Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Na cesti ti bo v prvih hladnih kilometrih delala Continentalka bolje, če pa planiraš obisk piste pa vzemi raje Dunlop, je karkasa prilagojena nižjim tlakom in se guma malenkost manj pregreva ko jo gneteš, občutki so pa čisto tvoji in ti jih bo težko kdo relevantno opisal.

 

LP Bajsi

To velja za staro sportsmart. Nova Sportsmart2 je čist druga. Jst sem jih dal gor na fz1 in šel na furo do Bohinja in nazaj. Ni treba najbrž pisat da je blo veliko vode na cesti, hladen asfalt..... Čeprav čisto nove z 0 km,ni blo nobenga vrtenja v prazno, nobenga zdrsa, potoki vode čez cesto od taljenja snega.. kot da ni nič. Pozitivno presenečen. Cena 290€ z montažo na Yamaha servisu Primec Jure. Jer bil pa tudi Primec na testiranju (predstavitvi) teh gum v Franciji in je gume samo pohvalu. So jih probaval v vseh pogojih in guma je suverena. Edino za obrabo ne vem,naj bi pa zdržala dlje kot stara sportsmart

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cesti ti bo v prvih hladnih kilometrih delala Continentalka bolje, če pa planiraš obisk piste pa vzemi raje Dunlop, je karkasa prilagojena nižjim tlakom in se guma malenkost manj pregreva ko jo gneteš, občutki so pa čisto tvoji in ti jih bo težko kdo relevantno opisal.

 

LP Bajsi

Sportsmart2 zadnja nima uporabljene NTEC tehnologije, kot njena predhodnica!

 

medsebojna primerjava:

http://www.visordown.com/product-features/dunlops-new-sportsmart2-tyre-review/23610.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ContiSportAttack2 ali SportSmart2? Vozim se več ali majn sam, 0 po avtocesti

mam conti-attack2  na motorju, se vozim večino sam 5 krat na leto mogoce v dvoje, skoraj nič po avtocesti.. z gumami sem zadovoljen  kilometrina z zadnjo gumo 6000 - ze kr na smrti (da se tudi več nardit v lepi voznji). na sprednji je se nekaj profila...

Ze lani sem imel namen dat gor sportsmartko da vidim razliko js osebno... zdaj pa bom dal sportsmartko2 gor.

V prihodnosti pa sigurno probamo savo ko bo taprava sirina :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker save očitno res še nebo v kratkem(v dimenziji 190) se nagibam k:

-dunlop qualifier2

-continental s.atack (1verzija)

-bridgestone bt016Pro

Cene kompletov so pribl. enake.

 

Dunlop in continental sem že vozil na fz6 in z750. Pri continentalu me je sicer motila obraba, ampak bi jo mogoče še vseeno dal gor zaradi gripa in lahkotnejšega prelaganja, napram qualifer 2.

Ima kdo izkušnje z bridgestone bt016pro, napram ostalima dvema(obraba, vozne lastnosti)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sportsmart2 zadnja nima uporabljene NTEC tehnologije, kot njena predhodnica!

 

medsebojna primerjava:

http://www.visordown.com/product-features/dunlops-new-sportsmart2-tyre-review/23610.html

Nima NTEC pa smo jo vseen na pisti vozil z manjšim tlakom..tako da če se še na pisto z njo zapelješ spustiš tlak in je..

Je pa v bistvu dobr da nima NTEC če mene vprašaš..je dosti bolj mirna kot stara.

Zdej mam na Tuono Gp racer..naslednja je sportsmartkvadrat

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker save očitno res še nebo v kratkem(v dimenziji 190) se nagibam k:

-dunlop qualifier2

-continental s.atack (1verzija)

-bridgestone bt016Pro

Cene kompletov so pribl. enake.

 

Dunlop in continental sem že vozil na fz6 in z750. Pri continentalu me je sicer motila obraba, ampak bi jo mogoče še vseeno dal gor zaradi gripa in lahkotnejšega prelaganja, napram qualifer 2.

