Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

saj verjetno je že kdaj prej bila debata o tem…pa vendar.

Mislim, da če bo šlo tako naprej, lahko že razmišljam o novih gumah. Zdaj mam gor Michelin Anakee Wild. Top 50/50 guma, edino asvalt jo požira. Pa sem malo raziskoval in našel Motoz Tractionator GPS… Vse lepo in prav, a kaj ko 1. je pri nas ni za dobit in 2. ni dimenzije.

Homologirano mam; s: 110/18-19        Z: 140/80-17

Kaj je še kaj na sceni, da bi blo vredno preizkusit, kakšna 60/40 varijanta bi tudi prišla v poštev… 

Pa če lahko kar pod to temo, sem slišal da je na Koroškem nek dober mehanik za kolesa/gume, pozna kdo?

Že v naprej hvala za odgovore, lep pozdrav🙂

Objavljeno

Bom tule vprasal: na CBF 600 vozim SF+. Top guma, vsec mi je oprijem, je bolj "okrogla" in motor lazje pade v ovinek. Ampak zdele moram spet menjat, pa imam zadaj ze drugo letos :whistle:

Trudim se izogibat AC kar se le da, vedno pac ne gre, sploh ce te dez ujame, ampak 3 gume na sezono je eno majckeno prevec.

Zato razmisljam kaj bi vzel namesto SF+, da podaljsam zivljenjsko dobo. Ne belezim kilomterov, kakih 4-5k je verjetno zdrzala, jest bi rajsi vec, precej vec.

TF sem ze 1x probal, takrat je bila v moji dimenziji 160 se mono compound, ne vem ali to se vedno velja ker tega podatka ne objavljajo vec? Pa mi ni dajala toliko zaupanja kot SF+. Tudi obraba / kilometrina je bila tam-tam s SF+. Enkrat mi je s TF tudi odneslo rit in sem se domov vrnil z avtovleko (moja krivda, but still...)

Skratka: predlog kaj kupiti? Je TF danes v zmesi kaj drugacna kot pred nekaj leti oz. ali je 160 ze multi compound? Sicer vprasam serviserja ce mi lahko dobavi, in po kaksni ceni, Metzeler Roadtec 01 SE. To sem nagledal po prebranih testih, in potem nehal, ker je informacij too much. To je zaenkrat edini tujerodni kandidat, sicer bi rajsi na domacih mitaskah ostal. Pa se ceno imajo dalec najugodnejso.

Objavljeno
pred 3 urami, bwaz pravi:

Bom tule vprasal: na CBF 600 vozim SF+. Top guma, vsec mi je oprijem, je bolj "okrogla" in motor lazje pade v ovinek. Ampak zdele moram spet menjat, pa imam zadaj ze drugo letos :whistle:

Trudim se izogibat AC kar se le da, vedno pac ne gre, sploh ce te dez ujame, ampak 3 gume na sezono je eno majckeno prevec.

Zato razmisljam kaj bi vzel namesto SF+, da podaljsam zivljenjsko dobo. Ne belezim kilomterov, kakih 4-5k je verjetno zdrzala, jest bi rajsi vec, precej vec.

TF sem ze 1x probal, takrat je bila v moji dimenziji 160 se mono compound, ne vem ali to se vedno velja ker tega podatka ne objavljajo vec? Pa mi ni dajala toliko zaupanja kot SF+. Tudi obraba / kilometrina je bila tam-tam s SF+. Enkrat mi je s TF tudi odneslo rit in sem se domov vrnil z avtovleko (moja krivda, but still...)

Skratka: predlog kaj kupiti? Je TF danes v zmesi kaj drugacna kot pred nekaj leti oz. ali je 160 ze multi compound? Sicer vprasam serviserja ce mi lahko dobavi, in po kaksni ceni, Metzeler Roadtec 01 SE. To sem nagledal po prebranih testih, in potem nehal, ker je informacij too much. To je zaenkrat edini tujerodni kandidat, sicer bi rajsi na domacih mitaskah ostal. Pa se ceno imajo dalec najugodnejso.

jaz z sf+ na dimenziji delam 13k km na set

morda kje drugje težava, da tak žre gumo

tf je na 160 isto enokomponentna

Objavljeno
pred 4 urami, bwaz pravi:

Bom tule vprasal: na CBF 600 vozim SF+. Top guma, vsec mi je oprijem, je bolj "okrogla" in motor lazje pade v ovinek. Ampak zdele moram spet menjat, pa imam zadaj ze drugo letos :whistle:

Trudim se izogibat AC kar se le da, vedno pac ne gre, sploh ce te dez ujame, ampak 3 gume na sezono je eno majckeno prevec.

