Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Tak nevozno je tisto?

ne, še sedaj bi gledali video na jutubu in čakali, kdaj pride moped :P

:grrr

 

Edina zgrešena investicija so bile Dunlop SS2.

aha , ni zgrešena, je pozitivna nula :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce pa tale...

Seveda gre za Mitas SF. Kljub zdrsu pozitivna ocena.

Še malo presedanja pa bo ;) a to je guma spustila zaradi gasa ali zato ker si konkretno nasedel na tačko ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo presedanja pa bo ;) a to je guma spustila zaradi gasa ali zato ker si konkretno nasedel na tačko ?

Pomoje tačka se sliši :) ali eno in drugo skupaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sportsmart ... prva generacija. Kvapavem. Na hornet 600 sem bil hudo nezadovoljen z njo. Na 919 po parih vožnjah se pa ne morm odločt al se jst drgač vozm na tem motorju al je pa enaka guma na drugem motorju čist okej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso tele še stari model Mitask?

 

Nove so sportforce + kokr jst vem. Ali pač ne? :D

...take sem dobu... k sem une tazanič reklamiru....  :eek:

...nč ... še te znucam... pa še te reklamiram....   :D

 

...naredil sem si manjšo zalogo tazanič Mitask.... zdej jih moram pa uničit..   ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo presedanja pa bo ;) a to je guma spustila zaradi gasa ali zato ker si konkretno nasedel na tačko ?

Starga konja ne naucis voziti.

Zdrs pa zaradi gasa. Tacka je alu in se lepo zlozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starga konja ne naucis voziti.

Zdrs pa zaradi gasa. Tacka je alu in se lepo zlozi.

nočem se delati pameten, vendar, bom izhajal iz mojih napak in iz tega kar sem se naučil ( klasični problemi sportturing mašin) :

 

-prednapetost zadnjega amortizerja povečaj( + rebound), s tem bo moped višji

-presedaj, s tem bo naklon mopeda višji

-glavo in zgornji del trupa najpej vrži v ovinkek, s tem bo moped višji

-tačka nima kaj drajsat po cesti

 

iz vsega sledi, da bo naklon mopeda manjši, oprijem gume boljši (večja naležna površina in ne boš vozil čisto po robu) hitrost pa večja, in odpiranje gasa bolj varno, brez možnosti da fašeš "highsiderja"

En kolega čaka umetno koleno, vsekakor ne želim, da še kdo...pa brez zamere

 

p.s. res da imam KTRC, vendar sem lahko pri prejšnjem modelu, ki ga nima odpiral popolnoma na polno, pa ma zihr več konjev na zadnji gumi kot FZ1

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nočem se delati pameten, vendar, bom izhajal iz mojih napak in iz tega kar sem se naučil ( klasični problemi sportturing mašin) :

-prednapetost zadnjega amortizerja povečaj( + rebound), s tem bo moped višji

-presedaj, s tem bo naklon mopeda višji

-glavo in zgornji del trupa najpej vrži v ovinkek, s tem bo moped višji

-tačka nima kaj drajsat po cesti

iz vsega sledi, da bo naklon mopeda manjši, oprijem gume boljši (večja naležna površina in ne boš vozil čisto po robu) hitrost pa večja, in odpiranje gasa bolj varno, brez možnosti da fašeš "highsiderja"

En kolega čaka umetno koleno, vsekakor ne želim, da še kdo...pa brez zamere

p.s. res da imam KTRC, vendar sem lahko pri prejšnjem modelu, ki ga nima odpiral popolnoma na polno, pa ma zihr več konjev na zadnji gumi kot FZ1

V glavnem se strinjam. ..

Trsa prednapetost bo zmanjsala posed zaradi gasa,

naprej in vstran se drzim ze maksimalno kar motor omogoca, seveda brez presedanja,

tacke imam pa ze zamenjane in so cca 5cm visje od originala s stifti.

S presedanjem pa ne bo nic, ker mi tako ustreza in nimam nobene volje po spremembi.

