Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
hotschko

Fiat JTD motorji

Recommended Posts

hotschko

Ker vem, da več glav več ve, se bom pred nakupom novega avtomobila seveda posvetoval še z mojimi dragimi Motosvetovci. :)

Zanima me, ali kdo pozna in ve kaj o Fiatovih 1900ccm JTD motorjih in morda celo kaj konkretnega o avtomobilu Fiat Marea Weekend JTD 105 ELX in ostalih izvedenkah tega avtomobila.

Vzdržljivost, udobje, vozne lastnosti, poraba ... ?

Vnaprej hvala za vse odgovore in če se le da brez nabijanja ... B)

Edited by hotschko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

enaka masina je tudi v alfa romeo 1.9 JTD. je zmogljiva vendar ne ravno varcna. povprecno porabi 1,0 - 1,5 l/100 km vec kot npr. hdi ali tdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
barkafe

mareo ima sodelavka pa je imela precej stroškov s popravili (za mašino ne vem) - klima, zapiranje prtljažnika pa še par stvari

naslednji avto ne bo kupila maree niti fiata

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-
...naslednji avto ne bo kupila maree niti fiata

...moj sodelavc se strinja, ma mareo in je ne bo mel več dolg, pa tud fiata ne bo meu več :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

JTD sem probal v alfi, motor vleče bolj zvezno (enakomerno) kot npr. tdi, ker je bil testni ne vem (me ni zanimala) kakšna je poraba. glede na to da imaš motor za noret mislim, da boš preživel pomanjkanje adrenalina pri tej vrsti avtov.

če je cena OK vzami, o okvarah pa nebi vedel, da bi se naj fiati ali ravno marea bolj kvarli kot ostali.

moj bolj "strokovni" vir pravi, da je motor zelo OK, poraba bi naj bila 6-7 l pri normalno vožnji. avto je sicer že star model ampak OK, ne smeš pa pričakovati preveč, tu in tam se zna kakšna plastika zrahljati ali brezveze kakšna lučka prižgat če imaš smolo, sicer pa naj se nebi kvaril (večje okvare).

če je cena ugodna (do 4 mio za novega) se splača kot "družinski avto".

Share this post


Link to post
Share on other sites
johan
enaka masina je tudi v alfa romeo 1.9 JTD. je zmogljiva vendar ne ravno varcna. povprecno porabi 1,0 - 1,5 l/100 km vec kot npr. hdi ali tdi.

Se ne morem glih strinjat s tabo glede požrešnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi
...moj sodelavc se strinja, ma mareo in je ne bo mel več dolg, pa tud fiata ne bo meu več

Kakor spremljam zadnje čase razne forume ni praktično nobeni znamki za zaupat, saj vsi prehitevajo po desni da lovijo konkurenco in tako dajejo vsi nepreverjene stvari in premalo stestirane na trg. Bolj pomembno je da se ne zaletiš preveč v nakup in avto preden ga kupiš dobro pregledaš če ne poznaš njegove zgodovine.

Velik sreče in znanja pri kupovanju avta pa vrzi oko še za 2.4 ker niso veliko dražje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice
Se ne morem glih strinjat s tabo glede požrešnosti.

razlog? .....ali samo poste stepas......

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlazS

Pr nas jo mamo weekend 1,9 jtd 100 KM. Vlece ze solidno, ampak to je pa tud vse. Prestavlja se grdo, zre ene 7L. Radio je za en drek. V glavnem odsvetujem vsak nakup. Klima pusca na sovoznikovo stran tko da mas po eni uri prizgane klime kar solidno luzo(dobesedno!!!). Pomik stekel skriplje, ce hoces da se do konca okno zapre mors veckrat pritisnit gumb. Zdele smo mogl zamenjat skopko, pa zmigovci niso vec delal so mogl se to popravt. V glavnem resno premisli o nakupu te sajtrge!

Loh je pa tu da mamo sam mi probleme:/.

