Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

Za mojo Transo sem pred nekaj leti pri Hein-Gericke za komplet verige (RK-Takasago) in verižnikov (Sunstar, kovani) dal 190 DEM bruto. "Ta stara" Transa ima verigo dimenzije 525 (5/8" x 5/16", prva dimenzija je razdalja med valjčkoma, druga pa širina valjčka) s 118 členi. Po nekaterih podatkih naj bi imela veriga od letnika '91 (ali '93 ali celo '94...) 120 členov... :?: Morda lahko to povedo Pero, Max ali Otog - moja Transa je letnik '88. Pri vseh "ta starih" TA ima prednji verižnik 15 zob, zadnji pa 47. Oblika prereza gredi prednjega verižnika je bila z letom '89 spremenjena, zato je verižnik drugačen kljub istemu številu zob.

Sodeč po katalogih naj bi "ta nova" Transa imela verižnika 15/48, veriga pa naj bi bila enaka - 525 s 118 členi. Sicer pa člene hitro prešteješ, da nisi v dvomih... :P

Kot že velikokrat napisano - vsekakor je ob menjavi verige nadvse priporočljivo menjati tudi oba verižnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot že velikokrat napisano - vsekakor je ob menjavi verige nadvse priporočljivo menjati tudi oba verižnika.

Meni je serviser reku, da so verižniki še dobri in jih res ni treba menjavat. Tudi veriga je še v relativno dobrem stanju in jo bo treba pred kakim resnejšim potovanjem menjati lih za vsak slučaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot že velikokrat napisano - vsekakor je ob menjavi verige nadvse priporočljivo menjati tudi oba verižnika.

Meni je serviser reku, da so verižniki še dobri in jih res ni treba menjavat. Tudi veriga je še v relativno dobrem stanju in jo bo treba pred kakim resnejšim potovanjem menjati lih za vsak slučaj.

Ne vem, kako je lahko ocenil, da sta verižnika še dobra, veriga je pa še tudi, ampak ne bo več dolgo? Veriga je fuč, ko jo moraš na vsakih 500 km šponat, do tega pa pride ravno zaradi tega, ker ne nalega več lepo na verižnika in verigo vleče le še en zob ali dva, namesto celega verižnika - to pa pusti posledice tudi na verižnikih, ki se tej stegnjeni ketni hočejo prilagodi in ko daš na stare verižnike novo verigo, se nova veriga (kot šibkejši del) prilagodi starim verižnikom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot že velikokrat napisano - vsekakor je ob menjavi verige nadvse priporočljivo menjati tudi oba verižnika.

Meni je serviser reku, da so verižniki še dobri in jih res ni treba menjavat. Tudi veriga je še v relativno dobrem stanju in jo bo treba pred kakim resnejšim potovanjem menjati lih za vsak slučaj.

Potem pa nič ne menjaj. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

macica,lepo te prosim,da preden gres nekaj nakladat ali verjet nekomu preberi :arrow:

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=234 http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=2025

Ice,

ponižno javljam, da sem prebrala oba topica od prve do zadnje črke še enkrat, čeprav sem ju že prej bralain so mi bila glavna spoznanja čisto jasna (da je treba menjati verižnike skupaj z verigo). Zato pa sem bila presenečena, ko je serviser reku, da ni potrebno menjavati verižnikov. Samo je reku, da načeloma stanje verige sploh ni kritično (kljub količini kilometrov) in recimo, da mu verjamem. Konec debate o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lepa ni kej!!(na slikah)

Pa z vso to opremo je vredna res mogoče 1.200,000sit sam 1.400.000sit pa zihr ne!!Žal realno oprema ko je enkrat na motorju pade na skoraj ničto vrednost oz max do 1/2 vrednosti!!! :oops: :?

Ciao,by Pero

PS:OD KOD JE PRODAJALEC KDO VE??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam s Perotom.... mislim, da je fajn predraga in da jo bo lastnik kar obdržal - al pa ceno spusto in to vsaj za 200 jurjev

eni pa znajo cenit :shock: :shock:

Primer - sem pred kratkim prodal transalpko letnik 98 (kot nova , pripravljena na sezono) za 1M, pri meni pa je bil tudi potencialni kupec, ki je smatral , da je moja predraga - sam je potem kupil letnik 99 za 1,050M... obe sta imeli nekaj opreme....

Ta ima res veliko opreme in zgleda OK in se strinjam s Perotom - mogoče bi le dobil 1,2M prej 50 jurjev majn kot pa kakega več!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma je bul k nov kva si mu pa nadela nove copatke pa zobeke (beri:verižnike) zamenala!!! :?: :idea: :!:

Ciao,by Pero

Dobu sam en nov copatek pa nobenga zobka. Je veriga še čist dobra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma je bul k nov kva si mu pa nadela nove copatke pa zobeke (beri:verižnike) zamenala!!! :?: :idea: :!:

Ciao,by Pero

Dobu sam en nov copatek pa nobenga zobka. Je veriga še čist dobra.

