Skoči na vsebino

Članek v Dnevniku: Smrt kosi med motoristi


MaraudeR

Priporočene objave

DAve, všeč mi je tvoje razmišljanje in vse, ampak dopis je pa predolg - tega še motosvetovci ne bodo do konca prebrali, kaj šele nek novinar, ki je nekaj zajebal in ima občutek, da si ti užaljen, ker je on pač nekaj "ful pametnega napisal, ker on vse vé"..

Hočem rečt - tudi jaz sem nagnjen k raztegovanju in pojasnjevanju lastnih pojasnil in misli, ampak to je v komunikacijskem smislu sicer zelo temeljito, ni pa funkcionalno.

Odgovori morajo biti kratki in jedrnati, seveda pa lahko daš na koncu vedno možnost, da te za dodatna pojasnila še kontaktirajo. Lahko pa tudi priložiš še daljšo različico pisma, če imajo slučajno več časa in bi jih dejansko tudi zanimalo, kaj jim imaš za povedati ...

Žal, še vse predobro vem, kako diha slovenski žurnalistični kader ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!

Po opozorilu, da je moj članek dvignil veliko prahu v motorističnih vrstah, sem se odločil, da bom pogledal, kaj je v bistvu spornega.

Priznam, z vašega vidika marsikatera replika drži. Pesek na cesti je vsekakor nevaren, a kot je tejka opozorila, niso avtomobilisti tisti, ki so največji sovražniki motoristov. Cel sistem ni ravno preveč naklonjen jezdecem.

Sam sem imel v soboto možnost, medtem ko sem dve uri stal ob vpadnici v Novo Gorico (beri štopal), opazovati prihod motoristov, ki so se odpravljali na srečanje v Brda. Ne mi govorit, da so se vozili 50 na uro. Pa tudi skupine niso bile ravno civilizirane, tako kot prenekateri v replikah pljuvajo čez nekultivirane avtomobiliste, ki da vas ne upoštevajo kot enakovredne udeležence v prometu. Mnogokrat nekateri predstavniki mečejo slabo luč na celotno populacijo, kar pa je interna zadeva. tako kot ne morete reči, da so vsi avtomobilisti slabo orientirani proti motoristom. Saj je tudi med vami večina skoraj vsak dan za volanom in ne samo za krmilom, pa veste kako hitro se lahko pojavi v vašem vidnem polju oseba na motorju, ki je še pred sekundo ni bilo nikoder.

Nisem se prišel branit sem, ampak samo razložit, da popolnoma razumem vaše probleme, saj je tudi nekaj izmed mojih najboljših prijateljev ljubiteljev dvokolesnikov. Menim pa, da bi se za boljše obveščanje javnosti lahko potrudili tudi ko vas nihče ne zbode v mehko točko. Kdaj ste nazadnje v dnevnem časopisju poskusili objaviti kakšen članek, ki bi zvišal raven kulture vožnje? Pa ne mi reči, da se ne da spravit skozi kak res dober članek.

Bom ostal v navezi. Vsekakor pa spodbujam pismo bralcev, saj mi je bil tekst Dave-ja zelo všeč. Sam menim, da ga bo treba skrajšat, saj je prostor za pisma bralcev na žalost omejen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da bi moral tudi Tadej, ki je v ZMKS odgovoren z stike z javnostjo narediti kaj v tej smeri.

Sigurno je pa to ena velika svinjarija.

Sam sem na lastni koži občitil kako je ko te nekdo izsili. Ni prijetno.

Ze pisem. Mora pa biti kratko in jerdnato, ce ne res ne bodo vsega brali (tako kot pravi Symru).

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tudi skupine niso bile ravno civilizirane, tako kot prenekateri v replikah pljuvajo čez nekultivirane avtomobiliste, ki da vas ne upoštevajo kot enakovredne udeležence v prometu.

Daj mi prosim povej, kako si ugotovil da smo necivilizirani ?? :hmm:

Hvala za odgovor !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Dave, IMHO odličen tekst :notworthy: , le "skoncentrirat" bi ga bilo treba. Le bitumenske kače bi blo treba dodat in opisat posledice za nas motoriste, saj so se prav v zadnjih dveh letih splazile na ogromno cest.

