Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

K si glih omenil grobnik...

Kolk zaporednih krogov si odpeljal da lahko rečeš, da je mitas boljša od GP racer; namreč z M5 sem v 6. krogu letel po zraku ker se je zadnja guma pregrela...

M5 na raceland nekje 10., 11. krog, da je zadnja spustila... obakrat nekje 2.5bar v zadnji.

Objavljeno (popravljeno)
pred 23 urami, StaraFeltna pravi:

Meni je 7000Km/set lih mejčkeno premalo dejmo rečt da so mitaske ok za 7000 za recimo 170 z montažo dunlopke pa za 16.000+ (upam) za 250 nekje in solidne za dež in mraz. Kako bo na hornetki 900 pa nevem vsekakor bodo zdržale manj kot na 600-ki je že fiziološko da ne more bit drugače. Ni poceni ta šport in ne gledam lih na vsak € čene se mi utrga a čisto ignorirat pa tudi ne smem. Za toliko kot prevozim letno tudi na porabo ne dajem veliko pozornost (prišparal bi lahko nekaj € a tudi na račun zadovoljstva ki pa krepko presega "preveč" porabljenega goriva).

Ti ki si zimski inšpektor cestišča na Kal-u (s strokovnimi sodelavci Ciko in Karmen) kako so ti kaj te mitas-ke na mokrem in hladnem? Kej si vse zvozil do zdej od gum (tudi na prejšnjih mopedih)?

Mitaske ti bodo za kafe na Vikiju čisto dovolj dobre, za vožnjo z mano do Postojne pa boš moral kupil vsaj Dunlop GP 212, hahahahhaaaaaa :lol1:?

Popravljeno . Popravil KARMEN1
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 hour ago, no_name said:

To ne vem kaj ima sploh zraven....

Nič posebnega, 20+kg več mase motorja in veliko več navora med agregati. Če uspeš s temi spremembami imet enako obrabo si že za v guinnesovo knjigo v kategorijo čarovnikov.

Objavljeno
pred 25 minutami, no_name pravi:

K si glih omenil grobnik...

Kolk zaporednih krogov si odpeljal da lahko rečeš, da je mitas boljša od GP racer; namreč z M5 sem v 6. krogu letel po zraku ker se je zadnja guma pregrela...

M5 na raceland nekje 10., 11. krog, da je zadnja spustila... obakrat nekje 2.5bar v zadnji.

Jest sem z M5 fasal hisiderja na Marofu... Auč. Gips 5 tednov. Guma pregreta.

Direktna primerjava M5 proti Sprtsmart na Grobniku. M5 NA Suzuki SV 1000.. Sprtsmart na Tuono.

M5 je bila nevozna že po 3-4 krogih......s Sprtsmart delal več krogov....ne ppmnim več, je že par let od tega.

..M5 sem pregrel recimo že po dveh furah na Golici... Skratka...ni mi bila všeč

Primerjavo Mitas-Gp racer je delal prijatelj, ki tovarniško testira Mitas. Časi so tam-tam...

Kolikor se spomnim, kaj je povedal je, da dunlop prej začne nakazovat, da bo začela pppuščat...nisem čist ziher..lahko ga pa vprašam, pa napišem. Vem pa da je rekel, da sta gumi tam-tam nekje...

Itak pa na Grobniku ni pametno vozit več kot 5-6 lrogov...razen če imaš gume GP razreda :ras::P

..pa če se hočete vozit z Mitaskami pozimi..oz. V hladnem, dajte gor ta zimske Mitaske...s takosmatim profilom.. (Glej sliko   ) :P

20160109_103014.jpg

Objavljeno
17 minutes ago, KARMEN1 said:

Mitaske ti bodo za kafe na Vikiju čisto dovolj dobre, za vožnjo z mano do Postojne pa boš moral kupil vsaj Dunlop GP 212, hahahahhaaaaaa :lol1:?

Nepane. :ras: športne so zame neprimerne, dal bi jih gor le če bi šel na grobnik si dat duška pa še tam bi upravičeno lahko rekla prva dva: Vidi kekca kere gume... pelje se pa kot moj ata ki se je odločil lani vrnit vozniško... Ne nisi štekal, sposodil si je motor in namesto na vransko na tečaj varne vožnje je zašel sem...

Roadsmartke bojo pa mir. Računica pravi ja, izkušnje tudi. Upam da bodo še dolgo delali zadnje RS 1 saj dvojka je boljalimanj enaka (vsaj zame) le traja v povprečju vsaj 20% manj pa še dražja je.

Mi je pa firbec da bi jih probal in če bi z njimi naredil 10.000 bi bil kar zadovoljen a najbrž bi bil nekje 7000-8000. Čeprav dvomim ker sem lani med oktobrom in novmembrom kar fino ožemal. Povprčno porabo sem imel tipično  5.7 a pod 6.3 ni šlo zadnje mesece. :whistle:

 

Za se vozit s tabo do Postojne rabim le modifikacijo vsebine zadnjega sedeža. :D

Objavljeno
pred eno uro, no_name pravi:

K si glih omenil grobnik...

