sesir Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 (popravljeno) pred 19 minutami, DAMI34 pravi: No vse lepo in prav, jaz ga pa poznam in vem kok izrabljene ali neizrabljene gume ima in kok pussi štrajfa, vem da ogromno prevozi in se ne bojim, da s tako gumo ne bi zmogel. On je dejansko naredil prav, ko je z ST pnevmatike šel na SS ali Hypersport Mitasko, ki je mehkejša in jo lepše obrabi kot kake trde. Zato sem rekel, da je debata brezvezna, ker sta oba stara mačka. Poleg tega, se spomniš kako smo se vozili na gumah Barum (jawa350) pa na obiličevo in še na čem. To kar imamo sedaj je F1 v primerjavi s čim smo se včasih, pa smo še celi. jaz pa pravim ravno nasprotno, sport se mu ne postara in obrabi jo celo, poglej slike Joj kake gume na MZ joj...sem pa že pri 16 začel komplicirati! 100%...sicer bo snecer spet reku kontra!Pač jz bi reku,da se vidi,da se na motorju počuti bolj sigurnega!In to so boljše gume!Sam bi mu svetoval zdaj pireli diablo..sicer ne vem kak so mitaske a po diablo vem,da bi dobil še večje zaupanje v motor!Ja veliko kdo bi mogu imet šport gume in ima raje ST a ni druge ko sam slabše in bolj nevarno se vozi! pred 5 urami, Kmet2 pravi: Haidenau .....jaz sem pripravljen Me zanima kak bodo te gume...jz sem jih za skuter gledal pa nisem imel jajc kupit....firmo to seveda Popravljeno Marec 4, 2017. Popravil sesir
TakeALookAround Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 Ce gume samo kotalis po cesti, pol res ne ves o cem motoristi govorijo. dAlencc87 1
Kmet2 Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 pred 31 minutami, sesir pravi: Joj kake gume na MZ joj...sem pa že pri 16 začel komplicirati! 100%...sicer bo snecer spet reku kontra!Pač jz bi reku,da se vidi,da se na motorju počuti bolj sigurnega!In to so boljše gume!Sam bi mu svetoval zdaj pireli diablo..sicer ne vem kak so mitaske a po diablo vem,da bi dobil še večje zaupanje v motor!Ja veliko kdo bi mogu imet šport gume in ima raje ST a ni druge ko sam slabše in bolj nevarno se vozi! Me zanima kak bodo te gume...jz sem jih za skuter gledal pa nisem imel jajc kupit....firmo to seveda Gume so super ,sem jih že imel na 990 ADV ! MiNa, builder in sesir 3
u-r-o-s Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 pred 20 urami, Kmet2 pravi: Haidenau .....jaz sem pripravljen Tudi sam sem jih naročil!
NumLock Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 pred 16 urami, sesir pravi: Sam osebno se z takšno gumo nisem niti hotel poizkusiti peljati,ko sem skom šel kak mopi kupit! Ko pride z bodočim kupcem kakšen pametnjakovič zraven, ki dosti govori, pove pa nič, ga jaz lepo pospremim s svoje parcele, garažna vrata se pa avtomatsko zaprejo. Nikoli prodaja ni tako nujna, da bi moral prenašat takšne pacjente. Ne bom pozabil enega pacjenta pri prejšnji prodaji, ko se je metal po tleh ... pa sem mu rekel, da ne prodajam avta, temveč motor, da gledate podvozje ... Trial pa nisem vozil z njim. Ta tema je res porazna. Pričakoval bi konstruktivno debato o gumah, kjer vprašaš za določeno znamko in ti tisti, ki jo je že uporabljal, napiše svoje mnenje, ne pa, da eden drugega prepričujete, kdaj je guma za zamenjat. Mislim, da vsak od nas ve, kdaj je guma zrela za zamenjavo in da je v zakonskih mejah uporabnosti, ne pa, da nekateri pišete in pametujete, kot da ste izumitelji kavčuk-a. builder, BIF, dAlencc87 in 5 others 8
