gregorpi Objavljeno April 6, 2004 Opozori Objavljeno April 6, 2004 Na tvojem mestu nebi iskal novega zmigavca pač pa bi v tem primeru zamenjal oba za kake bol 'cool' in seveda cenejše!Kaki manjši beli ali pa z led diodicami bi se ji kar podal!No seveda je to samo moje mnenje in predvsem cenejša varianta!Dobis jih pa prav povsod! :D Ciao,by Pero Pero, nisem čist siguren kje je to 'povsod'. A mi lahko daš kak hint. Kolkor sem jaz gledal tele žmigavce, morajo pasat na nosilec. BTW za ta kos plastike čjo met na hondi 6k SIT. G.
pero Objavljeno April 6, 2004 Opozori Objavljeno April 6, 2004 (popravljeno) Nebi glih reklame delal,..ampak......v vsaki bolje zalozeni motoristični trgovini!In ce bos dal vec kot 5.000sit za komplet si nabavu predrago!Mal premeri luknice in nastavke in kupi nekaj podobnega!Pa velik sreče! Ciao,by Pero PS:EJ LASTNIKI TA KDAJ GREMO NA KAKO ENDURO FURCO SKUPEJ??? Popravljeno April 6, 2004. Popravil pero
BiciMiX Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 Ojla Po dowgem razmisleku sem se odloču za nakup novega amortizerja, naročil pa sem ÖHLINS model 46ER. Je mogoče že kdo od uporabnikov TA moral kdaj zamenjat amortizer, so lastnosti boljše od original??
pero Objavljeno Maj 12, 2004 Opozori Objavljeno Maj 12, 2004 Moja lubica me na potovanja vedno spremlja polno naložena! :D :hmm: Ciao,by Pero
pero Objavljeno Maj 12, 2004 Opozori Objavljeno Maj 12, 2004 Evo pa se ena lušna iz profila!Prav popotniško umazana je in čaka na nove izive-so am I!!! :D :) Ciao,by Pero
Lorenzo Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 prosim za pomoc... resno razmisljam o uvozu rabljene Transalp model 97-99. omejitev je ustrezanje direktivi 97/24/ES. mi lahko prosim kdo odgovori ali ta model ustreza tej direktivi (podatek se verjetno nahaja v homologaciji, na prometni ga ni). hvala, lp
Freemanx Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 Zdravo TA-jevci! Letos sem naredil že kake 4500 km in moram reč, da je motor zelo v redu. Vmes sem zamenjal olje (motul mislim da 5100) in oljni filter. Ugotovil sem, da mi ga praktično ne žre niti kaplje, kar je zeloo pohvalno. Sem pa dodobra izrabil zadnjo gumo, deloma tudi prednjo > (obe metzeler). Z Barboričem v žužemberku sem se pa dogovoril za premontažo in nakup novih. Pa veriga mi je začela pomalem ropotat... bemti... In Metzelerke res rade zdrsnejo v ovinku sicer pa motor lepo pokaže kdaj ima dovolj :o Skratka sem zelo zadovoljen. Samo števec temperature mi še vedno pride do prve četrtine in nič več! Razen če ga na mestu pustim teči dalj časa - potem se vklopi ventilator za hlajenje (ko gre proti tretji četrtini). P.S. V ponedeljek sprobal cesto Dvor - Kočevje... vrhunsko! Če še ne poznate zelo priporočam! Na turo transalpistov - pa vedno!
