XTR Objavljeno Januar 2, 2018 Opozori Objavljeno Januar 2, 2018 2 hours ago, bmw-e46 said: 2cm je na obeh straneh Ok, dajmo najprej razčistiti eno zadevo. Nagneš Qualifier 2 do roba ali govorimo o dveh centimetrih pussy štrajfna, ker ne upaš položit motorja? Iz tvojih zapisov se tega ne da razbrati... na stari GP racerki si brusil kolena, na Qualifier 2 pa ne gre več, prej zdrsne?
Audi B7 - TDM 900 Objavljeno Januar 2, 2018 Opozori Objavljeno Januar 2, 2018 pred 1 minuto, XTR pravi: Ok, dajmo najprej razčistiti eno zadevo. Nagneš Qualifier 2 do roba ali govorimo o dveh centimetrih pussy štrajfna, ker ne upaš položit motorja? Iz tvojih zapisov se tega ne da razbrati... na stari GP racerki si brusil kolena, na Qualifier 2 pa ne gre več, prej zdrsne? Gp racer je bila do roba, ta pa prične drset ti pa lahko jutri slikam prvo gumo pa boš videl pussy štrajfn ;-)
XTR Objavljeno Januar 2, 2018 Opozori Objavljeno Januar 2, 2018 15 minutes ago, bmw-e46 said: Gp racer je bila do roba, ta pa prične drset ti pa lahko jutri slikam prvo gumo pa boš videl pussy štrajfn ;-) Ti raje prilepi zadnjo, problematično Qualifier. Morda ti kdo poda kakšno mnenje glede na obrabo. Gp-jke me ne zanimajo, ker jih je lahko po robovih gulil že prejšnji lastnik... Ne me narobe razumet, iz tvojih zapisov je težko definirati kaj rabiš. Drugič takoj napiši, GP-jke sem žgal po robovih, Qualifier pa ne gre... sesir 1
Audi B7 - TDM 900 Objavljeno Januar 2, 2018 Opozori Objavljeno Januar 2, 2018 pred 2 minutami, XTR pravi: Ti raje prilepi zadnjo, problematično Qualifier. Morda ti kdo poda kakšno mnenje glede na obrabo. Gp-jke me ne zanimajo, ker jih je lahko po robovih gulil že prejšnji lastnik... Ne me narobe razumet, iz tvojih zapisov je težko definirati kaj rabiš. Drugič takoj napiši, GP-jke sem žgal po robovih, Qualifier pa ne gre... Glej jaz sem dobil kar sem iskal s strani uporabnika Maus ter drugih in to je to z moje strani Wakasaki, sesir in bojc84 3
XTR Objavljeno Januar 2, 2018 Opozori Objavljeno Januar 2, 2018 Me veseli, problem rešen. Ko začne nekdo mešati sport touring in super lepljive gume je dvom upravičen. Lp
mladench Objavljeno Januar 2, 2018 Opozori Objavljeno Januar 2, 2018 Ali je kdo od zvozil Conti RoadAtrack3 lansk let?
Zok Objavljeno Januar 3, 2018 Opozori Objavljeno Januar 3, 2018 17 hours ago, bmw-e46 said: Gp racer je bila do roba, ta pa prične drset Dimenzija je pa enaka, ali je Qualifier sirsa?
no_name Objavljeno Januar 3, 2018 Opozori Objavljeno Januar 3, 2018 pred 22 urami, sesir pravi: Ntec zvozil nekaj prednjih... Sem mislil, da so N-Tec samo zadnje.... Joker in Kor13 2
sesir Objavljeno Januar 3, 2018 Opozori Objavljeno Januar 3, 2018 pred 39 minutami, no_name pravi: Sem mislil, da so N-Tec samo zadnje.... Zvozil vec sprednjih z katerimi že odpeljana ena dirka na grobniku...
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 3, 2018 Opozori Objavljeno Januar 3, 2018 pred 3 urami, no_name pravi: Sem mislil, da so N-Tec samo zadnje.... Imas prav Joker in gsxf750 2
no_name Objavljeno Januar 4, 2018 Opozori Objavljeno Januar 4, 2018 Pa če je sesir zvozil že več prednjih N-tec... hajoktejn, SMX17, ukica in 2 others 5
sesir Objavljeno Januar 4, 2018 Opozori Objavljeno Januar 4, 2018 pred 28 minutami, no_name pravi: Pa če je sesir zvozil že več prednjih N-tec... Hehe...hecaš malo...pač od seta Ntec sem uporabljal samo prednjo...
