premza Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 ...no pa da vidmo če se bo pr nas tud cena spustila za 237.000SIT :hmm: Če bojo hotl kaj prodat... :hmm: Tud če bo 1.663.000 SIT, bo še vedno draga. :hmm: Za 1.900.000 SIT lahko pa kar v salonu zgnije. :BUA:
Mačica Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 Pozdravljen BiciMix med nami srečnimi lastniki legende :) Jst tut letos odpeljala celih 100 ( :( ) km po Halozah.
Mačica Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 Če bojo hotl kaj prodat... :hmm: Tud če bo 1.663.000 SIT, bo še vedno draga. :hmm: Za 1.900.000 SIT lahko pa kar v salonu zgnije. :BUA: No. no, no. Če ti nimaš dnarja, to še ne pomeni, da ni tega dnarja tut vredna. Saj vemo kako je s foušijo na Slovenskem.
HHV Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 No. no, no. Če ti nimaš dnarja, to še ne pomeni, da ni tega dnarja tut vredna. Saj vemo kako je s foušijo na Slovenskem. Sorry Mačica, ampak tudi jaz mislim, da je predraga. Primerjava s TDMo me takoj prepriča v to. Transalp je motor za okoli 6000 Eurov. Sicer mi je pa prav všeč.
premza Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 to še ne pomeni, da ni tega dnarja tut vredna. NI! Če se bo drugje prodajala za dober milijon in pol, tudi pri nas ni vredna skor dva milijona! :angry:
-pero- Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 ...no pa da vidmo če se bo pr nas tud cena spustila za 237.000SIT :hmm: Če bojo hotl kaj prodat... :hmm: Tud če bo 1.663.000 SIT, bo še vedno draga. :hmm: ...niti ne če pogledaš da xt660r 1.6 in bmw 1.85 :huh: ...verjetn bi jo celo kupu če bi zdele nabavlu ...bi bla težka dilema s cbf :wacko: Za 1.900.000 SIT lahko pa kar v salonu zgnije. :BUA: :lol: ... sori mačica kle se pa strinjam, tdm je dobrih 100 jurjev več pa je šeenkratboljša mašina, pa gsf1200 je tm bliz če ni cenej od TA, pa falco pa zrx,... ..no marskej se dobi okol dveh maljonov
Freemanx Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 Saj ni važno koliko je motor v trgovini. Mislim, da vožnja z njim odtehta vse težko prislužene denarce. Transalpa je še vedno zakon in vedno bo to tudi bila - legenda. Zame je neprecenljiva. Pomeni mi svobodo, samo moja je in pelje me kamor želim. Btw, danes sem jo registriral, naredil z njo par čudovitih kilometrov, previdno in počasi sem ji jemal "nedolžnost". Niti v enem pogledu me ni razočarala. Z njo lahko vozim počasi,malo obratov, praktično kakih 70 v peti, nežno dodam plin, pa vleče, ali pa hitreje, kar čutim kako si motor to sam zaželi, spet vleče, uživa v razposajenosti. Mmmmm, tooooo. Mačica popolnoma se strinjam s teboj, ko si napisala jsttuuuuuuuuuudddddd! Ja, ja saj bi še marsikdo, samo kaj za kvaliteto se tudi plača, a ne? Ampak nekaterim pa to ni preveč všeč, kakor pravijo: Lošem k**cu i dlaka smeta.... :grrr hehehehe :D
mladen Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 Ja, to pa res sam transalpka zmore. Glede cene pa. Na sejmu v Celju sem si ogledal CBF 600, tudi poznam vse njene karakteristike, potem sem pa vprašal zastopnika kako je možno da je CBF cenejša od TA. Njegov pogled mi je povedal vse. Ljudi nategujejo zaradi imena Transalp.