Je bila pa to voznja s prvo, na ravninah do blokade in zato toliko bolj na limitu. Vecinoma sem bolj umirjen ☺

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V neki drugi temi bi ti svetovali tečaj :)

kuharski?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...take sem dobu... k sem une tazanič reklamiru....  :eek:

...nč ... še te znucam... pa še te reklamiram....   :D

 

...naredil sem si manjšo zalogo tazanič Mitask.... zdej jih moram pa uničit..   ;)

Še te reklamiraj ja pa ti bojo nove Sportforce + dali. :D

Jaz jih jutri namontiram, če ne bo dežja.  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo presedanja pa bo ;) a to je guma spustila zaradi gasa ali zato ker si konkretno nasedel na tačko ?

zdaj ce se tak voziš kere gume so dobre ?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

p.s. res da imam KTRC, vendar sem lahko pri prejšnjem modelu, ki ga nima odpiral popolnoma na polno, pa ma zihr več konjev na zadnji gumi kot FZ1

 

Predvidevam, da si popolnoma na polno odpiral na ravnini in ne v ovinku, ker drugače si đek na kvadrat, kar je malo (nič) takih. Jaz si tudi pod razno ne upam pri Yamahi sredi ovinka priviti gas do konca.

Po prospektu, ki sem ga gledal ima baje FZ1 na ojnici ene 12 horsov več od Kawasakija - mogoče se pa motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še te reklamiraj ja pa ti bojo nove Sportforce + dali. :D

Jaz jih jutri namontiram, če ne bo dežja.  :smoke:

..jih reklamiram, ko jih znucam...   ;)

 

Predvidevam, da si popolnoma na polno odpiral na ravnini in ne v ovinku, ker drugače si đek na kvadrat, kar je malo (nič) takih. Jaz si tudi pod razno ne upam pri Yamahi sredi ovinka priviti gas do konca.

Po prospektu, ki sem ga gledal ima baje FZ1 na ojnici ene 12 horsov več od Kawasakija - mogoče se pa motim?

...na eno stvar si pozabil.

Od vseh horsov je najpomembnejši tisti hors, ki  upravlja vse ostale horse. Temu horsu se po domače reče konjujedan...  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To maš sam občutek. Sem vozu conti sport attack2 pa dunlop sportsmart2 in morm rečt ,da je mitaska od vseh najlepše vozna. Motor lepo pade v ovinek in tudi drži linijo kot po tirih.Da o oprijemu ne govorim. edina guma do sedaj ki ji res zaupam. Dunlop pa največji skret od gume(moje mnenje)

pol še nisi zlorabljal brazilskih švabic..

 

moje savine so bile kupljene kmalu po tistem, ko so se začele prodajat (avgusta 2013) - še pred to celo dramo z mitasom

 

trenutno imam z njimi 12k...  hehe, več kot očitno se jim pozna, da so vožene z nežno žensko roko ^_^

 

upam, da zadnja preživi še naslednje predvideno potepanje po dalmaciji in nazaj, potem pa bo treba menjat.

 rumeni cestak, kar daj en set na stran za mene :grim

12k ?? pa kaj maš ti maslene roke? moja zadnja avonka  ko je šla v četrtek dol je imela dobrih 10 pa samo nekih 500 km do indikatorja ..lepe vožnje .. se pa verjetno pozna tudi par konjev več in bolj agresivna vožnja ..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam, da si popolnoma na polno odpiral na ravnini in ne v ovinku, ker drugače si đek na kvadrat, kar je malo (nič) takih. Jaz si tudi pod razno ne upam pri Yamahi sredi ovinka priviti gas do konca.

Po prospektu, ki sem ga gledal ima baje FZ1 na ojnici ene 12 horsov več od Kawasakija - mogoče se pa motim?

 

Na keri ? 1. 2. 3. 4. ?  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je kar zanimiv pojav tukaj na MS, tu si hitro "obsojen", če ne voziš objestno, nevarno, agresivno, guma do roba ipd.

Praktično družbeno zavržno če se lepo pelješ in ohranjaš material in s tem tudi naravo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je kar zanimiv pojav tukaj na MS, tu si hitro "obsojen", če ne voziš objestno, nevarno, agresivno, guma do roba ipd.

Praktično družbeno zavržno če se lepo pelješ in ohranjaš material in s tem tudi naravo.

Spet svoje refleksije prenašaš na druge,največ obsojaš ti!!! Pa brez nervoze Snecer....:-D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pač ne, samo opažanja vedno prenesem sem.

Zgleda pa, da so se eni že "našli" v mojih opažanjih :)

Pa sem te prosil ,da brez nervoze:-D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!