Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Predvidevam, da si popolnoma na polno odpiral na ravnini in ne v ovinku, ker drugače si đek na kvadrat, kar je malo (nič) takih. Jaz si tudi pod razno ne upam pri Yamahi sredi ovinka priviti gas do konca.

Po prospektu, ki sem ga gledal ima baje FZ1 na ojnici ene 12 horsov več od Kawasakija - mogoče se pa motim?

motiš se...kar precej konjičkov da manj na gumo kot SX....FZ1 da vse konje od sebe šele ko se zavrti na 11jurjev, spodaj je pa velik bolj podhranjena kot SX. 

 

sicer slika za 2011 model, 2015 ma še več navora in konjev

11rs_torque.jpg

 

2011-Gentlemen-Sportbike-Shootout-Dyno-H

 

Pa de ne bomo samo o konjih in navoru....pri vsem je pomembno tudi prestavno razmerje, fz1 gre s prvo tako kot SX z drugo brzino.

Pa še o odpiranju, nisem napisal da sem ga zabijal do konca, ampak odpiral do konca, zlagoma umirjeno, da čutiš kje je meja in to začnem ponavadi takoj ko padem v ovinek.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to sem hotu napisat ja, FZ1 ima več konjev na zadnjem kolesu, ampak to je pri max obratih. Med samo vožnjo po cesti, torej pri največ uporabljenih vrtljajih, recimo med 3 in 8k obratov, pa ima SX več konjev in navora na razpolago in v tem primeru je motor močnejši, ker ima več konjev in več navora v določenem območju. So pa razlike minimalne seveda. FZ1 je tudi bolj športno naravnana, ima daljša  prestavna razmerja, tako, kot je že DAMI napisal.  FZ1 ima tudi zato višjo končno hitrost od SX-a.

No, malo smo zašli iz teme :)

 

MItas sportforce pa se očitno prodaja kot med pri nas, kako je kaj v tujini z to gumo, verjetno se jo folk izogiba, ker je noname. Tudi sam razmišljam, da bi jo vzel.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to sem hotu napisat ja, FZ1 ima več konjev na zadnjem kolesu, ampak to je pri max obratih. Med samo vožnjo po cesti, torej pri največ uporabljenih vrtljajih, recimo med 3 in 8k obratov, pa ima SX več konjev in navora na razpolago in v tem primeru je motor močnejši, ker ima več konjev in več navora v določenem območju. So pa razlike minimalne seveda. FZ1 je tudi bolj športno naravnana, ima daljša  prestavna razmerja, tako, kot je že DAMI napisal.  FZ1 ima tudi zato višjo končno hitrost od SX-a.

No, malo smo zašli iz teme :)

 

MItas sportforce pa se očitno prodaja kot med pri nas, kako je kaj v tujini z to gumo, verjetno se jo folk izogiba, ker je noname. Tudi sam razmišljam, da bi jo vzel.

 

Lp

nč razmišljat, kr vzem, ne bo ti žal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motiš se...kar precej konjičkov da manj na gumo kot SX....FZ1 da vse konje od sebe šele ko se zavrti na 11jurjev, spodaj je pa velik bolj podhranjena kot SX. 

 

sicer slika za 2011 model, 2015 ma še več navora in konjev

11rs_torque.jpg

 

2011-Gentlemen-Sportbike-Shootout-Dyno-H

 

Pa de ne bomo samo o konjih in navoru....pri vsem je pomembno tudi prestavno razmerje, fz1 gre s prvo tako kot SX z drugo brzino.

Pa še o odpiranju, nisem napisal da sem ga zabijal do konca, ampak odpiral do konca, zlagoma umirjeno, da čutiš kje je meja in to začnem ponavadi takoj ko padem v ovinek.

 

 

Mitas so :hooray: .

 

Rdeča FZ1 ma dva konja več in vas zmaga. :jezik:  :bike:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A continental RoadAttack2 EVO nima trše sredice ?? Kolikor sem gledal očitno nima in mi je prav čudno, glede na to, da je to ST guma ? Torej ta guma očitno nima tako dolge življenske dobe, kot konkurenca (ANGEL GT; roadsmart2, Z8...) Po testih, vidim da se zelo dobro obnese, landstrabe  je najboljša med vsemi.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A continental RoadAttack2 EVO nima trše sredice ?? Kolikor sem gledal očitno nima in mi je prav čudno, glede na to, da je to ST guma ? Torej ta guma očitno nima tako dolge življenske dobe, kot konkurenca (ANGEL GT; roadsmart2, Z8.. .) Po testih, vidim da se zelo dobro obnese, landstrabe  je najboljša med vsemi.