Freemanx Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 (popravljeno) prosim za pomoc... resno razmisljam o uvozu rabljene Transalp model 97-99. omejitev je ustrezanje direktivi 97/24/ES. mi lahko prosim kdo odgovori ali ta model ustreza tej direktivi (podatek se verjetno nahaja v homologaciji, na prometni ga ni). hvala, lp Mislim, da za uvoz tega motorja sploh nebi smel imeti kakršnih koli težav. Zdaj vsi nekaj grozijo s homologacijo, ta pa je dokazljiva zelo enostavno: s starim prometnim dovoljenjem. Torej, če je bil motor prej registriran v Italiji, dobiš ob nakupu, kopijo italijanske prometne, ki ti velja kot homologacija... jasno če velja po celi Evropi, velja sedaj tudi pri nas. Torej nakup je preprost, kot bi šel v trgovino po špecerijo. Prometni davek se plača že ob nakupu in ga ni potrebno še enkrat plačevati pri nas. Plačaš pa posebni prometni davek, ki znaša do 13%. To je to. Popravljeno Junij 2, 2004. Popravil Freemanx
Lorenzo Objavljeno Junij 3, 2004 Opozori Objavljeno Junij 3, 2004 Freemanx hvala ti za odgovor, ampak problem je v tem da se ne da registrirat motorja ce ne ustreza tej kurcevi (se opravicujem) direktivi, ki je zacela veljati v EU enkrat proti koncu 98. Za letnike 97 in 98 torej ni bilo nujno da ji zadoscajo (lahko pa da ji). Res je pa da je isti model se 99. Sicer pa sem kmalu po svojem zadnjem postu temeljito pogledal dokumente svoje dragstar letnik 2001 in ni nobenih podatkov o tem. Tak da je bil to itak strel v prazno. Mal kompliciram sorry, samo res se ne bi rad nategnil. Vseeno hvala... pa dejmo met se kej lepga vremena, a ne lp
BiciMiX Objavljeno Junij 3, 2004 Opozori Objavljeno Junij 3, 2004 PS:EJ LASTNIKI TA KDAJ GREMO NA KAKO ENDURO FURCO SKUPEJ??? Pero, jaz sem takoj za to, za druge pa nebi vedu,.. Alo, privoščite vašim ljubicam DOBER spomladanski servis in gremo na eno turco...
ervin17 Objavljeno Junij 20, 2004 Opozori Objavljeno Junij 20, 2004 Zdravo TA-jevci! Letos sem naredil že kake 4500 km in moram reč, da je motor zelo v redu. Vmes sem zamenjal olje (motul mislim da 5100) in oljni filter. Ugotovil sem, da mi ga praktično ne žre niti kaplje, kar je zeloo pohvalno. Sem pa dodobra izrabil zadnjo gumo, deloma tudi prednjo > (obe metzeler). Z Barboričem v žužemberku sem se pa dogovoril za premontažo in nakup novih. Pa veriga mi je začela pomalem ropotat... bemti... In Metzelerke res rade zdrsnejo v ovinku sicer pa motor lepo pokaže kdaj ima dovolj :o Skratka sem zelo zadovoljen. Samo števec temperature mi še vedno pride do prve četrtine in nič več! Razen če ga na mestu pustim teči dalj časa - potem se vklopi ventilator za hlajenje (ko gre proti tretji četrtini). P.S. V ponedeljek sprobal cesto Dvor - Kočevje... vrhunsko! Če še ne poznate zelo priporočam! Na turo transalpistov - pa vedno! Pozdravljeni vsi skupaj. Sem lastnik TA 650 l 2001. Do sedaj sem naredil 14 000 km in moram priznat same pohvalne stvari glede TA. Nekaj glede gum Letos sem nabavil Michelin Anakee in povem vam da so enkratne gume. Ostalih sicer ne poznam toliko ker sem imel prejšnje Bridgeston ki pa so jaj... Prva guma mi je postala kot motorka in na ovinkah je bilo kot bi vozil po železnici med tiroma namesto po asfaltu. Freemanx imaš dober zaščitni okvir na motorju. Mi lahko poveš kje si gakupil in kolko si plačal. Mi lahko pošlješ še kakšno fotko da bi videl kako je pritrjen na grušt TA. Vsi TA kam se odpravljate kaj letos na dopust, jaz grem verjetno v Turčijo ma še ni 100 %.