Zato razmisljam kaj bi vzel namesto SF+, da podaljsam zivljenjsko dobo. Ne belezim kilomterov, kakih 4-5k je verjetno zdrzala, jest bi rajsi vec, precej vec.

TF sem ze 1x probal, takrat je bila v moji dimenziji 160 se mono compound, ne vem ali to se vedno velja ker tega podatka ne objavljajo vec? Pa mi ni dajala toliko zaupanja kot SF+. Tudi obraba / kilometrina je bila tam-tam s SF+. Enkrat mi je s TF tudi odneslo rit in sem se domov vrnil z avtovleko (moja krivda, but still...)

Skratka: predlog kaj kupiti? Je TF danes v zmesi kaj drugacna kot pred nekaj leti oz. ali je 160 ze multi compound? Sicer vprasam serviserja ce mi lahko dobavi, in po kaksni ceni, Metzeler Roadtec 01 SE. To sem nagledal po prebranih testih, in potem nehal, ker je informacij too much. To je zaenkrat edini tujerodni kandidat, sicer bi rajsi na domacih mitaskah ostal. Pa se ceno imajo dalec najugodnejso.

Če boš gledal ceno se ne boš nikol dobro vozil.

Velja za gume in motor. 🤔

pred 32 minutami, Snečer pravi:

jaz z sf+ na dimenziji delam 13k km na set

morda kje drugje težava, da tak žre gumo

tf je na 160 isto enokomponentna

Kronik:hmm:

Objavljeno
pred 19 urami, bwaz pravi:

Bom tule vprasal: na CBF 600 vozim SF+. Top guma, vsec mi je oprijem, je bolj "okrogla" in motor lazje pade v ovinek. Ampak zdele moram spet menjat, pa imam zadaj ze drugo letos :whistle:

Trudim se izogibat AC kar se le da, vedno pac ne gre, sploh ce te dez ujame, ampak 3 gume na sezono je eno majckeno prevec.

Zato razmisljam kaj bi vzel namesto SF+, da podaljsam zivljenjsko dobo. Ne belezim kilomterov, kakih 4-5k je verjetno zdrzala, jest bi rajsi vec, precej vec.

TF sem ze 1x probal, takrat je bila v moji dimenziji 160 se mono compound, ne vem ali to se vedno velja ker tega podatka ne objavljajo vec? Pa mi ni dajala toliko zaupanja kot SF+. Tudi obraba / kilometrina je bila tam-tam s SF+. Enkrat mi je s TF tudi odneslo rit in sem se domov vrnil z avtovleko (moja krivda, but still...)

Skratka: predlog kaj kupiti? Je TF danes v zmesi kaj drugacna kot pred nekaj leti oz. ali je 160 ze multi compound? Sicer vprasam serviserja ce mi lahko dobavi, in po kaksni ceni, Metzeler Roadtec 01 SE. To sem nagledal po prebranih testih, in potem nehal, ker je informacij too much. To je zaenkrat edini tujerodni kandidat, sicer bi rajsi na domacih mitaskah ostal. Pa se ceno imajo dalec najugodnejso.

podobna dilema, tudi jaz grem v 160 širini na tršo sredino za zadnjo gumo,sploh v primeru vožnje v dvoje...

Pirelli angel st, gt, gt2, potem malo bolj sport rosso2,3

Metzeler kot si ze napisal Roadtec01/se, z8,z6 potem m7rr,m9rr imajo tudi tršo sredino

Conti road attacki in sport atacki imajo sredino tršo

Je pa vse odvisno kok si pripravljen odšteti za gume in koliko ti pomeni kakšna znamka-model.

Objavljeno
On 8/4/2023 at 11:22 AM, Hytech said:

Pirelli angel st, gt, gt2, potem malo bolj sport rosso2,3

Nisem 100% da so pri vseh angelckih 2ct zadnje gume.  
 

mal se nagibam k dunlopu. Roadsmart ali mutant. Zea mojo mero, 2ct, in zelo ugodno, sem videl bridgestonke, bt023r.

