Noise Objavljeno Oktober 22, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 Ducati je na tokijskem salonu predstavil družino konceptnih motociklov, ki so jih poimenovali DUCATI SPORTCLASSIC. Študije modelov PAULSMART 1000, SPORT 1000 in GT 1000 se spogledujejo s klasičnimi Ducatiji iz začetka sedemdesetih let (prvi po Ducatiju 1974 Supersport 750, drugi po 1973 Sport 750 in tretji po 1971 GT 750).
Noise Objavljeno Oktober 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 PAULSMART 1000 Tehnične specifikacije ENGINE Type L-twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled Displacement 992 cc Bore x Stroke 94 x 71,5 mm Compression Ratio '10:1 Gearbox 6-speed *Power 62 kW - 84 CV @ 8000 giri/min *Torque 84 Nm - 8,5 Kgm @ 6000 giri/min Fuel injection Electronic fuel injection, 45 mm throttle body Exhaust Black exhaust system with two steel mufflers r.h. Emissions Euro 3 CHASSIS Frame Tubular steel trellis frame Wheelbase 56.1 in Rake 24° *Steering angle 30° right and left Front wheel travel 4.7 in Front wheel Spoke wheel, 3.50 x17 Front tyre 120/70 ZR 17 Rear suspension 1 monoshock l.h. Rear wheel travel 5.1 in Rear wheel Spoke wheel, 5.50 x 17 Rear tyre 180/55 ZR 17 Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, floating caliper 2-piston, 2-pad caliper Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper Weight * 425 lbs Max Length 82.7 in VERSIONS Tank and fairing Colours metal flake silver Frame and wheel colours Frame: blue wheels: aluminium Versions one-seat *Estimated values
Jerry_exc Objavljeno Oktober 22, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 le kej jim je blo da so to nardil :? kao oldtimer z moderno tehniko :hmm:
Noise Objavljeno Oktober 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 SPORT 1000 TEHNIČNE SPECIFIKACIJE ENGINE Type L-twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled Displacement 992 cc BorexStroke 94 x 71,5 mm Compression Ratio '10:1 Gearbox 6-speed *Power 62 kW - 84 HP @ 8000 rpm *Torque 84 Nm - 8.5 Kgm @ 6000 rpm Fuel injection Electronic fuel injection, 45 mm throttle body Exhaust Black exhaust system with two steel mufflers r.h. Emissions Euro 3 CHASSIS Frame Tubular steel trellis frame Wheelbase 56.1 in Rake 24° *Steering angle 30° right and left Front wheel travel 4.7 in Front wheel Spoke wheel, 3.50 x17 Front tyre 120/70 ZR 17 Rear suspension 1 monoshock l.h. Rear wheel travel 5.1 in Rear wheel Spoke wheel, 5.50 x 17 Rear tyre 180/55 ZR 17 Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, floating caliper 2-piston, 2-pad caliper Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper Weight * 423 lbs Max Length 82.7 in VERSIONS Tank and fairing Colours Burnt yellow Frame and wheel colours Frame: black/ wheels: aluminium Versions one-seat *Estimated values
Noise Objavljeno Oktober 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 GT 1000 TEHNIČNE SPECIFIKACIJE ENGINE Type L-twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled Displacement 992 cc BorexStroke 94 x 71,5 mm Compression Ratio '10:1 Gearbox 6-speed *Power 62 kW - 84 HP @ 8000 rpm *Torque 84 Nm - 8.5Kgm @ 6000 rpm Fuel injection Electronic fuel injection, 45 mm throttle body Exhaust Chromed exhaust system Emissions Euro 3 CHASSIS Frame Tubular steel trellis frame Wheelbase 56.1 in Rake 24° *Steering angle 32° right and left Front wheel travel 4.7 in Front wheel Spoke wheel, 3.50 x17 Front tyre 120/70 ZR 17 Rear suspension 2 side shocks Rear wheel travel 5.1 in Rear wheel Spoke wheel, 5.50 x 17 Rear tyre 180/55 ZR 17 Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, floating caliper 2-piston, 2-pad caliper Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper Weight * 423 lbs Max Length 82.7 in VERSIONS Tank and fairing Colours GT grey Frame and wheel colours Frame: black/ wheels: aluminium Versions two-seat *Estimated values
Noise Objavljeno Oktober 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 Še več info na www.ducati.com/sportclassic.