HHV Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 Ej, Freemanx, primerjali smo TDMo s Transalpom. Vse je res kar praviš o svojem motorju. Tudi meni je všeč. Vendar poskusi še TDMo pa potem povej. Saj vem, nekateri bodo rekli, da je TDM čisto cestni motor, Transalpa pa bolj endura. Bi rad slišal mnenje kakšnega, ki je oba motorja na obeh področjih preizkusil. LP HHV
bedanc Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 (popravljeno) po moje je znižanje cene le odgovor na prihod malega štromarja Popravljeno Marec 30, 2004. Popravil bedanc
Saint Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 TA je draga, pač dejstvo, da je še edini relikt dobrih starih časov, ko si mel en motor celo kariero, sam modelno leto si vsake toliko časa zamenjal. Nova 650 V-Strom je pa predraga, da bi bila vredna svojega denarja, pa nobeno nižje zavarovanje tega ne odtehta, ne bi niti mal pomislil, ampak bi takoj raj 1000-ko vzel al pa TA, no sam mi je tud ta predraga. lp Rudi p.s. Ko že enkrat maš 1000ccm, pa tko al tko ne greš več na manj, tko da men sploh ni več problem glede dileme TA/650 V-Strom/TDM, če bi kupoval jaz bi raj rabljeno 1000 ccm Cestno endurco nabavil. lp Rudi
BiciMiX Objavljeno Marec 31, 2004 Opozori Objavljeno Marec 31, 2004 (popravljeno) ojla A ima mogoče kdo od vas forumašev email naslov od našega člana transalpa? če mi lahko prosim pošlje pod zasebno hvala Popravljeno Marec 31, 2004. Popravil BiciMiX
premza Objavljeno Marec 31, 2004 Opozori Objavljeno Marec 31, 2004 Na avtonetu se prodaja ena 2 leti stara za... ...posluš to... 1.820.000 SIT :lol1:
Saint Objavljeno Marec 31, 2004 Opozori Objavljeno Marec 31, 2004 Aha, pol se bo pa zbudil... in našel kupca, saj je v Sloveniji vse mogoče. :hmm: :blink: lp Rudi
Freemanx Objavljeno Marec 31, 2004 Opozori Objavljeno Marec 31, 2004 Ej, Freemanx, primerjali smo TDMo s Transalpom. Vse je res kar praviš o svojem motorju. Tudi meni je všeč. Vendar poskusi še TDMo pa potem povej. Saj vem, nekateri bodo rekli, da je TDM čisto cestni motor, Transalpa pa bolj endura. Bi rad slišal mnenje kakšnega, ki je oba motorja na obeh področjih preizkusil. LP HHV Ja res je, TDM je bolj cestak, zadnjič sem sedel na njej in kolikor ima veliko ccm, verjamem da tudi potegne dobro, se mi je vseeno zdel nekam majhen motor. Ko sem jaz izbiral kak motor bom kupil sem, verjemi mi, zelo podrobno preučil vse 650 ccm endure. Na koncu sem se le odločil za TA. (velikost, 2 cilindra, vetrna zaščita, širok sedež, zmožnost vožnje po makadamu, gibljivost po mestu po drugi strani pa je tudi potovalnik, pa moč motorja, pa cena registracije, in še bi lahko našteval.... ). Skratka dobro sem premislil in se med Aprillio in Dakarjrm odločil za TA. Edina opcija kot si tudi ti nakazal pa je da bi vzel kakega ticočaka, (Caponord ali Varaderota) samo tu je že vprašanje: prvič finance mi tega ne dopuščajo, ker nismo vsi sinovi bogatih staršev, da bi lahko vsako leto menjavali motor, drugič pa ker se vsak dan poleti vozim skozi LJ v službo, ne vem kako je z okretnostjo tako velikih motorjev. Yamaho pa že imam (tamalo DT-jko) in se mi je zelo lepo obnesla, moram pa reč da je res sestavljena bolj iz jogurt plastike kot se je nekdo na tem forumu že slikovito izrazil.. hehe. Ampak vozi pa se vseeno fantastično. :)
yankee Objavljeno Marec 31, 2004 Opozori Objavljeno Marec 31, 2004 Ker je ravno govora o primerjavi TA z TDM-ko.... Naredil sem priblizno 20k+ z Transalpom in 40k+ z TDMko 900...Razlike so zelo ocitne kar se tice pospeskov,navora,voznje v dveh+prtljaga,lege na cesti ter vodljivosti motorja pri 100km/h+.....tu se transalpa ne da niti primerjat z Yamaho.....Kar se pa tice makadama,zavarovanja ter cene gum.....je pa TA veliko boljsa odlocitev.....Se zdalec ne pravim da je TA slab motor....se vedno po mojem N.1 med endorotami v klasi 600ccm.....je pa glede na to kar ponuja rahlo precenjen........ aja......edina skupna lastnost TDMke in enduro motorja pa je ta,da lahko gres znjo na plocnik brez skrbi.....in tu se tudi konca B)
Mačica Objavljeno April 1, 2004 Opozori Objavljeno April 1, 2004 Sorry Mačica, ampak tudi jaz mislim, da je predraga. Primerjava s TDMo me takoj prepriča v to. Transalp je motor za okoli 6000 Eurov. Sicer mi je pa prav všeč. Horjo, Horjo. Et tu? pa kako moreš? Kako si se lahko primerjal TDMko s TA? pa kolikokrat še moramo povedati, da to nista primerljiva motorja. Pazi. Na cesti je TDMka veliko boljša. In to zato, ker je narejena za na cesto. Preizkušeno. In to na 850tki. Verjamem, da je 900tka še boljša. TA pa je narejena tudi za offroad. Proizkušeno. Večkrat. In če je motor narejen tako za onroad kot za offroad, MORA biti boljši. Za potovat pa sta oba super. Ta stara TDMka ima slabši sedež. Predvsem pa si dajmo zapomnit, da edini motorji, s katerimi lahko primerjamo TA so: BMW F650 GS, Pegaso, pogojno kak KTM, yamaha pa sploh nima primerljivega motorja. Govorila sem. Houwgh.
