Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 1 minuto, thumper pravi:

na conti strani tako piše ..bom pa verjel ko jo bom zapeljal... če bo prava cena seveda.. bom videl kako se obnese TA2 v hladnem okoli 10 stC ..če drži zadnja kot roadrider potem ni dileme ..prednja avonka pa mi čisto v redu služi - zdrži 2 zadnji kar je prek 25000km pa ima še krepko nad 2mm profila , vendar jo menjam zaradi malih razpokic v notranjosti profila - verjetno zaradi tega po čemer je avon znan . se postara - sploh s kilometri..

Če drži meni ko jo gonim ni važno na letni čas ,bo tudi tebi , dobra pnevmatika !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Če drži meni ko jo gonim ni važno na letni čas ,bo tudi tebi , dobra pnevmatika !

bomo videli kako se bo obnesla na mojem kitajskem vzmetenju ko ne bo imela idealnih pogojev kar se tiče vozila..

sploh pa v kombinaciji z avonko spredaj ..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, thumper pravi:

bomo videli kako se bo obnesla na mojem kitajskem vzmetenju ko ne bo imela idealnih pogojev kar se tiče vozila..

No boš povedal ,sem pa prepričan ,da boš zadovoljen .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam da bom .. drugače tnovo prodam naprej pa RA3 komplet..je pa cena dobra za tolk globok profil ..

 

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se pa zdi da se preveč pozornosti posveča temu "kako se bo prva z zadnjo" ujela.

Namreč jaz od prve zahtevam čist drugo kot od zadnje in komot mešam, še prilagodim si lahko stil, ker zadaj mi lahko celo malo zdrsuje (na račun večje kilometrine), spredaj absolutno ne.

Edino ujemanje je, kar se mene tiče kako delujejo obe skupaj v nagibu, da loki, oziroma obodi niso preveč različni. Za prvo hočem limarco, za zadnjo pa lahko celo malo potrpim in čimvečjo kilometrino, takoj ko skurim zadnjo bom namestil RS3 in spredaj Mitas SF+ pa da vidimo. Nekajkrat sem že tako kombiniral, pa se je odlično obneslo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Men se pa zdi da se preveč pozornosti posveča temu "kako se bo prva z zadnjo" ujela.

Namreč jaz od prve zahtevam čist drugo kot od zadnje in komot mešam, še prilagodim si lahko stil, ker zadaj mi lahko celo malo zdrsuje (na račun večje kilometrine), spredaj absolutno ne.

Edino ujemanje je, kar se mene tiče kako delujejo obe skupaj v nagibu, da loki, oziroma obodi niso preveč različni. Za prvo hočem limarco, za zadnjo pa lahko celo malo potrpim in čimvečjo kilometrino, takoj ko skurim zadnjo bom namestil RS3 in spredaj Mitas SF+ pa da vidimo. Nekajkrat sem že tako kombiniral, pa se je odlično obneslo.

Točno tak...sam imel vedno spredaj recimo supercorso S ali N-tec S zadaj pa ali SC M ali gp racer M...kot si omenil...spredaj mora limat,zadaj rečmo za malo zabave,(seveda kilometrina)lahko malo zdrsuje....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam pa ravno obratno,  spredaj RS3, pa  zadaj  SportForce.:lol1:  Zato pa ne morm tok letet. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo Pirelli Angel GT na Tracerki MT-09? Razmišljam o menjavi, pa ne zmanjka hvalospevov za omenjeno gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Andrejcer pravi:

Ima kdo Pirelli Angel GT na Tracerki MT-09? Razmišljam o menjavi, pa ne zmanjka hvalospevov za omenjeno gumo.

saj je res dobra, nekje med ST in SS segmentom, če malce zanemariš superšportnost, je odlična v vseh ppogojih, mokro, spolzko, drseče, mrzlo....pesek...zlo dober kompromis.

Komot jo lahko daš ne bo ti žal. Sem jo vozil na SXu in GTju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, cedevita pravi:

Živijo, kaj pravite za Conti roadattack II?

 

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo sem kar nekaj casa premisljeval kaksno olje naj dam v motor in moram rect da nisem napačno zbral. No zdaj sem pa pri izbiri gum. Proizvajalec mi ne igra neke vloge ker se mi zdi da so vsi tm tm ko je nova je vsaka dobra stara je pa vsaka za en k....

Bolj se mi gre za profil. Za enduro bi raje vzel neko kramparco sam ne vem za po cesti kramparca no go. Dva kompleta kupit pa bo :):):) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kramparca po cesti gre. Sam ne dolgo, pa ne posebej udobno. Jaz sem lih danes šal iskat Mitas E-09 zadnjo za 690. Tekmovalno enduro gumo riba dosti prehitro, sploh zadnjo. Bom napisal kaj o tem kako se obnese. Sicer bo vidla več neasfaltnih površin ko asfaltnih... se pa vseeno pričakuje vsaj spodobne vozne lastnosti tudi po asfaltu. Montaža bo zanimiva, bok je v primerjavi s standard enduro kramparcami kr ornk trši.