fishy Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 no pol pa da dam jst eno amatersko konstruktivno mnenje na moji shiver k sm jo kupu so ble se original dunlop qualifier iz sredine leta 2011, jst sm se lotu vozit lani poleti se s temi istimi gumami, torej so ble stare 5 let, profila je blo vec kot dovolj, motor je mel 3500km, sam sm useen iz previdnosti skoz vozil kot po jajcih zdrsnla mi ni nikoli, razen enkrat na mokri cesti, ampak zanalasc pol sm zamenjal za dunlop roadsmart 3 prvo kar je blo ocitno tud meni kot novincu je to da je lepse padla v ovinek, neprimerljivo boljse, kot da sm dobil drug motor zdej, sparam je glih ne, nek pa se tud ne preseravam k se dokaj zavedam svojih sposobnosti zgodilo se mo je enkrat da mi je zdrsnila v ovinku tolk da sm se mal usrau, sou sm pa pocasi skoz ovinek, verjetno prepocasi in je nisem nagnil dovolj da bi prisla na mehkejso zmes? anyhow, to je blo poleti, tko da mrzu asflat, al pa gume niso bili faktor zdej k se tud po mrzlem trajbam, mi skoz ovinek se ni zdrsnila, pa jih peljem hitrej kot tistga lansko leto zaenkrat mi je zdrsnila 2x na mrzlem, dokaj gladkem, asfaltu po ravnini, 2. brzina in gas do kraja, pa zaplese mal une stare sm zamenju pri nekje 5500km, zdej je na motorju 12400km in te roadsmart 3 niso niti blizu indikatorjev po sredini, po robovih pa je sploh se vec mesa k se nism glih profi dovolj, da bi kolena po tleh slajsu jst pricakujem se usaj ene 4kkm iz njih, tko da usega skupi bo ratal priblizno 11-12kkm na mokrem pa ne morem komentirat, k tko k jst vozim po mokrem, bi verjetno se guma od karjole drzala esupki, bajkr88, sesir in 1 other 4
sesir Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 pred eno uro, DL650 pravi: Ko pride z bodočim kupcem kakšen pametnjakovič zraven, ki dosti govori, pove pa nič, ga jaz lepo pospremim s svoje parcele, garažna vrata se pa avtomatsko zaprejo. Nikoli prodaja ni tako nujna, da bi moral prenašat takšne pacjente. Ne bom pozabil enega pacjenta pri prejšnji prodaji, ko se je metal po tleh ... pa sem mu rekel, da ne prodajam avta, temveč motor, da gledate podvozje ... Trial pa nisem vozil z njim. Načeloma pridem poleg...se vsedem in skadim cigaret če že....pol samo komentar,da vreden probe,če ni se po cigaretu vsedem v avto in nikoli ni več kakega komentarja oz dam svojo ponudbo...
XTR Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 (popravljeno) 1 hour ago, fishy said: na moji shiver k sm jo kupu so ble se original dunlop qualifier iz sredine leta 2011, jst sm se lotu vozit lani poleti se s temi istimi gumami, torej so ble stare 5 let, profila je blo vec kot dovolj, motor je mel 3500km, sam sm useen iz previdnosti skoz vozil kot po jajcih zdrsnla mi ni nikoli, razen enkrat na mokri cesti, ampak zanalasc pol sm zamenjal za dunlop roadsmart 3 prvo kar je blo ocitno tud meni kot novincu je to da je lepse padla v ovinek, neprimerljivo boljse, kot da sm dobil drug motor zdej, sparam je glih ne, nek pa se tud ne preseravam k se dokaj zavedam svojih sposobnosti Podobno sem opazil, ko sem menjal Qualifier za Roadsmart. Sicer