Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Danes po enem mesecu abstinence in menjave prve razpokane pnevmatike, malo pogledam na zadnjo še ne izrabljeno pnevmatiko.

Na boku je počila, v enomesečnem mirovanju. Mogoče so angleži naredili, da se avtomatično po 15. novembru guma še poglobi za 2.5mm hmmmmm. Vožena je bila leto in pol približno 17k km. Takšne kvalitete še nisem videl, moram pogledat na perservative, če na njih piše Made in england, da jih vržem v smeti, ker me lahko presenetijo :pos: z razpoko. 

 

Avon_trailrider180.thumb.jpg.f6e2f02c7c9e243665b003153ba73cca.jpg

Po sredini bi jo lahko še malo izrabil, ampak......

Avon_trailrider.thumb.jpg.5a6e333d736f7b67c9fdd7aecf89227a.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje Trailrider so bile popolnoma v redu. Zadnjo se zamenjal po 14.500, prednja je še gor in ima 17.500km.

Izgleda kot, da si imel na kakšni vročini otovorjen motor in premalo napumpane ali pa je razlog kje drugje.

Pošlji mail s slikami v Anglijo: AVowles@coopertire.com

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je tempirana na samouničenje:D,verjetno slaba serija gum:hmm: čeprav kilometrov je kar nekaj dala skozi:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, motolover said:

Moje Trailrider so bile popolnoma v redu. Zadnjo se zamenjal po 14.500, prednja je še gor in ima 17.500km.

Izgleda kot, da si imel na kakšni vročini otovorjen motor in premalo napumpane ali pa je razlog kje drugje.

Pošlji mail s slikami v Anglijo: AVowles@coopertire.com

 

Za prvo pnevmatiko sem že pisal v združeno kraljestvo.Tekst in slike so prišle do konstruktorjev v tovarni, to je pa tudi vse. Nato se je za tehničnem osebjem zgubila vsaka sled. Malo me je spominjalo na nadaljevanko Umori na podeželju :)

Pnevmatiki (sprednja in zadnja) sa bili vedno pravilno napumpani, sprednja 2.5 in zadnja 2.9 bara. Na avtocestah skoraj nisem bil in se vozil po hribih centralne evrope (17k km). Ni bilo prevroče ali prehitro.

Med eksotičnimi pnevmatikami sem vozil Maxxis, Eurostar (nekaj podobnega made in tayvan), Čengšeng (china) pri tej so se mi vsi prijatelji smejali kaj sem nataknil na moped :) Tudi mene je presenetila, bila je top, in blestela v snegu. Vse so oddelale svojo tlako do konca (do tkanine).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
57 minutes ago, tomash said:

Če bi izbirali med Conti Gmail Attack 2 in TKC70 kaj bi izbrali? In zakaj?

Conti Gmail Attack 2 :D

Jaz sem izbral TKC70 ki je bolj vsestranska, je boljša na hladnem, mokrem in umazanem asfaltu

Trial Attack 2 pa je boljša na vročem asfaltu in je tišja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo odvisno... Od marsičesa...

Zato bo tole, kar bom napisal zgolj moje opažanje.

Zvozil sem 4 komplete TA2 in 2 kompleta TKC70.

Prečni prerez je očitno pri obeh enak, saj se motor obnaša enako lahkotno. Tudi kilometrina je pri obeh podobna.

Na asfaltu je TA2 pač boljša. Je opazno tišja, bolj stabilna pri hitrostih, ki so višje od zakonsko predpisanih. Pri vožnji po robu gume se pozna, da ima TA2 tam več materiala saj TKC70 daje občutek, da "se ji dogaja" medtem ko se TA2 pelje po tračnici.

TKC70 je smiselna izbira, če se res malo več voziš po slabših podlagah. Če je tega malo pa še to utrjen makadam, TKC70 ne prinese omembe vredne prednosti. Razen v primeru, da ji konkretno znižaš tlak, česar si pa jaz osebno ravno ne upam. Še posebej, če se igraš kje daleč od doma...