Freemanx Objavljeno Junij 21, 2004 Opozori Objavljeno Junij 21, 2004 Ervin zdravo! Ja imam montiran zaščitni okvir, vendar te moram razočarat. Motor sem kupil rabljen in roll bar je že bil gor. Mislim pa da če vprašaš v tc-motoshop, bi znali kaj imeti. Mene naprimer zanima tisti nosilec ki mu pravijo pravijo "raženj", ki se montira na givijev kovček, v trgovini ga imajo samo je peklensko drag, za tako majhno stvar, cca 12000 sit. Kakorkoli že, zaščitni okvir je pritrjen na nosilec pred sivo plastiko, pod hladilnikom za vodo, spodaj pa tam kjer je nosilec za predvideno centralno stojalo. Za informacijo: ko naprimer menjaš olje, moraš sivo plastiko ( zaščito motorja) sneti, pri tem pa ti ni potrebno odstraniti zaščitnega okvirja. To, da ga TA nima že serijsko je zame ena največjih pomanjkljivojti tega modela. Ga pa seveda imajo cena sitnica..bemti...cca 60000 sit. Da te kap! Za slikco bom pogledal.
Freemanx Objavljeno Junij 21, 2004 Opozori Objavljeno Junij 21, 2004 Letos sem nabavil Michelin Anakee in povem vam da so enkratne gume. Ostalih sicer ne poznam toliko ker sem imel prejšnje Bridgeston ki pa so jaj... Prva guma mi je postala kot motorka in na ovinkah je bilo kot bi vozil po železnici med tiroma namesto po asfaltu. Tudi jaz sem imel ogledane Anakee, definitivno trenutno ene najboljših gum, Prodaja Špan, verjetno edina enduro guma, ki ima v sebi siliko zmes. Samo moj proračun mi letos ne dopušča takih gum, premontaža pri njem pa je ca 5000 sit po gumi!!! :blink: Tako sem se odločil za ta poceni varianto, za 13000 sit, zamenjal zadnjo gumo z premontažo vred. Znamka MITAS E-08, (Barum) naredil kake 500 km, brez pripomb. Samo zdi se mi precej mehka guma. No ja za letos bo že.
Freemanx Objavljeno Junij 21, 2004 Opozori Objavljeno Junij 21, 2004 Rollbar je od Givija, spredaj pritrjen na okvir, spodaj na nosilec za centralno stojalo.
ervin17 Objavljeno Junij 21, 2004 Opozori Objavljeno Junij 21, 2004 Rollbar je od Givija, spredaj pritrjen na okvir, spodaj na nosilec za centralno stojalo. Hvala, le majhen problem. Doma sem naredil sam centralno stojalo, ki je zelo uporabno za mazanje verige ali pa za skladiščenje meotorja čez zimo. Če so pri okvirju zasedene te luknje kako potem namestiš centralno stojalo- čudno pogruntano. Nekaj sem iskal po netu od givija vendar nobene pametne slike. Veš morda za kakšen naslov. Vseeno te prosim za dodatne slikice glede vpetja. Glede kufra zadaj tudi jaz razmišljam o takem stojalu, vendar so cene da padeš dol. Se bo treba zmenit s kom ki se ubada z inoxom ali aluminijem. Hvala
ervin17 Objavljeno Junij 21, 2004 Opozori Objavljeno Junij 21, 2004 Še nekaj Freemanx , prosim te da mi poveš kako je stvar pritrjena spodaj tik nad plastiko. Tam je vijak skoz in skoz ki drži blok motorja. Iz slike izgleda kot da je zataknjeno na matice vijaka. Ta zaščita je v enem kosu ali je iz dveh kosov? Upam da te nisem preveč namučil, se pa ti zelo zahvaljujem za pojasnila in za slike. vsak post ni potrebno citirati!
