gregorpi Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 No bom probal še sam odgovorit na moje vprašanj. Očitno je pri TA (XL600v)poraba olja dokaj normalen pojav. <_< Zanimiva debata je na temle linku http://www.transalp.org/phpbb2/viewtopic.p...ght=oil&start=0 Glede na to, da se v sezoni precej vozim (služba - nazaj) naredim na dan cca. 80 km B) . Na poti v službo ga kar dobr tišim in verjetno bo to razlog za večjo porabo. Tudi sam sem namreč opazu, da včasih olja sploh ne kuri (pri izi vikend vožnji), med tednom je pa 'žeeejna'. Sitno je to, ker se hitro zgodi da od pon. do pet. pozabiš čekirat olje in ga potem zalotiš na spodnji meji. Sicer mi pa moja TA to pove, ker postane malenkost bolj glasna. Po nasvetu AS Domžale (Primož) uporabljam Motul 5100 in zaenkrat nimam pritožb razen nad ceno. V Logatcu dam za liter 2300 SIT (za 4l je skoraj enaka cena), kar je ful drago. Kaj pa vi dajete v TA (če ni to druga tema)?
pero Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Gregor kot si ze sam ugotovil ti motor žre več ko ga teraš!Mislim pa da je problem predvsem še v tem da ko greš v službo in predvidevam da imaš do tja cca 20km se motor še ne ogreje popolnoma in kakrat je obraba še večja in poraba olja naraste!Motorja ne priganjaj v obrate kadar je hladen in poraba olja se bo zmanjšala garantirano. Jest mašinko vedno lepo ogrejem pol pa k je enkrat ogreta ni več milosti! :P :D (no kolkr milosti pa je pri 50km) :kva2: !
gregorpi Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Edino če prešaltam na kako besno sintetiko 5w-50 , :devil:
Ice Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 tudi ce imas noter najboljse olje moras masino _vedno_ ogreti.
gregorpi Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Pa ja dobr, saj to itak delam. O:-) Do službe mam skoraj 40km, tko da navijem mašino šele ko pridem na LJ-obvoznico oz Brezovico, kar je zadnjih 10km. Torej je ziher dovolj ogreta. Dejstvo ostaja, da ma TA rada olje.
premza Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Edino če prešaltam na kako besno sintetiko 5w-50 , :devil: Sintetike ti bo še več požrla! :huh:
Freemanx Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 SYM, Tudi jaz sem že razmišljal o avspuhu. Zelo se mi zdi zaprt. Morda bi se dalo res kaj narediti z njim. Pri Akrapoviču sem že gledal ali ga ima za TA, pa ni nič. No ja, imam kar dobro vezo z njim, vsako leto se srečamo na morju, v Dajli pri Novigradu, kamor prideta z ženo Slavojko k moji prijateljici na vikend. Ampak mu nočem zatežit in še svoje TA ne mislim dajat na njegove teste, ki so sicer nujni za izdelavo. He he zaenkrat mi ne žre niti kaplje olja V cca4000 km po menjavi. Prevozeno pa imam 22000 km. Ajd...
Mačica Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 SYM, Tudi jaz sem že razmišljal o avspuhu. Zelo se mi zdi zaprt. Morda bi se dalo res kaj narediti z njim. Pri Akrapoviču sem že gledal ali ga ima za TA, pa ni nič. No ja, imam kar dobro vezo z njim, vsako leto se srečamo na morju, v Dajli pri Novigradu, kamor prideta z ženo Slavojko k moji prijateljici na vikend. Ampak mu nočem zatežit in še svoje TA ne mislim dajat na njegove teste, ki so sicer nujni za izdelavo. He he zaenkrat mi ne žre niti kaplje olja V cca4000 km po menjavi. Prevozeno pa imam 22000 km. Ajd... Freemanx, jaz pa sem jim zatežila glede avspuha. In izvedela naslednje (mogoče je tudi že kje napisano): za TA pri Akrapoviču ne bodo nikoli delali avspuhov, ker je motor tako narejen, da z drugim avspuhom ne bi bilo nobenega učinka, kar se tiče performansov. To je to. Pozabi na Akrapota za TA. Aja, olja pa moja TA tut ne pije. Pa je ne šparam.
Lorenzo Objavljeno Avgust 29, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2004 Pozdrav vsem... Ze dolgo nobene nove objave, pa bom skusal odpret eno kratko debato. Za vetrobransko steklo gre. Moja TA je letnik 99, je pa situacija pri vseh letnikih podobna (vsaj tko zgleda). Torej, pri cca 120+ kmh sipca ne opravlja vec zadovoljivo svoje funkcije (pri mojih 193cm). ok, rad imam veter v laseh :afro1: ali pa v celadi :ph34r: , ampak po pol ure na avtocesti ze meji na nevzdrzno :wacko: . Seveda obstajajo "aftermarket" povisane sipe, za katere se zdi, da bi lahko resile problem, ampak tu se pojavlja novo vprasanje, kateri proizvajalec, kako visoka itd. Ce ima kdo kake izkusnje s tem, bi mu bil zelo hvalezen za podarjen nasvet... Se bolj predrzna pa bi bila prosnja, da bi me nekdo, ki ima povisano sipo namontirano povabil na poskusno voznjo. Jasno bi se mu oddolzil s poskusno voznjo z mojo NEpovisano TA. .) ajde folk, fajn bodte...
