Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

Snecer je tudi dosegel zavidljivo kilometrino, pa še najmanj ene tri bi znal našteti.

 

 

Sama elita v glavnem :jezik: hehe

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo pozna te gume:

Dunlop® Sportmax D214

Te so namreč prvovgradnja na Z900, in kjerkol iščem jih ne najdem tudi na uradni strani ne. Na Italijanskem forumu pišejo, da so spečal for Z in Z800.

A je komu zadeva, kaj bolj znana?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Nightmare pravi:

Kako jih ne najdeš? Po celem internetu so. So pa tudi na Hondi prvovgradnja tako, da niso samo za Zja. 

 

 

Lp, Samo

Na Dunlopovi strani jih ne najdem

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, jskrablin pravi:

Tenx, to že vem, da jih ma kar nekaj motociklov kot OEM, sem mislil, da bom kaj več podatkov našel, ker so testniki precej nezadovoljni z zadnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za letos bi moralo zadostovati

 

20170317_143243.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem verjet kako se poveča obraba pnevmatik če se voziš v mrzlem vremenu. Na gumi dunlop  RS 3  sem naredil 5500km (konec sezone), in še je ostalo 4mm profila, čez zimo in do danes pa sem naredil 1000 km in bo guma čez 500 km za zamenjat. zadnja, sprednja pa še na polovici, s tem da sem menjal obe naenkrat. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DUCATI_RIDER pravi:

Ne morem verjet kako se poveča obraba pnevmatik če se voziš v mrzlem vremenu. Na gumi dunlop  RS 3  sem naredil 5500km (konec sezone), in še je ostalo 4mm profila, čez zimo in do danes pa sem naredil 1000 km in bo guma čez 500 km za zamenjat. zadnja, sprednja pa še na polovici, s tem da sem menjal obe naenkrat. 

žal enaka opažanja pri meni :(
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

žal enaka opažanja pri meni :(
 

s tem da sem bil z njo 2x na magistralki se je držala zlo dobro glede obrabe in oprijema. Pol pa pride zima, in jo lepo  popapa :fredyjecar:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DUCATI_RIDER pravi:

s tem da sem bil z njo 2x na magistralki se je držala zlo dobro glede obrabe in oprijema. Pol pa pride zima, in jo lepo  popapa :fredyjecar:

jaz sem imel na angel GT še 1,5 mm, pa sem jo dal gor in po dosedanji obrabi računal da mora še 2 jurja nardit, pa je nardila točno 800km :D

Še najmanj jo je žrlo poAC 200 na uro :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

jaz sem imel na angel GT še 1,5 mm, pa sem jo dal gor in po dosedanji obrabi računal da mora še 2 jurja nardit, pa je nardila točno 800km :D

Še najmanj jo je žrlo poAC 200 na uro :D

 

Ja nevejetno hitro jo pobere. Mrzel  asfalt, ni oprijema  pravega in ona skoz malo drsi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem poleti naredil z Bridgstone  6kkm pa so bile hin , tud profil ni bil več viden ob straneh . Dal sem gor Metzelerko in sem v decembru naredil 2xDubrovnik in ta vikend še 1000km in ma še kak mm spredaj  zadaj jo je pa še polovica in je Bridgestone  , ta je pa še kot nova oz nekje dobra polovica in je po dežju smrtno nevarna . Resno me je odpeljalo 2x za črtico v gatah ,pri vožnji pod omejitvijo . Mam občutek ,da so metzelerke boljše v dežju , vsaj prednja manj zdrsuje je pa tudi dobra po suhem . V Suhem nikoli zdrsnil ,držijo obe res dobro pa ga ubijam na cesti z obzirom ,da ima motor 375kg :P

Je pa jeba , ker so za tak motor sam eno tri vrste pnevmatik Avon, Metzeler,Bridgestone  in vse so za po mokrem en qrc vredne .

Skratka ja , bolj jo pobira pozimi , ker se guma ne vtre toliko v grob asvalt , ker je mrzla podlaga in tako deluje na njo kot brusni papir .

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, vuk76 pravi:

@DUCATI_RIDER & @DAMI34 - in kaj je vzrok tej povecani obrabi?

mraz, neogretost, mikro drsenje, saj je Kmet že napisal zgoraj

No saj to ni nič novega, je pa res da zanimivo na Mitas se mi ne pozna toliko kot na ST gumi. Mogoče ravno zato ker ST je trša po sredini.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, vuk76 pravi:

@DUCATI_RIDER & @DAMI34 - in kaj je vzrok tej povecani obrabi?

