Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


Priporočene objave

Objavljeno

tista visoka pa me spominja na.. se spomneste poštarjev s šestkami in unimi visokimi "vetrobrani" ;)

He,hehehe se, se :wacko:

Objavljeno

V gericke katalogu sem našel en enduro izpuh. LeoVince x3. Izgleda še kar, ne vem kakšne kvalitete so ti auspuhi, tudi če ne pridelajo več konjičkov je morda zvok bolj fancy.. :) Slikca je še od stare transalpke, imajo pa ga tudi za ta "nov" model, XL 650 V Transalp in sicer po ceni 349,95 €. Cena je enaka za stari model. :angry: Kar precej drago, ne?

post-4-1094659516.jpg

Objavljeno

po prevoženih kakih 1000 km s tanovo šipco sem ostaw malo u dvomih in zmontiraw nazaj originalno majhno, se provaw pelat in montiraw nazaj givijevo. U bistvu sploh ni nobene razlike u hrupu, le v prsa je manj upora..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

sem slišaw da krožijo po NETu slikce nove Transe, jih ma mogoče kdo za jih tuki prlimat..?

Objavljeno

Opa, nekdo je pa temo mal popucu. Bravo.

No, drugače pa dragi Bicimix, obstaja ekstra tema na temo 'nove transalpke', ki pa sploh ne bo nova Transalp ampak bo nadomestila tako Transalpa kot tudi Africo in naj bi imela 850 ccm. Ampak to so vse bolj ali manj špekulacije. Edino kar je dokaj zanesljivo je to, da bo leta 2006 prišel na tržišče nov motor.

Objavljeno
po prevoženih kakih 1000 km s tanovo šipco sem ostaw malo u dvomih in zmontiraw nazaj originalno majhno, se provaw pelat in montiraw nazaj givijevo. U bistvu sploh ni nobene razlike u hrupu, le v prsa je manj upora..

Nam zaupaš koliko si velik da si lažje predstavljamo če bi imelo smisel za jo nabavit

Objavljeno

velik sem 175 cm, ampak da še enkrat omenim, imam givijevo šipco ki je le kake štiri cm višja od originalne..

Objavljeno

Verjetno nek smisel je v teh višjih šipah, drgač jih zagotovo ne bi delali (in tudi ne prodali). Pri meni se ornk pozna razlika tako v uporu kot hrupu. Sigurno, da je tudi kaka slaba stran touring stekel, ampak vsega pač ne moreš met.

G.

Objavljeno

No, kolikor sem jaz gledala te šipe, je njihova osnovna naloga, da zrak odpeljejo nad glavo voznika. Zaradi oblike mislim. Definitivno pa to ni šipa, za katero bi se popolnoma skril tako kot npr. na LTju ali Goldwingu.

Slaba stran bi po moje lahko bila edino večji upor in s tem večja poraba.

Ampak ker si take šipe zaenkrat še nisem omislila, so to le ugibanja. Praktične izkušnje boste morali pa povedati ponosni lastniki teh čudes ;)

Objavljeno

Mah jaz bi prej rekel, da je upor kvečjemu manjši. Ker zrakbolj lepo steče mimo. Ampak kaj pa vem...? :?

Objavljeno

Če se prav spomnim gre nekako takole preprosto...

Sila upora = količnik upora x čelna površina x hitrost na kvadrat

Čelna površina se ne spremeni, dokler šipa ne sega čez glavo, po občutku pa bi si predstavljal, da je količnik boljši (manjši), če zrak res lepše teče mimo. V primeru, da nastajajo vrtinci pa bi bil količnik verjetno slabši.

No, da ne mlatim prazne slame glede količnika upora še naprej, bi vsaj zase rekel, da z lahkoto preživim malenkost večjo porabo, če je vožnja bolj udobna, ker del upora premaga šipa in ne moje vratne mišice.

Ključno vprašanje pa še vedno ostaja. Ali je dovolj le nekaj cm višja šipa ali pa je nujna "poštarska" (kot se je nekdo izrazil).

