pero Objavljeno Maj 13, 2002 Deli Objavljeno Maj 13, 2002 Ja Transalp moja TA je črne barve!Sem jo včeri opral in sem ugotovil da je še vedno kot nova! Ja Michelin gre gor iz enega preprostega razloga imajo veliko prednost v primerjavi z Metzler in to je- vožnja s sopotnikom (nemški testi od 30pik Michelin cca 25 pik, Metzler pa samo 10 pik)!Varnost pri vožnji z sopotnikom je odločila in tako mislim da bom mogu bit bolj previden po mokrem.Se več vozim v dvoje kot po dežju. Mislil sem kupiti Metzler Tourance ali pa t66 in ne shirac! Ej jest mam že 24.000 km pa še nisem štelal ventilov (predvideno na 12.000 km) sedaj pa mislim da je že čas-čeprav nič ne ropota in rožlja!Vendar za trip do Turčije bolš preventiva.Sem se ta vikend vozu po hostah in enkrat celo čez reko NORO (no bol natančno dvakrat čez reko-sm mogu še nazaj pridt)!!! Transalp se vidmo na 3M! Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Maj 13, 2002 Deli Objavljeno Maj 13, 2002 quote: Varnost pri vožnji z sopotnikom je odločila in tako mislim da bom mogu bit bolj previden po mokrem.Se več vozim v dvoje kot po dežju Ja, Pero, proti tem argumentom nimam kaj. Jaz sem se npr. odločil, da se sploh ne bom vozil v dežju, pa me je kljub tej odločitvi parkrat že prav nagravžno opralo... Za barvo tvoje TA sem pa vprašal, ker je zadnjič beseda nanesla nate (debata z Matotom - voznik Yamahe XT600...), pa nisva bila čisto prepričana, če gre za istega Perota. No, bil si taprav! Pa ne skrbi, nisva nič šimfala... Zdaj pa za Mačico. Upam, da ne bo preveč "po domače"... Torej - ventili so potrebni zato, da štiritaktni stroj pravilno diha. Saj veš, takti grejo takole: sesanje (odprt sesalni ventil), pa kompresija (oba ventila zaprta), pa eksplozija (hvalabogu, še zmeraj oba zaprta...), pa izpuh (odprt izpušni ventil). Če sem malce bolj natančen, ima TA šest ventilov: po dva sesalna in enega izpušnega na vsak valj, ampak to tukaj ni bistveno... Ventili se odpirajo in zapirajo sinhrono z delovanjem motorja, zato so seveda na nek način mehansko povezani z vrtečo se motorno gredjo. Klasičen način te povezave so "dročniki" (štangice vzdolž valjev) - npr pri H-D. Pri TA je prenos izveden preko verige, ki vrti odmično gred v glavi, ta pa preko odmikačev odmika (odpira) ventile. Vsak od obeh valjev pri TA ima seveda svojo "ketnco", ker sta tudi glavi in s tem odmični gredi dve (jasno...). Med odmikači in ventili mora obstajati primeren majhen razmak. Če je ta razmak pretesen, pride do slabega zapiranja in tako se žgejo ležišča ventilov, kar je je BAAAAAAD! Če je razmak prevelik, pa ventili "kucajo" (slišno...), kar tudi ni najbolj zdravo, vseeno pa je manj škodljivo od žganja v prejšnjem primeru. In še odgovor na zadnje vprašanje: pri TA XL600V ("ta stara Transa") se ventili štelajo na 12.000km, za "ta novo" 650ccm pa ne vem. Preveri v knjižici! Če sem zgrešil pri temle modrovanju, me pa popravite... ------------------------------------------------------- I started out with nothing, and I still have most of it left. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mimixtz Objavljeno Maj 14, 2002 Deli Objavljeno Maj 14, 2002 Bravo Transalp! Res je, če motor nima hidravličnih odmikačev in je ventile potrebno nastavljati, je bolše, da se malo sliši tist ''klik klik'', kot pa da je tišina. ace Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AREA Objavljeno Maj 14, 2002 Deli Objavljeno Maj 14, 2002 Kaj mogoče vete če bi se dalo kje v MB videt Transalp 650 ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Maj 14, 2002 Deli Objavljeno Maj 14, 2002 Macico povprašaj ona bi ti mogla znat pomagat!!! Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Maj 15, 2002 Deli Objavljeno Maj 15, 2002 quote: Kaj mogoče vete če bi se dalo kje v MB videt Transalp 650 ? V Mb je zastopnik za Hondo Motor jet. Če majo kako TA, pa res ne vem,najbrž že. Če pa drugač ne gre, pridi na kako FS ali na Tromostovje, pa lahko mojo vidiš. Ti jo bom z veseljem pokazala. Sicer pa ta vikend domujem v Slovenj Gradcu in če si kje blizu, se zmenmo, pa se dobimo kje na totem eki. jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AREA Objavljeno Maj 15, 2002 Deli Objavljeno Maj 15, 2002 macica z veseljem bi prišo pogledat tvojo....TA Samo me čez vikend verjetno ne bo doma tak da dvomim...bom pa šel dans popoldan čekirat v Motor Jet če jo majo. Aprilio sem dokončno skenslal iz ožjega izbora zdaj pa sta v igri samo še F650 in TA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Maj 15, 2002 Deli Objavljeno Maj 15, 2002 quote: macica z veseljem bi prišo pogledat tvojo....TA Samo me čez vikend verjetno ne bo doma tak da dvomim...bom pa šel dans popoldan čekirat v Motor Jet če jo majo. Aprilio sem dokončno skenslal iz ožjega izbora zdaj pa sta v igri samo še F650 in TA No, če te slučajno zanima moje mnenje, pri tem izboru: jaz sem imela F650GS nagledanega 2 leti. Ampak ko sem zagledala TA pred trgovino, sploh ni bilo več vprašanje. Srce je povedlo svoje. Pa dva valja pri TA v primerjavi z enim pri BMW. Aja, pa razlike v ceni, je bilo takrat samo še 15k SIT, k so bla znižanja ob koncu sezone. Letos pa ima TA hudo ceno, za BMW pa ne vem kolk je. Edina resnična prednost BMW pred Hondo je nižje težišče, ki ga ima TA res v nebesih, pol pa mi jo je malce težje manevrirat pri nižjih hitrostih in na mestu. Pa tudi sicer se mi zdi da je BMW nekoliko nižji in celo serijsko znižan za predstavnice mojega spola. No, ampak vse ostalo pa ima Honda absolutno prednost. jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AREA Objavljeno Maj 15, 2002 Deli Objavljeno Maj 15, 2002 Jaz sem pa nor na BMW-je (motorje), na avte niti ne. Vem da ma Honda določene prednosti ja, oba zgledata elegantno če mene vprašaš, čeprav Honda ma blatnik nizko nad kolesom BMW pa višje. En valj-dva valja, 50-55KM, hmm...edina stvar ki me pri TA malo moti so gume (90-120). Kaka je pa lega na cesti zarad gum pa tega malo višjega težišča? Pa stroški vzdrževanja? Se zdaj ob 3 bom itak šel gledat na Motor Jeta pa da vidim ta stroj...cena je približno ista...1.638.000 BMW pa 1.669.000 Honda. Še kak nasvet od zagrete lastnice? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AREA Objavljeno Maj 15, 2002 Deli Objavljeno Maj 15, 2002 Uffffffff....nova TA odpade - 1.799.000 SIT! Totim se je čisto poslabšalo Kake pa mate izkušnje s rabljenimi TA - čeprav nisn glih najbolj zagret za rablen motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Maj 15, 2002 Deli Objavljeno Maj 15, 2002 Odlične izkušnje z dve leti rabljenim motorjem TA z 8.300km letnik 99.Ja maš prav 1.8 mio sit je pa res tri mač. No ampah Honda je pa vseen Honda. Ko jo enkrat maš veš zakaj je tako cenjena ! Od 1500 se pelje od 2000 o/min pa vleče, mislim pa da to za BMW nebi mogel reči. Drugače pa čisto odkrito Bmw se pelje bolje kot TA!Vsaj kar se ovinkov tiče. Če si bolj za hitre turce pol BMW če pa od časa do časa tudi malo potuješ pol pa je TA tiher bolš izbira. Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Maj 16, 2002 Deli Objavljeno Maj 16, 2002 Za 1,8m+ priporočam višji sedež saj se prav hitro lahko zgodi, da bo motor z znižanim sedežem za tebe zgubil vso udobnost in prednost enduro motorjev. S doseganjem do tal pa tudi nebi smel met nobenih problemov s tvojo višino!! Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Maj 16, 2002 Deli Objavljeno Maj 16, 2002 quote: Za 1,8m+ priporočam višji sedež Yep. Visok sem 2 metra, pa so mi vsi enduro motorji premajhni... ------------------------------------------------------- I started out with nothing, and I still have most of it left. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Maj 16, 2002 Deli Objavljeno Maj 16, 2002 Dober jo zalagej z kvalitetnim oljem pa bo!!! Sej kaka tenerejka nebi smela bit pretiran draga!! Ciao, by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Maj 16, 2002 Deli Objavljeno Maj 16, 2002 V servisni knjižici je pri nastavitvah ventilov napisana številka: 0/16/10. A mi lahko kdo pove, kaj naj bi to pomenilo? jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Maj 16, 2002 Deli Objavljeno Maj 16, 2002 quote: V servisni knjižici je pri nastavitvah ventilov napisana številka: 0/16/10. A mi lahko kdo pove, kaj naj bi to pomenilo? Hmmm... Kaj pa piše zraven? Lahko napišeš celoten kontekst? ------------------------------------------------------- I started out with nothing, and I still have most of it left. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Maj 17, 2002 Deli Objavljeno Maj 17, 2002 quote: quote: V servisni knjižici je pri nastavitvah ventilov napisana številka: 0/16/10. A mi lahko kdo pove, kaj naj bi to pomenilo? Hmmm... Kaj pa piše zraven? Lahko napišeš celoten kontekst? ------------------------------------------------------- I started out with nothing, and I still have most of it left. Eh, saj sem še cifro falila. Evo celoten kontekst: Preverite in p potrei nastavite odmik ventilov (0,10/0,16) Pri navodilih za serviserja kaj naj na posameznem servisnem pregledu naredijo. jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Maj 17, 2002 Deli Objavljeno Maj 17, 2002 quote: Preverite in po potrebi nastavite odmik ventilov (0,10/0,16) Aha! Skoraj ziher bo takole: prva vrednost (0,10mm) je zahtevana zračnost sesalnih ventilov, druga pa izpušnih (0,16mm), najverjetneje pri hladnem motorju. Kot je bilo govora že v topic-u "Ventili", je težko dobiti listič debeline 0,16mm. Gotovo ga prodaja Honda za veliko $$$... Me pa čudi, da sem na dveh nemških straneh o TA 650 dobil podatka 0,15mm in 0,20mm, kar je sicer veljalo za "mlajše" letnike 600-kubične TA. Vsekakor bi bilo te podatke dobro preveriti! ------------------------------------------------------- I started out with nothing, and I still have most of it left. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Desmo Objavljeno Maj 17, 2002 Deli Objavljeno Maj 17, 2002 No mačica, zdaj ko ti je vse jasno pa lepo vzemi kladivo, ključe, izvijače in merilne lističe, pa takoj ventile preverit in naštelat kakor piše v priročniku... Bye Desmo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Maj 17, 2002 Deli Objavljeno Maj 17, 2002 Natanko tako, samo raje brez kladiva... ------------------------------------------------------- I started out with nothing, and I still have most of it left. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Maj 17, 2002 Deli Objavljeno Maj 17, 2002 Uf, vidva pa meni veliko prisojata. A misliš, da bi si jaz upala it karkol šravfat po mojmu motorju. Dajta bit resna, no. Sploh pa ne vem kaj naj bi bili ti lističi in čemu služijo. Mislim, da bo Gašper to kr u redu poštelau. Menda pa sem lahko mal firbčna. jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Maj 20, 2002 Deli Objavljeno Maj 20, 2002 Macica če se hočeš še kdaj pelat s tvojo TA čim daj od mašine!Tudi jaz se držim teh načel in moram priznat da odlično deluje!!! V petek dobi moj motorček nove 'Michelinove copatke' pa naštelano dihalno napravo!!!!! Ej transalpovci se enkrat zmenmo za kako enduro vožnjico, pa še kak potoček bomo vmes prepeljal!!! Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Maj 20, 2002 Deli Objavljeno Maj 20, 2002 Pero, pa kaj ti misliš, da bi se jaz spravla nad štelanje motorja? Ne ga no sračkat. Sam te številke sem vidla v servisni knjižici in me je zanimalo kaj pomenijo. Menda sem lahko firbčna. Sicer pa sem mojo TA lihkar prpelala s servisa na 12k km, in ma kr precej stvari na nov naštimanih (ventili, zamenjani oljni in zračni filter...) Sam sm pa bla ornk šokirana nad ceno. Na 6000 km je bla cena še 15k SIT, zdaj pa kar 43 jurčkov . Adijo pamet. jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Maj 20, 2002 Deli Objavljeno Maj 20, 2002 P.s. mislim, da bom malo upočasnila nabiranje kilometrov, dokler je motor še v garanciji. jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Maj 20, 2002 Deli Objavljeno Maj 20, 2002 quote: Macica če se hočeš še kdaj pelat s tvojo TA čim daj od mašine!Tudi jaz se držim teh načel in moram priznat da odlično deluje!!! Pero, a si že kdaj kej pokvaru al kaj? Jest mam drugačna načela in izkušnje... ------------------------------------------------------- I started out with nothing, and I still have most of it left. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se