Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

Pero, a lahko poveš, kje si kupil Givi-jeve "crashbar-e" za tvojo Transo? Pred nekaj leti sem jih iskal pri Simčiču (Nova Gorica), Habatu in TC Motoshop-u, pa jih nikjer ni bilo. Po "n" obljubah so mi pri Simčiču (takrat je bil on uradni uvoznik za Givi) povedali, da iz neznanega razloga tisto leto Givijeve opreme ne bo več v SLO. Potem sem v Avstriji kupil Hepco & Becker štange, pa je bila ena stran čisto faljena (postrani zvarjena). Pri reklamaciji mi jih niso mogli zamenjati, ker so bile zadnje na zalogi - pa so mi vrnili denar. In tako sem se iskanja teh "rorov" naveličal. Zdaj me pa spet malo mika, da bi iz Transe tank naredu...

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tank-ja ja ja!!!!!!

Ej na svoji transalpi razen montiranja crashbarov, nosilcev za zadnje kufre, roštilčka na kufru opravljam samo še manjše servise, vse ostalo pa prepustim izkušenim rokam! Nazadnje sem cel motor sam razstavil (odstranil plastike) nato pa zamenjal olje, filter, svečke, zračni filter, s pomočjo še zavorno tekočino in hladilno tekočino - in pazi to vse za samo 17.000sit (pa ne okol govort)!!

Ja ja Macica so te pa res lepo obral, presneto!!!!!43.000SIT je pa res 'mal' preveč!!!

Ej Transalp jest sem crashbare nabavu v Blatnici Trzin (Jap doo) poleg as domžale!Mislim da so bili cca 17.000 sit in jih je treba predhodno naročiti in potem počakat cca 1 mesec in z dobavo ni blema. Pazi na letnik svoje TA in problemov ne boš imel, tako boš lahko vozu tank.

Moji ventilčki mislim da že močno kličejo po nastavitvi saj mi ob spuščenem gasu kar lepo nazaj seka!!!!Se mudi!!!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pero, hvala za info! Meni tudi dokaj pogosto nazaj seka, ko spustim gas. Še najbolj seka poleti, ko je motor precej segret, pa se nekaj časa pelješ pod višjimi obrati, potem pa spustiš gas in ga spet obrneš (npr. ko dol šaltaš), ali pa ob speljevanju s semaforja, ko nekaj časa stroj laufa pod štantgasom. Kolikor vem, se to dogaja pri praktično vseh TA. Po vsaki nastavitvi ventilov in sinhronizaciji frgazarjev je sicer sekanje nekaj časa redkejše. Poleg ventilov so lahko razlogi še (vsi temeljijo na presiromašni zmesi):

Luknjica v membrani "air-cutoff" ventila (znan problem, membrane drage kot , ker jih dobiš samo v nekakšnem kompletu z vzmetmi in dodatno šaro). Luknjico je mogoče zakrpati z dvokomponentnim lepilom, ki pa drži le kako sezono.

Presiromašna zmes - vijak zmesi odpreš za cca. pol obrata, pa zna biti bolje. Pomagaš si lahko z barvo svečk.

zasvinjana frgazarja - frgazarje "skuhati" v carb-cleanerju, priporoča se Yamahin

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še tole sem pozabil - glede crashbar-ov. Pred leti sem spraševal tudi v Trzinu pri Jap-u. Givijevih štang ni mogel naročiti, mi je pa ponudil za približno isto ceno domačo izdelavo pri nekom, ki dela dodatno opremo za chopperje. Ker za TA "rorov" še ni delal, bi moral motor pustiti nekaj dni pri njem.

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Transalp,

Jaz sem moje crashbare kupila v TC-ju. Vzela sem jih hkrati z motorjem. Nič čakanja, nič naročanja. So meli na zalogi. Daj se še enkrat tam pozanimaj.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Človek se vsak dan kaj novega nauči in tako je mačica izvedla, da ima kljub 2 cilindroma vsaka transalpa 4 svečke. Torej 2 na cilinder. Svašta.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Yep. Ne boš verjela, koliko "serviserjev" je zamenjalo le po eno svečko na cilinder, ker tega niso vedeli. Tisti dve preostali svečki sta tudi precej bolj nedostopni - od vseh ključev se zato še najbolje obnese tisti iz originalnega pribora.

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Še dobro, da imam dobrega serviserja. O tem sem se zdaj dokončno prepričala, čeprav je drag ko hudič. Pa garancija traja še takoooooooooooooo dolgo.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pazi to!!

Je moj serviser prodal začudenemu lastniku TA štiri svečke in ta je ob velikem začudenju pač malo zmeden priznal da bo s kolegom (ki se baj the vej) spozna na motorje zamenjal svečke na svoji TA!!

