Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Evo še mene - po prvi seriji, ki je imela napako v karkasi (zadnja guma / 190) in posledično opletajoče kolo je zame sportsmart super guma tako v oprijemu kot kilometrini. Sedaj imam 2. in po prvih parih kilometrih lahko povem, da je predvsem udobnejša za vožnjo in malo bolj reaktivna (beri: lažje gre v ovinek). Razmerje cena/oprijem/kilometrina je za mojo relativno počasno vožnjo zelo v redu.

 

 

Can You be more specific?

 

1 generacija sportsmartov se mi ni zdela preveč pametna. Od trenutka ko sm zmontiral zadnjo, se na motorju jez nism več fajn počutu. Ker me je vse motlo, sm po 300km zamenjal še prednjo, in je blo....še slabš. Filing sm mel kot da mam lesena kolesa. Trdo. Če sm vozil precej razposajeno je blo OK, za zmerno vožnjo so se mi zdele popolnoma faljene. In večino tega zezanja pripisujem zadnji gumi, saj po menjavi za budget sportforce stvar dela lepše. Letos bo moja sezona skrajšana, in prednje nisem menjal. Kolo je blo lani pri Jermanovih poravnano v nulo, je scentrirano, in v feltni so novi ležaji. Kljub temu, vsake tolko pojuga belanco. Lih tolk, da ti da vedet, da je tam. Me ne moti, mi pa tud ni jasno zakaj. Ostale dunlopke tega niso počele. 

 

 

ja vem vem, lošem kurcu svaka dlaka smeta...ampak...res mi ni bla všeč. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Sem danes dobil novo SS2 in prijetno presenečen, ker ima 6mm globok profil. Stara je mela 1mm manj. Se pravi večja kilometrina ne gre na račun slabšega oprijema.

Diablo rosso2 ima pa še 2mm (od 5ih) po 3000 prevoženih, se pravi bo končna kilometraža 4000km. Super guma in če bi imela nova 6mm, bi ostal kar na njej. 

Objavljeno (popravljeno)

Can You be more specific?

 

1 generacija sportsmartov se mi ni zdela preveč pametna. Od trenutka ko sm zmontiral zadnjo, se na motorju jez nism več fajn počutu. Ker me je vse motlo, sm po 300km zamenjal še prednjo, in je blo....še slabš. Filing sm mel kot da mam lesena kolesa. Trdo. Če sm vozil precej razposajeno je blo OK, za zmerno vožnjo so se mi zdele popolnoma faljene. In večino tega zezanja pripisujem zadnji gumi, saj po menjavi za budget sportforce stvar dela lepše. Letos bo moja sezona skrajšana, in prednje nisem menjal. Kolo je blo lani pri Jermanovih poravnano v nulo, je scentrirano, in v feltni so novi ležaji. Kljub temu, vsake tolko pojuga belanco. Lih tolk, da ti da vedet, da je tam. Me ne moti, mi pa tud ni jasno zakaj. Ostale dunlopke tega niso počele. 

 

 

ja vem vem, lošem kurcu svaka dlaka smeta...ampak...res mi ni bla všeč. 

 

Guma DSS2 je udobnejša v vožnji  - ker imam hernio (pošk. hrbtenice) zaznam vsak kamenček na cesti. Pri vožnji skozi drevored v logatcu sem imel občutek, kot da sedim na enduro motorju (v primerjavi s DSS1). Vzmetenje imam nastavljeno enako kot prej, tako, da je po moji logiki razlika samo v gumi.

Guma DSS2 gre lažje v ovinek - pri prelaganju trupla/motorja iz ovinka v ovinek je potrebna manjša sila za doseganje željene smeri.

 

To, da ti "pojuga " balanco pa naštelaj/obnovi vzmetenje, vgradi amortizer krmila ......

 

Zadnji odstavek/prvi del stavka mi je pa najbolj všeč...ampak...kdor prizna se mu pol oprosti! (brez zamere - mal smeha mora bit)

Popravljeno . Popravil ankh
Objavljeno

Sem danes dobil novo SS2 in prijetno presenečen, ker ima 6mm globok profil. Stara je mela 1mm manj. Se pravi večja kilometrina ne gre na račun slabšega oprijema.