je to že star model gume, pa bom vseeno komentiral, ker se navezuje na eno od predhodnih objav. Kdor ne nagne Roadsmart-ke do roba ne potrebuje Mitaske pa pika. Edino opravičlilo je to, da se mu ne bo postarala, ker jo bo prej obrabil. S tem se pa strinjam. Na Roadsmart ima začetnik boljši občutek zaradi oblike gume. Se zelo hitro segrejejo in omogočajo dokaj hitro vožnjo. Medtem ko Qualifier pokaže svoje prednosti šele ko jo res dobro segreješ in pri višjih hitrostih. Če si iz previdnosti vozil kot po jajcih, Qualifier sploh nisi ogrel na primerno temperaturo, dejansko je nisi izkoristil. Pri zmernih hitrostih pa si na Roadsmart opazil razliko predvsem zaradi same oblike gume, ki daje zelo dober občutek, ker ne pada v ovinek. Jaz SS gume na cesti ne izkoristim zato grem nazaj na ST. Da ne bom samo nakladal pa še konkretne cifre. Dunlop Qualifier zadnja obrabljena po sredini po ~ 6500km, Roadsmart 2 obrabljena dokaj enakomerno po ~11kkm. Tempo vožnje sem stopnjeval na Roadsmart-kah pa so kljub temu zdržale skoraj enkrat več. Dobro je, da se zavedaš svojih sposobnosti, hkrati pa tudi zmogljivosti gum. Roadsmart niso slabe gume, lahko konkretno nagneš, da ne boš vozil v strahu. Precej težav je v glavah in ne v gumah. Popravljeno Marec 5, 2017. Popravil XTR bajkr88, Cartman in GoBobi 3
Cartman Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 Ob 08/09/2016 ob 23:12, Cartman pravi: pred 44 minutami, XTR pravi: Podobno sem opazil, ko sem menjal Qualifier za Roadsmart. Sicer je to že star model gume, pa bom vseeno komentiral, ker se navezuje na eno od predhodnih objav. Kdor ne nagne Roadsmart-ke do roba ne potrebuje Mitaske pa pika. Edino opravičlilo je to, da se mu ne bo postarala, ker jo bo prej obrabil. S tem se pa strinjam. Na Roadsmart ima začetnik boljši občutek zaradi oblike gume. Se zelo hitro segrejejo in omogočajo dokaj hitro vožnjo. Medtem ko Qualifier pokaže svoje prednosti šele ko jo res dobro segreješ in pri višjih hitrostih. Če si iz previdnosti vozil kot po jajcih, Qualifier sploh nisi ogrel na primerno temperaturo, dejansko je nisi izkoristil. Pri zmernih hitrostih pa si na Roadsmart opazil razliko predvsem zaradi same oblike gume, ki daje zelo dober občutek, ker ne pada v ovinek. Jaz SS gume na cesti ne izkoristim zato grem nazaj na ST. Da ne bom samo nakladal pa še konkretne cifre. Dunlop Qualifier zadnja obrabljena po sredini po ~ 6500km, Roadsmart 2 obrabljena dokaj enakomerno po ~11kkm. Tempo vožnje sem stopnjeval na Roadsmart-kah pa so kljub temu zdržale skoraj enkrat več. Dobro je, da se zavedaš svojih sposobnosti, hkrati pa tudi zmogljivosti gum. Roadsmart niso slabe gume, lahko konkretno nagneš, da ne boš vozil v strahu. Precej težav je v glavah in ne v gumah. Zelo lepo si povzel. Gor je moja roadsmart1 z nekih 8500km. Ker ma sredo trso, in je tako simpl za vozit, se jo tud lepo porabi. Profil gume mi je se zmer izredno vsec, saj najbols dela tam, kjer se najvec vozim. Recmo da mitaske pelem do roba samo v kakih 35% fur, RS pa 100%. Guma se mi zdi super user friendly. Pa ne samo meni. Kolega, cisti novinec, je kjpil motor in ovinke precej nezno tipal, pa je opazil da zadnja mitaska ni cist tocnih mer, nataknil roadsmart....ko da bi ga spustili s ketne.... Po drugi strani pa so mi tud mitaske cist fajn, zdrzijo mi cca 7000, in par je 160? zadnja RS3 je 140 se mi zdi bajkr88, XTR in Wakasaki 3