 

1.png

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@spuzvica bom vidal kako bo šlo. Če ne bo šlo... mam vulkanizerja 300m naprej, pa bom tja pelal :D Verjetno bo šla prej za kako uro na sonce da se malo zmehča :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 3 zadnjih in 2 sprednjih Mitas Sport Force sem se odločil, da letos probam Dunlop RoadSmart3. Da vidim koliko več km mi bo zdržala sredina, kjer mi je Mitaske najprej zmankalo.

lp

Aleš

IMG_20170331_160837.thumb.jpg.089c3489b1368fd19836947063a396a5.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jskrablin haha, jaz mam vulkanizerja 40m cez cesto in moja je ze tam ker nisem podmazal in je bil jajc in se scentrirat sem dal.

Ampak recimo da bi zdej v hosti vsaj prblizno vedel kje zacet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se odlocam za obe nove gume in sicer med ContiRoadAttack2 (EVO je boljsi za dez? GT pa za tezje tourerje? nima smisla?) in RoadSmart2. A lahko kdo pokomentira primerjavo, kilometrine in hitrost staranja?

Zdaj vozim Qualifier pa verjetno prevec mirno peljem da bi bila na optimumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 31/03/2017 at 6:45 PM, ALEŠ M said:

Po 3 zadnjih in 2 sprednjih Mitas Sport Force sem se odločil, da letos probam Dunlop RoadSmart3. Da vidim koliko več km mi bo zdržala sredina, kjer mi je Mitaske najprej zmankalo.

lp

Aleš

jst jo nism glih sparu pa mi je zdrzala prblizno 9,5kkm, zadnja

zdej si jo bom dal spet gor, zadnjo, sprednja zgleda da bo zdrzala se za eno zadnjo, pol pa obe dol in gledam prot s21

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 3. 2017 ob 18:45, ALEŠ M pravi:

Po 3 zadnjih in 2 sprednjih Mitas Sport Force sem se odločil, da letos probam Dunlop RoadSmart3. Da vidim koliko več km mi bo zdržala sredina, kjer mi je Mitaske najprej zmankalo.

lp

Aleš

IMG_20170331_160837.thumb.jpg.089c3489b1368fd19836947063a396a5.jpg

Veliko več km boš naredil s temi, jaz sem zlo zadovoln  z njimi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4/1/2017 ob 11:46, zan0088 pravi:

Tudi jaz se odlocam za obe nove gume in sicer med ContiRoadAttack2 (EVO je boljsi za dez? GT pa za tezje tourerje? nima smisla?) in RoadSmart2. A lahko kdo pokomentira primerjavo, kilometrine in hitrost staranja?

Zdaj vozim Qualifier pa verjetno prevec mirno peljem da bi bila na optimumu.

Vozil vse našteto in po mojem skromnem mnenju je Conti RA2 EVO daleč najboljša od teh, ki si jih naštel. Za razliko od dunlopk ni lena (precej manj dela je potrebno da spraviš motor v ovinek), po mokrem je boljša, obraba je pa tam tam. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, jskrablin said:

Vozil vse našteto in po mojem skromnem mnenju je Conti RA2 EVO daleč najboljša od teh, ki si jih naštel. Za razliko od dunlopk ni lena (precej manj dela je potrebno da spraviš motor v ovinek), po mokrem je boljša, obraba je pa tam tam. 

Se najbol v continental nagibam ja. A EVO je splosno drugacna od klasicne ali samo profil? Sprednja je drzala dobro, ali raje kaj mehkejsega poiskat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, zan0088 pravi:

Se najbol v continental nagibam ja. A EVO je splosno drugacna od klasicne ali samo profil? Sprednja je drzala dobro, ali raje kaj mehkejsega poiskat?

EVO je malo prilagojena za boljši oprijem v mokrem... oziroma proizvajalec pravi, da je. Sprednja mi je držala ok, sem jo pa zbrusil hitreje ko zadnjo - boki so pri kombinaciji motorja in mojega stila vožnje krepali po enih 6 - 7k. Zadnja je mela 9k ko sem motor prodal, pa je bila še legalna. Če praviš da voziš 'premirno' za Qualifier pol s Conti ziher ne boš mel težav. Jaz sem šal na istem motorju (CB 1300) s Qualifier 2 na Conti... pa jih ne bi dal več gor (Qualifier) tud če bi jih zastonj dobil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!