Skoči na vsebino

Fiat JTD motorji


Priporočene objave

Objavljeno
pred 29 minutami, vandrovec pravi:

Morda res, še zdaj se mi kolca po njem...oplov CDTI s pol manj kilometri, same sekirancije....egr ventil, senzor pretoka zraka, senzor ta, senzor uni...jajca, nikoli ne dela, kot bi moral oz., zelo redko.  Dva dizla sem imel od Fiata, oba sta bila za pohvalit, 1,3 in 1,9.

opla moraš tišat, ne pa šparat :P

ps. starejši dizli s čimmanjšo EURO cifro so bili zmagovalni, sedaj...boljš bencin, manj problemov

Objavljeno
pred 17 minutami, Snečer pravi:

bil sem vesel, ko sem se rešil traktorja :) 

Idea? Pri Stilotu je bilo potrebno zamenjat nosilec motorja ali menjalnika, da se ni čutilo vibracij...ampak so bile privlačne. Raje sem se vozil s "traktorčkom" kot z bolj uglajeno Toyoto takrat. :)

Objavljeno

u74Arhvod5Ssf9oaVxcHUMbcZWkMpAJpKN-0YT0lKlTpidEsBX25UGpv3-bFqhri99cpT3AEexPCvP3I5Wf1y4KIcpx-9jkEJH3Hq-Gm2EX-PUYatbzOrHpImdzx6DSPnmVqtJBLDrPu2klRfqRSXqfH-ad_Zpd_2wEQPHCuMBZvO6ccQJzXB069BrZ4o4w1EPF3G28cT7c7HI9jnfDjlKdieiTc7Jt5s0Tr4F9Wo-uBxI1oBj6xMovhaet2zi30nPGblzj6_7GfDWxAregajS59A1_o0EhU0YpuueAqGkXvuiT04e_8eN70lj7wM9_UV8IT5F1cwnT382R_RTo1StP-pLnFk2MWKpUh102VYxoUwPwUpecr_vYPIIMUiJn87avPK0MvSjAflHp8QQpJedQS4K08LeJN_TcxdhiCkZV9q2satd1_mPiMNs97kNM5eoMFNNFgoBWfVJeG8Rt-d_jwt6p7ahnm-GHzuol0cIQvMNwD7jM6ju_Br9pjJJhnENcq3EeG-zzP7F7BMJ1ON0d9dtedVFePAsqHxRzYS9Aij7G8dWwwLXpjF0MTs4Yu7BOdS14i3g1hIC_5GrhGzPehRRDTvf78Qr6R_RA1fbKKIFiwqGXmI8VjirKEiZiP38yO_eCumHRH-KW-bXtMoADodBwC_PsO=w644-h366-no

multi :) 

sklopko je bilo treba menjat pri 14k (razpadla), pri 28k je odšel... :) precej neuporabno in nerodno vozilo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Multipla mi nikoli ni bila všeč, menjava sklopka pri 14kkm je pa nekaj nenormalnega.:( Pri Italijanih je problem, če naletiš na kakšnega slabo sestavljenega...so pač "Italijani" in ne roboti :). Niso pa imeli v preteklosti nekih popularnih modelov, najbolj jim je uspela Panda in zadnji čas 500 L, XL, X...morda je bila dobra kombinacija kakšen Opel ali Suzuki z JTD motorjem.

Objavljeno

Mam stilota jtd, okrog 250.000, pa še vse original okrog sklopke. Pa barko vlečem z njim... 

Objavljeno
pred 2 minutami, BRANE pravi:

Mam stilota jtd, okrog 250.000, pa še vse original okrog sklopke. Pa barko vlečem z njim... 

neka napaka je bila, brez nervoze :)

drugo vse bp

le filanje klime 1x

Objavljeno
10 hours ago, vandrovec said:

Morda res, še zdaj se mi kolca po njem...oplov CDTI s pol manj kilometri, same sekirancije....egr ventil, senzor pretoka zraka, senzor ta, senzor uni...jajca, nikoli ne dela, kot bi moral oz., zelo redko.  Dva dizla sem imel od Fiata, oba sta bila za pohvalit, 1,3 in 1,9.

oplov 1.9 in 1.3 CDTI sta v bistvu 1.9 in 1.3 JTD... :whistle:

Razen ce je bil 1.7 (isuzu) ali 2.0 - tisto pa ne vem od kod izvira. Opli me nikoli niso zanimali, zal sem imel enkrat smolo, da sem enega 1.7 dobil v roke ravno ko je vse slo v franze, pa sem mu potem moral glavo obnovit... :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja, 1.7 se.ne.more primerjat s Fiatovimi, ta mi nagaja. Menda že star motor katerega kar naprej posodabljajo...

