Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

OK. Zadnje cajte moj tigerček neki štrajka. Ko ga pustim nekaj časa v leru teči kar crkne. Kakšne ideje kaj bi to bilo? Svečke (2 sta bili zamenjani pred 5000 km), ventili (nazadnje nastavljani pred 17k km) ali kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti motor ugaša kadar je ogret ali mrzel? Mogoče pa imaš prenizko nastavljen prosti tek in zaradi mrzlega vlažnega zraka ugasne? Drugače, če bi te to zelo motilo, se raje obrni na servis. Lahko bi bil tudi zračni filter zapacan-umazan in nebi motor dobil dost zraka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK. Zadnje cajte moj tigerček neki štrajka. Ko ga pustim nekaj časa v leru teči kar crkne. Kakšne ideje kaj bi to bilo? Svečke (2 sta bili zamenjani pred 5000 km), ventili (nazadnje nastavljani pred 17k km) ali kaj drugega?

Hmmm... Se to dogaja pri ogretem motorju? Svetoval bi malce spremenjen in dopolnjen Leonov recept za Diabla666:

1. Preveri nastavitev vrtljajev prostega teka (pri "ta stari" Transi 1300 rpm plus/minus 100 rpm pri ogretem motorju, za "ta novo" poglej v knjižico)

2. Preglej/zamenjaj preostali dve svečki

3. Preglej zračni filter. Če je umazan, ga ne čisti, ampak zamenjaj (če je papirnat, kot pri "ta stari" TA). Pri "ta stari" ga je treba menjati najmanj vsakih 12.000km, pri vožnji po makadamu (prah) pa še pogosteje.

3. Preveri sinhronizem uplinjačev, če imaš namen nastavljati ventile, opravi to PRED nastavitvijo sinhronizma!

4. Preglej/očisti uplinjača

Če nič ne bo uspelo, vrzi v graben. :twisted: Pred tem me obvezno pokliči in povej, kam (bom že čakal v grabnu). :lol:

Tudi pri moji Transi so se pred iztekom sezone pojavili podobni problemi, zraven pa še "neodzivnost" plina pri prehodu iz prostega teka v višje vrtljaje. Najverjetnejši razlog: umazana uplinjača. Transa je v garaži, povsem oskubljena (brez plastike) in konzervirana. "Frgazarje" bom verjetno očistil preko novoletnih praznikov, ko bo kako popoldne časa. Plastiko imam doma - treba je popraviti nekaj praskic, jo temeljito očistiti in namazati/spolirati s hard-voskom, da se čez sezono manj muhe prijemajo. 8) V graben je ne bom vrgel (vsaj nalašč ne)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, sicer pa sem v katalogu najdla ene tekstilne zračne filtre, ki jih menda lahko pereš. Mogoče kdo kaj ve o tem? Pa še en catch je pri tem. Jih namreč nimajo za mojga tigrčka. Za ta stare TA ja, za mojo pa ne :( :cry: Kaj je res tako posebna, ali se da uporabit filter, ki je sicer namenjen kakemu drugemu modelu npr. TA 600 ali Africa Twin...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja. Sem mislil, da mora tigrček takoj k veterinarju...  :twisted:  :D  

Eni najboljših "pralnih" zračnih filtrov so "K&N":

http://www.knfilters.com/

Obstaja tudi model za TA 650. Če se ne motim, je ravno zadnjič nekdo na TA mailing listi spraševal za tak filter.

K&N filter je treba po vsakem pranju ponovno prepojiti s posebnim oljem, da dobi filter nazaj primerne čistilne lastnosti (lovljenje prašnih delcev).

Aha, thnx. Saj lih te sm gledala, ampak niti v Louisovem niti v Hein Gericke katalogu ni bilo filtra za TA 650.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mačica. Honda je bila že od nekdaj napredna. Kdaj preseneti še sama sebe. Tvoja je že tako ekološko osveščena, da sama zazna, kdaj onesnažuje okolje in se raje ugasne 8).

Diablota 666 lepo prosi (se mu kako drugače oddolži), da ti:

- dvigne vrtljaje praznega teka na 1.000 min-1 (ročni vijak pri vplinjačih).

- očisti zračni in benz filter

- povsem sprazni rezervoar, ga osuši morebitne vode in nalije novega goriva

- nastavi sinhronizem vplinjačev

- preveri zmesi goriva p.t. (vijak v vplinjačih cca 2 obrata)

- preveri razmake ventilov

- skuha dobro kosilo

- posesa po stanovanju

- opravi svojo zakonsko dolžnost

da se je vsej na kuho spomnil da mi macka od lakote ne umre

od sesanja stakne kaksnega astmaticnega napada

od zakonskih dolznosti pa nebi vedu kaj je to ..... otrok se nimama vrta pa tud ne kmetovanje pa lahko se pocaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni najboljših "pralnih" zračnih filtrov so "K&N":

http://www.knfilters.com/

Aha, thnx. Saj lih te sm gledala, ampak niti v Louisovem niti v Hein Gericke katalogu ni bilo filtra za TA 650.

