Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred eno uro, Janezs pravi:

Za tvoj stil vožnje ti priporočam Michelin Pilot Road 4 ali pa Pilot Road 3. Odlične gume v suhem in mokrem, sploh pri zaviranju. Imajo tudi majhno obrabo.

LP

Se strinjam. 18.200 km  z Michelin PR4 in rezultat na prvi  gumi je takšen:

Duletova ta prva .jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, jany pravi:

 

Zato greš na Kozino ti zmontira kar želiš, meni je celo prvo pošiljko Mitask sam zavrnil ker so bile star model in je reku da na motor ne montira stare. Delavec ki je vseskupaj dobro zmontiral in zbalansiral je tudi na forumu.

Cena,montaža in vseskupaj 10/10 :worship:

 

Sedaj imam z Mitaskami 3500km pa sem mogoče na polovici. 

Js 3000 pa je zadnja gotova..nekam se je prevec na mestu vrtela ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Ciko86 pravi:

Js 3000 pa je zadnja gotova..nekam se je prevec na mestu vrtela ;)

Če se ja namestu vrtela potem maš boke še za kak km :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, jany pravi:

Če se ja namestu vrtela potem maš boke še za kak km :D 

pol je še dobra z v burjo :D

pred 24 minutami, jkuki pravi:

Se strinjam. 18.200 km  z Michelin PR4 in rezultat na prvi  gumi je takšen:

Duletova ta prva .jpg

grobnik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Ciko86 pravi:

Se bi se dalo kaj povlect iz nje ja...

20160108_060909.jpg

Bi ,pred Šempetrsko H :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, thumper pravi:

pol je še dobra z v burjo :D

grobnik?

ne ..... dva  prjatla  na enakih motorjih ( in gumah)  po  zaključni furi v letošnjem novembru  sta naredila tak rezultat.... Obraba  sprednje je res ekstrem, vendar  pravim  da po  toliko  km in z takšnim načinom vožnje ni za pričakovati kaj  drugega. Oba imava enake motorje, podoben stil  vožnje in tudi  končni rezultat v kilometrini je skoraj identičen. Že drugo leto. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

56 minutes ago, jkuki said:

Se strinjam. 18.200 km  z Michelin PR4 in rezultat na prvi  gumi je takšen:

Duletova ta prva .jpg

eni se pa nimajo prov nič radi-tale je bila fuč že 5000km nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, jany said:

 

Zato greš na Kozino ti zmontira kar želiš, meni je celo prvo pošiljko Mitask sam zavrnil ker so bile star model in je reku da na motor ne montira stare. Delavec ki je vseskupaj dobro zmontiral in zbalansiral je tudi na forumu.

Cena,montaža in vseskupaj 10/10 :worship:

 

Sedaj imam z Mitaskami 3500km pa sem mogoče na polovici. 

Meni je 7000Km/set lih mejčkeno premalo dejmo rečt da so mitaske ok za 7000 za recimo 170 z montažo dunlopke pa za 16.000+ (upam) za 250 nekje in solidne za dež in mraz. Kako bo na hornetki 900 pa nevem vsekakor bodo zdržale manj kot na 600-ki je že fiziološko da ne more bit drugače. Ni poceni ta šport in ne gledam lih na vsak € čene se mi utrga a čisto ignorirat pa tudi ne smem. Za toliko kot prevozim letno tudi na porabo ne dajem veliko pozornost (prišparal bi lahko nekaj € a tudi na račun zadovoljstva ki pa krepko presega "preveč" porabljenega goriva).

Ti ki si zimski inšpektor cestišča na Kal-u (s strokovnimi sodelavci Ciko in Karmen) kako so ti kaj te mitas-ke na mokrem in hladnem? Kej si vse zvozil do zdej od gum (tudi na prejšnjih mopedih)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, StaraFeltna pravi:

Meni je 7000Km/set lih mejčkeno premalo dejmo rečt da so mitaske ok za 7000 za recimo 170 z montažo dunlopke pa za 16.000+ (upam) za 250 nekje in solidne za dež in mraz. Kako bo na hornetki 900 pa nevem vsekakor bodo zdržale manj kot na 600-ki je že fiziološko da ne more bit drugače. Ni poceni ta šport in ne gledam lih na vsak € čene se mi utrga a čisto ignorirat pa tudi ne smem. Za toliko kot prevozim letno tudi na porabo ne dajem veliko pozornost (prišparal bi lahko nekaj € a tudi na račun zadovoljstva ki pa krepko presega "preveč" porabljenega goriva).

Ti ki si zimski inšpektor cestišča na Kal-u (s strokovnimi sodelavci Ciko in Karmen) kako so ti kaj te mitas-ke na mokrem in hladnem? Kej si vse zvozil do zdej od gum (tudi na prejšnjih mopedih)?

Dobro verjem, dve zime zvozil na mitas, pa cena je ugodna. Jaz bi na tvojmu menjal vsaj prvo gumo, ker spredaj mora bit oprijem 100%, zadaj lahko tut mal podrsi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jkuki pravi:

Se strinjam. 18.200 km  z Michelin PR4 in rezultat na prvi  gumi je takšen:

Duletova ta prva .jpg

...auč

:slap: 

.... jest menjam prednjo gumo, ko ima še polovico mesa do indikatorjev... to se pravi, da manjka do indikatorja še dober milimeter.