Edited by BlazS

Share this post


Link to post
Share on other sites
elektronik

Pokvarljivost je odvisna od sreče, imam že drugo alfo pa se ne kvari po italijansko (tudi ducati je baje blazno pokvarljiv :D ). V firmi imamo avtomobile različnih znamk, vsi imajo drobne napake, če je luža od klime je zamašen odtok kondenza. Z diesli nimam izkušenj, zanesljiv mehanik pravi, da so JTD motorji vzdržljivi in varčni.

Toda pozor: ogromno fiatov se rabljenih uvaža iz Italije, letniki so okoli 2000, vsi imajo po števcu okoli 100.000 km, v resnici pa mnogo več. Pokrov motorja običajno prebarvajo, da zakrijejo odrgnine od peska, ki so posledica mnogih kilometrov. Ti avtomobili imajo skoraj vsi krepko čez 200.000 km.

Pa še to: tip je prodajal twinga po sistemu staro za novo. Ko so ocenjavali avto so našli kup napak in slabo ocenili avto. Naslednji dan je klical, da se zanima za nakup rabljenega twinga. Tip ki mu je prejšnji dan skritiziral avto: Imamo lepo ohranjenega, kot nov! Cena pa krepko višja od odkupne. Nakup brez dobrega in zanesljivega mehanika odsvetujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem

Vozil sem že vse različice TDI, JTD, HDI in DCI, slednji (reanult-ov) me je najbolj navdušil z močjo in razporejenim navorom. Kot primer 1.9 dci laguna bolj vleče kot 2.0 hdi xsara.

Poraba mi ni znana, testna vozila oz. sposojena. Mislim pa da razlike niso tako velike, kot je zgoraj napisano 1-1,5 l na 100 km).

Share this post


Link to post
Share on other sites
lojzi

Hmmm spet mnogo pametnih. Fiat se po mojih izkušnjah ne kvari nič bolj, kot ostale znamke, lahko bi rekel, da celo manj. Imeli smo pa doma, reci in piši 7 Fiatov (Uno 60S, Tipo 1.8, Tempra 1.8, Punto 75 SX -celo 2, enega žena in enega tast), Uno 45, in zdej novega Punta (tast). Z nobenim, razen rednega vzdrževanja nobenih problemov, je pa res, da moraš pri avtomobilu redno servisiranje vzeti kot preventivo, ker kurativa zna biti dražja. Pa spet ne pri Fiatu, Hotscko, ti že veš, da so rezervni deli za Fiata praktično zastonj...

Kar pa se JTD-a tiče, sem vozil samo 1.9 75 konjskega v Bravi (svak) in 80 konjskega v Stilu Wagon (prijatelj) in oba sta zelo zadovoljna, navor dober, poraba solidna (med 5.5 do 7l). Tko, da, pri rabljenem je potrebno gledati tudi na ceno vzdrževanja, in ta je pri Fiatu še vedno med najugodnejšimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

sorodnik je imel MULTIPLA 1.9 JTD ELX ...pa je prodal ker ga je zajebavala klima pa stekla tud.....je imel vedno prej Fiata pa ni imel problemov...potem je pa multiplo kupu pa katastrofa....

Share this post


Link to post
Share on other sites
johan
razlog? .....ali samo poste stepas......

Da si neboš kaj naredo.

Nevem kaj mate skoraj vsi tolk proti makaronarom,ko pa vas pol sploh ni vozla teh avtov.Za ta denar je to solidn avto pa še diesel.Malo pazi kaj kupiš kot je že blo omenjeno je večina teh avtov iz tujine(niso pa vsi slabi) in imajo več prevoženih kilometrov kot piše.Normalno pa je ko ma enkrat avto realnih 200ali 300 tisoč,da se začne kvarit.Sem mel alf0 156 1.9 JTD in 2.4JTD pa z nobeno problemov.Pa nista mele tak malo kilometrov.Poraba pa je tak odvisna od teže noge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zee-zaah