Diablo rosso2 ima pa še 2mm (od 5ih) po 3000 prevoženih, se pravi bo končna kilometraža 4000km. Super guma in če bi imela nova 6mm, bi ostal kar na njej. 

po trenutno veljavnem zakonu ti je zdržala 3000km.. ja tudi meni je to brez veze ... zadnjič sem pomislil na tisto o teh 2mm in prvi pomoči - kompromis med zakonodajalcem in zmks ? je to mogoče lobi vulkanizerjev ?mogoče tistih lokalnih , ki sponzorirajo člane klubov ki so v zvezi ? 

če - tako na oko - izračunamo po kilometrinah in obrabi to pomeni cca 20% več zamenjanih gum na leto ... še sledite ??ok..

 

če butnem ven eno tako cifro povprečno 200€ po motorju - pomeni letos  40e več po motorju X 40000 notorjev je to samo 1.600,000 evrov ... 

se komu tukaj to mogoče zdi zanemarljiv znesek?

 

to da se marsikatera stvar vrti 100x bolj okoli denarja kot pa okoli motorizma in varnosti motoristov se pa zdnje čase zmeraj bolj krepi...

(prva pomoč stane 12e in velja 5 let - torej 2.4e/leto ...  :smoke: )

 

a res noben ne ve kje bi dobil conti trail 100/90-18 prej kot v dveh mesecih ? ker jetam se ni nič javil ...  :lol:

Objavljeno

a res noben ne ve kje bi dobil conti trail 100/90-18 prej kot v dveh mesecih ? ker jetam se ni nič javil ...  :lol:

Kaj pa……?

BOMAG d.o.o.

Ob Železnici 14,1000 Ljubljana

Tel: 00 386 (0) 1/547 33 93

Objavljeno

Kaj pa……?

BOMAG d.o.o.

Ob Železnici 14,1000 Ljubljana

Tel: 00 386 (0) 1/547 33 93

bomag???

ej ne me hecat ( čeprav priznam , da sem se nasmejal :OK:  ) ...100/90-18  to je dimenzija pnevmatike za na motor ne pa za valjar za asfalt ...

Objavljeno

bomag???

ej ne me hecat ( čeprav priznam , da sem se nasmejal :OK:  ) ...100/90-18  to je dimenzija pnevmatike za na motor ne pa za valjar za asfalt ...

thump, zdej ne vem a pumpas sonce, al res isces nekaj kar na

http://www.conti-online.com/www/motorcycle_de_en/themes/motorcycletires/enduro/trailattack_2_en.html

pise da ne delajo. Po drugi strani pa tu prodajajo bojda odlicno road attack. A te pa ni zadnje v tvojih merah?

https://reifen66.com/road-attack-10090-56v-front-p-4198.html?osCsid=r1j7kd9d45a8k90fa21k6olak3

Objavljeno

bomag???

ej ne me hecat ( čeprav priznam , da sem se nasmejal :OK:  ) ...100/90-18  to je dimenzija pnevmatike za na motor ne pa za valjar za asfalt ...

 

Kaj je narobe :mellow: ?

 

post-40971-0-13962500-1398235119_thumb.png

Objavljeno

thump, zdej ne vem a pumpas sonce, al res isces nekaj kar na

http://www.conti-online.com/www/motorcycle_de_en/themes/motorcycletires/enduro/trailattack_2_en.html

pise da ne delajo. Po drugi strani pa tu prodajajo bojda odlicno road attack. A te pa ni zadnje v tvojih merah?

https://reifen66.com/road-attack-10090-56v-front-p-4198.html?osCsid=r1j7kd9d45a8k90fa21k6olak3

 

ja vem da ne delajo ... :P

in ja lej hudiča - road attack nimajo v dimenziji 130/80-17 ...  :lol:

 

Kaj je narobe :mellow: ?