...in ko zamenjam gumo... imam spet "nov" motor..   :D

...in ni mi žal za tistih 30€ ... kolikor je na njej še uporabnega profila... 

:D

pred 3 urami, StaraFeltna pravi:

Maš prav, sportmax - sportsmart so.

@builder: Nikoli ne grem na nož tako al tako razen če je nuno in mi je to varovalka. Še mehanik me redno zeza (tako kot se ti voziš... ) Gre se mi le, da če bom v hladnih dneh moral zaradi kakega čačkatorja telefona prisiljen bolj suvereno po žlajfi da ne bo vse skup odletelo sploh po mokrem. 70% moje vožnje je commuting a malo bolj živahen nič divjega. Čiken stripse mam take in mi je čisto vseeno:

Tire02.jpg

Ne rabim sport gum in nimam težav to povedat naglas. Oz. še več neprimerne so zame razen morda poleti na vrhuncu. Problem je ko take gume menda delajo super svoje delo ko majo 80C... pri 0 pa buh pomagej. Le te segret je več kot čudež ko je hladno in z umirjeno vožnjo. Ponavadi ko zaključim vožnjo v službo ko je mraz so moje bivše gume fajn samo za ogret roke pa še toplejše bi lahko ble (40-50?) (roadsmartke).

Pomoje bi moral roadsmatke dat gore te pa komu ki nuca nekaj za se sprostit na grobniku (vizuelno zgledaj očisto solidne, nepreperele itd. samo trde...)

Bo treba probat.

.... spet si narobe prebral... po profilu sodeč so RoadSmart  :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž je res a nikjer nisem napisal da je to moja guma. Le take (ne te) čikn stripse mam. :D Najbrž je celo honda na sliki (tako da je zavajanje popolno) po nissin žlajfi sodeč več pa ne znam povedat razen da ma grde barve feltno in da sem sliko maznil na googlu kot prvo ki je ustrezala kriteriju. Morda če bi videl nihajko bolje... evo če bi moral bleknit bi rekel da je cbr 600 RR al kaka bližnja setrica.

Izbiraj: si se prenaglil ali pa nasedel. Nameni ni bil tak uspelo ti pa je v 0. :D

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, StaraFeltna pravi:

Meni je 7000Km/set lih mejčkeno premalo dejmo rečt da so mitaske ok za 7000 za recimo 170 z montažo dunlopke pa za 16.000+ (upam) za 250 nekje in solidne za dež in mraz. Kako bo na hornetki 900 pa nevem vsekakor bodo zdržale manj kot na 600-ki je že fiziološko da ne more bit drugače. Ni poceni ta šport in ne gledam lih na vsak € čene se mi utrga a čisto ignorirat pa tudi ne smem. Za toliko kot prevozim letno tudi na porabo ne dajem veliko pozornost (prišparal bi lahko nekaj € a tudi na račun zadovoljstva ki pa krepko presega "preveč" porabljenega goriva).

Ti ki si zimski inšpektor cestišča na Kal-u (s strokovnimi sodelavci Ciko in Karmen) kako so ti kaj te mitas-ke na mokrem in hladnem? Kej si vse zvozil do zdej od gum (tudi na prejšnjih mopedih)?

Ne moreš vedet če ti bo zdržala 7000km, lahko bo več ali manj.Ne zanemarit dejstva da so mitas najmanj 70€ ceneje... torej na 3 komplete neke "priznane" znamke imaš pri mitas enga zastonj praktično :D 

Mitaska mi je do zdej držala vedno po suhem do drsnika na tački, po mokrem ne eksperimentiram preveč z nagibi se pa peljem, učeraj je v senčnih predelih drsela ker je bil led :D 

Pri zunanji temperaturi 8-10 stopinj se precej dobro segrevajo.

 

Vozil sem Qualifier II na z750 mi je držala vendar po 3500km jo je bilo še 2mm...

na Versysu 650 sem imel BT 023 pa mi je nonstop drsela če sem vozu na meji med različnimi zmesmi, če sem ful šel na rob je bila ok, in če sem bil precej dvignjen je bila ok.

 

Naslednje bom probal le še Bridgeston S20 EVO če bo držala isto ko Mitas bom potem samo še mitas vozu :D 

 

Nakoncu koncev če Mitas drži cikotu bo tudi meni ker vozim pol počasneje ko on :kva2:

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je mitaska zadaj do indikatorjrv zdžala okol 4000 km.Pa sploh nimam SS  makine...Moje opažanje je,da jo pri temperaturah pod 15 stopinj pospešeno "pobira".Očitno ne dosega delovnih temperatur in jo dobesedno trga...Treba vedeti,da je mitaska guma z enotno zmesjo (nima različnih con po prečnem prerezu) in je brez silike.Že zaradi tega je cenejša.Ampak drži pa dobr...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko stane komplet Mitask in kakšna je kilometraža v primerjavi z Roadsmart?Kje v Kozini jih menjate,kakšen kontakt?