Sam sem jo prvič kupil zaradi dobrega občutka na makadamu, saj sem zmotno mislil, da ima "več mesa". Potem pa mi je možakar na Bomagu zaupal, da imata obe enako materiala in je dejansko razlika samo v profilu.

Osebno nisem zaznal omembe vrednih razlik v oprijemu na mokri cesti in v hladnem. Obe gresta zlahka do roba, je pa tam, kot sem že omenil, TKC70 bistveno manj stabilna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem za napačno napisano ime gume. Mislil sem Conti Trail Attack 2 pa mi je predvidevanje teksta na telefonu spremenilo v gmail. Noro kaj dela to predvidevanje besedila. Večkrat sem že poslal popolnoma nesmiselno besedilo. 

Kakorkoli, iz odgovorov predvidevam, da bom kupil Conti Trail Attack 2. Je katera druga guma tega cenovnega razreda bistveno boljša?

pred 8 urami, SMX17 pravi:

Slikal lih za vsak slučaj če bo kdaj reku da ni tega izjavu

 

image.png.8a9516a66934ef2dfbb8503f1639d1c4.png

Napisal je Samsung.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

52 minutes ago, tomash said:

Kakorkoli, iz odgovorov predvidevam, da bom kupil Conti Trail Attack 2. Je katera druga guma tega cenovnega razreda bistveno boljša?

Boljša v čem? Nobena guma ni najboljša v vsem. Za kaj jo predvsem rabiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj na GS-u vozim trail attack 2 in sem zelo zadovoljen, kar se tiče pa metzeler je pa edina guma ki sem jo dav dol še predenj se je do polovice znucala je ne priporočam sploh zdrsne tam ko si najmanj želiš in pričakuješ. Pireli pa se nism probal - pride na vrsto 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni, za svojo yamaho R1 2003 letnik bom to sezono nabavil nove pnevmatike. Ko sem jo kupil je bila tako sprednja kot zadnja Dunlop Sportmax gp racer d211. Nato sem iz radovednosti kupil novo zadnjo Dunlop Qualifier 2 in moram reči, da me ne prepriča, prihaja do nepredvidljivega zvijanja ter drsenja, tudi segreje se ne tako hitro kot sprednja ki je ostala GP racer d211. 

Ne iščem pnevmatike, ki bi zdržala 10 000 +, vendar da zdrži okrog 3000 km. 

Nagibam se predvsem k:

Dunlop Sportmax GP Racer D212; GP Racer D212

Pirelli Diablo Supercorsa SC2; Supercorsa SC2

Continental ContiRaceAttack  Medium; Conti RaceAttack

Continental ContiSportAttack 2; Conti SportAttack 2

Mitas Sportforce+; Mitas

Dimenzij 190/50 R17 ali 190/55 R17.

A mi lahko malo olajšate odločitev glede izbire :smoke: . A imam samo jaz problem z Qualifier 2 ali tudi kdo izmed vas? Meni nekako ne sede :dry:. Vem da obstaja tudi že Dunlop Sportmax Q3+ vendar je nisem pri nas še nikjer zasledil. Bolj se nagibam k Dunlopki D212 ker sem bil zelo zadovoljen z D211.

Lep pozdrav,

Denis

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce ti pobera sredino ti nobena od teh nebo zdrzala vec kot 3k ob tiscanju na ravninah. Mogoce Mitas. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, bmw-e46 pravi:

Pozdravljeni, za svojo yamaho R1 2003 letnik bom to sezono nabavil nove pnevmatike. Ko sem jo kupil je bila tako sprednja kot zadnja Dunlop Sportmax gp racer d211. Nato sem iz radovednosti kupil novo zadnjo Dunlop Qualifier 2 in moram reči, da me ne prepriča, prihaja do nepredvidljivega zvijanja ter drsenja, tudi segreje se ne tako hitro kot sprednja ki je ostala GP racer d211. 

