Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

Mačica imam pa vprašanje.Nekaj si pisala o Metzeler gumah (Tourance) A se ti niso obnesle? Sprašujem pa še kakega, ki se bojl zastopi v šravfanje, kaj je to, oziroma kje je pri TA oddušek motorne gredi??? V servisni knjižici piše nekaj o tem.... :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla! Mačica, ali je tole tvoja transa?

Kaj naj rečem... se vidi da dobro služi svojemu namenu.

a limanju nalepk :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem pa še kakega, ki se bojl zastopi v šravfanje, kaj je to, oziroma kje je pri TA oddušek motorne gredi??? V servisni knjižici piše nekaj o tem.... :blink:

Oddušnik motorne gredi je pri TA na podvozju!!!Najdeš ga pa če pogledaš na strani kjer je stranska oporna tačka, no oddušnik se nahaja takoj za njo!Oddušnik je ena cevka z plastičnim čepkom!V nej se nabirajo bencinske in olne pare, je pa zaprta zato, da se olje ne poliva po cesti!Malce težko jo je najti ker je ponavadi zapacana na debelo z ketensprayem!No mislim da ni panike-boš že našu!!Če motor ni ravno tišan do onemoglosti se tam ne zadržuje večja količina tekočine tako, da čiščenje ni potrebno tako pogosto kot je predpisano!!!Če bom mel kdaj fotiča (digi) bom dal slikco gor!!

Ti loh pošljem servisno knjigo za skopirat če nucaš!! <_< :P :D

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ufa! A to je to! Sem se že spraševal. Pero res hvala! Servisno knjigo pa bi z veseljem skopiral. Moj TA je sicer star dobri dve leti, je črne barve. Spomladi ga bom registriral ( upam da bom zdržal). Saj do sedaj je bil servisiran, zadnji servis je bil na 12k. Sedaj ima 15k. Verjetno pa ga bom na 18 naredil na kakem pooblaščenem servisu. Za naprej pa bom morda tudi kaj sam pošravfal, mislim, da kaka zamenjava olja ne bi smela biti problem. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mačica imam pa vprašanje.Nekaj si pisala o Metzeler gumah (Tourance) A se ti niso obnesle?

Ne. Res se niso obnesle. Pravzaprav sem bila blazno razočarana nad njimi in sicer zato, ker so mi ful zdrsovale. In to obe. Sprednja in zadnja. Nikoli si nisem upala 'do konca' položit motorja, ker sem se vedno bala, da bo zdaj zdaj zdrsnila. In ponavadi je res. Še prej kot sem pričakovala. Tako, da moja transa Metzelerk ne bo več imela obutih. Še to. Moje so bile Made in Brazil. Ugotovili smo, da so vsi lastniki takih bili nezadovoljni, tisti, ki pa so imeli Made in Germany, pa so bili zadovoljni. Tako, da če boš vseeno kupoval Metzeler pazi katere kupuješ.

Pa veliko uspešnih kilometrov ti želim :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TNX, Mačica! Bom pogledal katere so. Sicer pa so že malo rabjene ca. 4000km ampak sem jih mislilponucat še v naslednji sezoni. Vsaj še nekaj km. No ja, pa saj bom videl kako bo... izkušenj s tem praktično nimam ... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...No ja, pa saj bom videl kako bo... izkušenj s tem praktično nimam ... :unsure:

Michelinke T66 na TA :OK: za pretezno asvaltne avanture :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jest sem bil tudi zelo zelo zadovoljen z Michelinkami, sedaj pa mam Dunlopke gor - Trailmax(ta grob profil) in sem z njimi zadovoljen tako na cesti (odličen oprijem) kot na terenu (za silo držijo tudi v blatu - kar za Michelinke nebi mogu reč)!!! :D :P

So pa kar veliki cenovni razponi za gume različnih proizvajalcev!!!(z montažo pa pride ven tole)

Mitas: 25.000sit

Dunlop:33.000sit

Michelin:44.000sit

No bo treba še enkrat Mitas probat!!! :D

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pogledal gume....grrrr Res so Made in Brazil. Škoda. Pa saj za nekaj časa bodo pač morale še bit. Potem pa sigurno Metzeler ne več¨! Pol pa Dunlop ali Michelin, kolikor bo solate v tošelnu..... :(

