Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
57 minutes ago, Zivnorc said:

Od prjatla Aprilia tuono ima tudi več dimenzij vpisanih.

Italijani dajejo na njihove motorje drage komponente (za na pisto)...in vedo, da se bo tudi marsikdo zapeljal po pisti in dal gor dimenzije pnevmatik, kakršne mu odgovarjajo....oz. se dobijo gume za določen namen.

Glede dimenzij platišč...   :hmm:

Na 5,5 rim gre 180 guma...vse ostale gredo na 6"..kot je napisal Jure.

...drugače za na pisto pa dajejo na 5,5" rim gume 190/55  (R6 cup...recimo)

Verjetno bo to to potem ja. Kaksna ke pa dejanska razlika v voznji? 180, vozim od roba do roba, nek dirkac nisem, kolenckam pa tud ne..oz niti ne probavam..

Objavljeno
35 minutes ago, ukica said:

Verjetno bo to to potem ja. Kaksna ke pa dejanska razlika v voznji? 180, vozim od roba do roba, nek dirkac nisem, kolenckam pa tud ne..oz niti ne probavam..

Razlika?

Sirsa guma naj bi na prvo zogo imela vecji stik s podlago. Ni pa nujno, da je to ves cas ( v vseh kotih). Odvisno kako je guma oblikovana. 

Razlika je recimo med high end ( street and track day ) Dunlopom in Pirelli-jem. Dunlop ima priblizno enako krivuljo od roba do roba, docim pri Pirelliju temu ni tako. Pireli ima bolj "spiccasto" obliko. Guma ima vecji stik s podlago v nagibu, kakor pri voznji naravnost.

Da se vrnem k razliki... generalno na prvo zogo zna biti 190 guma manj "hitra" (slabse pada, pocasneje spreminja smer) od 180.

Naceloma so 190+ gume dizajnirane za 6" obroce, kateri so vec ali manj namesceni na tisocake. Manjsi motorji (600 in 750) imajo po vecini 5,5" obroce. 

Skratka...da se namestit sirse gume na marsikaj, ni pa priporocljivo.

 

Objavljeno

Roadsmart 3.... Zmeraj obstaja moznost,da je nisem enako gonil kot vse ostale prej,ampak...po 7k je sprednja se kar okrogla,zadnja pa ima se nekaj profila,mogoce pa res z lahkoto do 10k pride....conti roadattack2 je bila ze zanic pri tej kilometrini,Angel GT tudi.... 

Pelje se odlicno,nimam kej rect,zdrsne tko kot vsaka do zdej,na zebrah,gladkem pa tko naprej....svinjariji uglavnem..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pa še to.

Če daš zadaj namesto 180 55 eno dimenzijo večjo 190 55 na 5,5" obroč pomeni, da bo guma malenkost širša od 180 ( ne bo široka 190, kot na 6" obroču), bo pa precej višja in bolj "špičasta", kar pomeni podoben efekt, kot da bi spredaj nižal motor v križih.

Za po cesti bi dal jest gor 180, če je 5,5" obroč.

..sicer pa je bilo to vse skupaj tu že parkrat napisano...

:P

 

Objavljeno

Če bi se odločali med Dunlop RoadSmart III in Metzeler Z8, kaj bi izbrali? In seveda zakaj.

Objavljeno
pred 11 minutami, tomash pravi:

Če bi se odločali med Dunlop RoadSmart III in Metzeler Z8, kaj bi izbrali? In seveda zakaj.

Conti Road Attack II EVO :cool: ker lima pd začetka do kraja kar za omenjene pnevmatike ne drži ,veliko slabši oprijem proti koncu .......Roadsmart nisem vozil III temveč II .

Objavljeno

Js tut furam conti ra 2 evo.

Zaenkrat odlična,  kilometre pa se sporocim.

 

IMG_20160723_192114.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 14 minutami, Aljaz(gsr) pravi:

Js tut furam conti ra 2 evo.

Zaenkrat odlična,  kilometre pa se sporocim.

 

IMG_20160723_192114.jpg

...s takim načinom vožnje bomo kar kmalu izvedeli, koklo si jih naredil...  :P 

Objavljeno

Zivnorc To pride včasih k grem v marijo reko pogledat.

Sprednjo mitasko ko si mi pridal dela zlo dobro, brez vseh tresljaju kot eni omenjajo

Objavljeno
pred 2 minutami, Aljaz(gsr) pravi:

Zivnorc To pride včasih k grem v marijo reko pogledat.