Tssssss, jebes "picikl", ki ima mlecne zobe :twisted:

lp DTW 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No, še eno vprašanje z moje strani. Na transi se da štelat zadnjo vzmet, al amortizer al ne vem kaj že točno (transalp ne me tepst), pa tega še nisem nkol preizkusila. Zdaj pa bi bilo mogoče fajn, če bi to reč izkoristila npr. takrat, ko se voziva dva.

Mi zna kdo povedat kolk je to treba nastavit, pa kako veš kdaj je dovolj trdo oz. mehko. Al bom morala zadevo preizkusit lih na podlagi poskusov in napak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če daš na to najbolj trdo bo mogoče še majčkeno premehko, resnično..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Na transi se da štelat zadnjo vzmet, al amortizer al ne vem kaj že točno (transalp ne me tepst)...

Mačica, jaz tepst? Neeee... :cry: :cry: :cry:

Al bom morala zadevo preizkusit lih na podlagi poskusov in napak.

Poskusi za izkušnje vprašati na TA mailing listi (saj si še članica, a ne?), verjetno se je kdo že igral z dušenjem amortizerja in prednapetostjo vzmeti na "ta novi" Transi. Sicer pa se metodi poskusov prav gotovo ne da v celoti izogniti, saj vsakemu ne ustreza enako oz. je obremenitev z dvema osebama precej relativna stvar. Napak pa tu pravzaprav ni - nekoliko spremeniš nastavitev, potem pa na poskusno vožnjo. Glede na dokaj dolgo zimsko abstinenco te vožnje gotovo ne bodo prehuda naloga... :wink: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi za izkušnje vprašati na TA mailing listi (saj si še članica, a ne?)

Že dolgo ne več. Je bilo čist preveč solate.

Sicer pa se metodi poskusov prav gotovo ne da v celoti izogniti, saj vsakemu ne ustreza enako oz. je obremenitev z dvema osebama precej relativna stvar. Napak pa tu pravzaprav ni - nekoliko spremeniš nastavitev, potem pa na poskusno vožnjo. Glede na dokaj dolgo zimsko abstinenco te vožnje gotovo ne bodo prehuda naloga... :wink: :D

Na kaj pa moram biti pozorna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, še eno vprašanje z moje strani. Na transi se da štelat zadnjo vzmet, al amortizer al ne vem kaj že točno (transalp ne me tepst), pa tega še nisem nkol preizkusila. Zdaj pa bi bilo mogoče fajn, če bi to reč izkoristila npr. takrat, ko se voziva dva.

Mi zna kdo povedat kolk je to treba nastavit, pa kako veš kdaj je dovolj trdo oz. mehko. Al bom morala zadevo preizkusit lih na podlagi poskusov in napak.

Jest ti priporočam (ni pa to pravilo), da fedr našponaš do konca (jebeš udobje), ker ni gršega kot endura, ki zgleda kot avion pri vzletanju - če si pa "šorf" voznik, pa še tačke, pa škornje pršparaš :? :wink: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam zadevo do konca našponano (beri:max trda vzmet) pa bi se mi vseen prlegl mal trše!Variant je več podlaganje al neki tacga al pa da si kupš nek drug amortizer rabljen al pa celo za cca 100.000sit in več novega nastavljivega s kolescem! :wink: :D :D :D Ja valda ja!

Jest se bom vozu tako kot je in upal na čim manj stroškov in se obenem zelo udobn vozu!Je pa opcija otrdet prednje vilice z oljem večje gostote in bolšimi fedri!To pa pride le cca 10.000sit! :wink:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...beri:max trda vzmet...

Ciao,by Pero

Ja....., me je kdo klical naughty.gif

Drgac pa vi k mate napeto do konca, kako pa to pase ko se pelas solo :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pero, tudi meni se zdijo prednje vilice nekoliko premehke. Nad zadnjim amortizerjem nimam pripomb ob tovarniški nastavitvi prednapetosti vzmeti, dušenja se pa itak ne da nastavljati. Se pa vozim izključno "solo", pa rad imam kako bolj zdrapano cesto...

Rešitve za vilice (kot si že napisal): za izboljšanje dušenja zamenjaš olje v vilicah s takim z višjo viskoznostjo. Za izboljšanje vzmetenja pa priporočajo menjavo vzmeti s progresivnimi, npr. "White Power", ki bi si jih rad kupil, a so v primerjavi z vrednostjo moje stare Transe menda malce drage. Detlev Mueller (http://www.ta-deti.de ) je nekoliko izboljšal lastnosti vilic z originalnimi vzmetmi kar s povišanjem nivoja olja v krakih - namesto predpisanih 125mm pod zgornjim robom je nalil do višine 122mm pod robom. Trdi, da se je obneslo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!