Čez en teden se ta isti lastnik pripelje nazaj s svojo TA z zamenjanimi svečkami pa glej vraga mojemu serviserju vrne eno neuporabljeno svečko in pravi da jo ne rabi!

Motor ima namreč svečki na valj!!!No ko bi mu vsaj dve nazaj prinesel!

Ej Transalp- mislim da sem jaz sicer naročil Givi bare vendar sem dobil od Kappa-e, no ampak itak ni pene k so itak zadeve narjene na istem tekočem traku!Zakon-sedaj vozim tank!!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Človek se vsak dan kaj novega nauči in tako je mačica izvedla, da ima kljub 2 cilindroma vsaka transalpa 4 svečke. Torej 2 na cilinder. Svašta.

Me pa zanima koliko je dodatnega "šraubanja" za menjavo svečk - pri AT samo eno lahko zamenjaš brez "radikalnih" posegov, za ostale je pa treba sneti - stranske oplate, rezervar za drugo, še ohišje zračnega filtra za tretjo, za sprednjo levo je pa priporočljivo odviti še levi hladilnik. Ima pa to svojo prednost - obenem še prekontroliraš ventile, ker je za to potrebno samo še odviti po dva vijaka na vsaki glavi .

Popravil/a - Roman dne 24/05/2002 ob 22:05:09

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Roman. Tut pri TA sta sam 2 svečki vidni, za ostali dve se pa morš mal bl potrudit. Kolk bl, pa ne bi vedla z glave. Jst sm sam zlistala šolde (beri: potegnila plastiko) in odpeljala motor s štirimi novimi svečkami.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roman, za menjavo vseh štirih svečk pri TA 600ccm (za ta novo ne vem) je treba sneti prednji stranski oplati in sedež. Če pa hočes sneti sedež, je treba prej odstraniti še obe stranski oplati pod sedežem... Hladilnika ni treba umikati, če le uporabljaš ključ iz originalnega pribora. Ta ključ je na pogled res bolj "repa", vendar je ravno prave velikosti, da z njim lepo "prideš zraven".

No, evo. Poleg tega, da imamo "twin" mašine, imamo celo "twin spark" cindungo. Če to ni ultra nobel...

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No nagradno vprašanje!!!!!!!!

Zakaj imajo hondini twini tako komplicirano menjavo svečk?????????

.

.

.

.

.

.

.

Ja odgovor je preprost!

V tovarni so se zavedali da so naredili neuničljive stroje ki ne potrebujejo pretiranega vzdrževanja in popravil in zato so svečke tako skrili da se lastniki hondinih twinov vsaj malo pozabavajo z šraufanjem svojih ljubih konjičkov!Sej bi na konc drugače bili čist ob denar k bi se sam okol vozil pa nč šraufal!!!!!!

No želim vam čim maj šraufanja dragi TA-jevci (in ostali) pa se vidmo na cesti!!Pa počas vozte da vam svečke ne ugasnejo!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pero, ne, saj ne pljuvam, sploh pa ne po TA, ki je res zakon! Samo režim se ob teh zabavnih domislicah - torej se zabavam z vami! Vidiš, če hočem kaj prihraniti pri svojih nadvse ubogih mesečnih prihodkih (BTW, zato tudi vozim 14 let staro, a odlično ohranjeno TA.), delam veliko večino posegov na motorju sam. Pri tem posegih sem (vsaj po svojih dosedanjih izkušnjah) tudi precej bolj pazljiv in natančen kot nekateri serviserji, zato zanje tudi porabim več časa. Pazim tudi pri vijakih, saj ne maram, da se na njih poznajo sledi posegov, zato nikoli ne delam z nekvalitetnim in obrabljenim orodjem. Pri posegih si vedno pomagam s servisno knjigo. Za prihranjeni denar od doma narejenih servisov si pa pogosto kupim kako orodje, ki vedno pride prav.

Marsikateri poseg na motorju je seveda tudi bolj zahteven od rednih rutinskih servisov (olje, filtri, svečke, nastavitev verige ipd.) - več o tem, ko se enkrat srečamo na 3M. Danes je (in bo) dež, prejšnjo sredo si bil po Tadejevih informacijah baje na morju - no ja, se bova že enkrat "ujela", pa eno rekla!

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Transalp če se še enkrat zgrešiva daš za pivo (al pa jaz)!!!!!!!!!

Moj motorček ma pa nove čeveljce in po kratki vožnjici ki sem jo opravil danes v dvoje lahko trdim da se obnesejo bolje kot prejšnje predvsem pa vlivajo veliko več sigurnosti!Super so!!!!!!!!

Prej sem mel Dunlop zdej pa Michelinke!!!!!!!!!

Sem s svojim serviserjem nastavil ventile na transalpi l 99 in sva jih naredla kar na 0.1 vse upam da bo ok saj nikjer nisem zasledil nobenega drugega podatka kako nastavit!!Kok pa vi nastavljate-Transalp!!!!?????