Sprednjo mitasko ko si mi pridal dela zlo dobro, brez vseh tresljaju kot eni omenjajo

...no vidiš...s to izjavo si sedaj osebnostno dozorel in naredil sprejemni izpit za v temo "Zaljubljen v Mitas"

:P

 

Objavljeno
pred 3 minutami, Zivnorc pravi:

...no vidiš...s to izjavo si sedaj osebnostno dozorel in naredil sprejemni izpit za v temo "Zaljubljen v Mitas"

:P

 

Hahha sprejmeni izpit. Js sem samo podlegel vasim obsedenostim z Mitaskim.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Vozim R1200GS trenutno so na motorju Metzeler tourance exp, ki so že prišle z motorjem. Za naslednji komplet sem bil prepričan da bo Mitas TerraForce a sem pred dnevi dobil -50% bon za Continental gume. Vozim se 99% po cesti v večini v dvoje, gume zvožene do roba ter zelo tekoča občasno agresivna vožnja. Ker ne živim ob magistralki ali pod dolomiti gume po večini prej zvozim po sredini. Bo TrailAttack2 tista prava?

Objavljeno
2 minutes ago, Sorty said:

Vozim R1200GS trenutno so na motorju Metzeler tourance exp, ki so že prišle z motorjem. Za naslednji komplet sem bil prepričan da bo Mitas TerraForce a sem pred dnevi dobil -50% bon za Continental gume. Vozim se 99% po cesti v večini v dvoje, gume zvožene do roba ter zelo tekoča občasno agresivna vožnja. Ker ne živim ob magistralki ali pod dolomiti gume po večini prej zvozim po sredini. Bo TrailAttack2 tista prava?

Perfektna

Objavljeno
pred 52 minutami, Sorty pravi:

Vozim R1200GS trenutno so na motorju Metzeler tourance exp, ki so že prišle z motorjem. Za naslednji komplet sem bil prepričan da bo Mitas TerraForce a sem pred dnevi dobil -50% bon za Continental gume. Vozim se 99% po cesti v večini v dvoje, gume zvožene do roba ter zelo tekoča občasno agresivna vožnja. Ker ne živim ob magistralki ali pod dolomiti gume po večini prej zvozim po sredini. Bo TrailAttack2 tista prava?

odlična izbira

Objavljeno

Par let sem se malo vozil in je zdaj čas da menjam gume. V zadnjih letih nisem spremljal napredka in novih modelov gum zato sem zdaj pred dilemo. Motor Kawa ZR7 120-70/17 in 160-60/17.

Iščem solidno sport-touring gumo za vsaj 5000 km zadaj, ki ne rabi imet divjega oprijema glede na to da je moja Kawa šla na koleno in stopalke tudi pred 17 leti z dunlopkami D207 in D208, ki so po današnjih standardih slabe gume. Torej vem, da bo spet šla na koleno z katero koli gumo, ki se danes prodaja.

Pomembno mi je da ima guma malo širši "profil" ker če je profil preozek sicer lepo pada v ovinke, je pa nad 150 smerna stabilnost bolj slaba. To me je recimo motilo na Metzelerkah M1. Glede tega so včasih imele najboljši profil Dunlop in Bridgestone.

V ožjem izboru so Pirelli Diablo Strada, Bridgestone TL Pro, Mitas Sportforce+ in Dunlop TL Spmax Qualifier ali Qualifier 2. 

Izkušnje?

Objavljeno

Pravilen je samo en odgovor.

:D

 

....miško... Dej...napiši.

:D

 

Objavljeno

Conti :jezik:

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

Pravilen je samo en odgovor.

:D

 

....miško... Dej...napiši.

:D

 

 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

Conti :jezik:

 

Bile so možnosti za obkrožit....a...b...c ali d.

Ti si obkrožil žblj.... :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, Zivnorc pravi:

Bile so možnosti za obkrožit....a...b...c ali d.

Ti si obkrožil žblj.... :P

 

js nism nć obkrožu :O

 

Objavljeno
pred 30 minutami, Zivnorc pravi:

Bile so možnosti za obkrožit....a...b...c ali d.

Ti si obkrožil žblj.... :P

 

vidiš, da spljoh ne ve za kaj se gre, pol bo pa on podal točen odgovor:D

pa še SavaKaki vozi, ni kompetenc nikamor nič:kva2:

 

 

:lol1:

Objavljeno
pred 5 minutami, builder pravi:

vidiš, da spljoh ne ve za kaj se gre, pol bo pa on podal točen odgovor:D

pa še SavaKaki vozi, ni kompetenc nikamor nič:kva2:

 

 

:lol1:

pust me pr mir :cry:

conti lima :ras:

Objavljeno

Maus Conti ni v izboru, pa saj veš da jaz še z kamnom namesto gume lahko peljem, tak da verjamem da bi conti tudi šla skoz :)

Objavljeno
pred 6 minutami, Pervy pravi:

Maus Conti ni v izboru, pa saj veš da jaz še z kamnom namesto gume lahko peljem, tak da verjamem da bi conti tudi šla skoz :)

Vem ... zato je pa vseeno kaj natakneš ... za Contijem bi bila moja izbira Pireli ;)

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 21. 7. 2016 at 8:19, Zivnorc pravi:

..kaj si hotu s tem povedat?

:huh:

Da se je zalubu u Mitasko :blush:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!