Pod tako pismo lahko dobiš tudi moj podpis, če želiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1)...motociklizem je pač  tak, da se ljudje radi spotikajo ob njega...je manj varen kot vožnja s skirojem ali avtomobilom in tko pač je.

2)...Ne vozimo po omejitvah, ne upostevamo prometnih predpisov, vecinoma delujemo objestno, motozbori delujejo kot  srečanja neciviliziranih manijakov brez morale in etike, začetniki z motocili so katastrofalni vozniki (pa ne po svoji krivdi)....

3)in množični motociklizem je v SLO nova zadeva.....in ljudje se bojijo sprememb.....in ta članek je samo odraz tega, da se v slo zadeve spreminjajo in konec....

NO, Tejka, pa sva spet skupaj. :D :D

Pod 1)... Tudi razni adrenalinski športi so manj varni, pa se nihče ne spotika! Celo zelo IN so!

pod 2)... Izpostavljanje neupoštevanja prometnih predpisov le pri enem segmentu udeležencev v prometu pa res ni fer! Kaj pa ostali, da ne omenjam kolesarjev :devil: Zakaj delujemo objestno? :blink: Motozbori ne delujejo nič "slabše" kot kmečka ohcet npr. ali gasilska veselica, mogoče samo drugače. Vsi začetniki so težki, ne samo motoristični!

pod 3)... Samo s tem delom se popolnoma strinjam. :OK:

In kaj narediti?

Mislim, da nam je Vito, kljub temu da nas je razkuril, lepo podal roko. S svojim delovanjem pa lahko vplivamo ravno na to "...in ljudje se bojijo sprememb...". In seveda na način, ki ga je predlagal Dave in dopolnil Symru. Pa ne samo ob tem trenutku, delovati moramo vseskozi! Tako kot predlaga Noise z riders day-om in kot to počno nekateri kljubi in društva s svojimi akcijami. Tudi Manuelin nasvet glede naslavljanja je za upoštevat.

Sam bom Maksiju predlagal da tudi napišemo odgovor. Več kot bo pisem, bolje bo. Dajmo zagrabit!

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Članek ni nastrojen proti motoristom. Je pa v stavku strah zbujajočega porasta novopečenih motorjev štorasto napisan. Statistika je neusmiljena - 22:4 v korist motokrivcem. Žal ni podatka za preživele. Bi bilo pa zelo lepo, če bi pisec članka nadaljeval s to temo z novimi članki. Recimo - pogled motoristične srenje na dogajanja na cesti, pogled Braneta Legana ....

Dejstvo pa je - za večino nesreče na cesti smo si krivi sami. Na ravnanja drugih pa reagiramo zelo impulzivno - ker smo tako vražje ranljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo pa je - za večino nesreče na cesti smo si krivi sami. Na ravnanja drugih pa reagiramo zelo impulzivno - ker smo tako vražje ranljivi.

se čist strinjam s tem....pa Dave je enkratno povedal....mogoče sploh ne bi preveč krajšal njegovega mnenja ker je treba na tako mnenje odgovorit s "pametnim" razmislekom....drugo je pa pomankanje prostora in ostalo sam mislim da če bi celotni članek prišel na stran časopisja bi ga marsikdo prebral....vsaj jaz sem ga ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom malo skrajsal... A lahko dobim svoj kolumen v Dnevniku, Vito :P ?

@all: Super da zelo podobno razmisljamo. Mi je fajn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@all: Super da zelo podobno razmisljamo. Mi je fajn.

Vsi približno enake gole riti po cesti prevažamo. Glave so nam (smo si) pokrili, ostalo je še vedno hudo ranljivo in se v skafander pač ne da več vtakniti. Bo treba ceste za to prilagoditi in ne motorje s cest spoditi.

Srečko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo zelo neumesna pripomba. :BUA:

Zakaj?