Ne iščem pnevmatike, ki bi zdržala 10 000 +, vendar da zdrži okrog 3000 km. 

Nagibam se predvsem k:

Dunlop Sportmax GP Racer D212; GP Racer D212

Pirelli Diablo Supercorsa SC2; Supercorsa SC2

Continental ContiRaceAttack  Medium; Conti RaceAttack

Continental ContiSportAttack 2; Conti SportAttack 2

Mitas Sportforce+; Mitas

Dimenzij 190/50 R17 ali 190/55 R17.

A mi lahko malo olajšate odločitev glede izbire :smoke: . A imam samo jaz problem z Qualifier 2 ali tudi kdo izmed vas? Meni nekako ne sede :dry:. Vem da obstaja tudi že Dunlop Sportmax Q3+ vendar je nisem pri nas še nikjer zasledil. Bolj se nagibam k Dunlopki D212 ker sem bil zelo zadovoljen z D211.

Lep pozdrav,

Denis

Zdravo..tudi sam sem imel r1 2003 ter gor vrgel sportsmart2..nikoli vec,drsela..potem gp racer d211..odlicne..iz firbca pa sem sedaj na hondo cbr 1000rr dal pirreli supercorsa in bom ostal na teh gumah..zame perfektna guma,drzi v vseh vremenskih pogojih(ajde v snegu nisem probal hehe),segreje se hitro,full dober filling v zavojih,edino kilometrine pa ne zdrzi velike..letos porabil dva kompleta,prvi nekje cca 3k km,drugi komplet 2,5k..jebemtis pa tut poceni niso,dobrih 300 eu komplet,samo jebiga,za dobro gumo ni tezko dat..evo moje mnenje,kupi cimbolse..aja pa srecnga pa zdravga lp

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, ukica pravi:

Ce ti pobera sredino ti nobena od teh nebo zdrzala vec kot 3k ob tiscanju na ravninah. Mogoce Mitas. 

 

Z pobiranjem sredine si ne bom razbijal glave. Guma mora na robu držati, kar pri D211 ni bil problem, pri Qualifier 2 pa še do roba manjka cca 2-3 cm ker začne drseti in to me ful moti.

pred 5 minutami, dAlencc87 pravi:

Zdravo..tudi sam sem imel r1 2003 ter gor vrgel sportsmart2..nikoli vec,drsela..potem gp racer d211..odlicne..iz firbca pa sem sedaj na hondo cbr 1000rr dal pirreli supercorsa in bom ostal na teh gumah..zame perfektna guma,drzi v vseh vremenskih pogojih(ajde v snegu nisem probal hehe),segreje se hitro,full dober filling v zavojih,edino kilometrine pa ne zdrzi velike..letos porabil dva kompleta,prvi nekje cca 3k km,drugi komplet 2,5k..jebemtis pa tut poceni niso,dobrih 300 eu komplet,samo jebiga,za dobro gumo ni tezko dat..evo moje mnenje,kupi cimbolse..aja pa srecnga pa zdravga lp

Hvala za tvojo mnenje, meni tudi ni problem več dat za nekaj kar je res vredu. Pa če bo guma zdržala mogoče od 3-5000 km je tudi polna kapa. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

54 minutes ago, bmw-e46 said:

zadnjo Dunlop Qualifier 2 in moram reči, da me ne prepriča, prihaja do nepredvidljivega zvijanja ter drsenja, tudi segreje se ne tako hitro kot sprednja ki je ostala GP racer d211.

 

20 minutes ago, bmw-e46 said:

pri Qualifier 2 pa še do roba manjka cca 2-3 cm ker začne drseti in to me ful moti.

