Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 3 minutami, TOMCAT pravi:

...to zna bit res.....tudi pri sebi opazil razliko :D

 

a si ratu umirjen voznik :O

:jezik: 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

...  čeb držala... se tut z mesta neb mogu premaknt..  :P

 

...matr sm pametn  :dry: 

...lohk bi službo kje v parlamentu dobu...   :D

 

 

glej pozitivno, če se z mesta neb premaknu, tut spustila ne bi :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, kje imajo continental Sport attack 3 ali pa 2, Mitas na zalogi, da jih grem takoj iskat? Pitstop Logatec je pa do 15 avgusta zaprt. Iščem okolica ljubljane, notranjska, primorska. Hvala

Popravljeno . Popravil Janezs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Janezs pravi:

A kdo ve, kje imajo continental Sport attack 3 ali pa 2, Mitas na zalogi, da jih grem takoj iskat? Pitstop Logatec je pa do 15 avgusta zaprt. Iščem okolica ljubljane, notranjska, primorska. Hvala

sm moto Solkan, pa še kdo bi se najdu

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Janezs pravi:

A kdo ve, kje imajo continental Sport attack 3 ali pa 2, Mitas na zalogi, da jih grem takoj iskat? Pitstop Logatec je pa do 15 avgusta zaprt. Iščem okolica ljubljane, notranjska, primorska. Hvala

BOMAG to je v Lj  , poguglej , jaz jih grem vedno tja iskat , so generalni uvoznik za Conti (no vsaj bli so ) poišči Mirana Roštana pa se zmeni . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

axle koper al pa vulkanizerstvo starc na kozini
je pa tle na obali ob nedeljah zaprto tko da 

Popravljeno . Popravil Bear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 7. 2016 at 12:41, Jure pravi:

pri Dunlopu z oznako D211 zajameš dve gumi. Eno je D211 GP Racer, to je hiperšportna/trackday guma, potem imaš pa če čistokrvno tekmovalno pnevmatiko D211 GP (brez Racer). Prve pridejo v treh trdotah (soft, medium in endurance), druge pa še v celem kupu drugih zmesi (medium-soft, medium-hard, kvalifikacijske..). Za po cesti so načeloma bolj primerne GP Racer 211 (sploh kar se tiče sprednje gume) ker so v primerjavi z GP različico hladne precej boljše. Sam se prve GP 211 raje izogibam, veliko bolje imet GP Racer. Obe varianti imajo pa ustrezno ogreti oprijema čez glavo dovolj. Za 212 GP velja vse isto kot za 211 GP (brez dodatka Racer) ker gre zgolj za novejšo verzijo 211k

Cakaj, pravis, da obstaja D211 GP, brez Racer? Jaz je na uradni dunlopovi strani ne najdem, niti na googlu, ne. Vse GP-jke imajo isti profil. Najde pa mi GP racer Slick, samo to je slajka, brez profila. Torej, v cem je vic? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D211 GP (brez Racer)  ne delajo več od leta 2013 če se ne motim 2012 tu nekje...so bile pa top šit za grobnik ni blo bolše gume

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/11/2016 at 0:57 PM, maus said:

verjetno zato, ker se ne "zaletavam" v ovinke ;)  .... običajno pred ovinkom znižam hitrost brez zaviranja in s tem v ovinku ni tok obremenjena sprednja guma ... res ne vem, ampak tko je :P

pa js sm umirjen voznik :)

 

Hmmm, če ne bom spremenil stila bom kmalu na razmerju dve sprednji : ena zadnja ;)

V ponedeljek gre gor nov komplet Pirelli Supercorsa SP V2. Za naslednjo razmišljam Conti SA3.

Ravno gledam cene in primerjam med njima. 120/70/17 in 200/55/17 pridejo takole:

Screen%20Shot%202016-08-21%20at%2000.57.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da z vsako gumo peljati do roba?

Ali z neogreto mitasko in hladnim asfaltom tudi gre? Kaj pa v dežju?

Ali jaz s svojo vožnjo sploh dovolj segrejem prvovgradno gumo (po 14 kkm še nima znakov obrabe)?

Imam kakšen cm in pol roba, in do tam gre moje zaupanje v oprijem (po narejenih 14 kkm). Sprašujem se koliko imam rezerve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, motolover pravi:

Hmmm, če ne bom spremenil stila bom kmalu na razmerju dve sprednji : ena zadnja ;)

V ponedeljek gre gor nov komplet Pirelli Supercorsa SP V2. Za naslednjo razmišljam Conti SA3.

Ravno gledam cene in primerjam med njima. 120/70/17 in 200/55/17 pridejo takole:

Screen%20Shot%202016-08-21%20at%2000.57.

 

 

 

LP

Popravljeno . Popravil Janezs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, twom pravi:

A se da z vsako gumo peljati do roba?