 

Lp

nima, je drugače ojačana, verjetno ima več dratov po sredini, pa prej prideš do njih :D obnese se pa fajn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, jah pol ni zame, potem se z to gumo naredi manj km , kot z kakšno T30, angel GT ane?  glede na to, da nima trše sredice. V tem primeru potem raje kr mitas vzamem, verjetno z conti ra2 EVO nič kaj dosti več km ne nardiš kot z mitasko ? Pa še mitas je drug, bolj športen segment gume.

 

Dami, kako pa je kaj s tem, da daš na SX-a zadnjo 190/55 gumo gor ?  A bi se kej bolje obnašala, si kdaj poskusil?  A znajo naši policaji težit okol tega, kako je s tem, ali zna bit samo problem, če pride do kakšne nesreče. Upam da nikoli več (tok tok tok).

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

55 nisem nikoli uporabljal in je niti ne mislim. Je dovolj to kar imam. S Conti roadattack sem naredil nekaj čez 5000km, s tem da je bilo preko jurja AC v dvoje. sam mam rajši savo, nimam pa contiju kaj očitat. Baje pa nekateri naredijo celo več z sportattack kot roadattack.

 

moje kilometrine:

T30 med 5-6kkm, problem relatvno slabi boki in jo tudi tam prej pobere, po sredini bi naredil še kakega jurja več

Angel GT 7-8 jurjev, bolj enakomerna obraba, tudi dober oprijem, vendar meni preveč trda s premal povratnimi informacijami. Začutil sem jo šele po mokrem, tam pa drži ko nora.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, jah pol ni zame, potem se z to gumo naredi manj km , kot z kakšno T30, angel GT ane?  glede na to, da nima trše sredice. V tem primeru potem raje kr mitas vzamem, verjetno z conti ra2 EVO nič kaj dosti več km ne nardiš kot z mitasko ? Pa še mitas je drug, bolj športen segment gume.

 

Dami, kako pa je kaj s tem, da daš na SX-a zadnjo 190/55 gumo gor ?  A bi se kej bolje obnašala, si kdaj poskusil?  A znajo naši policaji težit okol tega, kako je s tem, ali zna bit samo problem, če pride do kakšne nesreče. Upam da nikoli več (tok tok tok).

 

lp

Mel ContiRoadAttack2EVO na Mts in bil presenečen tako nad malo obrabo kot nad super oprijemom in vožnja v dežju je bila užitek. Z njimi bil na Korziki,1000km AC pa je bila guma po 4600km nekje na polovici obrabe . Moraš pa v račun vzet,polno naložen plus sopotnica. Zdržale so več kot ContiTraillAttack 2.....zdej pa bod pameten.

Skratka zelo dobra pnevmatika in če bi imel motorje z pravo dimenzijo bi bile definitivno na motorju!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. 4600km na polovici, to govoriš za zadnjo gumo an?  To bi potem naredil kakšnih 8k km z zadnjo gumo kar pa je kr sprejemljivo zame.  Boki pri meni niso nikol problem, ker vedno prej skurim sredino (pospeševanja , AC..., vožnja v dvoje ).  Pač ne šparam z gumo, če sem na avtocesti oz kjerkoli pač pospešujem.

Mitaska se dobi za 160 eur kar je itak zmaga price/performanse, sam spet me malo skrbi, ko bom po 4000-5000km šel po nove, ker bo sredina zanič, boki bi bili še verjetno za slabih 2000km.  Po drugi strani pa če kupim ST gumo, bom pa mogoče naredil 2k več z gumo kot z mitasko, pa ne bo nudila tako dobrega oprijema in feedbacka.  Od ST gume bi pričakoval, da bi z njo naredil vsaj 8k km  z zadnjo gumo seveda, sicer se mi ne splača po ST gumi posežt, še posebno zdj, ko so mitaske na tržišču. Še slabih 1000km (zdj  imam 3900km), pa moram nataknat nove gume, pa sem v dilemi, ali ST, ali mitas.  grrrr.  Če mitask ne bi bilo na tržišču, bi bilo življenje lažje :grim , ker potem ne bi dobil SS gum za 160 eur in bi  v vsakem primeru kupil ST gume. :grim