 

attachicon.gifScreen Shot 2014-04-23 at 08.38.53.png

sorry ker sem vaju vzburil ...a nista bila vidva tarča...

počasi mi gredo na lulek taki vseznalci kot je naš "jetam" ki dobijo vse gume v dveh dneh za male pare...

poanta : ne pametuj pa ne se j***t s triumfatorjem k te bo po gumah vprašal .. :smoke:

 

navsezadnj vama vseeno hvala ...mogoče pa je opcija (čemur bi se v moji podzavesti rad ognil v velikem krogu) a navsezadnje ne bi bila tako slaba le da je verjetno treba road attack ogreti ker - vprašam - ne prime iz nule kot recimo avon roadrider ( kar mi je pa ena super guma za hladnejše dni ko ni drekačev pa se lahko malce hitreje vozim če vrjamem :P  )

zadaj - trail attack 2

spredaj - road attack 2

 

ali ima kdo kakšno konkretno mnenje o tej kombinaciji  različne zadnje in prednje gume ?

Objavljeno (popravljeno)

ja vem da ne delajo ... :P

in ja lej hudiča - road attack nimajo v dimenziji 130/80-17 ...  :lol:

 

sorry ker sem vaju vzburil ...a nista bila vidva tarča...

počasi mi gredo na lulek taki vseznalci kot je naš "jetam" ki dobijo vse gume v dveh dneh za male pare...

poanta : ne pametuj pa ne se j***t s triumfatorjem k te bo po gumah vprašal .. :smoke:

 

navsezadnj vama vseeno hvala ...mogoče pa je opcija (čemur bi se v moji podzavesti rad ognil v velikem krogu) a navsezadnje ne bi bila tako slaba le da je verjetno treba road attack ogreti ker - vprašam - ne prime iz nule kot recimo avon roadrider ( kar mi je pa ena super guma za hladnejše dni ko ni drekačev pa se lahko malce hitreje vozim če vrjamem :P  )

zadaj - trail attack 2

spredaj - road attack 2

 

ali ima kdo kakšno konkretno mnenje o tej kombinaciji  različne zadnje in prednje gume ?

 

 

mene nis nč razburil, ni mi jasno kako se ti da nabijat eno in ta isto. Imaš pač pobaštarden motor, in predelave se na dolgi često izkažejo kot problem, in ne rešitev. 

 

Ne vem kaj je narobe s Conti Go, Ne ti ne jaz ne kdorkoli drug tle gor ni Jorge lorenzo, de bi ga gume čist s tira vrgle. Če se bojiš de so prešvoh, bi omenu  da sm bil primoran pred leti na GpZ montirat tud gume za recimo ninjo 250, pa so dunlopke čist fajn prenašale 120 konjski motor in 350+kil. 

 

 

Bez veze se požiraš. Čist bez veze. Brat o gumah je zgublen cajt, če človeka ne poznaš. Če mi o gumi kej reče Biker77, k okvirno vem kako se vozi, pa Dami, Suzuki al pa Žiunorc, is tega jest lahk kej potegnem. Predvsem pa morš vedet komu ne verjet, ker se boji lastne sence, in pol gume drsijo, pa se ne ogrejejo in blablabla...

 

edit: mene nikoli ni motlo, če sm mel različne gume. Trailattack je dokaj trdoživa guma, ampak tud ona rabi ene 10 minut de pride na delovno, če je hladno mal dlje. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

mene nis nč razburil, ni mi jasno kako se ti da nabijat eno in ta isto. Imaš pač pobaštarden motor, in predelave se na dolgi često izkažejo kot problem, in ne rešitev. 

 

Ne vem kaj je narobe s Conti Go, Ne ti ne jaz ne kdorkoli drug tle gor ni Jorge lorenzo, de bi ga gume čist s tira vrgle. Če se bojiš de so prešvoh, bi omenu  da sm bil primoran pred leti na GpZ montirat tud gume za recimo ninjo 250, pa so dunlopke čist fajn prenašale 120 konjski motor in 350+kil. 

 

 

Bez veze se požiraš. Čist bez veze. Brat o gumah je zgublen cajt, če človeka ne poznaš. Če mi o gumi kej reče Biker77, k okvirno vem kako se vozi, pa Dami, Suzuki al pa Žiunorc, is tega jest lahk kej potegnem. Predvsem pa morš vedet komu ne verjet, ker se boji lastne sence, in pol gume drsijo, pa se ne ogrejejo in blablabla...