Bostjan L Objavljeno Januar 4, 2018 Opozori Objavljeno Januar 4, 2018 A to pomeni, da ima ventilček za zrak??? Dunlopov genotipni NTEC sistem za uravnavanje tlaka omogoča vozniku, da optimira pnevmatiko s prilagoditvijo tlaka v pnevmatikah. Pri suhih dirkah bo deflacija pnevmatike omogočala predvidljiv oprijem in vzdržljivo ravnanje na meji. Nazaj na cesti, ki se ponovno napihne do proizvajalčevih priporočenih tlakov, bo voznika nagradil z vodilnimi stopnjami prijema in zmogljivosti.
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 4, 2018 Opozori Objavljeno Januar 4, 2018 pred 5 urami, sesir pravi: Hehe...hecaš malo...pač od seta Ntec sem uporabljal samo prednjo... Ntec tehnologijo Dunlop uporablja samo pri zadnjih pnevmatih, to ti hočeva dopovedat. Se pravi KR 106 GP in GP racerD211/212 prednja ni NTEC, KR 108 in zadnje GP/GP racer pa so NTEC. pred 1 uro, Bostjan L pravi: A to pomeni, da ima ventilček za zrak??? Dunlopov genotipni NTEC sistem za uravnavanje tlaka omogoča vozniku, da optimira pnevmatiko s prilagoditvijo tlaka v pnevmatikah. Pri suhih dirkah bo deflacija pnevmatike omogočala predvidljiv oprijem in vzdržljivo ravnanje na meji. Nazaj na cesti, ki se ponovno napihne do proizvajalčevih priporočenih tlakov, bo voznika nagradil z vodilnimi stopnjami prijema in zmogljivosti. Seveda ga ima, tako kot vsaka guma. Potem pa lepo nožno tlačilko iz ruzaka ali pa na pumpo pa akcija Prevod namreč ni pravilen, bolj ustrezno bi bilo: Spuščanje gume na suhih dnevih na stezi... ...ponovno polnjenje do proizvajalčevih tlakov... Ker imaš zgora napisano, da omogoča vozniku, da optimizira pnevmatiko, ne da se sama optimizira, je logično, da to počne dotični šofer, ali njegov mehanik, če je tako hud. GoBobi, sesir, bojc84 in 3 others 5 1
dAlencc87 Objavljeno Januar 4, 2018 Opozori Objavljeno Januar 4, 2018 pred 43 minutami, svobodnaptica01 pravi: Ntec tehnologijo Dunlop uporablja samo pri zadnjih pnevmatih, to ti hočeva dopovedat. Se pravi KR 106 GP in GP racerD211/212 prednja ni NTEC, KR 108 in zadnje GP/GP racer pa so NTEC. Seveda ga ima, tako kot vsaka guma. Potem pa lepo nožno tlačilko iz ruzaka ali pa na pumpo pa akcija Prevod namreč ni pravilen, bolj ustrezno bi bilo: Spuščanje gume na suhih dnevih na stezi... ...ponovno polnjenje do proizvajalčevih tlakov... Ker imaš zgora napisano, da omogoča vozniku, da optimizira pnevmatiko, ne da se sama optimizira, je logično, da to počne dotični šofer, ali njegov mehanik, če je tako hud. Cakej tole pa tut mene zanima..kva a pol guma med voznjo sama spusca in fila zrak al kako?!?!al samo spusca? sesir 1
Bostjan L Objavljeno Januar 4, 2018 Opozori Objavljeno Januar 4, 2018 1 hour ago, svobodnaptica01 said: Spuščanje gume na suhih dnevih na stezi... ...ponovno polnjenje do proizvajalčevih tlakov... Ker imaš zgora napisano, da omogoča vozniku, da optimizira pnevmatiko, ne da se sama optimizira, je logično, da to počne dotični šofer, ali njegov mehanik, če je tako hud. Daj razloži NTEC tehnologijo? Kar si napisala ti in Dunlop je enako kot na 100 let starih biciklih. Ko napumpaš do konca je Race varjanta, ko spustiš gumo je Turistična; no pri super športnih motorjih za na pisto je ravno nasprotno.
XTR Objavljeno Januar 4, 2018 Opozori Objavljeno Januar 4, 2018 20 minutes ago, Bostjan L said: Ko napumpaš do konca je Race varjanta, ko spustiš gumo je Obratno, narobe si prebral. Kljub slabemu prevodu (Google Translate) je pravilno napisano.
