Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

@skalaprava kr uredu izčrpen post z marsikatero informacijo ki sem jo iskal.

 

Mislim da tvoja misel, da edino kar nas drži proč od Mitaske je ravno ta predsodek, da ga neki agrikulturni podeželjknik v svoji kleti skupaj paca.

Mene zanima kam so šle vse hvalnice za Dunlop RS II? Ko sem leto nazaj nabavljal je to bila ena izmed bolj opevanih gum, sam sem jo pokuril na 600ccm in morem rečt da je napram PilotPower vlivala veliko več samozavesti in dajala konkreten občutek kontrole.

Razmišljam da bi naslednji set morda spet po RS II oziroma SSII poskusil. Obenem me mika Pirelli SC pa ne vem če je smiselno.

Dokler imam nameščene povsem nove Battlax Hypersport S20R se ne mislim obremnjevat. Prvi vtis na teh pa je trenutno porazen, bom pa to pripisal nepoznavanju težišča motorja, povsem drugačnemu vzmetenju itd

On 31. 10. 2015 at 11:19 AM, DAMI34 said:

Zlo primerljiva. S20 je za odtenek bolj agilna,(odzivna) vendar, kaj pri meni prevaga je da z S20 prvo naredim samo 3000km, z Mitas pa skoraj 9jurjev. Pri zadnji pa itak ne opazim nobene razlike, (malce je kriva tudi elektronika, ki korigira vse napake)

Če bi delal točkovanje bi S20 dobila 9/10, Mitas pa 8/10....kar se tiče voznosti in oprijema. Vendar je Mitas 30% cenej, poleg tega se s prvo dosega precej večjo kilometrino. (govorim zase in moj stil vožnje, ki pač uničuje prvo gumo)

 

Sem izbrskal tole iz stareših postov, hvala Dami, bom poročal kako se obnese ko jo primerno napumpam in se asfalt segreje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj porazen vtis na S20?

p.s. pri Mitas pazi na tlak. V začetku rad pada, pa gumo uničiš s prenizkim. Mitas rabi optimalen tlak za dobro delovanje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Snecer pravi:

skalaprava@ gumožderski tank, ki trga kardane, kaj šele gumo

:lol1:..........dobra, pa še čisto res je :OK:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Zakaj porazen vtis na S20?

p.s. pri Mitas pazi na tlak. V začetku rad pada, pa gumo uničiš s prenizkim. Mitas rabi optimalen tlak za dobro delovanje.

Kolk pa je ta tlak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

... "Michelin enduro competition"  :P

 

 

20160302_134256.jpg

20160302_134249.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

Kolk pa je ta tlak?

maš predpisano v knjižici proizvajalca, oziroma 2,5 in 2,9 standard. Včasih je pa celo priporočen tlak na strani proizvajalca.

Kakorkoli iz mojih izkušenj (6 kompletov Mitas) pri novi montaži prve 3 tedne vsak teden pade tlak za 0,2, potem se pa počasi ustali in je dovolj 1x mesečno kontrolirati.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

Jaz knjižice nisem dobil poleg gum :)

Zadaj mam 2,75, spredaj 2,4

2,9 je mislim da maximum na Mitaski, tak da...

preverjeno, premali tlak jo prvič žre, drugič, je bolj težka, ni več "nimble". Knjižico si dobil zraven mopeda. V nji je napisan tlak, ki ga priporočajo. Sicer pa s tvojim tlakom, če je nekoliko manjši ni nič narobe, če se ga stalno držiš, moje opozorilo je veljalo, da se preverja v nasprotnem pade po kakem mesecu pod 2....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tlaki in to. od januarja do dans so čehinje zgubile: prednja 0,5 zadnja 0,3 bara. pri 2,5-2,9 se tud zdej lepo pelejo, ko grtem na AC v dvoje, pa rad mal čez 3 pihnem v zadnjo. V eno gumo, ne spomnim se kaj zaena je bla, sm dobil bucko, in je zadeva izredno počas puščala, Relacija po avtocesti samo ljubljana-vrhnika jo je zglodala na oglato. čist sfukana....u glaunem prtisk je u gumah fajn 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

tlak po knjigi mam 36 in 32 psi...tudi na nalepki na nihajki

 

no evo tolk psiju daš not kot piše, pa si zmagu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zrd mene lahko tut 0,01 bara vozite :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

190 guma rabi tak tlak. 2,9 je normalno, poglej še druge znamke je enako. Sploh če se voziš v dvoje ali s kovčki.

In tisto kar piše na gumi je priporočen tlak, ne pa maximalen tlak.  2,9 hladna. Zgoraj je pa navedena maximalna teža/obrmenitev

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na motorju lažje kategorije (do ene 220 kg) plus dec 100 kil z opremo  vred se pumpa 2,5/2,5....