 

https://www.b-f.si/bridgestone-150-70-r17-69w-tl-bt023r-battlax

 

https://www.bridgestone.com/products/motorcycle_tires/products/detail/pr011/

 

 

Objavljeno
Ob 5. 8. 2023 ob 21:11, Kugelschreiber pravi:

Nisem 100% da so pri vseh angelckih 2ct zadnje gume.  
 

mal se nagibam k dunlopu. Roadsmart ali mutant. Zea mojo mero, 2ct, in zelo ugodno, sem videl bridgestonke, bt023r.

 

https://www.b-f.si/bridgestone-150-70-r17-69w-tl-bt023r-battlax

 

https://www.bridgestone.com/products/motorcycle_tires/products/detail/pr011/

 

 

Gume s tršo sredino za kilometrino so to gume. GTjka1 ima celo rekord za najdaljšo kilometrino od konkurence po testih motorrada...

Jaz od Dunlopa bi v tem primeru samo Mutant, pa še to ne,ker dvomim,da opraviči tako visoko ceno, tudi kilometrino...ki jo guma zmore v primerjavi z cenejšo 023. 23 je zasnova sicer kot angel ST, starejša, ob priganjanju pravijo,da je na mokrem boljša kot v suhem, če nisi neki hard rider na boku, pomojem 23 povsem zadost, če ne drugega iz prve roke vdiš kakšna je guma, slaba pa ni pomojem...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Odlična guma. 🏍️💪IMG_20230809_131936.thumb.jpg.d057506218b3be5ecd492abcb05f2feb.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
pred 11 urami, MARE 65 pravi:

A je že kdo naročal na Liderpnevmatik ? Izkušnje ?

 

Jaz, že par let, tako za motor kot avto...vedno brez težav....vedno gume z aktualnim DOT...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je kdo vozil pnevmatike Cst CM-AD01 , sem  razmišljal če b i jih dal na ER5, da potem zmore tudi nekaj makadama, ker moram menjat MC50 ker so že trde.

Zgledajo baje tako nekako, kao turing pnevmatika.

 

cm-ad01.png

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 4. 8. 2023 ob 11:22, Hytech pravi:

podobna dilema, tudi jaz grem v 160 širini na tršo sredino za zadnjo gumo,sploh v primeru vožnje v dvoje...

Pirelli angel st, gt, gt2, potem malo bolj sport rosso2,3

Metzeler kot si ze napisal Roadtec01/se, z8,z6 potem m7rr,m9rr imajo tudi tršo sredino

Conti road attacki in sport atacki imajo sredino tršo

Je pa vse odvisno kok si pripravljen odšteti za gume in koliko ti pomeni kakšna znamka-model.

Je Mitas TF za širino 190 2-komponentna? Kakšna je pa napram Bridgestone BT023 glede same vožnje in kilometrine?

Objavljeno
On 2/5/2024 at 12:31 PM, Štef77 said:

Je Mitas TF za širino 190 2-komponentna?

Da.  

Objavljeno
Ob 5. 2. 2024 ob 12:31, Štef77 pravi:

Je Mitas TF za širino 190 2-komponentna? Kakšna je pa napram Bridgestone BT023 glede same vožnje in kilometrine?

Nimam izkušenj z TF,ker sem od preveč ljudi slišal nezadovoljstvo glede gume in sem rekel,da sploh ne bom probaval, sf+ sem in lahko pohvalim,da niso tako slabe kot nekateri radi jokajo, sploh tisti,ki je sploh vozili niso ...

Kolega ima že tretjo 023 gor, ko sem ga vprašal kako se ti zdi v primerjavi s prejsnjimi (TF), je bil odgovor, ma ni za primerjat, fulll boljša. Je pa precej hiter pilot na cesti tako,da ne vem če bi bila njegova kilometrina obrabe gum za neko merilo koliko bi se dalo iz nje "potegnit", ampak vem,da je naredil z enim setom solo, 7400km pa dal dol,ker je imel doma ze novo in bil tik pred tem,da gre na road trip po balkanu..

Probaj, slaba ni, draga pa tudi ne ;)

Objavljeno

Naredim kar nekaj kilometrov tudi po avtocestah, tako da gumo kar hitro pobere na sredini in bi imel kakšno, ki zdrži malo več.