Tak kot tut piše kmet, mrzel asfalt, ne nudi dovolj oprijema in guma skoz drsi (premalo trenja med gumo in podlago) in posledica tega je povečana obraba. Ko se podlaga dovolj ogreje, se guma veliko bolj "lepi" na podlago in takrat ne drsi in s tem se veliko manj obrablja. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, DAMI34 said:

jaz sem imel na angel GT še 1,5 mm, pa sem jo dal gor in po dosedanji obrabi računal da mora še 2 jurja nardit, pa je nardila točno 800km :D

Še najmanj jo je žrlo poAC 200 na uro :D

 

Jaz pa že v strahu. :D  Na novi gumi je konkretno vidna obraba že po 150 kilometrih današnega "vtekanja" (pobralo rob na profilu). Prvi vtis pa odličen! Zadovoljiv oprijem pri pospeševanju iz ovinkov, kljub dokaj nizki temperaturi danes. Kakšnih hudih nagibov nisem še izvajal. Za moj način vožnje bo to super izbira. Do roba pa tudi ne prideš takoj, čeprav je ST guma. Govorim za zadnjo, spredaj je še BT016pro.     

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. marec 2017 ob 14:38, thumper pravi:

Za letos bi moralo zadostovati

 

20170317_143243.jpg

A je trailattack? To pa gre na? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Cartman pravi:

A je trailattack? To pa gre na? 

na bonija zadaj. ena je nova ena pa je 2014 in je bila ugodno... maja bo ene 2500 km AC če bo po sreči greva z mojo skupaj.. za zgulit po sredini bo idealna..ta novo sem pa vzel itak ker sem bil pač že tam .. :P

namen je bil RA3 pa v mojih dimenzijah pridejo šele 3Q 2017 .. spredaj pa pride nova roadrider ki me dosedaj ni razočarala.. itak vsi pravijo , da mojo vožnjo drži tud obiličevo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, thumper pravi:

na bonija zadaj. ena je nova ena pa je 2014 in je bila ugodno... maja bo ene 2500 km AC če bo po sreči greva z mojo skupaj.. za zgulit po sredini bo idealna..ta novo sem pa vzel itak ker sem bil pač že tam .. :P

namen je bil RA3 pa v mojih dimenzijah pridejo šele 3Q 2017 .. spredaj pa pride nova roadrider ki me dosedaj ni razočarala.. itak vsi pravijo , da mojo vožnjo drži tud obiličevo :D

A rs3 bos pa lahko imel par? 

Najbols je pa brat o furi hehe. Srecno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, XTR pravi:

Jaz pa že v strahu. :D  Na novi gumi je konkretno vidna obraba že po 150 kilometrih današnega "vtekanja" (pobralo rob na profilu). Prvi vtis pa odličen! Zadovoljiv oprijem pri pospeševanju iz ovinkov, kljub dokaj nizki temperaturi danes. Kakšnih hudih nagibov nisem še izvajal. Za moj način vožnje bo to super izbira. Do roba pa tudi ne prideš takoj, čeprav je ST guma. Govorim za zadnjo, spredaj je še BT016pro.     

Brez panike, realno gledano od vsaj 7-8 jurjev. V bistvu Mitas se kuri 1mm na 1000km, pri GTju nekje 1mm 1500-2000km, pri normalnih temperaturah.

Ker mi je ostala še 1,5mm sem jo dal gor decembra in res tistega jurja prevozil po mrzlem. Je pa oprijem vedno dober.

Da, boki so nekoliko bolj slabi, kar pomeni, da jih lahko požagaš, če nonstop po ovinkih drajsaš, a tega ponavadi ni, takoj ko je kaka daljša furca se stanje izenači.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

mraz, neogretost, mikro drsenje, saj je Kmet že napisal zgoraj

No saj to ni nič novega, je pa res da zanimivo na Mitas se mi ne pozna toliko kot na ST gumi. Mogoče ravno zato ker ST je trša po sredini.

Pri Mitas je vseeno oziroma pri hladnem vremenu se obraba celo zmanjša. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

Pri Mitas je vseeno oziroma pri hladnem vremenu se obraba celo zmanjša. 

men ne. Je pa res, da se manj pozna, kot pri kaki trši ST gumi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, DUCATI_RIDER said:

Tak kot tut piše kmet, mrzel asfalt, ne nudi dovolj oprijema in guma skoz drsi (premalo trenja med gumo in podlago) in posledica tega je povečana obraba. Ko se podlaga dovolj ogreje, se guma veliko bolj "lepi" na podlago in takrat ne drsi in s tem se veliko manj obrablja. 

Hvala fantje...ocitno sem ob istem casu postal vprasanje kot kmet odgovor. 

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!