Seveda tudi zamenjali
DAMI34 Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Sva že z Zivimnorc-em debatirala o tem Če sklepaš, da ni nič narobe z vzmetenjem in kriviš gumo, lahko mirne duše odneseš gumo tja, kjer si jo kupil Mislim, da bodo fantje v Savi v laboratoriju, z veseljem preučili, če gre za napako gume Seveda tudi zamenjali kaj bi po tvojem mnenju tu imelo opraviti vzmetenje? Men se zdi, kot bi se topila.
logarr Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Pri meni je bila tudi dosti bolj vidna obraba na sprednji pnevmatiki, šele če sem začel res odpirat gas iz ovinkov (1 in 2 prestava) je bilo podobno.
StaraFeltna Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 A tista "grozota" je standardni pojav na teh Sava force gumah?
hajoktejn Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 (popravljeno) No pa se je zacel, pandorina škrinja je odprta ... dami, pir sm dolzn :glare: Drgac pa men je sprednja mal plava ratala, zadnja se je pa malcek nagubala, po malo bolj zivahni voznji Dvor - Kočevje. Ampak dalec od tega ... Popravljeno September 24, 2013. Popravil hajoktejn DAMI34 1
Žan96 Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 A se da v sloveniji dobit MRF gumo? To so taka jajca. Prokleti indijci. Prvih 3kkm je držala, zdj mi jo pa že zanaša k šaltam iz druge v prvo
goggy99 Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 zanima me če kdo ve kaj se dogaja med SAVO in MITAS? tud jst spadam med "testerje" SAVA sport force :grim in me ni niti mal razočarala tako v oprijemu, vzdržljivosti in ceni. Ni ravno Bridgestone R10 ali pa kakšna druga "hardcore" guma, je pa glih tko dovolj zanesljiva za 3-4 kroge čez ride. Moje mnenje je da za to ceno (170eur 180/55-17+120/70-17), boljše ni... Ampak vsaka zgodba se enkrat konča in savina se je zlo hitr.. .zato me zanima če kdo ve zakaj je blo treba to "neznanko" MITAS zdj prlept na identično gumo k jo še vedno delajo v Kranju. smo prodali tudi Savo???
Bremzer Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Poročam,ko sprobam pod polno obremenitvijo, sem dal na karolo(samokolnico) novo Savino gumo ! ! Na prikolici za motorje se kar dobro obnesejo ! !
RYDER Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 A se da v sloveniji dobit MRF gumo? To so taka jajca. Prokleti indijci. Prvih 3kkm je držala, zdj mi jo pa že zanaša k šaltam iz druge v prvo Kupi gume ne pa indijski čunga-lunga.
Žan96 Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Kupi gume ne pa indijski čunga-lunga. Si pa brihtn :grrr raj povej kaj mas ti gor pa kko drži
logarr Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 smo prodali tudi Savo??? kolkr jst vem je sava že dolgo časa prodana
RYDER Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Si pa brihtn :grrr raj povej kaj mas ti gor pa kko drži Bridgestone S20, precej draga a zaenkrat mi ni žal. Do sedaj prevoženih 5000km brez slabe izkušnje. Drži veliko bolje od Pireli Diablo ali Bridgestone BT16. Bo pa zdržala kakšnih 2000km manj od prejšnih gum ker je bolj mehka.
StaraFeltna Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 (popravljeno) Kaj je potemtakem naj guma (touring) cena/km? Ne rabi imet (zame) vrhunskih lastnosti, le da na mokrem ni slaba. Popravljeno September 24, 2013. Popravil Horny-et
Žan96 Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 (popravljeno) Original gumo mam 150 zadi in 110 spredi. Bi lahko dau gor 160 in 120? Motor je KTM duke 125 Popravljeno September 25, 2013. Popravil Žan96
gasperX Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 No tut jest testiram tele Savine gume, no Mitas zdej po ta novem bomo vidli kako in kaj bo z gumo.. za enkrat naredu cca 450 km
Zivnorc Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 Si poskusil očistit da ugotoviš če je res guma? ... ojla... gremo po vrsti: To je z mojega motorja po vožnji po Ridah 2x gor pa dol. Včeraj sem bil na Golici pa na Rakitni, pa do tega pojava ni prišlo, je pa guma "kosmata", kar je normalno, ... to kar je na sliki, pa mi je bilo malce preveč "nenormalno. Ja. je guma... ni kaj drugega ... zgleda ko da je natopljena...
Zivnorc Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 Sva že z Zivimnorc-em debatirala o tem Če sklepaš, da ni nič narobe z vzmetenjem in kriviš gumo, lahko mirne duše odneseš gumo tja, kjer si jo kupil Mislim, da bodo fantje v Savi v laboratoriju, z veseljem preučili, če gre za napako gume Seveda tudi zamenjali .. ja.. sva se pogovarjala.... pa mi je bilo nerodno vprašat za drugo mnenje ... tako, da je Gregorjanc vztrajal in objavil slike... Sem že poslal slike, da povpraša kaj bi bili narobe..... sicer pa sem z gumo izredno zadovoljen, tako, da ne bi menjal... razen če oni rečejo drugače
Zivnorc Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 zanima me če kdo ve kaj se dogaja med SAVO in MITAS? tud jst spadam med "testerje" SAVA sport force :grim in me ni niti mal razočarala tako v oprijemu, vzdržljivosti in ceni. Ni ravno Bridgestone R10 ali pa kakšna druga "hardcore" guma, je pa glih tko dovolj zanesljiva za 3-4 kroge čez ride. Moje mnenje je da za to ceno (170eur 180/55-17+120/70-17), boljše ni... Ampak vsaka zgodba se enkrat konča in savina se je zlo hitr.. .zato me zanima če kdo ve zakaj je blo treba to "neznanko" MITAS zdj prlept na identično gumo k jo še vedno delajo v Kranju. smo prodali tudi Savo??? ojla... sem že pisal o tem... pa kaj, ko so vsi drugi bolj pametni... in zbombandirali mojo objavo
Zivnorc Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 ...aja... sicer pa je tole objavljeno na MS http://www.motosvet.com/sport-force-nov-radialni-motorski-plasc-iz-mitasa.html
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se