Dami, to me še zanima, na najinem novem motorju so gor bridgestone S20 , ali si z mitaskami naredil več km kot z S20 ali je isto sranje?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. 4600km na polovici, to govoriš za zadnjo gumo an?  To bi potem naredil kakšnih 8k km z zadnjo gumo kar pa je kr sprejemljivo zame.  Boki pri meni niso nikol problem, ker vedno prej skurim sredino (pospeševanja , AC..., vožnja v dvoje ).  Pač ne šparam z gumo, če sem na avtocesti oz kjerkoli pač pospešujem.

Mitaska se dobi za 160 eur kar je itak zmaga price/performanse, sam spet me malo skrbi, ko bom po 4000-5000km šel po nove, ker bo sredina zanič, boki bi bili še verjetno za slabih 2000km.  Po drugi strani pa če kupim ST gumo, bom pa mogoče naredil 2k več z gumo kot z mitasko, pa ne bo nudila tako dobrega oprijema in feedbacka.  Od ST gume bi pričakoval, da bi z njo naredil vsaj 8k km  z zadnjo gumo seveda, sicer se mi ne splača po ST gumi posežt, še posebno zdj, ko so mitaske na tržišču. Še slabih 1000km (zdj  imam 3900km), pa moram nataknat nove gume, pa sem v dilemi, ali ST, ali mitas.  grrrr.  Če mitask ne bi bilo na tržišču, bi bilo življenje lažje :grim , ker potem ne bi dobil SS gum za 160 eur in bi  v vsakem primeru kupil ST gume. :grim

Dami, to me še zanima, na najinem novem motorju so gor bridgestone S20 , ali si z mitaskami naredil več km kot z S20 ali je isto sranje?

 

lp

prva S20...3jurje

       Mitas...8jurjev pa še za enga bo :D

zadnja: S20 5jurjev

            Mitas 5jurjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. 4600km na polovici, to govoriš za zadnjo gumo an?  To bi potem naredil kakšnih 8k km z zadnjo gumo kar pa je kr sprejemljivo zame.  Boki pri meni niso nikol problem, ker vedno prej skurim sredino (pospeševanja , AC..., vožnja v dvoje ).  Pač ne šparam z gumo, če sem na avtocesti oz kjerkoli pač pospešujem.

Mitaska se dobi za 160 eur kar je itak zmaga price/performanse, sam spet me malo skrbi, ko bom po 4000-5000km šel po nove, ker bo sredina zanič, boki bi bili še verjetno za slabih 2000km.  Po drugi strani pa če kupim ST gumo, bom pa mogoče naredil 2k več z gumo kot z mitasko, pa ne bo nudila tako dobrega oprijema in feedbacka.  Od ST gume bi pričakoval, da bi z njo naredil vsaj 8k km  z zadnjo gumo seveda, sicer se mi ne splača po ST gumi posežt, še posebno zdj, ko so mitaske na tržišču. Še slabih 1000km (zdj  imam 3900km), pa moram nataknat nove gume, pa sem v dilemi, ali ST, ali mitas.  grrrr.  Če mitask ne bi bilo na tržišču, bi bilo življenje lažje :grim , ker potem ne bi dobil SS gum za 160 eur in bi  v vsakem primeru kupil ST gume. :grim

Dami, to me še zanima, na najinem novem motorju so gor bridgestone S20 , ali si z mitaskami naredil več km kot z S20 ali je isto sranje?

 

lp

...ka pa pol študiraš.

Ne kupit Mitask, pa makar ti jih za 500€ ponujajo. Pa ti bo življenje lažje za 500€

:D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ka pa pol študiraš.

Ne kupit Mitask, pa makar ti jih za 500€ ponujajo. Pa ti bo življenje lažje za 500€

:D

S tabo si pa res ne more človek nič pomagat:-P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. 4600km na polovici, to govoriš za zadnjo gumo an?  To bi potem naredil kakšnih 8k km z zadnjo gumo kar pa je kr sprejemljivo zame.  Boki pri meni niso nikol problem, ker vedno prej skurim sredino (pospeševanja , AC..., vožnja v dvoje ).  Pač ne šparam z gumo, če sem na avtocesti oz kjerkoli pač pospešujem.

