Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

2 hours ago, bmw-e46 said:

2cm je na obeh straneh 

Ok, dajmo najprej razčistiti eno zadevo. Nagneš Qualifier 2 do roba ali govorimo o dveh centimetrih pussy štrajfna, ker ne upaš položit motorja? Iz tvojih zapisov se tega ne da razbrati... na stari GP racerki si brusil kolena, na Qualifier 2 pa ne gre več, prej zdrsne? 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, XTR pravi:

Ok, dajmo najprej razčistiti eno zadevo. Nagneš Qualifier 2 do roba ali govorimo o dveh centimetrih pussy štrajfna, ker ne upaš položit motorja? Iz tvojih zapisov se tega ne da razbrati... na stari GP racerki si brusil kolena, na Qualifier 2 pa ne gre več, prej zdrsne? 

 

Gp racer je bila do roba, ta pa prične drset ti pa lahko jutri slikam prvo gumo pa boš videl pussy štrajfn ;-) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, bmw-e46 said:

Gp racer je bila do roba, ta pa prične drset ti pa lahko jutri slikam prvo gumo pa boš videl pussy štrajfn ;-) 

Ti raje prilepi zadnjo, problematično Qualifier. Morda ti kdo poda kakšno mnenje glede na obrabo. Gp-jke me ne zanimajo, ker jih je lahko po robovih gulil že prejšnji lastnik... :P  Ne me narobe razumet, iz tvojih zapisov je težko definirati kaj rabiš. Drugič takoj napiši, GP-jke sem žgal po robovih, Qualifier pa ne gre...  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, XTR pravi:

Ti raje prilepi zadnjo, problematično Qualifier. Morda ti kdo poda kakšno mnenje glede na obrabo. Gp-jke me ne zanimajo, ker jih je lahko po robovih gulil že prejšnji lastnik... :P  Ne me narobe razumet, iz tvojih zapisov je težko definirati kaj rabiš. Drugič takoj napiši, GP-jke sem žgal po robovih, Qualifier pa ne gre...  

Glej jaz sem dobil kar sem iskal s strani uporabnika Maus ter drugih in to je to z moje strani ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me veseli, problem rešen. :OK:

Ko začne nekdo mešati sport touring in super lepljive gume je dvom upravičen. ;) 

Lp  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 hours ago, bmw-e46 said:

Gp racer je bila do roba, ta pa prične drset

Dimenzija je pa enaka, ali je Qualifier sirsa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, sesir pravi:

 

Ntec zvozil nekaj prednjih...

 

Sem mislil, da so N-Tec samo zadnje....:blush:

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, no_name pravi:

Sem mislil, da so N-Tec samo zadnje....:blush:

 

Zvozil vec sprednjih z katerimi že odpeljana ena dirka na grobniku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, no_name pravi:

Sem mislil, da so N-Tec samo zadnje....:blush:

 

Imas prav ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, no_name pravi:

Pa če je sesir zvozil že več prednjih N-tec... 

Hehe...hecaš malo...pač od seta Ntec sem uporabljal samo prednjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to pomeni, da ima ventilček za zrak???

Dunlopov genotipni NTEC sistem za uravnavanje tlaka omogoča vozniku, da optimira pnevmatiko s prilagoditvijo tlaka v pnevmatikah. Pri suhih dirkah bo deflacija pnevmatike omogočala predvidljiv oprijem in vzdržljivo ravnanje na meji. Nazaj na cesti, ki se ponovno napihne do proizvajalčevih priporočenih tlakov, bo voznika nagradil z vodilnimi stopnjami prijema in zmogljivosti.

5a4e74b7da194_ScreenShot2018-01-04at19_38_36.thumb.png.55ecb0c3af5687d81a60a46ba3889764.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, sesir pravi:

Hehe...hecaš malo...pač od seta Ntec sem uporabljal samo prednjo...

Ntec tehnologijo Dunlop uporablja samo pri zadnjih pnevmatih, to ti hočeva dopovedat. Se pravi KR 106 GP in GP racerD211/212 prednja ni NTEC, KR 108 in zadnje GP/GP racer pa so NTEC.

pred 1 uro, Bostjan L pravi:

A to pomeni, da ima ventilček za zrak???

Dunlopov genotipni NTEC sistem za uravnavanje tlaka omogoča vozniku, da optimira pnevmatiko s prilagoditvijo tlaka v pnevmatikah. Pri suhih dirkah bo deflacija pnevmatike omogočala predvidljiv oprijem in vzdržljivo ravnanje na meji. Nazaj na cesti, ki se ponovno napihne do proizvajalčevih priporočenih tlakov, bo voznika nagradil z vodilnimi stopnjami prijema in zmogljivosti.

5a4e74b7da194_ScreenShot2018-01-04at19_38_36.thumb.png.55ecb0c3af5687d81a60a46ba3889764.png

Seveda ga ima, tako kot vsaka guma. Potem pa lepo nožno tlačilko iz ruzaka ali pa na pumpo pa akcija :P 

Prevod namreč ni pravilen, bolj ustrezno bi bilo: Spuščanje gume na suhih dnevih na stezi... ...ponovno polnjenje do proizvajalčevih tlakov... Ker imaš zgora napisano, da omogoča vozniku, da optimizira pnevmatiko, ne da se sama optimizira, je logično, da to počne dotični šofer, ali njegov mehanik, če je tako hud. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, svobodnaptica01 pravi:

Ntec tehnologijo Dunlop uporablja samo pri zadnjih pnevmatih, to ti hočeva dopovedat. Se pravi KR 106 GP in GP racerD211/212 prednja ni NTEC, KR 108 in zadnje GP/GP racer pa so NTEC.

