Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 3 urami, speedfighttuning pravi:

Lahko komot pumpaš prednjo na 2,5 in zadnjo na 2,9, oprijem ne bo nič slabši, edino kakšen km več bodo zdržale ;)

Tudi jaz sem najprej pumpal sprednjo na 2,3 bara, ampak ko sem probal na 2,5 sem ostal kar pri tem. Tudi zadnja pri 2,9 ni imela nič slabši oprijem, jo je pa malenkost manj pobiralo. Vozu sem pa večinoma po kolenu in s kar lepimi nagibi, tako da če so meni s tem tlakom držale dovolj bojo tudi tebi ;)

Tudi pri nižjih temperaturah ? Sej sem tudi jaz probal 2,5 in 2,9 in je tudi držalo vendar se guma z nižjim tlakom bolj segreje. zato sem zdej dal malenkost manj. bom probal tudi zdej 2.5 in 2.9. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, jany pravi:

Tudi pri nižjih temperaturah ? Sej sem tudi jaz probal 2,5 in 2,9 in je tudi držalo vendar se guma z nižjim tlakom bolj segreje. zato sem zdej dal malenkost manj. bom probal tudi zdej 2.5 in 2.9. 

Sport Force "dela" že od 25stopinj naprej, do teh 25 stopinj jo pa segreješ tudi pri malo nižjih temperaturah ;) Če napumpaš spredej 2,5 in zadej 2,9 in ne pelješ glih na nož boš vsekakor dobro naredu, ker ti jih bo malenkost manj pobiralo, držale bojo pa še vedno dovolj.

P.s.: Ko sem imel prednjo napumpano na 2,5 je bil boljši feedback kot z 2,3. Pri zadnji pa med 2,7 in 2,9 razlike nisem čutu, razen malenkost manjše obrabe.

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, speedfighttuning pravi:

Sport Force "dela" že od 25stopinj naprej, do teh 25 stopinj jo pa segreješ tudi pri malo nižjih temperaturah ;) Če napumpaš spredej 2,5 in zadej 2,9 in ne pelješ glih na nož boš vsekakor dobro naredu, ker ti jih bo malenkost manj pobiralo, držale bojo pa še vedno dovolj.

P.s.: Ko sem imel prednjo napumpano na 2,5 je bil boljši feedback kot z 2,3. Pri zadnji pa med 2,7 in 2,9 razlike nisem čutu, razen malenkost manjše obrabe.

A super.  Ker res na 2,3 in 2,7 so na 15 stopinjah celzija zraka  imele siguno čez 50 stopinj gume. So mi pa všeč ker se res tudi sprednja lepo segreje ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jany pravi:

A super.  Ker res na 2,3 in 2,7 so na 15 stopinjah celzija zraka  imele siguno čez 50 stopinj gume. So mi pa všeč ker se res tudi sprednja lepo segreje ;)

Če so mele sigurno čez 50 stopinj lahko komot dvigneš tlak na 2,5 in 2,9 ;) Sprednja Sport Force je res odlična guma, za na cesto definitivno ena izmed najboljših, sploh glede na razmerje med ceno, oprijemom in kilometrino. In lepo se obnašajo tudi pri nižjih temperaturah, prav zaradi širokega razpona delovne temperature, že od 25 stopinj naprej.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, jany pravi:

Ja sej sem samo mnenje napisal dejansko guma je dobra tisti ki so znamkarji pa je ne bodo probali.

Trenutno imam 2,3 in 2,7 napumpane in pravkar na vikiju enkrat gor in dol zanimivo da se sprednja in zadnja zelo podobno segrejejo. Sporttouring gume spredaj nisem nikakor mogel toliko segret.

ne pumpaj premal, ker Savi to ne paše, oziroma boš zelo povečal porabo.

pred 41 minutami, speedfighttuning pravi:

Sport Force "dela" že od 25stopinj naprej, do teh 25 stopinj jo pa segreješ tudi pri malo nižjih temperaturah ;) Če napumpaš spredej 2,5 in zadej 2,9 in ne pelješ glih na nož boš vsekakor dobro naredu, ker ti jih bo malenkost manj pobiralo, držale bojo pa še vedno dovolj.

P.s.: Ko sem imel prednjo napumpano na 2,5 je bil boljši feedback kot z 2,3. Pri zadnji pa med 2,7 in 2,9 razlike nisem čutu, razen malenkost manjše obrabe.

Točno tako, se podpišem. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kmalu bo 15 november in spet bo gužva pri vulkanizerjih, jst sm že oba avtomobila preobu v gojzarje.

Naazaj k bistvu, za avto je predpis za zimsko gumo, kako pa je pri motorjih.