D.J. Objavljeno Oktober 22, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 ko vidim tak motor, si mislim mar so res prišli časi, ko je motor le še sredstvo izključno za postavljat se ja, in to že dolgo zanimivo, grmeči V-twin (če s pravim avspuhom) ujet v obliko kitajskih mopedov in up to date opremo niso mi všeč, razen ta prvi, ki je pa res stara šola tekmovalnih oblik
Italjet Dragster Objavljeno Oktober 22, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 Meni sta pa sport 1000 pa gt 1000 všeč
kađiva Objavljeno Oktober 22, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 men so pa vsi trije lepi,mogoče gt1000 mal cenen deluje ampak drugač pa bi imel vse :D samo cena bo pa po moje ducatiju primerna :)
Unknown Objavljeno Oktober 22, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 ne vem v cem je fora teh motorjev... :hmm: to je pomoje namenjen precej starejsim motoristom ki se radi spominajo starih casov. ne vem jes ga ne bi nikol imel ma kr neki...
dreyc Objavljeno Oktober 22, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 Ne samo za stare motoriste.... retro... klasika... obline starih motororjev... prekrasne lepote... imajo pa nove zmogljive motorje v starem stilu. to je nekaj čudovitega evo še en primer, ki se meni zelooo dopade!!
dreyc Objavljeno Oktober 22, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 pa še primerna čelada (na starem 900 SS-u)
elbarto Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 WTF??? :blink: :o :blink: :o :blink: :o :? :? :? :? :? :? :? :hmm: :hmm: :hmm: :lol1: :lol1:
Guzzila Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 Krasni motorji. Večna klasična lepota z modernimi zmogljivostmi. Supaaaaa! :OK: :OK:
ceco Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 ... samo kupoval jih ne bo nobeden. Razen Američanov, ki so fliknjeni na starine (ker svoje zgodovine nimajo).
Špilferderber Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 (popravljeno) ..samo kupoval jih ne bo nobeden.. ..ne, ceco, nobeden jih ne bo kupil.. prav imaš... samo hondini čoperji bodo šli v promet <_< sicer je pa sport 1000 prav srtčkana zadevca.. tisti špegli malce motijo (pa kardana ni :naughty: ), drugače pa je prav hudi.. je pa res, da vsaj prva dva verjetna tangirata predvsem na kao nastopaško publiko, ki je pa niti ni malo, zato bo po moje zadeva šla kar fajn v prodajo.. kljub temu pa o amerih delim podobno mnenje (da se ne bo zdaj bojišče odprlo :yea2: ) Popravljeno Oktober 23, 2003. Popravil spilferderber
Thundercat Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 ... samo kupoval jih ne bo nobeden. Razen Američanov, ki so fliknjeni na starine (ker svoje zgodovine nimajo). se najde tudi kak drugi ki se bo zaljubil v tako zadevo....američani so pa posebneži ni kaj....
lightning Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 Meni grdi vsi trije. :cry: Kar se tiče take eksotike(beri italjanov) ga ni čez MG V11 Scura .Vsaj kar se nakedov tiče:notworthy: Tisto je pa res lepota
pero Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 Še ena študija...........kako za velke dnarje prodat stara jajca (beri zastarelo tehniko)!! :D :P :o :hmm: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:
Pervy Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 meni je pa predvsem prvi blazno všeč, edino malo "švoh" je mašina, lahko bi dali od 999 mašino pa da je pol pravi racer. glede pozerstva pa,............... a drugi novi motorji pa zgledajo blazno ne-pozersko (vsi cestaki, po možnosti še replica barve, da o čoperjih sploh ne začnem)? no lepo da ducati malo iz zgodovine črpa navdih, meni so itak stari motorji oblikovno bol všeč, nekaj jih je bilo fenomenalnih.
Thundercat Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 meni so itak stari motorji oblikovno bol všeč, nekaj jih je bilo fenomenalnih. meni je tudi lepo pogledat kak tak motor...recimo Yamaha Fjr 1100/1200 letnik 82....ta oblika mi je tako všeč da če bi naredili čisto kopijo motorja bi ga takoj vzel....sej so neki moderni stroji podobni ma to ni to....sicer pa je to relativno mlada oblika ki se kaže v modernih motorjih..
Noise Objavljeno Oktober 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 Ostanimo pri teh ta novih Ducatijih... Drugače pa, kot je Ceco napisal nekje drugje, se je na veliko začelo "testiranje" kupcev s "študijami". Mimogrede, na linku, ki je na prvi strani (na Ducatijevi strani) lahko sami oddate mnenje kaj točno vas na motociklih moti/vam je všeč/koliko bi plačali za njih itd... (Če bi kdo blazno rad sodeloval pri razvoju Ducatija) :D
perimund Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 men zgleda kot eno skopodralo -> ni ne star ne nov rahlo smesen motor z najnovejsimi vilcami in diski :( :) Posrecen na nek nacin tudi ponesrecen :hmm: :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se