Popravljeno . Popravil Freemanx
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne. Res se niso obnesle. Pravzaprav sem bila blazno razočarana nad njimi in sicer zato, ker so mi ful zdrsovale. In to obe. Sprednja in zadnja. Nikoli si nisem upala 'do konca' položit motorja, ker sem se vedno bala, da bo zdaj zdaj zdrsnila. In ponavadi je res. Še prej kot sem pričakovala. Tako, da moja transa Metzelerk ne bo več imela obutih. Še to. Moje so bile Made in Brazil. Ugotovili smo, da so vsi lastniki takih bili nezadovoljni, tisti, ki pa so imeli Made in Germany, pa so bili zadovoljni. Tako, da če boš vseeno kupoval Metzeler pazi katere kupuješ.

Pa veliko uspešnih kilometrov ti želim :OK:

Ja, tkole je:

dokler bom jaz vozil cestni enduro motocikel (Pegaso; ko bom velik pa R1150 GS) vem da ne "obujem"

drugega kot Metzeler Tourance, SAME DOBRE IZKUŠNJE, pa še zdržijo kr neki KM od 10 do 12k!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........, pa še zdržijo kr neki KM od 10 do 12k!

Tišač!!!! :D :P :o :rolleyes: <_<

Men zdržijo gume tam nekje med 15 in 23k km in prednja bi jih ponavadi še kakih 10.000 zdržala sam jo preventivno zamenjam.

Ciao,by Pero

PS:Ej transalperisti a ste že kdaj zamenal olje v vilcah, in kako pogosto nastavljate ventile!!!???

Jest jih tam na 20-30k km!!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tišač!!!! :D :P :o :rolleyes: <_<

Men zdržijo gume tam nekje med 15 in 23k km in prednja bi jih ponavadi še kakih 10.000 zdržala sam jo preventivno zamenjam.

No mogoče sem pozabil omenit, da se

večinom vozm v dvoje! :BUA: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Potem pa sigurno Metzeler ne več¨! Pol pa Dunlop ali Michelin, kolikor bo solate v tošelnu..... :(

Samo pri gumi ne sparat - to ti je edini stik z podlago in odtehta tistih nekaj cekinov... :)

Je pa shit, ce se za tisto dodatno ceno ne da zbrat... <_<

3x ne tankas et voala pa mas za gumo "kot se sika"! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo pri gumi ne sparat -

...

samo pri olju ne šparat

samo pri čeladi ne šparat

samo pri zaščitnih cotah ne šparat

samo pri dodatnih tečajih dobre vožnje ne šparat

samo pri ....

Če ni zmogljivost denarnice neomejena, je prav povsod potrebno izvesti gnili kompromis :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No klele je pa en lep primer Transalpke z ličnim rorčkom!!! :D :OK: Me prav zanima kako se kej sliši tale poezija!! :? :hmm:

Ciao,by Pero

post-4-1068406153.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No klele je pa en lep primer Transalpke z ličnim rorčkom!!! :D  :OK: ...

:o Aaaa, Pero B) pa saj to je tvoja TA :kva1: :naughty:

Kaj sprasujes po zvoku :yea2: , iz V Twina je itak kul O:-) , al ne :hmm:

A mogoce lahko se pripises za katerega proizvajalca izpuha gre? :? :)

Popravljeno . Popravil Max
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Če ni zmogljivost denarnice neomejena, je prav povsod potrebno izvesti gnili kompromis :naughty:

To je ze res :cry: , samo moras si ustvarit prioritete :huh: in varnost

je pri meni vsekakor stvar prvega reda O:-) .

In zato je zascitna oprema pomembnejsa od tega kaksno sinteticno ali polsinteticno

olje se ti pretaka po agregatu <_< . Seveda je to samo moje skromno mnenje :notworthy: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leovinci!!!!!! :D :) :OK:

Ciao,by Pero

PS:Je taka kot moja TA ampak ni moja!!! :wacko: :( :D

Bom zdej enkrat na teden kako dobro 'ritko' kle gor prpopu!!! :? O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdrav, sem nov na tem forumu...

Zbral sem »pogum« za nakup prvega motorja, vendar se še nisem odločil za katerega. Všeč so mi cestni in touring enduro ( R6, R1, KTM LC8, H.Africa Twin,.. ) Denar ni ovira, zato bi najverjetneje kupil novega, ampak ostaja vprašanje če je pametno za prvi motor izbrati cestno žvau.