A zato kmet2 gleda tiste m+s krampe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... ja  itso tko, kot se na Šwedskem kopalk ne da kupit.....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Wakasaki pravi:

kmalu bo 15 november in spet bo gužva pri vulkanizerjih, jst sm že oba avtomobila preobu v gojzarje.

Naazaj k bistvu, za avto je predpis za zimsko gumo, kako pa je pri motorjih.

A zato kmet2 gleda tiste m+s krampe?

ketne moraš met zravn prve pomoči :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Wakasaki pravi:

kmalu bo 15 november in spet bo gužva pri vulkanizerjih, jst sm že oba avtomobila preobu v gojzarje.

Naazaj k bistvu, za avto je predpis za zimsko gumo, kako pa je pri motorjih.

A zato kmet2 gleda tiste m+s krampe?

20. člen

(zimska oprema vozil)

(1) Zimsko opremo motornih vozil kategorij M1, N1, L5e, L6e in L7e sestavljajo:

-        zimske pnevmatike na vseh kolesih ali

-        poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os, v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os.

...

Kategorije L5e: »motorna trikolesa« (vozila s tremi simetrično nameščenimi kolesi), opremljena z motorjem z delovno prostornino večjo od 50 cm3 , če je to motor z notranjim zgorevanjem in/ali z največjo konstrukcijsko določeno hitrostjo, ki presega 45 km/h;

Kategorija L6e: »lahka štirikolesa« z maso neobremenjenega vozila manjšo od 350 kg, brez mase baterij pri električnih vozilih, katerih največja konstrukcijsko določena hitrost ne presega 45 km/h, in (i) katerih delovna prostornina motorja ne presega 50 cm3 pri motorjih na prisilni vžig, ali (ii) katerih največja nazivna moč motorja ne presega 4 kW pri drugih motorjih z notranjim zgorevanjem, ali (iii)katerih največja trajna nazivna moč ne presega 4 kW pri elektromotorjih;

Kategorija L7e: »štirikolesa«, razen lahkih štirikoles kategorije L6e, z maso neobremenjenega vozila, ki ne presega 400 kg (550 kg za vozila za prevoz blaga), brez mase baterij pri električnih vozilih, katerih največja nazivna moč motorja ne presega 15 kW.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm take sreče, da vedno na mopedku, žebu u gumo fašem :mad:

a se lahko smatra, da je pol to zimska guma, čeprav so ježevke prepovedane :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, maus pravi:

Js sm take sreče, da vedno na mopedku, žebu u gumo fašem :mad:

a se lahko smatra, da je pol to zimska guma, čeprav so ježevke prepovedane :?

20. člen

(zimska oprema vozil)

...

(6) V cestnem prometu ni dovoljeno uporabljati pnevmatik z žeblji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 10. 2015, DAMI34 pravi:

ampak to je zgolj moje osebno mnenje in ne upošteva nikakršnih uradnih testiranj, ter ne prevzemam nikakršne odgovornosti, če kdo drug ne občuti podobno :ras: 

Jaz imam čisto iste občutke in mnenje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje glede gsxr k5 1000. V homologaciji ima napisano dimenzijo 190/50(kar je tudi trenutno na motorju), ampak bi gor dali 180/55, ali je to ok, ali je original feltna preširoka? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, ukica pravi:

eno vprašanje glede gsxr k5 1000. V homologaciji ima napisano dimenzijo 190/50(kar je tudi trenutno na motorju), ampak bi gor dali 180/55, ali je to ok, ali je original feltna preširoka? 

:hmm:

...in zakaj bi sploh to naredu?....

... vsi razmišljajo glih kontra, da na 5,5" platišče tlačijo 190mm gume...

moje mnenje:

Načeloma bi bila zelo podobna 190/50... kake 3-5mm ožja mogoče....

...bila bi bolj "flat" ... do roba gume bi prišel z manjšim nagibom kot pri 190....

...ampak še vedno ne vem zakaj bi to delal, če je predvideno za 190...

...pa še v homologaciji ni vpisana....v teh cajtih se pa itak samo še pravno gleda na stvari, če gre kaj narobe, neglede, če tebi bolj paše recimo 180 guma..

..čisto tako... moje mnenje... 

:D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Zivnorc said:

:hmm:

...in zakaj bi sploh to naredu?....

... vsi razmišljajo glih kontra, da na 5,5" platišče tlačijo 190mm gume...

moje mnenje:

Načeloma bi bila zelo podobna 190/50... kake 3-5mm ožja mogoče....

...bila bi bolj "flat" ... do roba gume bi prišel z manjšim nagibom kot pri 190....

...ampak še vedno ne vem zakaj bi to delal, če je predvideno za 190...

...pa še v homologaciji ni vpisana....v teh cajtih se pa itak samo še pravno gleda na stvari, če gre kaj narobe, neglede, če tebi bolj paše recimo 180 guma..

