Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

stvar je zelo odvisna tudi od motorja.. recimo pri ss motorju že samo da malo gas da, misliš da boš dol letel, prvo kot prvo so tačke previsoko, sedež je pretr, in dol lezeš, pa še nikjer se nemore prijeti, razen za voznika. recimo napol potovalni so pa veliko boljši kar se tiče vožnje v dvoje.. (primerjam CBR900RR vs Fazer 1000, prejšnji model)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako bi jaz vas posedel na enga clasica ..pa da vas vidim ...

enmu dobrmu sm ga dal enkrat pelat na ridah..tadrug ovink je bil na tački ki je jaz še v mislih nisem pipnil ... pa je bilo več štrajfna kt pa zadnjič ko smo se mal okol peljali - je bil gasperx zraven če bo kaj bral ...pa še ni bilo do tačke ...tako da je vse skupaj kar zelo relativno v teh pogovorih...

btw...poznam kar nekaj motoristov ki nimajo - po vaše pussy štrajfnou / po moje pa safety štrajfnou - in ki sedaj nimajo tudi česa drugega ...sploh meniskusov pa gležnjev pa enako dolgih nog in rok pa cele lobanje ..pa to...

aja majo pa malinovc...

pa srečno vožnjo vsem..

Nič me ne more presenetit, sm včasih vozu Jawo z Barum gumami :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In majstri, katere gume moram zdej kupit da bom lahk kolenčku in z vami meril qurca, tako kot pravi Demon? :slap:

 

kitajske plastične ... boš v prvem ovinku kolenčku, komoučku in čeladku hkrati ... najdaljšega boš meu :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In majstri, katere gume moram zdej kupit da bom lahk kolenčku in z vami meril qurca, tako kot pravi Demon? :slap:

sej smo ti že povedali: Durex boš prec na kolenu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sixpacka unmu k mi zrihta Bridgestone Battlax R10 120+180-17 za 250eur nove..letošnji letnik.....no dejmo dejmo rabm te gume :eek:

Za 250€ kompleta ne boš dubu... samo zadnja je čez 180€ http://www.b-f.si/bridgestone-180-55-r17-73w-tl-r10-r-v-2-medium-hard-p-4938.aspx

Če pa slučajno dobiš pa sporoči, jih uzamem tudi jaz plus six-pack zdravn :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HAHAHAHAHA, katerokoli temo odprem, povsod je fajt KDO IMA VEČJEGA QRCA! :kva2:

 

itak js zmagam :P

 

 

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ?????

 

... stari, ti če bi bil cel q*rac, ne bi bil prov velik ....  :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ?????

 

... stari, ti če bi bil cel q*rac, ne bi bil prov velik ....  :lol1: :lol1: :lol1:

 

če že ne velik, pa živahn :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo skalaprava@ maš gume za 2014 "rešene".

Verjetno bom tudi jaz takšne vzel kasneje (Standard).

 

michelin-pilot-road-4-fr.jpg

michelin-pilot-road-4-re.jpg

 

 

 

Press Release
The new Michelin Pilot Road 4: three different versions available from January 2014.
  • The Michelin Pilot Road 4 for sport touring, trail and GT bikes will be available in early 2014.
  • The new BMW R 1200 RT will be factory-fitted with the Michelin Pilot Road 4 GT.
  • Michelin has once again pushed the limits of braking. On wet surfaces, the new tyre’s braking distance is shorter than that of its main competitors.
In 2014 Michelin will bring to market an all-new range of motorcycle tyres, available in three versions: the Michelin Pilot Road 4, Michelin Pilot Road 4 GT and Michelin Pilot Road 4 Trail. 

Intended for road use only, these tyres cover most categories of road motorcycles of more than 600cc.They were designed to deliver maximum safety in the most common conditions of use, especially on wet roads and in particular when braking. 

Michelin will also be the tyre supplier for the new BMW R 1200 RT with the GT version of its new tyre. The fact that BMW has selected the Pilot Road 4 for this bike – the bestselling bike in its category – reflects the level of performance it provides. 

In short, the Michelin Pilot Road 4 delivers enhanced safety in all situations and extended tyre life. They are a tangible illustration of Michelin’s Total Performance strategy of constantly and simultaneously improving tyre performance characteristics across the board. 

With the Michelin Pilot Road 4 tyres, the aim is to enable as many motorcyclists as possible to experience safe riding in nearly all conditions. 

Size availability 

Michelin Pilot Road 4 Standard 
120/60 ZR 17 
120/70 ZR 17 
150/70 ZR 17 
160/60 ZR 17 
180/55 ZR 17 
190/50 ZR 17 
190/55 ZR 17 

Michelin Pilot Road 4 GT 
120/70 ZR 17 
120/70 ZR 18 
170/60 ZR 17 
180/55 ZR 17 
190/50 ZR 17 
190/55 ZR 17 

Michelin Pilot Road 4 Trail 
110/80 R 19 
120/70 R 19 
150/70 R 17 
170/60 R 17
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 250€ kompleta ne boš dubu... samo zadnja je čez 180€ http://www.b-f.si/bridgestone-180-55-r17-73w-tl-r10-r-v-2-medium-hard-p-4938.aspx

Če pa slučajno dobiš pa sporoči, jih uzamem tudi jaz plus six-pack zdravn :)

Sm dobu enkrat za 300eur obe...cenej ne gre..zato pa oblublam pirčka :P . So pa res TOP gume...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm dobu enkrat za 300eur obe...cenej ne gre..zato pa oblublam pirčka :P . So pa res TOP gume...