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Pero, res je cajt, da se končno srečava. Mogoče to sredo na 3M, če bo le vreme in čas...

Za ventile sem že napisal podatke v pričujočem topic-u (stran 7, odgovor Branetu). Torej - podatki še enkrat (ne me kregat, moderatorji...), velja za hladen motor XL 600V: l. '87 in '88: 0,10mm za sesalni in izpušni

l. '89 in novejše: 0,15mm sesalni in 0,20mm izpušni Za info o nastavljanju ventilov na TA glej še:

http://www.ta-deti.de/ta/valves.html

Pero, 0,1mm je torej za Transalp letnik '99 PREMAJHNA zračnost, ki je za motor zelo škodljiva zaradi možnosti žganja ventilov. Tudi o tem sem pisal v pričujočem topic-u (odgovor Mačici, stran 9). Nočem delati panike, vendar bi na tvojem mestu zadevo raje čimprej popravil. Kaj mislite o tem drugi?

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Pero, 0,1mm je torej za Transalp letnik '99 PREMAJHNA zračnost, ki je za motor zelo škodljiva zaradi možnosti žganja ventilov. Tudi o tem sem pisal v pričujočem topic-u (odgovor Mačici, stran 9). Nočem delati panike, vendar bi na tvojem mestu zadevo raje čimprej popravil. Kaj mislite o tem drugi?

-------------------------------------------------------

Sigurno je tako. Potrebno se je držati priporočenih vrednosti z odstopanjem največ 10 % gor ali dol ne pa za 50 %.

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

No, pa da tole spet malo ozivimo.

Stvar je taka. Na moji TA je narejenih 17k km in bo skratka kmalu nov servis. Vendar pa grem naslednji teden v Dalmacijo in do vrnitve bom naredila ziher več kot 1000 km. A mislite, da je kaj groznega, če bom malo zamudila s servisom? Nekako se mi zdi, da tisti najbolj kritični km so mimo in se nima kaj velik zgodit.

Saj se ne motim, ane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisni intervali so določeni na povprečje in na okroglo, denimo na 6000 km, ne pa na 5624 km. Zato, če potegneš pri tej kilometraži kakšnega tisočaka čez ne bo nič hudega.

To je tako, kot najmanj enkrat letno menjati olje v avtomobilskem motorju. Če se ti leto obrne v juliju prav gotovo ne velja, da je olje v juliju še dobro, v avgustu pa že popolnoma zanič.

Vendar, tudi pri prekoračitvah je potrebno imeti neko mero in ne reči, če gre 1500 km čez, lahko pa gre tudi 3000 km čez. Načelno gre, dobro pa ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja rezerva, ki je navedena v knjižici je +-200 km. Se bojim, da bom do vrnitve nekje 500 do 1000 km čez.

Gre pa predvsem zaradi garancije, da mi ne bo kdo težil. Motor že vem, da bo preživel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Mene pa zanima kolkšna je kej poraba olja pri TA;namreč kolega se mi je ta teden potožu,da mu je po 4000Km požru 1l olja,pa bi rad vedu a je to normalno.Motor ma približno 26000km,pa tud vozi se bolj hitro ko ne.Hvala vnaprej za odgovore :) :o .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kolkšna je kej poraba olja pri TA;namreč kolega se mi je ta teden potožu,da mu je po 4000Km požru 1l olja.

A lahko poveš letnik te Transe? Letnika 1987 in 1988 sta bolj nagnjena k žretju olja - lahko napišem razlago, če hočeš. Kolega še vprašaj, katero olje ima, pa če veliko vozi pod višjimi obrati (npr. avtocesta). Novejše Transe (1989 in mlajše) načeloma ne žrejo olja...

Sicer pa upam, da je tvoj kolega prav izmeril en cel manjkajoči liter. Na palčki je namreč razlika med min in max samo 0,5 litra. Je kolega pravilno meril nivo (motor mora biti pokonci, pa počakat je treba nekaj minut - preberi moje prejšnje poste v tem topic-u)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so do zdaj vedno samo pri servisu menjali olje. Vmes pa ni nič papal. Aja pa 21 k km ima.

:wink: ... fantje so malo bolj grobi, pa olje beži ... :? .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:wink: ... fantje so malo bolj grobi, pa olje beži ... :? .

he he he

samo bom jaz morala zdaj tut preverit, k sm ga ta vikend kr precej tišala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala še enkrat za odgovore;prjatlova TA je letnik99 pa prav da mu je požrla liter olja na 4000km.Zdaj ne vem al to drži in pa kako je to meril,sam dedija je pograbla panika pa zdej ne ve al je to ok,sam bi ga najraje kar prodal.Jaz sem mu sicer reku da če bi jo manj gonu,bi tud manj ola požrla,pa mi ne verjame povsem :? :!: :?: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!