Kolk zaporednih krogov si odpeljal da lahko rečeš, da je mitas boljša od GP racer; namreč z M5 sem v 6. krogu letel po zraku ker se je zadnja guma pregrela...

M5 na raceland nekje 10., 11. krog, da je zadnja spustila... obakrat nekje 2.5bar v zadnji.

..aja  ..pa še to...

..vem, da je vreme čis t qrcu...in imaš preveč cajta za razmišljat. :P

...ti lahko pomagam razmišljat pri tem...da glede M5 in SF nimaš kaj tazmišljat..

SportForce :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
52 minutes ago, no_name said:

To ni fiziologija ;)

 

Pardon! Bi še šlo z malo domišlije če si predstavljaš da je motor živ organizem. Kaj pa vem jaz mojo tudi kdaj potrepljam in ji kaj laskavega rečem pa se nimam še za v idrijo... (Žena se ne strinja popolnoma s tazadnjo trditvijo)

Objavljeno
pred 2 urami, StaraFeltna pravi:

 

Za se vozit s tabo do Postojne rabim le modifikacijo vsebine zadnjega sedeža. :D

Tvegana Ideja :blush:

Objavljeno

Nekateri ste jih vozili že v 2014; kako se je pa obnesla "lanska" rabljena pomladi.

Glede na kilometrino zadnjih let bodo vrjetn spet za 4 sezone :(

 

Objavljeno
pred 7 urami, no_name pravi:

K si glih omenil grobnik...

Kolk zaporednih krogov si odpeljal da lahko rečeš, da je mitas boljša od GP racer; ...

Lahko ti pa povem direktna primerjava Mitas - GP Racer na cesti. (Na Grobniku nisem vozil Mitask)

Vozil sem GP racer...in jih dal dol praktično nove po 500 km...in dal gor Mitas. Lahko rečem, da sem šel na prvo furo s cmokom v grlu. Bilo je že na pol v mraku...cesta na Rakitno nekje že malo pošvicana...grem prvič gor s strahospoštovanjem.... Potipam gumo...precej topla...in mehka z nohtom. V redu, sem si reku..in šel dol...še vedno s precej rezerve. Preskusim odzivnost prednje gume med zaviranjem v zavoju....in bil ful presenečen nad nevtralnostjo...nobenega dviganja motocikla..motor je šel po začrtani poti...nato pa grem še enkrat gor.

..sem si rekel...jbg...kar bo..pa bo...Brezkompromisno čez ovinke.

Brezveze, da še kej rečem...dovolj je le to, da so letele iskre od kolena...od tačk...avspuhov mi je blo pa škoda.. :P

Od takrat vozim samo Mitas.

Tiste racerke sem sicer dal gor...in jih stenstal na Grobniku in pol do konca na cesti... Na Grobniku sem bil skupaj s prjatlom, ki testira Mitaske...in lahko rečem, da se je mirno odpeljal mimo mene na Mitaskah....

.sicer sem čisti amater...on pa ima Grobnik v mezincu....ampak ko sva se skupaj peljala čez zavoj...konkretno v Reškem... Sem imel pri enaki hitrosti kot on velike probleme na Racerkah...črta na asfaltu...in črta v gatah... :P

No ja...tudi motorja nista primerljiva...ampak kot pravim...čisto amatersko opažanje. Glih imam cajt na kauču..pa sem napisal tole.

 

Objavljeno
pred 16 urami, Zivnorc pravi:

Lahko ti pa povem direktna primerjava Mitas - GP Racer na cesti. (Na Grobniku nisem vozil Mitask)

Vozil sem GP racer...in jih dal dol praktično nove po 500 km...in dal gor Mitas. Lahko rečem, da sem šel na prvo furo s cmokom v grlu. Bilo je že na pol v mraku...cesta na Rakitno nekje že malo pošvicana...grem prvič gor s strahospoštovanjem.... Potipam gumo...precej topla...in mehka z nohtom. V redu, sem si reku..in šel dol...še vedno s precej rezerve. Preskusim odzivnost prednje gume med zaviranjem v zavoju....in bil ful presenečen nad nevtralnostjo...nobenega dviganja motocikla..motor je šel po začrtani poti...nato pa grem še enkrat gor.

..sem si rekel...jbg...kar bo..pa bo...Brezkompromisno čez ovinke.

Brezveze, da še kej rečem...dovolj je le to, da so letele iskre od kolena...od tačk...avspuhov mi je blo pa škoda.. :P

Od takrat vozim samo Mitas.