...S sopotnico 2,9 zadaj....spredaj 2,5

Ne vem, zakaj Mitas tolko pumpate za solo vožnjo.

Guma pri 2,5 bar se hitreje ogreje...in lepše (hitreje in močneje) daje povratne informacije, kot pri 2,9 bar...mehkeje nakaže zdrs...

To jaz ne znam oceniti niti ne upam testirati...so pa to informacije od osebe...ki ve kaj počne...in sodeluje pri razvoju mitask.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, DAMI34 said:

Zakaj porazen vtis na S20?

p.s. pri Mitas pazi na tlak. V začetku rad pada, pa gumo uničiš s prenizkim. Mitas rabi optimalen tlak za dobro delovanje.

Ker še ne poznam motorja, kaj šele gume.

Danes sicer naredil pol tisoč km in morem rečt da sm kr zadovoljen. Razmere niso bile ravno blesteče pa vseeno daje občutek da se lima na tla ko satan.

 

Edino kar sem naredil pred štartom je standardni 2.5 spredaj / 2.9 zadaj in deluje čudovito

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, 5413lvl3145 pravi:

Ker še ne poznam motorja, kaj šele gume.

Danes sicer naredil pol tisoč km in morem rečt da sm kr zadovoljen. Razmere niso bile ravno blesteče pa vseeno daje občutek da se lima na tla ko satan.

 

Edino kar sem naredil pred štartom je standardni 2.5 spredaj / 2.9 zadaj in deluje čudovito

No sej to pravim. S20 je odlična guma (zame) takoj se ogreje, drži v hladnem in lepo pokaže, da bo začela drset. Edin problem, ki sem ga imel na SXu je bila prehitra obraba prve. Pa cena seveda. Zato sem prešaltal na Mitas.

pred 42 minutami, Zivnorc pravi:

Na motorju lažje kategorije (do ene 220 kg) plus dec 100 kil z opremo  vred se pumpa 2,5/2,5....

...S sopotnico 2,9 zadaj....spredaj 2,5

Ne vem, zakaj Mitas tolko pumpate za solo vožnjo.

Guma pri 2,5 bar se hitreje ogreje...in lepše (hitreje in močneje) daje povratne informacije, kot pri 2,9 bar...mehkeje nakaže zdrs...

To jaz ne znam oceniti niti ne upam testirati...so pa to informacije od osebe...ki ve kaj počne...in sodeluje pri razvoju mitask.

in hitreje se radira :P 

p.s. Po izkušnjah nekaterih (Rumeni) se velik lepše obnaša s standardnim tlakom, tut na jadranki pri hard vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Zivnorc pravi:

Edino to bi te popravil glede tega kruzanja...

Ti kruzaš pri tem času...in hladiš gume....nekdo, ki pa je začetnik na pisti pa zna ob neenakomernem "zaganjanju" stenstat gume....

Ne, tudi ob neenakomerni vožnji je ne bo pregrel pri teh časih. Pregreta guma (segreta na več kot 90 stopinj) pa ne pomeni enako kot to, da  bo tudi pri vožnji 2:55 zdrsnila, če sredi ovinka gas v eni potezi odpreš do tilta. (kar si vrjetno imel v mislih, da ne bo tako nežen/natančen z njimi, kot nekdo, ki se sicer vozi hitreje)

Hitreje pa kot voziš, bolj se gume segrevajo in hitreje se bodo pregrele.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med 1:45...in 1:55 je velika razlika...

...sej imaš prav...ampak 1:45...je pa začetnika samouka recimo ožemanje na polno...corner speed ravno tako...razliko naredi pri zaviranju ...vstopu v zavoj in liniji...

...a me zastopiš, kaj čem reči...drugače imaš popolnoma res...

:P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

Med 1:45...in 1:55 je velika razlika...

...sej imaš prav...ampak 1:45...je pa začetnika samouka recimo ožemanje na polno...corner speed ravno tako...razliko naredi pri zaviranju ...vstopu v zavoj in liniji...

...a me zastopiš, kaj čem reči...drugače imaš popolnoma res...

:P

 

sej sem napisala 2:55, ne 1:55, :D ampak ja, za do zgoraj omenjenega časa (ker hitreje prvič 100% ne bo peljal) bo tudi gp racer čez glavo dovolj, to je bila poanta. Se da pa tudi  1:40 z gp racer peljat, ravno zato sem napisala 1:45, da je dovolj varnostnega robu. Pod to bom pa priporočila preskok na GP ali SC1-2, čeprav "se da" še malo stisnit tudi z gp racer. Saj misliva isto, samo formulacije nama malo šepajo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!