Se mi zdi, da je bilo ravno zadnjič nekaj na to temo na TA mailing listi. Mislim, da je K&N filter za TA 650 razmeroma sveža stvar na trgu... Verjetno bo spomladi že v vseh nemških moto trgovinah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

BTW a sm že omenila, da sm si kupila CŠ?

Ja kaj pa to je ?

Tudi v seznamu kratic ga ni.

:roll: :?:

To je kratica za lepo slovensko besedo central štender! :wink: 8) :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kupila originalnega ali od katerega drugega proizvajalca?

Kolikor vem, je cena originalnega brutalna.

Da slišimo...

LP

VespaMan

valjda da ne originalnega. Saj nisem neumna. Kar v Hein Gericke sem ga ubodla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mačica, ko bo centralno stojalo montirano, te prosim za informacije, kako se reč obnese. Najbolj me zanima težavnost postavljanja na stojalo, pa tudi stabilnost postavljenega motorja - v smislu sile, ki je potrebna, da ga spraviš s stojala. Pred nekaj meseci je bilo na TA mailing listi nekaj tarnanja nad enim od modelov stojal - zaradi praktično navpičnega stojala v postavljenem stanju in nerodne izbire vpetja vzmeti je včasih motor hotel kar sam s stojala... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame je prenizka..Una plastika tam spodaj pod motorjem je prou uboga.

TA je tudi zame prenizka - pri 199cm v višino so primerno visoke le kake krosle, pa npr. kak KTM 660 Rally ipd. Veliko voznicam in voznikom je pa TA celo previsoka. Iz obojega bi lahko (seveda IMHO) zaključil, da je ravno pravšnja... :wink:

Plastika pod motorjem je pa res vredna vse kritike. Le zakaj niso mogli narediti aluminijatega ščita, kakršnega ima Africa Twin? Za povrh tisti "lavor" pod mašinco sploh ni ne vem kako lahek. Na "TA mailing listi" je kar nekaj lastnikov javilo, da so za potovanja po resnejšem terenu (npr. Afrika) sami izdelali alminijast ščit ("bashplate" oz. "skidplate"), dobiti se da pa tudi že izdelanega, in to od dveh različnih proizvajalcev ("SW-Motech" in "African Queens"). "African Queens"-ov ščit ima v stilu KTM 660 Rally na eni strani celo rezervoar za vodo, na drugi pa škatlo za orodje. So pa ti ščiti precej grdi v primerjavi s tistim na AT. Da ne bom tule smetil s slikami - kogar zanimajo aluminijasti ščiti motorja za Transo, je vse o njih tule, vključno z odličnimi slikami (Deti rules!):

http://www.ta-deti.de/ta/enguard.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ohohoho, vidim, da je metla spet pela.

No, meni je TA ravno pravšnja. Dokler se je nisem navaadila, se mi je zdela malce previsoka, ampak zdaj pa je res super. Pa komi čakam, da jo spet zajaham.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kupila originalnega ali od katerega drugega proizvajalca?

Kolikor vem, je cena originalnega brutalna.

Da slišimo...

LP

VespaMan

valjda da ne originalnega. Saj nisem neumna. Kar v Hein Gericke sem ga ubodla.

Mačica in kolk je to stalo? Jaz sem doma parkiral na home made podporo in je vse OK.

LP

120 EUR - MwSt + DDV

V vsakem primeru cenej kot original. S takimi home made zadevami sem se jst lansko zimo mučila, pa mi ni ratalo spravit motorja gor (neizkušenost maybe?). Zdaj pa računam, da bom zadevo že nekak spravila gor, pa še z mazanjem in čiščenjem verige upam, da bo manj problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, reč je namontirana in tigrček že v luftu. Hvala Leonu za posojeno orodje, plac in roko.

Motorja sicer sama nisem mogla sama spravit na štender ampak sploh ne priznam, da sem jst za to kriva. Kriva so tla, ker so ful spolzka. Je pa res tut to, da pride motor zelo visoko, ko ga enkrat gor postaviš. Mislim, da bom morala kar še precej vadit, predvsem pa se nabildat, da bom lahko dovolj močno cuknila in ga sama gor postavla (držite pesti, da ga ne bom prekucnila, ko ga bom poskušala sama dol s štenderja spravit.

No, Transalp upam, da sem te zadovoljila, če ne, pa ...

Ma, vse je v grifu.

Prvih 14 dni sem ga postavljal na štender kot "bolan srat".

Sedaj pa brez muke in čisto enostavno.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, vse je v grifu.

Prvih 14 dni sem ga postavljal na štender kot "bolan srat".

Sedaj pa brez muke in čisto enostavno.

8)

Saj tut jst računam s tem, da se bom navadila oz. naučila. Slej ko prej :oops: :oops: :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mačica, hvala za info. Seveda se boš navadila postavljanja na "štender", ni dvoma. Sošolec iz študentskih let je doma vadil postavljanje svojega novega Kawasakija na centralno stojalo, da se ne bi kje osramotil. Ko je stvar že obvladal, je izgledalo zelo preprosto, pa sem poskusil še jaz. In mi ni ratalo. Torej - vaja dela mojstra, potem pa mojster dela vajo! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla po 4 mesecih sem danes končno uspel si izborit svoj net pod sone cem-juhuuhuhuhuhu!!!