Seveda ga ima, tako kot vsaka guma. Potem pa lepo nožno tlačilko iz ruzaka ali pa na pumpo pa akcija :P 

Prevod namreč ni pravilen, bolj ustrezno bi bilo: Spuščanje gume na suhih dnevih na stezi... ...ponovno polnjenje do proizvajalčevih tlakov... Ker imaš zgora napisano, da omogoča vozniku, da optimizira pnevmatiko, ne da se sama optimizira, je logično, da to počne dotični šofer, ali njegov mehanik, če je tako hud. ;)

Cakej tole pa tut mene zanima..kva a pol guma med voznjo sama spusca in fila zrak al kako?!?!al samo spusca?:book::blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, svobodnaptica01 said:

Spuščanje gume na suhih dnevih na stezi... ...ponovno polnjenje do proizvajalčevih tlakov... Ker imaš zgora napisano, da omogoča vozniku, da optimizira pnevmatiko, ne da se sama optimizira, je logično, da to počne dotični šofer, ali njegov mehanik, če je tako hud. ;)

Daj razloži NTEC tehnologijo?

Kar si napisala ti in Dunlop je enako kot na 100 let starih biciklih. Ko napumpaš do konca je Race varjanta, ko spustiš gumo je Turistična; no pri super športnih motorjih za na pisto je ravno nasprotno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, Bostjan L said:

Ko napumpaš do konca je Race varjanta, ko spustiš gumo je

Obratno, narobe si prebral. Kljub slabemu prevodu (Google Translate) je pravilno napisano. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Bostjan L pravi:

Daj razloži NTEC tehnologijo?

Kar si napisala ti in Dunlop je enako kot na 100 let starih biciklih. Ko napumpaš do konca je Race varjanta, ko spustiš gumo je Turistična; no pri super športnih motorjih za na pisto je ravno nasprotno.

No, daj napumpaj ti obicajno gumo nemesto 2.9 na 1.2 bara pa da vidimo, kako dobro in kako dolgo se bo zadeva peljala. Sistem karkase NTEC omogoca voznjo z zelo nizkimi tlaki za zelo dober oprijem, ne da bi prislo ob tem do poskodb pnevmatike, hkrati pa se lahko vozi tudi z normalnim tlakom, in pridobis na kilometri tam, kjer ne potrebujes ubijalskega oprijem (aka. cesta). To je vsa umetnost. Pri prednjig pnevmatikah tega sistema ne uporabljajo, tako da npr KR prednjo polnis 1.9-2.0 mrzlo, zadnjo pa 1.1-1.3. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, dAlencc87 pravi:

Cakej tole pa tut mene zanima..kva a pol guma med voznjo sama spusca in fila zrak al kako?!?!al samo spusca?:book::blush:

po domače tudi Sportsmart je baje imel Ntec, pač guma ojačana tako da omogoča tudi vožnjo po pisti s precej nižjim tlakom, pa je ne mečka zvija, lupi itd...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

po domače tudi Sportsmart je baje imel Ntec, pač guma ojačana tako da omogoča tudi vožnjo po pisti s precej nižjim tlakom, pa je ne mečka zvija, lupi itd...

Ajaaa to je ta fora..evo po domac povedan pa razumem hehe..tnx:smoke:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res se me drži smola.

Prejšnje pnevmatike Avon so razpokale in sem kupil nove Continental TKC70.

Z pnevmatikami naredil 100 kilometrov in  zadnja pnevmatika je z 10 centimetersko in 3mm globoko poko.:headbang:

Spet sem kupil prek neta :headbang:

 

DSCN4133.thumb.JPG.602f7f7f74484aaa88fe5de8813f71c8.JPG

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Bostjan L pravi:

Res se me drži smola.

Prejšnje pnevmatike Avon so razpokale in sem kupil nove Continental TKC70.

Z pnevmatikami naredil 100 kilometrov in  zadnja pnevmatika je z 10 centimetersko in 3mm globoko 

Leta 05 kupil Avon na en mopi,ki bil za prodajo...a sem se vozil neki dni in guma je razpokala...ko bi  po višini gume naredil reze z alfa nožem!

Za vozit v pizdi pa še razpokala...

Smola...probaj reklamirat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, Bostjan L said:

Res se me drži smola.

Prejšnje pnevmatike Avon so razpokale in sem kupil nove Continental TKC70.

Z pnevmatikami naredil 100 kilometrov in  zadnja pnevmatika je z 10 centimetersko in 3mm globoko poko.:headbang:

Spet sem kupil prek neta :headbang:

 

DSCN4133.thumb.JPG.602f7f7f74484aaa88fe5de8813f71c8.JPG

 

Mi bolje deluje porezana kot razpokana  :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1/10/2018 ob 16:13, SMX17 pravi:

@bmw-e46  zakaj pa nebi šlo z 211? Če je bila dobra, zakaj menjat?

Praviš da voziš po suhem cca 3k na sezono - pomojem je to idealno kar se tiče oprijema/kilometrine

Čista radovednost, letos bodo continental sport attack 3. Definitivno bo pa potrebno se supercorso probat.:grupni: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • tomaz69
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!