Uredu cena. Jst sm dal 270€ za Battlax S20. Tvoj model naj bi bil pa še boljši in dražji seveda :)

Pa že z S20 sem izredno zadovoljen. Ti čist vrjamem da so fajn. Kolk kilometrov so ti zdržale?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr tm okrog 4.000...in res so ble najboljše od vseh k sm jih mel do zdj...mel sm pa skor vse razn metzelerja pa michelin k je podn..

Prvi primer da sm prej uniču prednjo gumo kot zadnjo in še to ob straneh...preveč je draga to pa res :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr tm okrog 4.000...in res so ble najboljše od vseh k sm jih mel do zdj...mel sm pa skor vse razn metzelerja pa michelin k je podn..

Prvi primer da sm prej uniču prednjo gumo kot zadnjo in še to ob straneh...preveč je draga to pa res :BUA:

 

Kaj te je pa Michelin tolk razučarau, če pa recimo eni Pilot Powerke tolk hvalijo, ta pilot power 3 pa naj bi bila še boljša edin cena je kar visoka komaj kak euerček majn kot pa GP Racer, pa verjame da se ne morejo ravno primerjat z njimi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vam povem da se sport force tudi pri -4 na vrhu Vršiča dobro drzi :)... Preizkuseno se pelje tudi na snegu, tam pa je ze druga zgodba...

 

Se eno kratko vprasanje, je po novem Mitas res ostala iste kompozicije kot prej Sava ?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vam povem da se sport force tudi pri -4 na vrhu Vršiča dobro drzi :)... Preizkuseno se pelje tudi na snegu, tam pa je ze druga zgodba...

 

Se eno kratko vprasanje, je po novem Mitas res ostala iste kompozicije kot prej Sava ?

 

kompozicija se je verjetno zgostila glede na povečano proizvodnjo   :P  ... komponente zmesi pa so verjetno enake (razen če ne bodo spremenili kilometrine )..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr tm okrog 4.000...in res so ble najboljše od vseh k sm jih mel do zdj...mel sm pa skor vse razn metzelerja pa michelin k je podn..

Prvi primer da sm prej uniču prednjo gumo kot zadnjo in še to ob straneh...preveč je draga to pa res :BUA:

Isto mnenje imam jaz o S20. fantastična guma, takoj ogreta, žal je prva naredila 3000km in je bila trikotna. Verjetno bi naredila več, če bi jo vozil poleti.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno je sedet na motorju ko se sam pelješ po kolenu, drugo je pa sedet NA ZADNJEM SEDEŽU ko nekdo drug pelje po kolenu. Sem prepričan da še nihče ni vozu po kolenu s tabo na zadnjem sedežu, ker če bi, bi vedu da pri takem nagibu rit precej drsi dol iz sedeža, vsaj pri nekaterih motorjih.

 

:hmm:

... če bi oreng nagnu, .. oz. bi šel v ovinek s "pravo hitrostjo",  rit ne bi drsela dol ... ker bi jo "centrifugalna sila" tiščala pravokotno v zic.

.. tko pa motor nagneš manj... ti se obesiš dol z motorja... da je rezultanta vseh sil (motorja in tebe)  taprava (čene se ne bi mogel peljati skozi ovinek  :P  )....in zato rit drsi z zica  :D

 

Sorry za offtopic.... ampak mogu sm...   :D

 

Je pa eno res:

... da ne grem na zadnji zic za nben dnar... tut če se samo naravnost vozi.... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:

... če bi oreng nagnu, .. oz. bi šel v ovinek s "pravo hitrostjo",  rit ne bi drsela dol ... ker bi jo "centrifugalna sila" tiščala pravokotno v zic.

.. tko pa motor nagneš manj... ti se obesiš dol z motorja... da je rezultanta vseh sil (motorja in tebe)  taprava (čene se ne bi mogel peljati skozi ovinek  :P  )....in zato rit drsi z zica  :D

 

Sorry za offtopic.... ampak mogu sm...   :D

 

Je pa eno res:

... da ne grem na zadnji zic za nben dnar... tut če se samo naravnost vozi.... :unsure:

 

Pa še nekaj je, ko bo sopotnica pravilno sedela, ne pokonci, boš pri ISTI hitrosti motor POL MANJ NAGNIL, tako da žal, takšno sedenje je samo izzivanje nesreče... SOOORRRYYYYYY :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma je norc kr prav povedal. Fizika tudi na zadnjem zicu deluje. Bogsigavedi zakaj drsi. 
 
Aja pa da ne bom preveč offtopic. Sportsmart blizu 10k km. Zrela za zamenjavo. Če se ne motim je update že zunaj. 
Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ma je norc kr prav povedal. Fizika tudi na zadnjem zicu deluje. Bogsigavedi zakaj drsi. 
 
Aja pa da ne bom preveč offtopic. Sportsmart blizu 10k km. Zrela za zamenjavo. Če se ne motim je update že zunaj. 

 

Ja seveda je prav povedal, ker je prepočasen in sili motor v nagib, sopotnica drsi iz zica, naj poskusi sopotnica pravilno sedeti, pa bo videl kako zelo bo moral dvignit tempo, da bo prišel do kolena, potem pa nebo on a nič drsela po sedežu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda je prav povedal, ker je prepočasen in sili motor v nagib, sopotnica drsi iz zica, naj poskusi sopotnica pravilno sedeti, pa bo videl kako zelo bo moral dvignit tempo, da bo prišel do kolena, potem pa nebo on a nič drsela po sedežu.

 

Se strinjamo. Nisem repliciral tebi, ampak na splošno podal mnenje :)

 

Tudi sopotnica se mora znat vozit, če je želja malo bolj aktivno peljat.

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!