Objavljeno
pred 12 urami, Snečer pravi:

u74Arhvod5Ssf9oaVxcHUMbcZWkMpAJpKN-0YT0lKlTpidEsBX25UGpv3-bFqhri99cpT3AEexPCvP3I5Wf1y4KIcpx-9jkEJH3Hq-Gm2EX-PUYatbzOrHpImdzx6DSPnmVqtJBLDrPu2klRfqRSXqfH-ad_Zpd_2wEQPHCuMBZvO6ccQJzXB069BrZ4o4w1EPF3G28cT7c7HI9jnfDjlKdieiTc7Jt5s0Tr4F9Wo-uBxI1oBj6xMovhaet2zi30nPGblzj6_7GfDWxAregajS59A1_o0EhU0YpuueAqGkXvuiT04e_8eN70lj7wM9_UV8IT5F1cwnT382R_RTo1StP-pLnFk2MWKpUh102VYxoUwPwUpecr_vYPIIMUiJn87avPK0MvSjAflHp8QQpJedQS4K08LeJN_TcxdhiCkZV9q2satd1_mPiMNs97kNM5eoMFNNFgoBWfVJeG8Rt-d_jwt6p7ahnm-GHzuol0cIQvMNwD7jM6ju_Br9pjJJhnENcq3EeG-zzP7F7BMJ1ON0d9dtedVFePAsqHxRzYS9Aij7G8dWwwLXpjF0MTs4Yu7BOdS14i3g1hIC_5GrhGzPehRRDTvf78Qr6R_RA1fbKKIFiwqGXmI8VjirKEiZiP38yO_eCumHRH-KW-bXtMoADodBwC_PsO=w644-h366-no

multi :) 

sklopko je bilo treba menjat pri 14k (razpadla), pri 28k je odšel... :) precej neuporabno in nerodno vozilo

Lepa, sploh prva generacija... ?

  • Haha 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 14 urami, vandrovec pravi:

Morda res, še zdaj se mi kolca po njem...oplov CDTI s pol manj kilometri, same sekirancije....egr ventil, senzor pretoka zraka, senzor ta, senzor uni...jajca, nikoli ne dela, kot bi moral oz., zelo redko.  Dva dizla sem imel od Fiata, oba sta bila za pohvalit, 1,3 in 1,9.

Jaz pa ravno kontra izkušnje. 2008 kupil novo Astro, mašina 1,7 isuzu- honda. Prodal z malo pod 120K, leta 2015. V tem času enega samega felerja ni bilo. Po VIN stevilki avto narejen v Nemčiji. 

 

Trenutnoj dva avta pri hiši z FIAT motorji. V tipotu 2017 bencinar 1,4 95KM......len, neodziven, pa na kratke razdalje pod 7,5 ne gre.  V JEEPu pa multijet 120KM...za tono pa tricetrt teže, več kot spodobni performansi, pa težko pije čez šest. 

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mah sej tudi z 1.4 95km gre, ni za dirke ampak gre jaz ga imam v 500L ki je še večja koliba. Je stara zasnova motorja in so ga polenili zaradi emisij. 

Sej večina avtov do 120k km nima napak ker še velja garancija. 

Sej Jeep ima fiat motorje. 

Objavljeno
pred 5 minutami, smasher pravi:

 

Sej Jeep ima fiat motorje. 

Seveda, ista firma, FCA koncern.

Objavljeno

Kaj pa 1,6 jdt je za kej? Po treh Toyotah, so me zafrknal in nehal delat dizle in bi rabil alternativo.

  • Zmeden 1
Objavljeno

Malo OT ker nisem dizl fen, zato imam še anega 20 let starega fiata z 1.6 euro 2 motorjem, kjer gre noga direkt na loputo od gasa ni nobenega računalnika umes. Zdej je še fit začel z 3cilindrskim turbo sranjem, za enkrat v renegejdu in 500x, jaz imam raje len 1.4 ker bo morda zdržal 300000km, in 20 let, za mikro turbo bencinarja dvomim. 

Sej teoretično ima fiat na razpolago tudi helicat motorje torej teorerično lahko sestavijo 700hp pando ?

Objavljeno
pred 13 urami, Snečer pravi:

u74Arhvod5Ssf9oaVxcHUMbcZWkMpAJpKN-0YT0lKlTpidEsBX25UGpv3-bFqhri99cpT3AEexPCvP3I5Wf1y4KIcpx-9jkEJH3Hq-Gm2EX-PUYatbzOrHpImdzx6DSPnmVqtJBLDrPu2klRfqRSXqfH-ad_Zpd_2wEQPHCuMBZvO6ccQJzXB069BrZ4o4w1EPF3G28cT7c7HI9jnfDjlKdieiTc7Jt5s0Tr4F9Wo-uBxI1oBj6xMovhaet2zi30nPGblzj6_7GfDWxAregajS59A1_o0EhU0YpuueAqGkXvuiT04e_8eN70lj7wM9_UV8IT5F1cwnT382R_RTo1StP-pLnFk2MWKpUh102VYxoUwPwUpecr_vYPIIMUiJn87avPK0MvSjAflHp8QQpJedQS4K08LeJN_TcxdhiCkZV9q2satd1_mPiMNs97kNM5eoMFNNFgoBWfVJeG8Rt-d_jwt6p7ahnm-GHzuol0cIQvMNwD7jM6ju_Br9pjJJhnENcq3EeG-zzP7F7BMJ1ON0d9dtedVFePAsqHxRzYS9Aij7G8dWwwLXpjF0MTs4Yu7BOdS14i3g1hIC_5GrhGzPehRRDTvf78Qr6R_RA1fbKKIFiwqGXmI8VjirKEiZiP38yO_eCumHRH-KW-bXtMoADodBwC_PsO=w644-h366-no

multi :) 

sklopko je bilo treba menjat pri 14k (razpadla), pri 28k je odšel... :) precej neuporabno in nerodno vozilo

Sodelavcu je razneslo vztrajnik pri 13.000km na Tiguanu 2.0tdi 2017. ?

Objavljeno
pred 1 uro, Tedybear pravi:

Jaz pa ravno kontra izkušnje. 2008 kupil novo Astro, mašina 1,7 isuzu- honda. Prodal z malo pod 120K, leta 2015. V tem času enega samega felerja ni bilo. Po VIN stevilki avto narejen v Nemčiji. 

Zadnji čas kupujem dizle z nad 200kkm. Fiati delajo še kot novi, celo nad 300k je šel Stilo brez pikice porabe olja v enem letu. Pred tem sem imel nov 1.7 Dti leta 2003. Tisti je še nekako bil ampak ga nisem imel dlje kot do okrog 150kkm. Sedanjega CDTI 1.7 sem kupil z 160kkm in kar naprej nekaj cuka, le na trenutna obdobja dela kot mora. Z bencinarji se pa že enih 20 let ne vozim več.

Objavljeno
39 minutes ago, ciciban said:

Kaj pa 1,6 jdt je za kej? Po treh Toyotah, so me zafrknal in nehal delat dizle in bi rabil alternativo.

Ja sej ti oni ponujajo alternativo. Hibrida! :) 

Stekam skepso da pri comutingu, brez mestne voznje, hibrid morda ni tako ucinkovit kot dizel. Ceprav je kolega prav za comuting kupil aurisa, in je dve leti zelo zelo zadovoln. Tako s porabo kot (zaenkat) z neproblematicnostjo. 

Objavljeno

Ahh spet smo OT,moja alternativa ker dizl smrdi, fiat s starimi motorji na plin, zdej tle ima petrol 0,57€ na litr tudi če pretiravam in porabim 8l plina je isto kot če bi porabil tam od 3.5 pa max 4L dizla, samo turbino pogrešam :D 

Objavljeno

Točno to me mede. Imam avtocesto 200km/dan. Malo sem skeptičen nad CVT menjalnikom (baje glasni na AC), ampak mislim, da bo boljše vzet nadomestnega na servisu, kot pa da takole na pamet nekaj špekuliram. Ta 1,8 hibrid drugače velja za zelo zanesljiv pogonski sklop.  Tudi jaz imam/imel Aurisa. Kaj naj rečem... za vožnjo od A do B zelo hvaležna gajba. Zanesljivost zaenkrat BP. Stroški vožnje zelo OK.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 15 urami, Snečer pravi:

 precej neuporabno in nerodno vozilo

No, to pa je moglo bit s tabo nekaj PRECEJ narobe, da ti je multipla neuporabna bila.

Tako dobrega, nezahtevnega, vsestransko uporabnega avtomobila verjetno ne bodo naredili nikoli več. Meni top avto. Sam ene pol metra bi mogu bit daljši.

Objavljeno
pred 13 minutami, Buschi pravi:

No, to pa je moglo bit s tabo nekaj PRECEJ narobe, da ti je multipla neuporabna bila.

Tako dobrega, nezahtevnega, vsestransko uporabnega avtomobila verjetno ne bodo naredili nikoli več. Meni top avto. Sam ene pol metra bi mogu bit daljši.

Za mesto preširok, za kaj peljat pa prekratek :) To je bila pač tista logika, da naj bo kišta 3,99m, da bo v kategoriji za cenejši trajekt, multipla 2 je bila potem par cm daljša.

 

Objavljeno

Misliš multipla 3.

Objavljeno

Malo je bila pred svojim cajtom, drugače pa posrečen avto.

BTW Kaj imata skupnega javna hiša in Multipla? Ko si noter se imaš fajn, ko pa ven stopiš, ti je pa vseeno malo nerodno.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!