Jaz zaenkrat vztrajam na RS1,RS2 mi niso bile boljše.Vozim pa GSF1250.Ali bi bile Mitas primerne za moj motor?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Toni pravi:

Koliko stane komplet Mitask in kakšna je kilometraža v primerjavi z Roadsmart?Kje v Kozini jih menjate,kakšen kontakt?

Jaz zaenkrat vztrajam na RS1,RS2 mi niso bile boljše.Vozim pa GSF1250.Ali bi bile Mitas primerne za moj motor?

 

LP

Primerne že, kilometrine pa sigurno ne bo take kot z rs1 alirs2. Bo pa zato filing v nagibu in pospeških veliko boljši. Pričakovane kilometrine pri mitaskah so:

Prva od 5000-15000km

Zadnja od 4000-12000km

Ps, glej prvo cifro

Pss: če boš brskal nazaj po temi so napisane cele recenzije okrog mitask in pa dosežene kilometrine

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, StaraFeltna pravi:

Meni je 7000Km/set lih mejčkeno premalo dejmo rečt da so mitaske ok za 7000 za recimo 170 z montažo dunlopke pa za 16.000+ (upam) za 250 nekje in solidne za dež in mraz. Kako bo na hornetki 900 pa nevem vsekakor bodo zdržale manj kot na 600-ki je že fiziološko da ne more bit drugače. Ni poceni ta šport in ne gledam lih na vsak € čene se mi utrga a čisto ignorirat pa tudi ne smem. Za toliko kot prevozim letno tudi na porabo ne dajem veliko pozornost (prišparal bi lahko nekaj € a tudi na račun zadovoljstva ki pa krepko presega "preveč" porabljenega goriva).

Ti ki si zimski inšpektor cestišča na Kal-u (s strokovnimi sodelavci Ciko in Karmen) kako so ti kaj te mitas-ke na mokrem in hladnem? Kej si vse zvozil do zdej od gum (tudi na prejšnjih mopedih)?

Pri 5 stopinjah gre komot do kolena..za razliko od poletja gres pri takih temparaturah 10-15km/h bolj pocasi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če uživaš v pospeških sigurno kilometrina pade,ne gre drugače.

Res nisem prebral prejšnjih strani,slučajno sem pristal tu.Me pa zanima koliko stane standarden komplet Mitask,moj vulkanizer jih nima.Kakšna je oznaka za touring pnevmatiko za lažje iskanje po spletu?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas so za en k....  men je komplet zdržal 3600km pa sem bil gol in to na biciklu Versys 650.....:P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Mitas so za en k....  men je komplet zdržal 3600km pa sem bil gol in to na biciklu Versys 650.....:P

Zakaj nisi prej reku? Vsi so jih hvalili in sem jih nabavil. Z njimi naredil šele 30 KM in še ne morem ocenit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Igi Pop pravi:

Zakaj nisi prej reku? Vsi so jih hvalili in sem jih nabavil. Z njimi naredil šele 30 KM in še ne morem ocenit.

Mal se hecam da je za en k..... zelo dobro drži z asvaltno podlago pa sem jo vozil tudi globoko v jesenskih dneh ,ostalo pa veš bolj kot drži prej gre ....:)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ciko..

Temperatura asfalta ne vpliva veliko na oprijem gume....edino kasneje se segreje guma, če je mrzlo...in hitreje se ohlaja.

...mrzel asfalt ne daje dobrega oprijema zaradi  drugih fizikalnih pojavov...to je pojavljanje kondenza (švicanje asfalta ker je asfalt hladen...zrak topel), ki stopi nesnago na cesti, ki je drseča.

..zdaj na primorskem in obali, kjer imate sonce in veter, imate s tem manj problemov, kot mi v notranjosti...kjer se ceste čez dan ne posušijo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, StaraFeltna pravi:

 mitaske ok  7000 za recimo 170 z montažo dunlopke pa za 16.000+ (upam) za 250 nekje in solidne za dež in mraz

Kle gre močno v prid dunlop...

pred 21 urami, StaraFeltna pravi:

že fiziološko da ne more bit drugače

To ne vem kaj ima sploh zraven....

 

 

Kar pa se tiče teh Mitask...

Leta že vozim Metzeler, nazadnje M5.

Ali ima kdo izkušnje pri prehodu z M5 na Mitas istega tipa gume?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, no_name pravi:

Kle gre močno v prid dunlop...

To ne vem kaj ima sploh zraven....

 

 

Kar pa se tiče teh Mitask...

Leta že vozim Metzeler, nazadnje M5.

Ali ima kdo izkušnje pri prehodu z M5 na Mitas istega tipa gume?

..kilometrina tam-tam....

....ko je bila M5 bolj proti koncu, ni nudila več oprijema...

...mitas mi za moj način vožnje mnogo bolje ustreza.

Prednja guma nevtralna...oprijema mnogo...segreje se hitro.

Še hitra primerjava z Grobnika:

Sportsmart mnogo boljša od M5.

GP racer mnogo boljša od Sportsmart...

Mitas tam-tam kot GP racer...oz. Boljša.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!