sesir Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 (popravljeno) pred 5 minutami, Cartman pravi: Zelo lepo si povzel. Gor je moja roadsmart1 z nekih 8500km. Ker ma sredo trso, in je tako simpl za vozit, se jo tud lepo porabi. Profil gume mi je se zmer izredno vsec, saj najbols dela tam, kjer se najvec vozim. Recmo da mitaske pelem do roba samo v kakih 35% fur, RS pa 100%. Guma se mi zdi super user friendly. Pa ne samo meni. Kolega, cisti novinec, je kjpil motor in ovinke precej nezno tipal, pa je opazil da zadnja mitaska ni cist tocnih mer, nataknil roadsmart....ko da bi ga spustili s ketne.... Po drugi strani pa so mi tud mitaske cist fajn, zdrzijo mi cca 7000, in par je 160? zadnja RS3 je 140 se mi zdi V bistvu so tak vse gume ok...sigurno pa se začetnik prej "nauči" nagnit in peljat z dobro gumo,ko se enkrat znaš peljat gre tak "vsaka" nova in segreta guma do roba...razlika je le še v filingu... Popravljeno Marec 5, 2017. Popravil sesir
DAMI34 Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 se ne morem strinjat z zgornjimi primerjavami, ker Mitas je ena tistih gum, ki dobro drži neogreta, hkrati pa se zlo hitro segreje. Lahko pa povprašamo kup začetnikov in povprečnežev, ki so jo vozili ali imajo z njo kake probleme. Medtem ko bolj športne (qualifire, pa še kake) rabijo ogretost na pravo temperaturo in zato začetniku ali nekomu z umirjeno vožnjo ne nudijo pravega oprijema kot kaka ST pnevmatika. stankolovski in Wakasaki 2
Snečer Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 sem zvozil veliko setov rs1, guma je allrounder, do roba gre lažje zaradi ukrivljenosti mitaska pa je bolj udobna, mehkejša, to se takoj občuti, z njo lažje položiš zaradi večje ukrivljenosti, vožnja do roba pa zahteva velik naklon Wakasaki in DAMI34 2
Damo001 Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 Kakšna je sploh bistvena razlika med rs1 do rs3?
fishy Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 ok, nism jo segrel profila je blo se ful, ampak a bi po 5-tih letih res lohk se pricakoval da bo guma drzala, tud ce bo dobro segreta? pupa k se je prej vozila jo tud ni izkoristila, ze k sm jo dobil je bila dokaj ploska po sredini, mogoce sem zato dobil na RS3 lepsi obcutek za prelaganje iz ovinka v ovinek, ceprav trdis da ne pada tko v ovinek, bwo jst sm itak hotu michelin PR4, ampak jo niso meli na zalogi in jst sm nujno rabu nov komplet na hitro, k se mi je mudilo na daljsi izlet pa mi je pupa v solkanu predlagala nej dam RS3 gor, k je ze na zalogi in jo ful hvaljo
erciona Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 Kakšna pa so vaša mnenja o rabljenih (cestno legalnih) športnih gumah, uvožene iz tujine, po tem ko so vožene nekaj krogov po dirkališču, ki so na voljo na avtonetu?
dAlencc87 Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 pred 1 minuto, erciona pravi: Kakšna pa so vaša mnenja o rabljenih (cestno legalnih) športnih gumah, uvožene iz tujine, po tem ko so vožene nekaj krogov po dirkališču, ki so na voljo na avtonetu? A se ti to splaca?Je velika razlika v ceni?