Ali z neogreto mitasko in hladnim asfaltom tudi gre? Kaj pa v dežju?

Ali jaz s svojo vožnjo sploh dovolj segrejem prvovgradno gumo (po 14 kkm še nima znakov obrabe)?

Imam kakšen cm in pol roba, in do tam gre moje zaupanje v oprijem (po narejenih 14 kkm). Sprašujem se koliko imam rezerve.

No da ti še mal pomagam ne sam težim :P

Z zadnjo bi se upal trditi DA ....s prvo ne oz . ne z vsako .

Gre če ga ne boš takoj sforsiral v SS vožnjo ,drugače bodo maline . V dežju sem imel na Mitaski dober filing in se mi je zdela povsem solidna napram drugim v tem segmentu . Pazi zalivke in cestne označbe , tam zna poplesat . Imaš pa prav temo o Mitaskah ,so fantje doktoriral . link : 

 

:eek: a nas ti mal ko gumico , po 14kkm ni videti obrabe ,pa ti si fenomen ....a mi zaupaš katere pnevmatike so to in koliko so stare ? Po napisanem predvidevam Mitas ?

To z rezervo je relativno in pri vsakem draugače , Snecerjeva Mitaska je po robovih kot nova nedotaknjena in z njo naredi 12kkm ,sam sem to isto na istem motorju uničil pri 3700km in pobrana od roba do roba ,prva ni dovolila , oz se je na tem motorju ni dalo pobrati do roba  .....osebno mi je nek opomnik naj več ne pretiravam drsanje tačke ali centralnega stojala po tleh . Je pa spet odvisno kaj voziš oz. od segmenta motorja . Na Diavelu imam Diablo Rosso ki dovoli marsikaj pa ne dovoli motor ,saj je konstrukcijsko neprimeren za globoke nagibe ...

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, twom said:

A se da z vsako gumo peljati do roba?

Ali z neogreto mitasko in hladnim asfaltom tudi gre? Kaj pa v dežju?

Ali jaz s svojo vožnjo sploh dovolj segrejem prvovgradno gumo (po 14 kkm še nima znakov obrabe)?

Imam kakšen cm in pol roba, in do tam gre moje zaupanje v oprijem (po narejenih 14 kkm). Sprašujem se koliko imam rezerve.

Kot je Kmet rekel, povej kateri motor voziš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, twom pravi:

A se da z vsako gumo peljati do roba?

Ali z neogreto mitasko in hladnim asfaltom tudi gre? Kaj pa v dežju?

Ali jaz s svojo vožnjo sploh dovolj segrejem prvovgradno gumo (po 14 kkm še nima znakov obrabe)?

Imam kakšen cm in pol roba, in do tam gre moje zaupanje v oprijem (po narejenih 14 kkm). Sprašujem se koliko imam rezerve.

govoriš za prvo ali zadnjo?

Odvisno od tipa gume. Men Angel GT doeže tudi prva skoraj do roba, medtem ko mi pri Mitas ostaja več kot cm. To pa zato, ker imajo gume z ozirom ena na drugo različne krivulje, zato je tudi različen občutek padanja v ovinek, tiste, ki imajo položnejši lok prve pnevmatike gredo bolj počasi in enakomerno v ovinek in ponavadi je tudi manj pussi štrajfa na prvi, ter ko gre proti koncu je tudi manj trikotna.

Mitaska se zlo hitro ogreje, drži pa dovolj dobro tudi hladna. V dežju je potrebno biti previden z vsako gumo.

14kkm je lepa kilometrina. Ne vidim potrebe po spreminjanju stila vožnje, dokler uživaš na mopedu.

pred 10 urami, motolover pravi:

Hmmm, če ne bom spremenil stila bom kmalu na razmerju dve sprednji : ena zadnja ;)

V ponedeljek gre gor nov komplet Pirelli Supercorsa SP V2. Za naslednjo razmišljam Conti SA3.

Ravno gledam cene in primerjam med njima. 120/70/17 in 200/55/17 pridejo takole:

Screen%20Shot%202016-08-21%20at%2000.57.

 

 

ni štos toliko v stilu, kot v pnevmatiki. Za primer S20: 2 prvi ena zadnja, mitas ena prva dve zadnji. Stil vedno isti, al pa še hujši :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

ni štos toliko v stilu, kot v pnevmatiki. Za primer S20: 2 prvi ena zadnja, mitas ena prva dve zadnji. Stil vedno isti, al pa še hujši :P

 

Sedem kompletov, isti motor, isti model gum, iste ceste, isti voznik. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vedno menjam obe gumi naenkrat. Ko je zadnja fuč, na prvi ostane še mogoče kak mm več profila...v bistvu se mi obe obrabita enako hitro. Sedaj sem ravno pred menjavo kompleta. Zdaj sem imel gor Michelin pilot road3 in po 16kkm so zrele za menjavo...Sem kar prijetno presenečen nad kilometrino, (gsxr 600) zato bo naslednji komplet verjetno pilot road4, po testih sodeč obljubljajo še boljšo kilometrino...recimo 20 tisoč km bi bilo kar ok :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki se ljubiteljsko podajate tudi na stezo s cestnimi gumami. Koliko spuscate tlak, glede na tistega, ki ga uporabljate na cesti? Govorimo za hladno gumo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/21/2016 at 9:10 AM, Kmet2 said:

:eek: a nas ti mal ko gumico , po 14kkm ni videti obrabe ,pa ti si fenomen ....a mi zaupaš katere pnevmatike so to in koliko so stare ? Po napisanem predvidevam Mitas ?