Ima kdo izkušnje z bridgestone bt016pro, napram ostalima dvema(obraba, vozne lastnosti)?

nimam sicer konkretnih izkušenje z vsemi tremi a bt16 bo po moje najmanj zdržala, bo pa dobro držala...je bolj športna kot dunlop q...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker save očitno res še nebo v kratkem(v dimenziji 190) se nagibam k:

-dunlop qualifier2

-continental s.atack (1verzija)

-bridgestone bt016Pro

Cene kompletov so pribl. enake.

 

Dunlop in continental sem že vozil na fz6 in z750. Pri continentalu me je sicer motila obraba, ampak bi jo mogoče še vseeno dal gor zaradi gripa in lahkotnejšega prelaganja, napram qualifer 2.

Ima kdo izkušnje z bridgestone bt016pro, napram ostalima dvema(obraba, vozne lastnosti)?

16pro sm vozil in nimam nobene zamere, vendar namesto 16 pro raje vzem S20, ker je še boljša, kilometrina pa ista. Okrog 4000 nardiš z zadnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim, da ma pri širniku bt016 po dokaj ugodni ceni (bolj kot s20)...

to pa ja, ker bt16pro je predhodnica s20

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

 

Na BMW R850R moram obvezno menjat sprednjo gumo. Gor imam trenutno Dunlop Roadsmart. Zadnja pa ima še na oko pol profila. Imam dilemo ali ne bi raje zamenjal kar kompleta. Motor sem kupil rabljen in vem, da ga prejšnji lastnik nekaj let skoraj nič ni vozil, zato ocenjujem da je zadnja guma stara ene 3-4 leta.

 

Na prejšnjem motorju sem navadno menjal gume 2x na leto zadaj in 1x spredaj. Zdaj je zunaj 2. generacija roadsmat in tudi nisem ziher če je pametno kombinirat staro zadnjo z novo sprednjo. A je to že kdo probal?

 

Hvala, Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ojla... preden se zapre ta tema, ti samo povem svoje mnenje:

 

... poglej  DOT od pnevmatike in ti v ovalu lepo piše na primer 4212.

To pomeni, da je narejena v 42. tednu v letu 2012.

... če je stara tja do 4 leta, bi jaz zamenjal samo prednjo... zadnjo pa zdrajsal do konca... in to je-to.....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

... dons sem si pa na mojga tamauga nove gumIce nataknu  ....    :010

 

.... Dunlop Trailmax TR91 ....   :P      

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

... dons sem si pa na mojga tamauga nove gumIce nataknu  ....    :010

 

.... Dunlop Trailmax TR91 ....   :P      

e te so za krožišča dobre?  :ninja:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e te so za krožišča dobre?  :ninja:

 

 

... ne vem še ...  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne kompliciraj, menjaj le sprednjo, saj bo zadnja en dva tri fuč. Itak je pa sprednja važnejša... se pravi, bi ti v primeru menjave zadnje svetoval, da menjaš obe.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne misliš glih vozit po kolenu je vseeno če zadnjo pustiš gor tudi če je starejša. Včasih ko so bile sport gume to kar je danes že baje touring smo načrtno dajali spredaj mehkejšo oziroma boljšo in zadaj tršo. Ni panike!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem decembra tudi menjal samo sprednjo, čeprav je še imela 2.5 mm profila (zakonsko je 1 mm). No, za prvega januarja ni bilo snega, pa mogoče brez veze... ampak ni važno, je pa le nova.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprednja mora biti po profilu vedno v vsaj enakem stanju, če ne boljša, kakor zadnja! Zadnje kolo boš "popravljal" z gasom, sprednjega pa dvomim...

Če ni prevelike razlike v obrabljenosti, je modro vedno menjati obe hkrati, če se hočeš voziti kakor treba.

 

V tvojem omenjenem primeru, pa bi zamenjal samo sprednjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem gledal za gumami po nemških spletnih trgovinah. Pisal sem trgovcu glede DOT-a. Zagotovil mi je, da so gume mlajše od dveh let. Kako vi gledate na DOT pri nakupu novih?

Verjetno jih bom naročil po netu v Radljah. Žal mi je, ker jih nisem naročil pred mesecem. Opazil sem, da je bila za Tourance že prva podražitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!