Mačica Objavljeno Junij 21, 2004 Opozori Objavljeno Junij 21, 2004 Hvala, le majhen problem. Doma sem naredil sam centralno stojalo, ki je zelo uporabno za mazanje verige ali pa za skladiščenje meotorja čez zimo. Če so pri okvirju zasedene te luknje kako potem namestiš centralno stojalo- čudno pogruntano. Nekaj sem iskal po netu od givija vendar nobene pametne slike. Veš morda za kakšen naslov. Vseeno te prosim za dodatne slikice glede vpetja. Glede kufra zadaj tudi jaz razmišljam o takem stojalu, vendar so cene da padeš dol. Se bo treba zmenit s kom ki se ubada z inoxom ali aluminijem. Hvala Zdravo Ervin. Dobrodošel med ponosnimi lastniki Transalpk. Če dovoliš, ti odgovorim na tvoje vprašanje glede centralnega stojala in rollbara. Jaz imam namreč oboje namontirano in zadeva celo funkcionira. Rollbar mi je namontiral kolega (skoraj) takoj potem ko sem kupila motor (če bi ga čist takoj, bi si prihranila marsikateri strošek). Rollbar pa sem kupila kar v TC-ju in je od Givija. Ko sem si omislila še centralca (kupljen v Hein Gericke, znamka neznana), sta se morala spravit skupaj dva močna fanta, da sta vse skupaj spravila gor, vendar pa je šlo. In kot rečeno, funkcionira. Če se uspemo kdaj videt pa si lahko zadevo tudi ogledaš kako izgleda v živo. Pozdrav iz pretežno oblačnega Ptuja
ervin17 Objavljeno Junij 21, 2004 Opozori Objavljeno Junij 21, 2004 Se spomniš koliko te je stal okvir? Če je zadeva draga jo imam namen ko bo malo več časa morda na jesen narediti sam iz inoxa.
Mačica Objavljeno Junij 24, 2004 Opozori Objavljeno Junij 24, 2004 Kolk je pa bilo? Mislim, da okrog 20k SIT. Sam ne me za besedo držat. Pa to je bilo pred 3 leti.
ervin17 Objavljeno Junij 24, 2004 Opozori Objavljeno Junij 24, 2004 Hvala, sem tudi sam klical na TC; cena se je malo dvignila in je okoli 23k SIT. Vendar jih nimajo na zalogi. So menda zmanjkale. Mi poves samo toliko ali je iz enega kosa ali iz dveh, potem pa je na sredini spet skupaj. Rekla si da so bili problemi za namontirat centralno stojalo, je bilo treba kaj priredit spodaj, ker tale okvir se če sem prav razumel v je namontiran v iste luknje kot centralno stojalo.
Mačica Objavljeno Junij 25, 2004 Opozori Objavljeno Junij 25, 2004 Hvala, sem tudi sam klical na TC; cena se je malo dvignila in je okoli 23k SIT. Vendar jih nimajo na zalogi. So menda zmanjkale. Mi poves samo toliko ali je iz enega kosa ali iz dveh, potem pa je na sredini spet skupaj. Rekla si da so bili problemi za namontirat centralno stojalo, je bilo treba kaj priredit spodaj, ker tale okvir se če sem prav razumel v je namontiran v iste luknje kot centralno stojalo. Iz dveh kosov je. Skupaj zašraufan pa je samo na kakih 5 cm ploščici. Problem pa je bil (kolikor sem lahko videla), ker je centralc malenkost nenatančno narejen in je bilo treba z istim šraufom (tak velik 20 cm dolg in 15 mm premera) pritrditi oboje v isto luknjo. Pri tem pa je motor stal na tleh in je bil kar mal logističen problem. Tko, da če boš sam doma delal, glej, da bo res natančno narejena, ker gre na mikrometre.
ervin17 Objavljeno Junij 26, 2004 Opozori Objavljeno Junij 26, 2004 Hvala Mačica, sem razumel kako je spodaj pritrjeno. Zanima me le kako je pritrjeno na sredini nad zaščitno plastiko. Kot sem uspel videti iz slike je na cev iz vsake strani privarjena ploščica ki je obrnjena navzdol in ima spodaj luknjo za vijak. Privijači pa se jo kar z vijakom ki drži motor na blok. Ta vijak je sicer zakrit z plastiko, tako da moraš pogledati z vrha. Hvala za odgovor. Lp iz primorske
Nagaya Objavljeno Junij 27, 2004 Opozori Objavljeno Junij 27, 2004 ...malo visoka zame ..amapk se nismo dali motit :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se