Sicer mislim da imam še veliko rezerve z nagibom, me pa zanima koliko se lahko zanesem na gume, koliko je pomebno ali so ogrete, in ali so dovolj ogrete z mojo turistično vožnjo.

Še sestavljam občutke koliko se lahko nagnem. Sem pa ene parkrat občutil da mi je sprednja guma rahlo zdrsnila, tako da sem moral na rahlo popraviti navzen da sem lahko nadaljeval naprej. Sem bil že blizu meje? Hitrosti so bile zelo nizke, 30, 40.

Gume so Dunlop Sportmax D222, 120/70R17 in 180/55R17, dot 4713 in 5113. Motor pa CBR 650. Sem pa malo pretipal gume, zadnji malo manjka na sredini da bi bila lepo okrogla, sprednji pa nekje na polovici na vsako stran od sredine, se pravi da ratuje malo trikotna.

Vozim pa toliko kolikor čutim da mi motor (gume) držijo (pri višjih hitrostih še z rezervo), in od začetka so me tudi kolesarji po klancu navzdol prehiteval. Prva fura na moji "šolski" trasi je bila uro 45, sedaj je uro in 5 minut, pa vozim po omejitvah + 10. Je pa to precej zaprta cesta (original Litijska iz Ljubljane na Bogenšperk), in v zelo počasnih ovinkih se malo bolj nagnem...

Se pa občutki iz vožnje v vožnjo stopnjujejo in nadgrajujejo. Poleti z morja preko Knežaka sem en ovink prišel na sredinsko črto, ker sem zmrznil in ga nisem upal nagniti v ovinek, sem šel pa pokonc po črti... Od takrat naprej razumem da rešuješ s pogledom. Moram samo še, ko bom imel spet občutek da sem prehiter, reševat s pogledam in nagibom.

Preden sem peljal mojo drago sem šel malo na bremze, in sedaj se prvo kolo zavrti 4 obrate, ko ga zmerno močno zavrtim. Zadnjič je bilo to pol obrata. So verjetno diski pa zavore zarustale (po ravninah ne tišim do konca, tako da pred ovinki običajno samo z motorjem bremzam). Je bila pa zadnja guma po sredini malo bolj črna.

Še slikca gum

IMG_1209.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A veš kaj twom....

Pejdi en dan na raceland v Krško.

...plačaš 25 eur ...za tri urce...

..nagibaj kolkor ti paše....počasni ovinki...edino dva malo hitrejša.

Edino tako boš na varen način prišel do svoje meje...oz. do tačke...

Pa fajn je, da je nekdo s tabo...ki gre malo bolje skozi ovinke, da ga vidiš...da zgubiš tisti začetni strah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

a veš kaj @twom gume držijo bolj kot smo mi zmožni pelat po cesti v meji normale ... enkrat se lahko za mano zapelješ v izi pa boš videl kako je to preprosto .. edin v glavi si moraš poštimat, da gume držijo, voznik p adela napake.

evo .. še en moj resen odgovor od mojih mnogih odgovorov :P

a je ta tut globoka :hmm:

:huh:

Če po 14kkm ni videt obrabe so pnevmatike pladtične,in se ravno ne bi strinjal s tabo ,si pa eden redkih s katerim se večkrat strinjam .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Če po 14kkm ni videt obrabe so pnevmatike pladtične,in se ravno ne bi strinjal s tabo ,si pa eden redkih s katerim se večkrat strinjam .. 

ma niso plastične ... edino kar ima verjetno problem, ker ima guma rob in občutek ko zapelješ preko roba, je malo smotan ...

leta 2006 sem na FZ1 dobil prvo vgradnjo Mišelinke power al kaj že .. prva serija mišelink .. mel sem jih 14000 km pa so mele še mesa, ampak so bile zvožene lepo na okroglo ... so bile precej trde gume ... po taki kilometrini sem jih dol fliknu ker se sploh niso hotle obrabit, so pa že malo drsele

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na DOT oznake so gume stare nekaj manj kot 3 leta... ne bi smele biti problematične? Zgledajo pa res, kot da ne trpijo kaj dosti, pa tudi do roba je še daleč.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!