Kar se tiče mašine ti jo lahko samo toplo priporočim! Z njo se vozm zaenkrat 4 mesce, tko da ti o zanesljivosti tesko kej vec povem, lahko pa rečem da zelo lepo prede in žre cca. 6,5 - 6,9. Dejstvo pa je, da je to sele 5000 kilometrov, vendar 80% mestna vožnja. Zdej ne vem kera mašina je točno v Marei, te podatki so uglavnm za Stilo JTD 1.9 115KM pa pri 215 širokih gumah. Zdej pa sam računi naprej :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beerussama

Imel sem fiat pando 1.1 8v 54hp 2004 letnik, z rednimi servisi sem jo imel do leta 2017, umes se je menjala benz pumpa,kolesni ležaji ter redni servisi kar pac je biu potrošen material.
Sedaj pa imam fiat stilo JTD-M 3 vratnega 1.9 jtd multijet z 140 konji 216k prevoženih in nobenih problemov. Olje menjam na 10k kilometrov in to 5w-40. Kar se tiče motorja je biser, porabe imam med 5.1 - 5.6 kombinirane vožnje mesto-glavna cesta/hitra cesta. To seveda rabis cas da se navadis kak turbina dela kdaj šaltat kolk gasa kera brzina itd... drugace pa pije slabih 6 litrov z lahko nogo. Moči ima ogormno  z 18col platišči je šel 215 in ni bla končna. Kar se tiče podvozja je pa tut kak se ljudje vozjo in kakšni so bli lastniki. ob robovih pri kolotekih se mi je zacela pojavljati rja in ga bom z veseljem zrihtal. za moje pojme in za ta denar so to super avti in to DIZEL. naščijem pa marsikerga 1.9 in 2.0 nemca... :) :D Avto ima pa najraje glavne ceste z ovinki, mestna vožnja je ucasih zoprna kajti po občutku ima dalše brzine in z 4-o brzino se voziš 50km/h na prblizno 1k ali se majn obratov...od 1200 do 2000 obratov pa ima ogromno navora, masina pa razvrti do 4850-4950 obratov brez problema (moči ne izgublja) in gre skos do 5000rpm glatko.

Edited by Beerussama

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
3 hours ago, Tedybear said:

Cestitam....po moje rekord......odprl temo po skoraj 15. letih.

kaj se delaš norca? JTD traja pou miljona kilometrov vsaj, to rabiš glih 15 let za jih narest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

Dobr, dobr...ne se jezat....ja...zato pa imamo nov'ga fiata doma..racunamo na 15 let zvestobe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Računaj raje na Feler 

                             In

                             Alle

                             Teilen

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Tile feni naci wagna, @sesir včasih je bolj babačula baba rekla. Se pokvari vw "ah si dubu ta ponesrečen avto", se pokvari italjan "ah sej so vsi slabi". Statistika pravi drugače:

https://www.reliabilityindex.com/manufacturer

LP

 

ps: Kar se tiče 1.9jtd, jih večina ljubiteljev dizla pogreša, in so v precej več vozilih kot samo Fiat, meene bolj skbi ker sedaj reno tala okoli dizle po evropi bomo videli koliko zdržijo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Fiatovi dizli so super. Z 1.9 JTD - 300.000 km, motor kot nov, v enem letu ni pokuril nič olja....škoda mi ga je bilo prodati, samo naveličal sem se ga:P  Tudi Multijet 1.3 mi je dobro služil... Če VW slovi po najboljših dizlih je po moje Fiat takoj za njim. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
5 hours ago, smasher said:

meene bolj skbi ker sedaj reno tala okoli dizle po evropi bomo videli koliko zdržijo. 

Nic skrbet, pri paleti motorjev ranga Euro 3 je bila zanesljivost za zile rezat, danes pa ni vec tako hudo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
Ob 21. 5. 2018 ob 12:44, GO_Tomi pravi:

Malo je tako zanesljivih motorjev kot JTD-ji, klapa, če ne veste ...

Morda res, še zdaj se mi kolca po njem...oplov CDTI s pol manj kilometri, same sekirancije....egr ventil, senzor pretoka zraka, senzor ta, senzor uni...jajca, nikoli ne dela, kot bi moral oz., zelo redko.  Dva dizla sem imel od Fiata, oba sta bila za pohvalit, 1,3 in 1,9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!