Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ali kdo rabi dve enduro pnevmatiki z veliko profila sprednja 110/80 R19V in zadnja 180/55 R 17V.

Obe imata oznako M+S (Mamutovanje+smučanje), sika in ostali podatki pridejo malce kasneje... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprednja pnevmatika ima 6mm profila zadnja na sliki ima 5mm profila (kot nova Sava).

Ime Goldentyre GT201

made in Korea (ni China :) )

Imata 15k kilometrov.

Stari sta dve leti.

 

Pnevmatiki iščeta novega lastnika; nahajata se v Ljubljani in sta brezplačni.

Goldentyre GT201.jpg

gt201.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem bolj na enduro pnevmatikah bi vas mojstre uprašal ali je to na senzorju še legalno za policaja al že fašeš po buči?

Drugače pa Mitas po 4100km ....

12045204_1626327367626798_89532059681066

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po :bum: glih ne, jih pa lahko faše denarnica :ras:. V :book: lepo piše koliko je minimalna globina profila, da si še legalen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem bolj na enduro pnevmatikah bi vas mojstre uprašal ali je to na senzorju še legalno za policaja al že fašeš po buči?

Drugače pa Mitas po 4100km ....

12045204_1626327367626798_89532059681066

dobr ti to drajsaš. Zgleda da jst vozm k pussy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... hudooooooo ... :eek:

.... kumi čakam, da taoranžnga preobujem v tele čevlje ... :P

 

hdr_00359_1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem bolj na enduro pnevmatikah bi vas mojstre uprašal ali je to na senzorju še legalno za policaja al že fašeš po buči?

Drugače pa Mitas po 4100km ....

12045204_1626327367626798_89532059681066

v bistvu si še 0,1 mm legaln...pol pa vedno manj...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da tole moje vprašanje ne bo off topic (če pa je, naj ga moderator prestavi).

S katerim vulkanizerjem v Lj (ali bližnji okolici) je že kdo izmed vas imel dobre izkušnje pri menjavi gum na motociklu, in bi ga priporočil... 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 27. 10. 2015, izibajker said:

Upam, da tole moje vprašanje ne bo off topic (če pa je, naj ga moderator prestavi).

S katerim vulkanizerjem v Lj (ali bližnji okolici) je že kdo izmed vas imel dobre izkušnje pri menjavi gum na motociklu, in bi ga priporočil... 

Hvala

Elisa v Domžalah in pa  Pit Stop v Logatcu

Popravljeno . Popravil igor0203
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Derbi-mb pravi:

In kera bol drži?

Mitas drzi boljse sam manj kilometrov... :)

pred 14 urami, Derbi-mb pravi:

In kera bol drži?

Mitas drzi boljse sam manj kilometrov... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Ciko86 pravi:

Mitas drzi boljse sam manj kilometrov... :)

 

Men sta obe dobri, oziroma podobni po držanju in odzivnosti, celo po kilometrini. Jaz sm z bt16 in bt16pro dosegal do 4500km, z mitas pa celo 5500. Mogoče ma bt16pro malce bolš (tršo)sredico, mislim celo da je bicompound, a boki so sigurno debelejši pri Mitasu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Ciko86 pravi:

Tam kjer mi je bt16 spodrsavala mi mitas ne...zadnja bt 16 je razdeljena na 3 dele sprednja pa celi na 5 delov...

ups govorim za zadnjo, prve bt16 ne maram, se preveč čuti prehod s tršega na mehkejše. Kot prva je mitas zakon v primerjavi z BT16pro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, DAMI34 pravi:

ups govorim za zadnjo, prve bt16 ne maram, se preveč čuti prehod s tršega na mehkejše. Kot prva je mitas zakon v primerjavi z BT16pro

Kaj pa S20.......a je ta izbolšana BT16, al samo komercialen podaljšek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

 

Za hladne in mokre dni ne more bit slabo,edino obraba??

 

Heidenau K 73



Heidenau K 73

Recent changes to Germany’s  drivers’ license regulations have had a positive effect on the growth of the midsize-motorcycle market segment.

Up to now, the most commonly used tire size combination for this segment, 120/70 and 160/60-17, has not been available in the “M+S” marked version which German law requires for winter conditions.

To fill the gap in this growing market, Heidenau will introduce the already popular K73 pattern in a special winter-version with “M+S”-marking. As all HEIDENAU motorcycle winter tires, these new tires will be manufactured using high-grade silica compounds  to minimize braking distances and maximize grip on cold and wet road surfaces.

The combination of carcass, compound and open tread design ensures the traction required for winter conditions including mud and/or snow.

The tires will be on the market in mid October.

 

 

120/70-17 M/C 58H TL K73 M+S SiO2
160/60-17 M/C 69H TL K73 M+S SiO2

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, cene_r pravi:

 

Za hladne in mokre dni ne more bit slabo,edino obraba??

 

Heidenau K 73



Heidenau K 73

Recent changes to Germany’s  drivers’ license regulations have had a positive effect on the growth of the midsize-motorcycle market segment.

Up to now, the most commonly used tire size combination for this segment, 120/70 and 160/60-17, has not been available in the “M+S” marked version which German law requires for winter conditions.

To fill the gap in this growing market, Heidenau will introduce the already popular K73 pattern in a special winter-version with “M+S”-marking. As all HEIDENAU motorcycle winter tires, these new tires will be manufactured using high-grade silica compounds  to minimize braking distances and maximize grip on cold and wet road surfaces.

The combination of carcass, compound and open tread design ensures the traction required for winter conditions including mud and/or snow.

The tires will be on the market in mid October.

 

 

120/70-17 M/C 58H TL K73 M+S SiO2
160/60-17 M/C 69H TL K73 M+S SiO2

 

Tiste Heidenauke k si mi enkrat poštimu za 990 a imajo tud te dimenzije....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sem na GS-a dal prvič cestne gume in sicer Dunlop Roadsmart2 in imel "probleme" celo sezono.

Na ovikih mi je odnašalo rit praktično povsod, pa ni šlo za trd zdrs, ampak za prav nežne, ampak dolge zdrse. Tega na nobeni gumi do sedaj nisem imel. Prej sem na Conti TA imel kratke in bolj agresivne zdrse, na Metzeler Tourance Next sem bil, kot na tirih, zdaj pa to...

A je mogoče kaj z gumo narobe? Letnik izdelave gume 2015, Made in Germany...

Čisto zmeden ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Derbi-mb pravi:

Kaj pa S20.......a je ta izbolšana BT16, al samo komercialen podaljšek?

Ne S20 je precej boljša, več silike, drugačen filling, še manjša kilometrina, vsaj men. So pa dobre, zelo dobre.

Predvsem je velik bolj uravnotežena, precizna, ne čuti se prehodov med plastmi (potem ko je že mal iztrošena)

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!