No vald k Transalpki hitr neki napisat brez tega ne gre!

No macica vesel sem za tvoj štender sam za ta dnar bom kar še neki cajta raj cegle sabo vozu za motor podstavt!

No sej jest si tud ne dam miru zato si bom letos pr Fismotu ubodu že dolgo načrtovane lučke in žmigavce in fen in še kaj!Sej veste če stroškov ni si jih naredimo sami ane! :( :? :D

No sej upam da nau tok velik pršlo!!No pa pazite na svoje jeklene konjičke! Jest sem svojga že dal nacegle, opral,naspreal, zaklenu, namazu..........no ja seveda pa vsak dan ga mal pobožam....čist mal!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Pero daj nam razloži kakšen fen nameravaš dati na motor. No sej u bistvu sploh ne vem kaj je to. A ti ne piha dovolj? No pa še to me zanima zakaj misliš žmigovce in lučke gor dajat. No saj za lučke še zsatopim - kakšen dodatne, ampak žmigovci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja neke špic lampice mislm namontirat na stranske varnostne loke predvsem mal za šminko (beri zajeban....), naredu bom stikalo za vklop vseh štirih žmihavcev (zna pridt prav v kaki stoječi koloni, pa ventilator (že obstoječ) bo možno prižgat ročno!No če bodo stroški zmerni se bom lotil s pomočjo naštetih podvigov!Motor mislm še dolgo met zato stroški ne bodo smeli bit blem!Neki je seveda treba počet tudi čez zimo-jaz raz,ičlam kako dodat kej osebnega na motor!Opcija je tudi štender sam to je pa že predrago!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se mi, da bo Perotov Transalp spomladi z lučkami in novimi stikali izgledal kot "Starship Enterprise". Ko se bo hotel odpeljati s 3M, bo treba le še reči: "Beam me up, Scottie..." in "Raise shields! Warp speed!" :twisted: :lol:

Šalo na stran - Pero, kot sem ti pravil že v OLP, imam tudi jaz namen na TA montirati dodatne stranske luči. Ampak najprej pride na vrsto stop luč v obliki LED letve na vrhu kovčka, po vsej njegovi širini. "Polizdelek" že imam, zdaj je na vrsti izdelava vodotesnega ohišja. :roll: Ob priliki prinesem pokazat v OLP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valda sej pravm je treba tud pozim kej počet (poleg smučanja, sankanja, pitja,.........

No Transalp komi čakam da vidm tvoj izdelek!Kako boš pa zadevo zvezu-boš kufr se bo dal snet?

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, kovček se mora dati snet. Ne bi pa rad preveč lukenj po njem vrtal... Stop luč bom najbrž kar nalepil z boljšim (npr. 3M) dvostranskim trakom. Drži kot pes ježa, tako da lučke ne bo tako lahko odtrgati. Za priključek pa še ne vem. Mislim, da imam dve možnosti: konektor, ki ga je treba ob vsakem nameščanju kovčka ročno priključiti ali pa kontakti na Givijevi prtljažni plošči ter na dnu kovčka. Pri tem sem v dvomih, ker nikjer na (Givijevi) plošči za Transalp ne vidim pripravljenega mesta za te kontakte. Bi moral pogledati pri kom, ki ima kufer s stop lučjo, kako je to narejeno in pritrjeno. Pa še v enem od topic-ov sem prebral, da baje originalni Givi kontakti radi izgubljajo stik. Najbrž bo najbolje, da kaj svojega pogruntam. :roll:

Zanima me tudi, kako bo tiskano vezje luči zdržalo tresljaje kovčka. Pri hitrejšem pospeševanju iz nizkih obratov se zna kufer na Transi kar grdo zatresti. Bomo videli - več kot crkniti itak ne more. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je -ne pospešuj iz nizkih obratov!

Povprašej Bladzo-ta on ma ene original kontakte gor dane vendar na modernejšo maxijo!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je -ne pospešuj iz nizkih obratov!

Ma, se izogibam tega kot :evil: križa, ampak včasih se vseeno zgodi :roll: - se tebi še ni? Sicer pa se enkrat poskusi usesti bolj nazaj, pa (previdno...) z levo roko za hrbtom primi kufer, potem pa počasi pospešuj. Pri določenih obratih se (prazen) kar trese. Da o kakih makadamskih avanturah ne govorim - ko sem šel na prvo (Nanos, leta '94), je bil sprej za gume v kufru kot obtolčen krompir. Od takrat je zavit v debelo cunjo, pa ni problema. Zaradi mehkega vpetja kovčka zna po kakem poškodovanem makadamu ("ribežen") zelo dobro tresti. Ravno zadnji zgornji rob kovčka je zagotovo najbolj izpostavljen tresljajem. Najbrž bi bilo najbolje zaliti LED-ice v stop luči s kako elastično maso (brezkislinski silikon?).

Povprašej Bladzo-ta on ma ene original kontakte gor dane vendar na modernejšo maxijo!

Aha, super. Hvala za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!