Če se ne motim se forum bolj nagiba k poštarski.

Objavljeno (popravljeno)
Ključno vprašanje pa še vedno ostaja. Ali je dovolj le nekaj cm višja šipa ali pa je nujna "poštarska" (kot se je nekdo izrazil).

To je odvisno od tvoje višine. Pri mojih cca. 190cm pride v poštev samo "poštarska". Motor z mano in maxia kufrom zgleda z veliko šipo čist O.K.

Kar se tiče pa fizike, si povedal kar prav. Po mojem se koeficient upora sicer bistveno ne spremeni samo da se upor ne dogaja na čeladi ampak na šipi, kar je bolj udobno.

Popravljeno . Popravil gregorpi
Objavljeno

Eno vprašanje!

Punca ma TA600, pa se ji občasno dogaja, da ji pade moč, v smislu da moptor zatrokira in nikamor ne vleče, čez nekaj časa pa gre spet normalno.

:?

Zanima me, če je keri že mel tak problem in kak ga je rešu :notworthy: ?

Objavljeno

Meni se je ta problem pojavil zadnjih 200 km!Motor normalno teče v prostem teku, ko dodam gas (motor ogret) pa kar ni pravega odziva in kar kaže težnje po ugašanju! :D No crkne cicer ne vendar je pa stvar nadvse neprijetna (in seveda nevarna) pri speljevanju!No malo se ga zavrti nad 2000o/min pa je zadeva resena saj tam teh teženj pač nima!No mislil sem da bi lahko bila kaka vlaga kje???? ipd.No prav sekiram se ne saj nad 7000 o/min se vedno dobro vleče!!! :P O:-) Motorček ma 60.000 in z njim sem res zadovoljen!Za naslednjo sezono pa bo zamenjava sklopke obvezna saj prime že čisto na koncu!!!

Ciao,by Pero

PS:Problem servisa sem rešil z odjavo motorja za letos in tako stroške prestavil na drugo leto (kt da takrat bo pa viška dnara)!!! :P :D :BUA:

Objavljeno

meni se je dogajalo nekaj podobnega in sicer:

1. motor je vcasih delaw na en cilinder in valda ni imew moci po ravni cesti ni prijew vec kot 110.. Vzrok: Vzigalna enota enega cilindra ni delala, tipicen primer, sedez se poda in pritiska na kontakt enote in se zgubijo kontakti. enoto sem prelotav in sedez podlozu da se ne dotika vec vzigalne enote

2. motor je delav na oba cilindra in na nizkih obratih je imew moc, vendar na obratih nad 4000 je bil popolnoma brez moci.. Vzrok: oba vakumska batka v karburatojih sta vcasih ostala blokirana, vcasih pa samo eden. pac v vodilu so se zatikala pa sem vse ostre gobe v karburatorju kjer potujeta batka lepo zbrusu in zdej zaenkrat problema ni vec..

je pa tako, mores si vzet cas in opazovat kako motor dela, takrat kadar ne dela praw, in poskusat ugotovit na katerem elementu bi lahko biw vzrok..

LP

Objavljeno

Mene moti izredno velik hrup ki ga ustvarja veter okoli čelade. In kaj sem ugotovil? Ko se med vožnjo na motorju popolnoma izravnam tako da mi veter piha že direktno v čelado, torej prednja šipa ne igra več vloge , se hrup zelooo močno zmanjša. Zanimivo! Naj dodam da je to pri moji višini 186 cm. Kot, da bi šipa ustvarjala nekak vrtinec, ki nato v zavetrju ustvarja še bolj moteče zvoke okoli čelade. Hm. Moram pa priznat, da imam še vedno eno no name poceni čelado. Kupit pa mislim Nolanko N101.