Jason Objavljeno April 1, 2004 Opozori Objavljeno April 1, 2004 yamaha pa sploh nima primerljivega motorja ja pa ima. novo XTjko
Mačica Objavljeno April 4, 2004 Opozori Objavljeno April 4, 2004 ja pa ima. novo XTjko OK. Ampak meni osebno se XTjka zdi zelo neudobna za potovanja.
Freemanx Objavljeno April 4, 2004 Opozori Objavljeno April 4, 2004 No ja men je TA zaenkrat zeloo v redu. Imam pa eno vprašanje za imetnike zadnjega modela TA, in sicer: Kako je s števcem za temperaturo? Meni ko je motor segret, števec kaže komaj do ene četrtine. A je to v redu? Vseskozi se mi zdi, da bi moral kazati tam okoli polovice in to neglede na to če je zunaj npr 10 stopinj. Nebi rad, da bi se v primeru okvare na termostatu vozil z mrzlo mašino. A mi lahko kdo pove koliko na njegovem kaže? Pliiissss? Se zahvaljujhem.. :?
hotschko Objavljeno April 4, 2004 Opozori Objavljeno April 4, 2004 TA pa je narejena tudi za offroad. Proizkušeno. Večkrat. In če je motor narejen tako za onroad kot za offroad, MORA biti boljši. :lol1: :lol1: ... a to pomeni, da je TA boljši tudi od CBR900 pa od Duc999 pa od R1 pa .... ker teli niso za teren ... B)
BiciMiX Objavljeno April 4, 2004 Opozori Objavljeno April 4, 2004 ahh, pustimo to, ki sploh ni važno. Vsak motor je narejen za določen namen. Kaj je boljše in kaj je slabše pa je subjektivna odločitev in stvar posameznika...
gregorpi Objavljeno April 5, 2004 Opozori Objavljeno April 5, 2004 No ja men je TA zaenkrat zeloo v redu. Imam pa eno vprašanje za imetnike zadnjega modela TA, in sicer: Kako je s števcem za temperaturo? Meni ko je motor segret, števec kaže komaj do ene četrtine. A je to v redu? Vseskozi se mi zdi, da bi moral kazati tam okoli polovice in to neglede na to če je zunaj npr 10 stopinj. Nebi rad, da bi se v primeru okvare na termostatu vozil z mrzlo mašino. A mi lahko kdo pove koliko na njegovem kaže? Pliiissss? Se zahvaljujhem.. :? Mislim, da je to normalno. Tudi meni se je na začetku zdelo čudno, ko sem se vozil po mrzlem, pa sem zdaj, ko so temperature skočile na 20 stal na semaforjih v mestu in kazalez je lepo lezel proti 3/4. Torej, nič bat. G.
gregorpi Objavljeno April 5, 2004 Opozori Objavljeno April 5, 2004 A mogoče kdo ve, kje lahko dobim ZADNJI DESNI SMERNIK za TA l. '99. O.K., razen na honda servisu ... Rabim samo plastični del, ki sem ga polomu. Zanima me, če kdo ve kje se da kupit kake 'aftermarket' dele, ki niso HONDA original pa da so malo ceneje. Če ne v SLO, mogoče IT ali AT Thanks, G.
pero Objavljeno April 5, 2004 Opozori Objavljeno April 5, 2004 Na tvojem mestu nebi iskal novega zmigavca pač pa bi v tem primeru zamenjal oba za kake bol 'cool' in seveda cenejše!Kaki manjši beli ali pa z led diodicami bi se ji kar podal!No seveda je to samo moje mnenje in predvsem cenejša varianta!Dobis jih pa prav povsod! :D Ciao,by Pero
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se