Dokler smo kolikor toliko živi pa se lahko okol vozimo, se bomo pač zezal, ko bomo brali žalostne statistike bomo rekli jebiga, familija se bo sekirala, bolj razgreti se bojo razburjali, novinarji pisali članke (ker to pač počnejo), dobili nanje par komentarjev, pomagalo pa ne bo nikomur. Če ima pa kdo kakšno (izvedljivo) idejo kako zmanjšati statistiko, na plan z njo!

Če pa sam(i) postanem(o) statistika... jebiga.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar neki časa sem razmišljal o zadevi in v glavo mi pade rek"le čevlje sodi naj kopitar".

Pa ne da ne sprejemam kritik,pa vendarle menim da je veliko več potrebno naredit na cestah kot pa u glavah motoristov.

Kaj pa je lažjega kot pa postavit znak z omejitvijo in potem reč vse smo naredil.

Bolj ko porast motoristov pa me skrbijo naše ceste(sama luknja,pesek in mogoče zakrpana luknja)ki pa jo je seveda popravu delavec ki absolutno nima pojma kaj pomeni en ali dva centimetra roba za motorista.Ogromno dovozov iz dvorišč na glavne ceste........

Res bi bilo lepo,da bi se zadeva pojasnila in pogledala z vseh strani in da počasi začnemo spreminjati javno mnenje o motoristih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo pa je - za večino nesreče na cesti smo si krivi sami. Na ravnanja drugih pa reagiramo zelo impulzivno - ker smo tako vražje ranljivi.

Srecko, se ne strinjam in se ne strinjam. Nikakor ne bi posplosevala in definitivno se ne strinjam, da smo za vse krivi motoristi. Prevec je dejavnikov, ki ogrozajo motoriste. Zakaj naj bi varovalna ograja varovala avtomobilista, ki divja, in zakaj naj bi bilo vse v redu, ce ista varovalna ograja zlomi tilnik motoristu, ki divja. Ali pa tudi takemu, ki NE divja, in se pac zgodi, da se sreca z njo? In se prevec je taksnih primerov. Dokler sem vozila samo avto, se mi je zdelo vse se kar v redu. Ko sem zacela voziti motor, sem se zacela zares pocutiti ogrozeno.

In se odgovor nekomu drugemu - precej napora smo motoristi ze vlozili v opozarjanje medijev na ta problem, lepo konstruktivno in s pozitivnim pristopom. Zelo zelo tezko se pride zraven. Zal skoraj samo ob nesrecah.

Barbara

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel v soboto možnost, medtem ko sem dve uri stal ob vpadnici v Novo Gorico (beri štopal), opazovati prihod motoristov, ki so se odpravljali na srečanje v Brda. Ne mi govorit, da so se vozili 50 na uro. Pa tudi skupine niso bile ravno civilizirane, tako kot prenekateri v replikah pljuvajo čez nekultivirane avtomobiliste, ki da vas ne upoštevajo kot enakovredne udeležence v prometu. Mnogokrat nekateri predstavniki mečejo slabo luč na celotno populacijo, kar pa je interna zadeva. tako kot ne morete reči, da so vsi avtomobilisti slabo orientirani proti motoristom.

Točno tako. In zakaj potem novinarji pišete o "motoristih" v splošnem... da smo necivilizirani huligani, ki tiščimo vsepovsod kjer se le da in ne da. In da so nesreče, tudi če je krivda na nasprotni strani (recimo izsiljevanje), ponavadi opisane tako, da moja mami vedno reče "pa zakaj motoristi tako nevarno vozite???"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo pa je - za večino nesreče na cesti smo si krivi sami. Na ravnanja drugih pa reagiramo zelo impulzivno - ker smo tako vražje ranljivi.

Srecko, se ne strinjam in se ne strinjam.

V bistvu se midva zelo lepo strinjava, Barbara. Samo pojme povzročitelj nesreče, krivda in odgovornost je treba postaviti na pravo mesto. In, kar je bistveno - vse je prilagojeno vožnji štirikolesnikom in ne dvokolesnikom. Lastni kiksi in kiksi drugih se žal takoj poznajo na našem telesu.