Za podaljsanje sezone sem (sedaj ze) lansko leto zadaj vrgel dol "sleceno" Conti SportAttack 2, in nataknil rabljeno Qualifier RR, in sem mislil, da je guma defektna - postarana, otrdela, ali pa da zanjo podvozje ni pravilno nastavljeno (ker sem bil ravno v fazi igranja s podvozjem). Nikakor ne gre do roba - manjka se vec kot centimeter (sicer dimenzija 190 50 17 na motorju, ki je delan za 180 55 17), na znanem terenu sem dozivel nekaj popolnoma brezveznih (sicer nenevarnih) zdrsov, kar se mi je pri SportAttacku dogajalo sele ko sem bil ze dalec cez mejo zdravega razuma. Ne pri Qualifierju - tam je slo pocez brez nekega utemeljenega vzroka. Ceprav je profila se nekaj, gre z zacetkom sezone dol - pa da vidim kaj je tako magicnega na tej velespostovani SportForce+. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Zok pravi:

 

 Ceprav je profila se nekaj, gre z zacetkom sezone dol - pa da vidim kaj je tako magicnega na tej velespostovani SportForce+. :)

Nič (razen cene), od vseh zgoraj naštetih (razen Dunlop, ki ga ne maram) je mogoče še najslabša, al bom drugače povedal, najmanj športna, pa zato bolj ST. Ne potrebuje nekega ogrevanja, drži tudi hladna, pa poceni in seveda nekje 4-5jurjev moraš z zadnjo iztržiti brez kakega šparanja.

Vsekakor pa za športne užitke SC, ali Conti. No pravzaprav Conti SA 2 in 3 sta obe tudi dokaj allround pnevmatiki.

V glavnem pišem za zadnjo, ker s prvo delam zavidljivih 8 jurjev. Res da zadnje 2 jurja ni več fajn, ker postane trikotna, ampak še vedno drži.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, bmw-e46 pravi:

Pozdravljeni, za svojo yamaho R1 2003 letnik bom to sezono nabavil nove pnevmatike.

pirelli ali pa conti.Sam se zvozil nekaj kpl sportattack2 na Z-ju in lahko povem, da so odlične.

Po parih km-jih je že ogreta, brez zdrsov, brez čudnih trenutkov sama poezija priporočam.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot berem neke teste in izkušnje motoristov na RevZilla bolj se tehtnica nagiba k Rossa Corsa, Supercorsa V2 ali pa celo Conti RoadAttack 3, ki bi v nekaterih pogledih naj bila celo boljša od sportattack 2 in 3. 

Kaj menite? RoadAttack ne vem če je ravno prava guma za športaka kot je R1. Vse tri bi pa naj imele nenormalni grip :smoke:

Popravljeno . Popravil bmw-e46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, bmw-e46 said:

Bolj kot berem neke teste in izkušnje motoristov na RevZilla bolj se tehtnica nagiba k Rossa Corsa, Supercorsa V2 ali pa celo Conti RoadAttack 3, ki bi v nekaterih pogledih naj bila celo boljša od sportattack 2 in 3. 

Kaj menite? RoadAttack ne vem če je ravno prava guma za športaka kot je R1. Vse tri bi pa naj imele nenormalni grip :smoke:

Pust ti revzilo, tja gor pisejo americani.. kralji ravnin.

to so popolnoma razlicne gume..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, bmw-e46 pravi:

Bolj kot berem neke teste in izkušnje motoristov na RevZilla bolj se tehtnica nagiba k Rossa Corsa, Supercorsa V2 ali pa celo Conti RoadAttack 3, ki bi v nekaterih pogledih naj bila celo boljša od sportattack 2 in 3. 

Kaj menite? RoadAttack ne vem če je ravno prava guma za športaka kot je R1. Vse tri bi pa naj imele nenormalni grip :smoke:

pomoje boš moral sam probat kaj ti sede,......kot sem napisal poskusi pirelli in conti pa sam oceni.

Glede na porabo/obrabo bo testa hitro konec haha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, ukica pravi:

Pust ti revzilo, tja gor pisejo americani.. kralji ravnin.

Tukej pa virtualni motoristi in kralji bifejev...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!