Objavljeno

Aja , pa še to. Letos naredil 11000 km brez težav, še vedno se vozim, tudi v službo, menjal le verižnike in verigo, pa seveda olje in filtre in zadnjo gumo. Pozimi pa mislim naredit večji servis, zavorne ploščice, pa na Hondi so mi rekli, da tudi svečke...ni blema. Ob tej priložnosti bom še pohvalil servis AS Domžale.. ne za reklamo ampak so res prijazni, po telefonu sem se dogovoril za menjavo ketn'ce in vzeli so me takoj ko sem prišel. Pa enkrat so mi dali podložko za vijak za izpust olja zastonj. Mimogrede, če kdo ne ve, potrebno jo je menjati pri vsaki menjavi olja, ker se ko enkrat pritegneš vijak deformira in s tem zatesni da olje ne izteka.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

A noben ne 'živi' na forumu pozimi?

Da ne bo tako mrtvilo mam jaz eno vprašanje. Je kdo mogoče že menjal sedež na TA (modeli pred 2000). Gledal sem namreč kakšen Corbin sedež ali kaj podobnega, da ne bi sopotnica preveč 'lezla' po motorju. Ma kdo kaj izkušen s tem ali pa pozna koga pri nas, ki dela sedeže za TA. Corbin bi moral naročat iz DEU, pa še kar drag je.

THX, g.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Da še jaz malo zbudim to rubriko, ko sem glih novopečeni lastnik Transalpke. Nabavil sem letnik 2000 (zaradi lažjih uvoznih formalnosti), in prvi občutki fenomenalni (uresničena večna želja)! Imam pa par začetniških vprašanj, nameravam ga peljati na splošni pregled na Hondin servis, da bom vedel dejansko pri čem sem. A je treba biti na kaj posebnega pozoren in kaj bi bilo priporočljivo naredit? Že pred nakupom sem vedel da bo potrebno zamenjati verižni komplet (tudi cena je bila zato nekoliko nižja), zdaj imam na očeh DIDov komplet, pa bi prosil za pro et contra.

Zaenkrat naj bo dovolj!

nlp

Mat...

Objavljeno

Mat.. pozdravljen med nami. No pa bom še jaz nekaj napisal. Torej letos sem naredil že kake 2500 km. Bil sem na servisu v domžalah, kjer sem menjal gume. Obe. Sedaj imam gor Anakee od Michelina in moram reč da so super. Motor kar sam pada v ovinek, kot da želi, da bi šlo še hitreje.. Nisem pa jih še stestiral na kaki bolj ovinkasti cesti kjer bi šlo zares. No bomo vidli. Počasi moram menjat tudi zavorne ploščiče na prednjem kolesu, samo so peklensko drage. Ampak bo že. Motorček dela ko urca, zdi pa se mi da pozimi pokuri malo več olja. Moral sem ga namreč dotočit kak deci. :) Mat.. če so ventoli naštelani pa fergazarji singronizirani samo glej da boš imel gor dobre gume in da bo olje v mašini, ketnco podmazano, pa gasaaaaaaaaaaaa :yes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
zdaj imam na očeh DIDov komplet, pa bi prosil za pro et contra.

:OK: pozdravljen mat - z DID kompletom ne moreš falit. Drugače lahko več o tem najdeš v rubriki oprema. Malo je iskanja ampak napisanega je pa res veliko.

Objavljeno

živjo

mat ali lahko poveš kolk te je prišel stat motor z vsemi dodatki in kje si ga-jo kupil

kajti tudi jaz se močno zanimam za transalpko hvala in l.p.janih

Objavljeno (popravljeno)

Eno sezono sem vozil TA l.98 . Zanima me,če je kdo od vas vozil obe letnik 99 (starejšo) in 00 (novejšo) in katere so bistvene razlike med njima?

Ni mi pa jasno zakaj je cena npr. l.98 ista kot pred tremi leti..

Popravljeno . Popravil lo1ma
Objavljeno
Eno sezono sem vozil TA l.98 . Zanima me,če je kdo od vas vozil obe letnik 99 (starejšo) in 00 (novejšo) in katere so bistvene razlike med njima?

Ni mi pa jasno zakaj je cena npr. l.98 ista kot pred tremi leti..

Cene so padle. Za razliko pa ne vem, ker ta starega modela nisem vozu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!