 

edit: mene nikoli ni motlo, če sm mel različne gume. Trailattack je dokaj trdoživa guma, ampak tud ona rabi ene 10 minut de pride na delovno, če je hladno mal dlje. 

ja glej ta je bil takrat na voljo ker za novega pač ne morem vzeti dovolj visokega obroka če hočem par 1000km na leto prevozit ...

 

na guzziju se conti go zaenkrat kar lepo obnesejo - a je to čisto drugačen motor. z vzmetenjem in načinom vožnje , ki je čisto drugačen od mojega stila vožnje in vzmetenja na triumphu...guzzi se vozi zmeraj solo ...triumph se vozi od solo do dveh konkretnih polno naložen ( mi je že parkrat malo vdarilo skupaj zadnja amortizerja v ovinku na kakšnji luknji kar ni ravno prijetno)...

 

bral sem pa predvsem na tujih straneh in še to sem iskal enak motor na enakih gumah ...ja redkost..

 

no vseeno hvala ..  ja saj vem odločit se bom moral pa sam tukaj ni druge opcije ... lp

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Živ po dolgem času :ninja:

 

ali je že kdo šel z DUNLOP, Conti. gumo iz Sport (SS 1 ali ContiS) v Road (SR 1 ali ContiR) segment? In kakšen je bil "občutek" (good, bad, the same)?

 

Thx

 

:glare:

Objavljeno

Jst sem sel iz Sport na Trail. Isti kurac, samo ogrejejo in pregrejejo se prej.

Objavljeno

Bridgestone Battlax BT45 za cestno vožnjo Varaderke 125? Oprijem v suhem/mokrem? Hvala :)

Objavljeno

Ker se povečini stari dobri eruptivec vedno bolj umika asflatom z žlindro, sem si zrihtal vzorec takega asfalta, da bo odstranjevanje pusi štrajfov čim bolj verodostojno :D

 

post-25300-0-30247800-1398539783_thumb.jpg

Objavljeno

Too pa praske na drsnikih na kolenih se bo dalu tudi verodostojno naredit :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Too pa praske na drsnikih na kolenih se bo dalu tudi verodostojno naredit :D

Menjam pošteno zdrajsane za nove :D

Objavljeno

SP01 a rabiš kej marketinškega suporta. Baje sem dober pogajalec in tržnik :D

Objavljeno (popravljeno)

Too pa praske na drsnikih na kolenih se bo dalu tudi verodostojno naredit :D

 

Ah za ščitnike se pa po dvorišču zalaufaš pa na kolena spustiš :D

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Menjam pošteno zdrajsane za nove :D

eh ne rabim bom že sam moje zgonu :D

Objavljeno

Gume iz piste za 20€, kolenčnike pa za 10€ (totih ko jih imam sedaj gor pa verjetno ne bom mogel prodati ker nista enaka :cry: ...  ) to je meni uspelo iztržit iz mojih podvigov na dirkališčih... Ampak sem pri gumah imel slabo vest, ker jih je še celo leto drajsal :bike: po cesti (Metzeler K3) so bile na koncu lepo enakomerno pobrane! :hmm:

 

LP Bajsi

Objavljeno

Pozdrav...

 

Ker nisem nikjer na forumu zasledil me zanima, če ima slučajno kdo izkušnje z Mitas Sport Force gumo na ˝easy˝ dirkališču ala Novi Marof?!?! S tem mislim predvsemobnašanje, pregrevanje in tlak v pnevmatiki.

Na lokalnih cestah sem s to gumo naredil okrog 500km in se zaenkrat obnaša več kot odlično.

 

Hvala za nasvete! :worship:

 

lp

Objavljeno

Mitas Sport Force  a so gume zakj  drzijo do  roba ?? ksn kj ve u teh gumah? hvala za info

Objavljeno

Te morem razočarat. Te gume ne držijo do roba. Ubistvu je tako: če imaš gor Sportforce (ki ne drži do roba) širine 180, je enako kot bi imel dunlop (drži po celi širini) širine 160.

Objavljeno

k eni  ful hvaljo gume  rumenko se voz po usesih z nimi torej cist do roba pru d so k gpjke  sam me se druga mnenja zanimajo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!