Torej, za začetek se mi ponuja kar sama, prijateljeva Honda Transalp l.'88. Predvsem me zanimajo problemi tega motorja. Forumaši, zagotovo je med vami kakšen lastnik stare Transalpke in mi lahko pove karkoli o tem motorju.

Naj malo opišem zadevo: Motor je ohranjen u nulo, redno servisiran in malo vožen. Prijatelj je tretji lastnik. (1. lastnik je bil starejši gospod, ki pa je prodal zato ker mu je bil motor »premočen« ah, saj veste, tastari in motorji… 2. lastnik pa je bil prav tako starješi gospod (prijateljev znanec), zagrizen motorist, ki pa ga je prodal ker je kupil močnejši motor) Prijatel ga ima že dobrih sedem let in zadnja leta se z njim ne vozi popolnoma nič, ker je kupil cestaka, le jaz sem ga včasih (enkrat na dva meseca) prižgaw in opravil kakšno krajšo relacijo. Sedaj pa se počasi odloča da bi ga prodal ker plačuje dvojno registracijo, vozi pa se samo z enim.

Pred časom mu je ena krmilna enota vžiga (čentralina), tista na katero je vezan obratomer crknila in motor je med vožnjo začel delat na en cilinder in obratomer je padu dol (na internetu sem bral da je pogost pojav). po nekaj metrih ko so se malo pretresli kontaki je začelo delat vse normalo. Čentralino je nesu enmu štromarju da jo jo prelota in potem je delalo vse normalo.

Zmenla sva se da mi TA posodi za več časa in da se vozim ter spoznam motor. Morem rečt da je TA zares super. Vendar so se tudi meni pojavli problemi: Med vožnjo mi je začela delat na en cilinder, vendar obratomer je delav normalno (torej bo potrebno prelotat še čentralino drugega cilindra) po nekaj minutnem postanku je delalo vse normalno. Enkrat pa sem imel občutek kod da TA nima moči, vendar je še zmeraj delala na oba cilindra, nad 6.000 obratov ni tako ruknila kod po navadi, prehitevanje sploh ni blo možno, obrati so naraščali zvezno. po nekaj kilometrih neprekinjene vožnje je kar naenkrat delala spet normalno (le kaj bi to blo, jo je zazeblo :))

To bi blo tudi vse, kar sem spoznaw z malo daljšim druženjem, vedno je vžgala s prve, neglede na mraz zjutraj (ee, je že mrzlo), mogoče bi blo priporočljivo pregledat in obnovit vilice in zamenjat zadnji amortizer (obnovit se ga ne da, ker je zaprtega tipa)

Torej, naj poudarim še enkrat, motor je ohranjen u nulo, vzdrževan, redno servisiran, nikoli paden, original barva in nalepke, pred približno tremi leti je zamenjaw prednje zav. ploščice, disk, zadnje pakne, verigo z verižnikoma,.. a ja, ma pa 45.000 km, kolko je kaj vredna tale TA, bi blo 400.000 SIT absolutno preveč???

Se že vnaprej zahvaljujem vsem forumašem za kakršnekoli informacije!!!

Lep pozdrav pa vesele božične praznike vsem skupaj!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na forumu imamo velikega poznavalca in ljubitelja ter lastnika stare (l.87 pomojem) transalpek. Ime mu je Transalp. Je pa problem, da ga že zelo dolgo ni več tukaj. Je pa obljubil da se vrne.

Mi je pri tebi čudno nekaj stvari. Po eni strani praviš da denar ni ovira, po drugi pa bi se s "staro kripo" zajebaval. A misliš da je staro transo bistveno lažje vozit kot LC8? No ja, jaz LC8 še nisem peljal, ampak Noise pravi, da je lažji kot Pegaso. Če še vedno praviš da denar ni ovira, kupi kar takoj LC8.

Glede cene stare transalpke, pa mislim da je 400 čukov odločno preveč. No ja, če je bil prvi lastnik res starejši gospod potem mogoče... ja no, 380čukov je prava cena.

Mal se hecam, kako naj mi vemo če je cena prava? Čeprav je res malo visoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!