Zato je treba storiti marsikaj:

- spremeniti odnos policije do obravnavanja in ugotavljanja vzrokov prometnih nesreč motoristov,

- "pripitomiti" divjake na motorjih,

- urediti cestno infrastrukturo tako, da ne bo morišče in grobišče za motoriste.

Pod poglavje kako gre pa vse ostalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Horjo

Pod 1)... Tudi razni adrenalinski športi so manj varni, pa se nihče ne spotika! Celo zelo IN so!

pod 2)... Izpostavljanje neupoštevanja prometnih predpisov le pri enem segmentu udeležencev v prometu pa res ni fer! Kaj pa ostali, da ne omenjam kolesarjev  Zakaj delujemo objestno?  Motozbori ne delujejo nič "slabše" kot kmečka ohcet npr. ali gasilska veselica, mogoče samo drugače. Vsi začetniki so težki, ne samo motoristični!

ja ...ampak tko pač je...in meni osebno se članek ne zdi napad na motocikliste, ampak pač nek opis stanja na cestah...ki je tako kot pač je in če se z njim trenutno nekdo ne strinja naj se ga udeležuje v najmanjši meri ali pa naj se aktivno loti reševanja težav....napad na naovinarja se mi zid v tem primeru malce nepotreben...

kolesarje in gasilske veselice smo ze obdelali na forumu in res so necivilizirani prav v taki meri kot to velja za motociliste.....ampak dejstvo je da je kolesar kot udeleženec v prometu bisvetno manj "zastrašujoč" in naredi načeloma manj "škode" kot motociklist če se ne zna peljat.......

gasilske veselice so take kot pač so in isto velja za motozbore...hotela sem le povedat da za nekega "civilista" deluje motozbor malce bizarno .......in če ob tem oblikujemo lasten image še s pomočjo napadanja novinarjev in ostale popoulacije si delamo medvedjo uslugo.

začetniki so začetniki, povsod enaki in zanič....in če to nekdo napiše je to pač bolj opazovanje ..ne pa napad ......recimo :)

razrpedanje in brušenje nožev za maščevanje grdega grdega članka evil evil novinarja se meni osebno ne zdi na mestu, ker če priznamo je stanje na naših cestah precej katastrofalno..malo tudi po naši zaslugi mar ne?.......eno lepo in uglajeno pismo bralcev je po moje popolnoma dovolj......pa to da se malo zazremo v svoje vrste in vsaj za začetnike poskrbimo..po omejitvah se gotovo nikoli ne bomo vozili :naughty:

u glavnem..dejstvo je da bo treba začet lepo in aktivno delat..ali pa rečti : "Boli me kurac nej se pozrejo med saboj, jest se bom vozil in pazil nase, ostalo me ne zanima."

Popravljeno . Popravil tejka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj ste nazadnje v dnevnem časopisju poskusili objaviti kakšen članek, ki bi zvišal raven kulture vožnje? Pa ne mi reči, da se ne da spravit skozi kak res dober članek.

Umestno vprašanje.

In ja, čeprav si nekje zgoraj dobil odgovor, da se "težko pride zraven", moram (spet iz lastnih izkušenj) povedati, da to ne drži popolnoma.

"Težko se pride zraven" v primeru, da prispevek na kakršenkoli način diši ali pa smrdi po politiki, gospodarskih malverzacijah, namigovanjih, ja, takrat gre skozi sito, razni uredniki ga večkrat okrog obrnejo, pretehtajo in se potem (normalno) posvetujejo še z Velikimi botri. :ph34r:

Pri temah, ki so pozitivno naravnane, teme , ki osveščajo, teme, ki na blag in skoraj neopazen način učijo, pa je druga pesem.

Stoprocentno sem prepričana, da bi prispevek, ki ga je Dave napisal kot odziv na članek, z velikim veseljem, poleg v Dnevniku na strani za pisma bralcev, objavili tudi v Poletu (seveda bi iz demantija sestavil prispevek, z enako vsebino in namenom - saj imajo avto -moto rubrike) in naj me vrag, da bi ga v celoti objavili tudi še kje...