Tiste racerke sem sicer dal gor...in jih stenstal na Grobniku in pol do konca na cesti... Na Grobniku sem bil skupaj s prjatlom, ki testira Mitaske...in lahko rečem, da se je mirno odpeljal mimo mene na Mitaskah....

.sicer sem čisti amater...on pa ima Grobnik v mezincu....ampak ko sva se skupaj peljala čez zavoj...konkretno v Reškem... Sem imel pri enaki hitrosti kot on velike probleme na Racerkah...črta na asfaltu...in črta v gatah... :P

No ja...tudi motorja nista primerljiva...ampak kot pravim...čisto amatersko opažanje. Glih imam cajt na kauču..pa sem napisal tole.

 

Mitaske so delane posebej za Balkanske ceste.

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Mitaske so delane posebej za Balkanske ceste.

V bistvu imaš prav saj je tehnologija za odtenek zastarela brez uporabe silike, raznih bikompoundu, polimerov etc etc in zato proti nekaterim gumam deluje homogeno, z boljšimi povratnimi informacijami. Pa še "ta pravi moški" imamo radi vonj po zažgani gumi B)

Objavljeno

Moja mitaska 160 širine ,na banditu 84 konjev... vecinoma snecer pussy voznja... 5.200 kilometrov... cca polovico kilometrov narjenih v dvoje z kufrom...

Po sredini je tocno na indikatorju in bo treba spomlad po novo, robovi so se kot novi :D

 

20160110_135329.jpg

20160110_135400.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

s te gume stisneš še 1000km na črnem kalu lagane vožnje :D

 

Objavljeno

Pismo jst sem bil tud full negativno presenečen na gpjkami na cesti na cestki, drsele, prov s cmokom v grlu sem se vozu, prilagajal pritisk pa kr nič in nič boljše in sem jih dal dol in gor conti sa2 pa je držala na predpisanem tlaku lepo sticky sam pobira pa to gumo huj kot stadlerjevo mehko radirko, 400km pa jo je vidno pobral :) ... Pa gpjke so ble tud na otip mehke pa tople ampak zdrsov nenormalno preveč, mogoč smo vseen prepočasni za take gume na cesti eni... Bom še supercorso sprobal,da vidm, ker eni jamrajo,da tud scjke drsijo ampak ne verjamem...

Za mitas pa pravjo mnogi,da do polovice profila drži pol pa drama,da drsijo preveč... pa zdej ti vej kaj vzet,da se ne za ebeš :) 

Objavljeno

Z Mitasko se pa res nimas kej dost zajebat pri taki ceni....:D

Objavljeno

Ja tok maš za zajebat, da pol pa na nagrobniku piše: za ta dnar je blo to to ... Prehitr je bil za mitas :)  

 

 

Objavljeno

To si lahko za vsako. ;) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Mitaska je meni zacela drset po 4 zganju gume :)  po mokrem suhem lahko suvereno odpiram gas je pa res da mam samo 636 ccm... ;)

Objavljeno
pred eno uro, Hytech pravi:

Ja tok maš za zajebat, da pol pa na nagrobniku piše: za ta dnar je blo to to ... Prehitr je bil za mitas :)  

 

 

Torej 100 strani pisanja o mitas, pa zdj privlečes teorijo, kako postanejo nevarne ko so na pol izrabljene?

No naj ti povem, po 5 kompletih, drži guma od začetka do konca enako.

Ampa vsrm ki dvomite in se bojite za svoj lajf priporočam:NE KUPUJTE MITASA!!!!

Objavljeno

Zanimivo da postane tale slovaška izpeljanka supergume tako kontrozervna tema.

Eni bi stavijo življenje nanjo, češ da za ta denar ni boljše in se lahko brez težav kosa z top rang gumami, drugi bi raje posegali po drugih samomazohističnih oblikah, kot z vožnjo te gume.

 

Najverjetneje je tako zasnovana, da zelo vpliva na slog voznika, potem pa imamo taka odstopanja.

 

Objavljeno

Ce si po prebranem se zmer skepticen, potem ostani na gumah, ki jim zaupas, ki si jih sam zvozil....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
51 minutes ago, DAMI34 said:

Torej 100 strani pisanja o mitas, pa zdj privlečes teorijo, kako postanejo nevarne ko so na pol izrabljene?

No naj ti povem, po 5 kompletih, drži guma od začetka do konca enako.

Ampa vsrm ki dvomite in se bojite za svoj lajf priporočam:NE KUPUJTE MITASA!!!!

Lahko je tudi 200 strani pa če slišiš od folka,da jih kritizira pol se upravičeno lahko uprašam kaj in kako glede teh gum ane. :) 

Al moram na tem forumu sam lepo pisat o mitasu? :)   

Sicer pa dej preber kaj sem napisal še enkrat,ker jaz ne trdim,da so slabe,ker jih še nisem sploh probal.

 

 

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil Hytech

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!