023 je že v ožjem izboru, tudi Pirelli Angel GT naj bi bila ok, cena je podobna. Mnenja o tej gumi?

Objavljeno
pred 55 minutami, Štef77 pravi:

Naredim kar nekaj kilometrov tudi po avtocestah, tako da gumo kar hitro pobere na sredini in bi imel kakšno, ki zdrži malo več.

023 je že v ožjem izboru, tudi Pirelli Angel GT naj bi bila ok, cena je podobna. Mnenja o tej gumi?

Ma raje kot bt023 sem imel angel GT, ki je res dobra za dež in za večino podlag prekleto neobčutljiva. ni pa rekorderka po kilometrini. 023 mi ni bila pretirano všeč, ker je imela svoje muhe. Z angel GT (2kompleta izrabil) sem prešaltal na mitas tourng force, ki je naredila cca 10-20% več in je bila solidna v oprijemu, tudi na močnejšem motorju (superduke 1290 GT in ninja 1000sx). Sem pa opazil, da določene gume bolje delajo pod "težo" in dolgih relacijah. Dejansko se je manj rabila če sva bila 2 na motorju, kot pa ko sem jo sam nažigal za vikende. 

Fajn bi bilo vedeti, kaj sedaj furaš, koliko narediš in kak tlak voziš.

Objavljeno

tudi jaz na  XRju sem dobil angel gt2 skoraj nove

Guma je šla "takoj" do roba, mi pa ni bila všeč  na črtah, se mi zdi, da s to gumo je bil motor na črti še posebno živčen ( pospešek in bremzanje)

sicer pa ok guma v suhem in mokrem, ko sem menjal mi ni bilo za dajati toliko več in sem probal SF, ki pa jo je dokaj hitro pobralo sem probal TFo, (ki je v tej dimenziji  dvokomponentna) z dosti skepse  ( sem na VFR vozil 1x in mi ni bila OK, je bila pa enokomponentna)

No, moram rečt, da me ni razočarala, GT 2 je mogoče malo bolj držala ampak je TFo dokaj predvidljiva in se da tudi dokaj hitro voziti z njo ( ni pa primerljiva z sport, kar je jasno)

Me je pa prersenetilo, kar tudi @Dami pravi, da se je v dvoje lepše obnašala in manj  obrabljala kot, ko sem bil sam na motorju.

Kilometrino imam tam tam  kot GT2 ali pa celo malo manj.

No če kaj pove, sem kupil še eno novo TOf, ker je trenutna na koncu...

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav v lepo oblačno jutro. Vozim kawasaki z750 starejši model pa me zanima katere gume naj dam gor? zdej so gor dunlop sportmax a so že pobrane fejst? kaj mi priporočate za normalno ceno in kilometrino 15k ??? Vozim se na dolge relacije... Bridgestone hvalijo, mogoče pirelli? 120 70 17 ter 180 55 17 hvala Kaj pa naše Sava so za kej? 

Popravljeno . Popravil Izprijenec
Objavljeno

Naše Sava/Mitas so čist ok, sam tako kilometrino je težko narest. V glavnem poglej segment ST pnevmatik če hočeš kilometrino. Al pa Hypersport pnevmatike lepo lagano vozit :D

Na Bridgestonkah nisem nikol neke hude kilometrine naredil, sploh touring tip bridgestona mi ni všeč. Pirelli ma Angel gt ne vem a je sedaj 2 al 3 že, ki je dobra guma s solidno kilometrino. Mitas ima touring force, v glavnem segment sposttouring gume glej.

Objavljeno

Zamenjana pred pol ure. Odlična guma. Michelin pilot power 3. Jaz delam od 8 do 12 k km. Odvisno kolk se moja zraven voz. Več naredim če se vozi z mano. 

IMG_20240329_094607.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 52 minutami, hajamoto pravi:

Več naredim če se vozi z mano. 

.... ampak te pa verjetno rebra tolko bolj bolijo...   :lol1: 

:P

 

  • Haha 2
Objavljeno

.... pa dobr, da imam čelado, ker tud tm včasih kej pade.... 😂

  • Haha 3
Objavljeno

a ni Mitas neko češko podjetje? Kaj ima sava z mitas gumami? Kolikor vem je Sava zdej pod Goodyear znamko? Od kod torej Mitas? Moto pnevmatike dela Sava z podjetjem Mitas iz Češke skupaj? 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!