..čisto tako... moje mnenje... 

:D

ker imam doma eno zadnjo gumo, ki je na 80% profila. Če bi kupoval novo nebi razmišljal :).

kaj je pravno in kaj ni pravno..pustmo te detajle za v primerno temo :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ja pol pa porobaj...   :D

... mogoče bo malo čudno na začetku... pa se boš po nekaj 10km navadil.... glede gume- deformacije imaš verjetno pomisleke... ... pa sej je "gumasta" ane.... malo bolj bo "odprta"... in  to je to.

Druga stvar bi bila pri avto pnevmatikah, ko je tekalna površina ravna....in če jo tlačiš na širšo feltno, ni dobro..... tu bo pa guma, kot sem že rekel, malo manj "okrogla"...in to je to.

Itak pa je guma potrošni material, pa ko jo "stenstaš" greš pa na pravo dimenzijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

V Logatcu nabavil Mitas SF. Danes imam na števcu več kot 7000 km prevoženih z njo. :love1:

Od tega vsaj

3000 AC 150 km/h (do Črnega morja in nazaj )....ostalo daljše fure po balkanu,  ne prav počas.

Sm poglihan s tistimi pereščki(3mm), ki so med režami profila in se ta vikend odpravljam na Jadran in v Bosno(cca. 1200 km).:grupni:

Mislim, da so gume BP. Vsekakor dobro  razmerje cena vs.kilometrina in grip. Prej sem vozil Sportsmart in Conti SA, pa so SS gotovo slabše v oprijemu,

Conti pa v traj aja aja -nju.

Motor CB 1300.   

Lp

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, levi pas pravi:

 

V Logatcu nabavil Mitas SF. Danes imam na števcu več kot 7000 km prevoženih z njo. :love1:

Od tega vsaj

3000 AC 150 km/h (do Črnega morja in nazaj )....ostalo daljše fure po balkanu,  ne prav počas.

Sm poglihan s tistimi pereščki(3mm), ki so med režami profila in se ta vikend odpravljam na Jadran in v Bosno(cca. 1200 km).:grupni:

Mislim, da so gume BP. Vsekakor dobro  razmerje cena vs.kilometrina in grip. Prej sem vozil Sportsmart in Conti SA, pa so SS gotovo slabše v oprijemu,

Conti pa v traj aja aja -nju.

Motor CB 1300.   

Lp

 

 

Nč mi ni jasno.

zadnjevgrajene Mitaske, ki sem jih imel na mojem mopedu:

prednja 6000km

zadnja 4000km

..oboje na indikatorjih.

Res pa je, da je bila 2x jadranka in ene 3-4x Dvor-Kočevje (vse v dvoje)..... to je sigurno skrajšalo kilometrino za polovico.

...no ja ... zdej so nove gor...  :P Mitas... itak.

...in za na mojo novo mašinco moram kupit nove gume. Ne me spraševat katere...   :P

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam tut novo prvo....že šesto SF

kilometrina med 8-9kkm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Zivnorc pravi:

... ja pol pa porobaj...   :D

... mogoče bo malo čudno na začetku... pa se boš po nekaj 10km navadil.... glede gume- deformacije imaš verjetno pomisleke... ... pa sej je "gumasta" ane.... malo bolj bo "odprta"... in  to je to.

Druga stvar bi bila pri avto pnevmatikah, ko je tekalna površina ravna....in če jo tlačiš na širšo feltno, ni dobro..... tu bo pa guma, kot sem že rekel, malo manj "okrogla"...in to je to.

Itak pa je guma potrošni material, pa ko jo "stenstaš" greš pa na pravo dimenzijo.

...če pa češ malo še slikce gledat....

... samo je narisano za 190 na 5,5" platišču... si pa poskušat predstavljat kako bi bilo 180 na 6" platišču...

180-190.png

209772d1344448330-tire-sizes-my-tuono-190_1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pirelli scorpion trail II

Tole bomo natknl, sprednja ima 5,5mm zadnja pa 9,5mm profila. Tolk v info.

20151105_200842.thumb.jpg.e8cc1e03acf4b6

Če bojo tko kot Continental trail attack 2 bo super, pravjo da so mal bol mehke, to pa je še bolje. :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 11. 2015, MarkoR pravi:

Zdravo!

Razmišljam, da bi presedlal s ContiTrailAttack 2 na Continental TKC 70. Ima kdo izkušnje s temi gumami?

LP

.V mokrem je boljša od Conti TA2,na suhi podlagi nič slabša.Ne boš razočaran.spider-diagramm-enduro-segment.png.16d31

po 10k km je čas za novo.

20150913_111846.thumb.jpg.380fa4d08ad3f420151008_190121.thumb.jpg.9b2a89c7b683e520151008_164749.thumb.jpg.dd2b3116fc4a31

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!