Mitaska se dobi za 160 eur kar je itak zmaga price/performanse, sam spet me malo skrbi, ko bom po 4000-5000km šel po nove, ker bo sredina zanič, boki bi bili še verjetno za slabih 2000km.  Po drugi strani pa če kupim ST gumo, bom pa mogoče naredil 2k več z gumo kot z mitasko, pa ne bo nudila tako dobrega oprijema in feedbacka.  Od ST gume bi pričakoval, da bi z njo naredil vsaj 8k km  z zadnjo gumo seveda, sicer se mi ne splača po ST gumi posežt, še posebno zdj, ko so mitaske na tržišču. Še slabih 1000km (zdj  imam 3900km), pa moram nataknat nove gume, pa sem v dilemi, ali ST, ali mitas.  grrrr.  Če mitask ne bi bilo na tržišču, bi bilo življenje lažje :grim , ker potem ne bi dobil SS gum za 160 eur in bi  v vsakem primeru kupil ST gume. :grim

Dami, to me še zanima, na najinem novem motorju so gor bridgestone S20 , ali si z mitaskami naredil več km kot z S20 ali je isto sranje?

 

lp

preveč kompliciraš...kupi mitas...glede na napisano nimaš kaj falit...če ne bi blo mitas bi bil pa še v večji dilemi...a to al uno al tretje (za pol več denarja kot za mitas)...če ti ne bo všeč, boš pa pri naslednji menjavi obul kaj drugega...sam po moje ne boš...js sem zadovoljen...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na keri ? 1. 2. 3. 4. ?  :grim

Na vseh štirih skupaj = na gredi (ampak ne odmični :grim )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na keri ? 1. 2. 3. 4. ?  :grim

Na vseh štirih skupaj = na gredi (ampak ne odmični :grim )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, jah pol ni zame, potem se z to gumo naredi manj km , kot z kakšno T30, angel GT ane?  glede na to, da nima trše sredice. V tem primeru potem raje kr mitas vzamem, verjetno z conti ra2 EVO nič kaj dosti več km ne nardiš kot z mitasko ? Pa še mitas je drug, bolj športen segment gume.

 

Dami, kako pa je kaj s tem, da daš na SX-a zadnjo 190/55 gumo gor ?  A bi se kej bolje obnašala, si kdaj poskusil?  A znajo naši policaji težit okol tega, kako je s tem, ali zna bit samo problem, če pride do kakšne nesreče. Upam da nikoli več (tok tok tok).

 

lp

Jst sm mel lani na fz1 190/55/17. in sem šel čez tehničnega BP. original je 190/50/17

tko da pomoje tega polcaji niti ne porajtajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaka je razlika v ovinkih med 50 in 55 ?

 

ja verjamem da ne porajtajo, zna pa bit problem v primeru nesreče. Vsaj tako mislim. Bi hitro našli to da ni bila na motorju "homologirana" pnevmatika in bi kao blo to krivo za nesrečo :unsure:

 

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je kar zanimiv pojav tukaj na MS, tu si hitro "obsojen", če ne voziš objestno, nevarno, agresivno, guma do roba ipd.

Praktično družbeno zavržno če se lepo pelješ in ohranjaš material in s tem tudi naravo.

Kup si poniexpresa , za tako vožnjo je odličen, pa še med motoriste se ti nau treba silt, ker tvoje razmišljanje pač po ničemer ne spada v filozofijo motoristov, motor si kupu ker je to zdej in, v resnici se ga pa bojiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšne gume pa ima ta gor ?

Na vrhu posnetka ti piše!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kup si poniexpresa , za tako vožnjo je odličen, pa še med motoriste se ti nau treba silt, ker tvoje razmišljanje pač po ničemer ne spada v filozofijo motoristov, motor si kupu ker je to zdej in, v resnici se ga pa bojiš.

Lahko malo več napišeš o motorizmu, motoristih in njihovi filozofiji, da vidim kak razmišljajo.

Ker sedaj vidim samo, kako nekatero delujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko malo več napišeš o motorizmu, motoristih in njihovi filozofiji, da vidim kak razmišljajo.

Ker sedaj vidim samo, kako nekatero delujejo.

Mah, motorist si al pa nisi, vmes so samo pozerji.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!