Najlažje pa je seveda reči, da je "težko priti zraven" . Ja, če se ne proba. In ja, moraš biti vztrajen, pa mal poklicat, pa kakšno kavo spit s kakšnim novinarjem - urednikom ( no sym, povej :rolleyes: ) , pa ga povabit na kakšno srečanje, kjer bodo motorji, predvsem pa MOTORISTI - ljudje štejejo. In motoristi so povečini :yea2:

DTW - tvoje vprašanje na prejšnji strani je bilo :ph34r: ... raje ne bi komentirala. :xx:

In vem, vprašanje zame, ki bo neizogibno sledilo : " Zakaj pa ti nič ne nardiš, ko pa si tako pametna in vse veš? " :devil:

Moj odgovor : " Nekoč, ne tako davno (veš DTW) sem se ponudila da bi, pa nisem prišla zraven!!!" :) :D :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj odgovor : " Nekoč, ne tako davno (veš DTW) sem se ponudila da bi, pa nisem prišla zraven!!!" :) :D :lol:

....če ti take stvari ležijo ne smeš obupat...poskušaj še naprej... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oziroma....

mene ne zanima kaksne so papirnate polemike...osebno se pač vozim ko se mi da ali ko je potreba. Vozim po svojih sposobnostih in pazim nase....ostalo me ne zanima..ne zanima me če se nekdo v avtu pizdi, ker sem ga prehitela čez polno, ne zanima me če mu ni usec to da sem se na krizisu zrinila naprej, ne zanima me če ga daje zavist, ne zanimajo me njegovi komplexi in težave in ne zanima me kaj bi on meni ce bi me lahko dobil oziroma karkoli.....

v primeru "nezgode" se zadeve rešujejo po "pravni poti"..... :naughty: :naughty: :naughty:

....ko ste se odločali za motocilizem ste priblizno vedeli v kaj se podajatae...sedaj ko ste pravi motoristi še bolje poznate situacijo na naših cestah in vedno lahko prodate moped in greste med civiliste.....al pa v gmajno

jagrovmanjkotavtomobilistov press

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj odgovor : " Nekoč, ne tako davno (veš DTW) sem se ponudila da bi, pa nisem prišla zraven!!!"  :)  :D  :lol:

....če ti take stvari ležijo ne smeš obupat...poskušaj še naprej... ;)

Take stvari mi ležijo. :)

In v službi jih bom počela še naprej, z veseljem. B)

Drugje pa ne. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....ko ste se odločali za motocilizem ste priblizno vedeli v kaj se podajatae...

če ti po pravici povem se tega pred vstopom v svet motorjev nisem zavedal....sej veš da se dogaja vse sorte in ljudje se tudi z avti zaletavajo....sam ko ti 20 tonski šlepar po tvoji strani čez ovinek pripelje stvar dobi čisto drugačen pomen....oseben....življenski....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko ti 20 tonski šlepar po tvoji strani čez ovinek pripelje stvar dobi čisto drugačen pomen

ja in zdej veš in lahko motor prodaš in greš naprej peš....

poleg tega s to lahko zgodi tudi nekomi ki se vozi s kolesom, avtom ali jaha na oslu....

če ti spodrsne doma v banji ...recimo da ne po tvoji "krivdi"...tudi tam si lahko zlomiš tilnik...kaj bo pa potem? ....lahko ose nikoli več ne kopaš, lahko greš pizdit proizvajalcu ki te bo čukasto gledal, lahko kupiš gumijasto podlogo za banjo in prihodnjič še bolj paziš.

Popravljeno . Popravil tejka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja poleg tega s to lahko zgodi tudi nekomi ki se vozi s kolesom, avtom ali jaha na oslu....

no dej glih v tej tvoji izjavi je razvidno da se je s problemom potrebno soočiti...ne pa prodat motor/avto/kolo/osla....in ne se zapirat v hišo ...se pravi je treba zadevo komentirat in poskusit izboljšat.....to da prodam motor ali zamenjam banjo z tuš kabino ni rešitev..ali ne??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!