gregorpi Objavljeno Avgust 30, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2004 (popravljeno) Seveda obstajajo "aftermarket" povisane sipe, za katere se zdi, da bi lahko resile problem, ampak tu se pojavlja novo vprasanje, kateri proizvajalec, kako visoka itd. Jaz mam cca. 190 cm in mam touring šipo od givija. Višja je po mojem kakih 20-25cm (ne vem če ta model še delajo). Meni dobro služi, njena edina slaba stran pa je ta, da ko na avtocesti furaš v vrtincu kakega avta pred tabo, šipa vibrira, vibracije pa se prenašajo na balanco tako da cel motor mal šejka. TA brez visoke šipe še nisem vozu, sem pa vozu pegasa in kar ornk vrat nabildaš da ti glave na zapogne. Za velike in pokončno držo je touring šipa zakon. G. Popravljeno Avgust 30, 2004. Popravil gregorpi
simonsi Objavljeno Avgust 30, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2004 Sam je pa grda ta velika šipa, žal. :(
Freemanx Objavljeno Avgust 30, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2004 Grda, al ne grda nekaj takega moram dobit. Na avtocesti moram preveč bildat glavo in tud roke. :xx: Zanima me pa kolko stane. Pa če se tudi hrup kaj zmanjša. Sploh ker še nimam dobre čelade. Vozim se pa vsakodnevno iz Loga pri Brezovici v Ljubljano v službo, pa bi mi prišla takale šipca kar prav. :)
simonsi Objavljeno Avgust 30, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2004 Če si pa s tistega konca, pa pejdi še mal v Vrzdenec pogledat firmo Krili.
lo1ma Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Še za pogledat ... Ravno tako TA sem vozil lansko leto (barva in najvišje vetrobransko steklo). Obstajata dve višini poleg običajne (Givi) 52 in 56cm (nisem čist siguren za cm). Meni je pihalo od višine oči navzgor (184cm). Cena je nekje med 15 - 20ksit. Naročite jo lahko tudi pri nas (lj).
lo1ma Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Glede porabe olja: pri prevoženih 30000 km je bila poraba 1dcl na 1000km.
gregorpi Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Grda, al ne grda nekaj takega moram dobit. Na avtocesti moram preveč bildat glavo in tud roke. :xx: Zanima me pa kolko stane. Pa če se tudi hrup kaj zmanjša. Sploh ker še nimam dobre čelade. Vozim se pa vsakodnevno iz Loga pri Brezovici v Ljubljano v službo, pa bi mi prišla takale šipca kar prav. :) Tudi hrup je manjši ...
Lorenzo Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Givi ponuja dve opciji: - D191S visoko 441mm - D205S visoko 542mm Obe bi morali biti dobavljivi tudi pri nas. gregorpi (hvala ti za info), imas verjetno tavisoko... Malo me skrbijo tiste vibracije, ki si jih omenil. A ma kdo se kako drugo varianto, mogoce drugega proizvajalca?
Mačica Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 Jaz ti lahko povem za svojo varianto glede avtocest. Ne greš na avtocesto. ;) :P :P Hec. Zadnji mesec se tudi jaz po sili razmer vozim po avtocestah. In če si sam na motorju se lepo spraviš v dirkaški položaj (ritko pomakneš mal bolj nazaj, noge na zadnje tačke, glavo pod vetrobran) pa gre krasno. Brez vibracij, brez bildanja vratnih mišic. Ampak kot rečeno vžge samo, če si sam na motorju in brez tank torbe.
Freemanx Objavljeno September 3, 2004 Opozori Objavljeno September 3, 2004 Ja. še posebno če grem na Dolenjsko. MORAŠ!! po usrani AC. :angry:
gregorpi Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Jaz ti lahko povem za svojo varianto glede avtocest. Ne greš na avtocesto. ;) :P :P Hec. Zadnji mesec se tudi jaz po sili razmer vozim po avtocestah. In če si sam na motorju se lepo spraviš v dirkaški položaj (ritko pomakneš mal bolj nazaj, noge na zadnje tačke, glavo pod vetrobran) pa gre krasno. Brez vibracij, brez bildanja vratnih mišic. Ampak kot rečeno vžge samo, če si sam na motorju in brez tank torbe. ... pa če nisi velik 190cm .)
Mačica Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 ... pa če nisi velik 190cm .) Hm, meni ostane še več kot 15 cm do vetrobrana. <_< Al se mi sam zdi? :doze: :hmm:
Freemanx Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Freemanx, jaz pa sem jim zatežila glede avspuha. In izvedela naslednje (mogoče je tudi že kje napisano): za TA pri Akrapoviču ne bodo nikoli delali avspuhov, ker je motor tako narejen, da z drugim avspuhom ne bi bilo nobenega učinka, kar se tiče performansov. To je to. Pozabi na Akrapota za TA. Kaj pa zvok? Saj gre tudi za zvok :kva2:
BiciMiX Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 jaz sem pred kratkim zmontiraw tisto nižjo izvedbo od givija in me je zadeva pozitivno presenetla. ni bistveno višja od originalne, kake 4 cm ampak teh 4 cm je še kako opaznih. pri hitrosti nad 130 ni več takega upora u čelado in tudi hrup je nižji.. tista visoka pa me spominja na.. se spomneste poštarjev s šestkami in unimi visokimi "vetrobrani" ;)
Mačica Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 Kaj pa zvok? Saj gre tudi za zvok :kva2: Hej, jaz te takoj podprem, če jih ušpeš prepričat da naj nardijo par avspuhov tut za Transalpa.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se