jskrablin Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 pred 5 urami, XTR pravi: Pri zmernih hitrostih pa si na Roadsmart opazil razliko predvsem zaradi same oblike gume, ki daje zelo dober občutek, ker ne pada v ovinek. Meni je pa šlo pri dunlopkah lih to na živce. Da jih moraš "tiščati" v ovinek. Ko sem šal na Conti, sem prvih par kilometrov popravljal motor iz ovinka, ker sem bil od Roadsmart in Qualifier navajen da ne "padejo" v ovinek. Nikol več kupil Dunlop po tem. Motor (kot sistem) more biti odziven, ne pa da se z gumami daješ a bo šlo v ovinek al ne. Pa ko ste lih pri kilometrih, obrabah in podobnem. Ko sem CB-jko prodal, je bila gor še vedno spodobno legalna zadnja Conti RA2. Po ~ 9k kilometrih. Nikol nobenega problema, ne po suhem, ne po mokrem in čisto lepa obraba od roba do roba. DAMI34 in Wakasaki 2
bajkr88 Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 Bl k beres to temo... manj veš En tko...drug glih kontra... ocitno mors res glih sam probat kaj ti odgovarja... :/ TakeALookAround 1
XTR Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 11 minutes ago, fishy said: ok, nism jo segrel profila je blo se ful, ampak a bi po 5-tih letih res lohk se pricakoval da bo guma drzala, tud ce bo dobro segreta? pupa k se je prej vozila jo tud ni izkoristila, ze k sm jo dobil je bila dokaj ploska po sredini, mogoce sem zato dobil na RS3 lepsi obcutek za prelaganje iz ovinka v ovinek, ceprav trdis da ne pada tko v ovinek, bwo jst sm itak hotu michelin PR4, ampak jo niso meli na zalogi in jst sm nujno rabu nov komplet na hitro, k se mi je mudilo na daljsi izlet pa mi je pupa v solkanu predlagala nej dam RS3 gor, k je ze na zalogi in jo ful hvaljo Tudi 5 let stara SS guma še drži, za novinca je dovolj oprijema. Sem dobil na motorju 5 let staro zadnjo in 4 leta staro sprednjo gumo pa sem jih zvozil do konca, nato pa kupil enake nove. Nobenih težav. Če bi drsele bi jih takoj menjal.. 11 minutes ago, jskrablin said: Meni je pa šlo pri dunlopkah lih to na živce. Da jih moraš "tiščati" v ovinek. Ko sem šal na Conti, sem prvih par kilometrov popravljal motor iz ovinka, ker sem bil od Roadsmart in Qualifier navajen da ne "padejo" v ovinek. Nikol več kupil Dunlop po tem. Motor (kot sistem) more biti odziven, ne pa da se z gumami daješ a bo šlo v ovinek al ne. Roadsmart grejo vseeno nekoliko bolj zvezno v nagib. Sicer pa je škoda razpravljati o gumah ki niso več v prodaji.
Ciko86 Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 pred 19 minutami, erciona pravi: Kakšna pa so vaša mnenja o rabljenih (cestno legalnih) športnih gumah, uvožene iz tujine, po tem ko so vožene nekaj krogov po dirkališču, ki so na voljo na avtonetu? js sem do zdej sprobal tako rabljene gp racer in supercorso,brez pripomb.probal sem jih iz firbca da vidim kako zgleda peljat na 200+eur vredni gumi...
sesir Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 (popravljeno) pred eno uro, erciona pravi: Kakšna pa so vaša mnenja o rabljenih (cestno legalnih) športnih gumah, uvožene iz tujine, po tem ko so vožene nekaj krogov po dirkališču, ki so na voljo na avtonetu? Jz sem imel spredaj pogosto gumo,ki jo je prej imel prijatelj na eni dirki na grobniku...zadnje pa ne bi imel...pač prve kilometre morš bit bolj previden,da vsa guma odleti dol...pol pa kar se mene tiče zakon guma glede na ceno Popravljeno Marec 5, 2017. Popravil sesir
SMX17 Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 Se zagotovo splača. To so pomojem tiste male tajne, da se dobi rabljene gume iz piste po primerljivih cenah in občutno boljšem oprijemu preko dirkačev. Za tujino ne vem, domači trg pa najbolje katerega koli od "rejserjev" ki piste obiskujejo vprašat. Cene se vrtijo okrog 200-250, celo pod 200 dobiš če je naredila kak krog več. Kako se pa taka guma obnese na 2 urni ravni poti po avtocesti pa ne vem.
ankh Objavljeno Marec 5, 2017 Opozori Objavljeno Marec 5, 2017 On 4. 3. 2017 at 2:40 PM, Kmet2 said: Haidenau .....jaz sem pripravljen ... matr, profil gume pa izgleda taprav za okopavanje krompirja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se