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 4, 2018 Opozori Objavljeno Januar 4, 2018 pred 1 uro, Bostjan L pravi: Daj razloži NTEC tehnologijo? Kar si napisala ti in Dunlop je enako kot na 100 let starih biciklih. Ko napumpaš do konca je Race varjanta, ko spustiš gumo je Turistična; no pri super športnih motorjih za na pisto je ravno nasprotno. No, daj napumpaj ti obicajno gumo nemesto 2.9 na 1.2 bara pa da vidimo, kako dobro in kako dolgo se bo zadeva peljala. Sistem karkase NTEC omogoca voznjo z zelo nizkimi tlaki za zelo dober oprijem, ne da bi prislo ob tem do poskodb pnevmatike, hkrati pa se lahko vozi tudi z normalnim tlakom, in pridobis na kilometri tam, kjer ne potrebujes ubijalskega oprijem (aka. cesta). To je vsa umetnost. Pri prednjig pnevmatikah tega sistema ne uporabljajo, tako da npr KR prednjo polnis 1.9-2.0 mrzlo, zadnjo pa 1.1-1.3. Joker, Bostjan L, esupki in 6 others 7 2
DAMI34 Objavljeno Januar 5, 2018 Opozori Objavljeno Januar 5, 2018 pred 11 urami, dAlencc87 pravi: Cakej tole pa tut mene zanima..kva a pol guma med voznjo sama spusca in fila zrak al kako?!?!al samo spusca? po domače tudi Sportsmart je baje imel Ntec, pač guma ojačana tako da omogoča tudi vožnjo po pisti s precej nižjim tlakom, pa je ne mečka zvija, lupi itd... dAlencc87 in gretzky 2
dAlencc87 Objavljeno Januar 5, 2018 Opozori Objavljeno Januar 5, 2018 pred 7 urami, DAMI34 pravi: po domače tudi Sportsmart je baje imel Ntec, pač guma ojačana tako da omogoča tudi vožnjo po pisti s precej nižjim tlakom, pa je ne mečka zvija, lupi itd... Ajaaa to je ta fora..evo po domac povedan pa razumem hehe..tnx gretzky, sesir in DAMI34 1 2
Bostjan L Objavljeno Januar 10, 2018 Opozori Objavljeno Januar 10, 2018 Res se me drži smola. Prejšnje pnevmatike Avon so razpokale in sem kupil nove Continental TKC70. Z pnevmatikami naredil 100 kilometrov in zadnja pnevmatika je z 10 centimetersko in 3mm globoko poko. Spet sem kupil prek neta Wakasaki 1
sesir Objavljeno Januar 10, 2018 Opozori Objavljeno Januar 10, 2018 pred 1 minuto, Bostjan L pravi: Res se me drži smola. Prejšnje pnevmatike Avon so razpokale in sem kupil nove Continental TKC70. Z pnevmatikami naredil 100 kilometrov in zadnja pnevmatika je z 10 centimetersko in 3mm globoko Leta 05 kupil Avon na en mopi,ki bil za prodajo...a sem se vozil neki dni in guma je razpokala...ko bi po višini gume naredil reze z alfa nožem! Za vozit v pizdi pa še razpokala... Smola...probaj reklamirat...
ftp Objavljeno Januar 10, 2018 Opozori Objavljeno Januar 10, 2018 23 minutes ago, Bostjan L said: Res se me drži smola. Prejšnje pnevmatike Avon so razpokale in sem kupil nove Continental TKC70. Z pnevmatikami naredil 100 kilometrov in zadnja pnevmatika je z 10 centimetersko in 3mm globoko poko. Spet sem kupil prek neta Mi bolje deluje porezana kot razpokana
SMX17 Objavljeno Januar 10, 2018 Opozori Objavljeno Januar 10, 2018 @bmw-e46 zakaj pa nebi šlo z 211? Če je bila dobra, zakaj menjat? Praviš da voziš po suhem cca 3k na sezono - pomojem je to idealno kar se tiče oprijema/kilometrine sesir 1
Audi B7 - TDM 900 Objavljeno Januar 14, 2018 Opozori Objavljeno Januar 14, 2018 Ob 1/10/2018 ob 16:13, SMX17 pravi: @bmw-e46 zakaj pa nebi šlo z 211? Če je bila dobra, zakaj menjat? Praviš da voziš po suhem cca 3k na sezono - pomojem je to idealno kar se tiče oprijema/kilometrine Čista radovednost, letos bodo continental sport attack 3. Definitivno bo pa potrebno se supercorso probat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se