Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

Sicer nimam TA,pa vseeno. Pri običajni vožnji 1000 km kasneje opravljen servis ni noben problem.

Moj moped ima trenutno 75000 km, servise izvajam redno, ventile kontroliram vsakih 12000 km, nastavitev pa do sedaj še ni bila potrebna.

Po moje tudi na moji ne bi bilo potrebno karkoli štelat. Preverit že (to tudi v servisni knjižici piše), pa ni dvakrat za rečt, da sploh niso nič štelali. Teli serviserji so vsi po vrsti cigani. Jaz nobenmu več ne verjamem niti ne zaupam. Sam jebat ga, ko pa sama ničesar ne znam, poleg tega pa je motor še v garanciji in mi pač MORAJO zadeve šlihtat pooblaščenci, pol pa si take mastne denarje služijo z menjavo olja :x :x :x :evil: :evil: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večni problem okoli serviserjev, kateremu zaupat, da bo dobro naredu, da te ne bo nategnu, cene imajo pa itak vsi navite. Moj zdajšnji moped sem kupil nov in sem ga hotel seveda servisirat po reglcih, za garancijo. Pa sem že pri prvem servisu na 1000km videl da hočejo kar nategvat (nekdo mi je hotel kar ventile štelat, pa neka tesnila menjat, ketno šponat-imam kardan), skratka račun bi bil ubitačan. Ker sem do sedaj vse sam šraufu, sem se odločil da moj moped servisa že nebo videl, če nebo nujno, garanciji navkljub. Številka prevoženih km brez okvare pa mi pove da sem se odločil prav. Seveda ne priporačam tega vsem, saj gre lahko kaj tudi narobe, potem pa ...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letnika 1987 in 1988 sta bolj nagnjena k žretju olja...

A so letnice prave, al bi mogle bit 10 let ... :?:

IKE, letnice so čisto prave. Sam vozim TA letnik 1988. Ko je Transalp leta 1987 prišel na trg, je pomenil začetek področja enduro tourerjev. Spomnim se takratnega kratkega članka, menda v Dnevniku, s črnobelo sliko Transalpa. Seveda je bil takrat zame še nedosegljiv, ampak sanje so se začele... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

;prjatlova TA je letnik99....sam bi ga najraje kar prodal.

Samo brez panike, pa nikar kar prodajat. Pred časom je Perota (tudi lastnik TA) zaskrbelo glede žretja olja, pa smo hitro pogruntali, da je šlo za nesporazum pri meritvi nivoja. Pa tudi, če bi bil nivo res prenizek, nikoli ne veš, če ni serviser premalo olja nalil ali kaj podobnega. Torej - olje doliti ali celo zamenjati in dati noter kakega kvalitetnega, naliti do max., zanesljivo preveriti nivo, potem pa spremljati zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš Japonce in imaš Honde :wink: :D :D :D :D :D :D :D

Upam, da Mačica ne bo huda za tole... Torej - Transalpe delajo v Atessi v Italiji, Honda pa ima še tovarno v Barceloni, kjer delajo Varadere. Ko so pred leti prenesli proizvodnjo Transalpov v Italijo, je bilo v začetku kar nekaj težav z zagotavljanjem kvalitete. Največ pritožb je padlo na slabo lakiranje okvirja - posebej na zvarih se je luščila barva, zvari pa so grdo rjaveli...

Transalp, to kar si napisal ni nič novega zame. Vem, da jih sestavljajo v Italiji in po pravici povedano sem bila kar precej šokirana, ko sem to izvedela. Teh makaronarjev pač nimam za vrhunske inženirje. Še vse kar je pršlo od njih je bilo nekak površno skupi spacano. Sam pol sm si pa rekla, da navsezadnje imajo japonci roko čez. Po tolikem času so jih menda ja tut kaj naučili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule je še en link, zna bit koristen tudi za tiste ki boste na svojih TAjih sami kaj pošraufali:

http://www.ta-deti.de/ta/

Edino kar je pa italjan vredu naredu pa je 40 let stara BCSka :D (pri naši hiši menda edina italjanska stvar ki je v zadnjih petih letih ni blo treba šraufat.)

gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, toliko imate za povedat čez italijane, da me prav zanima ali ja to iz lastnih izkušenj, ali ste samo nekje slišali, da ima od nekoga sosed probleme, pa da jih itak nihče nemara.... Predsodsodki ?

Le čevlje sodi naj kopitar !!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japončeki širijo prizvodnjo v Evropo zaradi doseganja nižjih cen v Evropi, saj se na motorje izdelane v EU ne plača carina.

To pa tud nekaj pomeni ... vsaj za potencialne kupce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha! Tole strašenje z zaklepanjem bo pa foušija, ker imamo Transalpisti take fajn motorčke. Pol je pa enim najbrž kar težko brat tale topic... 8) Moja stara Transa je sicer še čistokrvna Japončica, pa se tudi makaronarce nikakor ne bi branu. Dober moped je pač dober moped, ni kaj! :twisted: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, če je motor dober, je pač dober, neglede na poreklo. Res pa je da ima veliko stvari s koreninami apeninov dvomljivo kvaliteto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi, hi, hi, mački na rep stopiš, pa zamjavka. Nč brisat, kar naj se vidi, da TA makaronarji delajo. Tako bi ti to Mačica. Dokler je bila TA samo Honda, je blo vse vredu, pa moja, moja TA. Zdaj ko pa celi motosvejt ve, da je TA makaronarca, ti je pa nerodno, a! Če je tvoja ljubica, je ljubica, pa pika, ni važn a je rumena al črna! Sej so mojo Orlico tud iz riževga narastka skup spacal, pa kaj pol!! :wink: :wink:

LP HHV :D :D

Nič se ne sramujem moje TA. Še vedno je samo moja moja. Sam ni pa moja ljubica, ampak moj ljubček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
No, da spet mal tole temo potegnem iz pajčevin.

A je že kdo poskušal na TA montirat števec za kolo?

A maš pedala tuuuut ?

Nope. Sam ni pa slaba idela. A veš kolk bencina bi prišparala, če bi ga kdaj pa kdaj na pedale pelala.

...pol pa samo še tank z napisom Honda Transalp na becikel montirasj in užžživaj!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha! Mačica, tole je pa fajn vprašanje. Zdajle sem ravno prišel na tlako (ni časa...), tako da se bom popoldne malce razpisal na temo kolesarskih računalnikov na motorjih, s poudarkom na TA seveda. Vsekakor je kolesarski računalnik na motorju poceni in uporabna reč, če nimaš denarja za kako čudo a la "Tripmaster"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa dajmo o kolesarskih računalnikih (KR) na motorčkih. Najprej - zakaj sploh imeti KR na motorju? Razlogov je lahko več:

1. Dodaten števec - KR ima veliko zanimivih funkcij: povprečna hitrost in odstopanje navzgor/navzdol od nje, skupno število kilometrov, "trip meter" (dnevni števec), ura, štoparica, možnost avtomatskega merjenja časa vožnje (brez postankov) ipd.

2. Pokvarjen originalni števec / polž števca / žica števca

3. Netočen originalni števec

KR so zelo poceni - nekje od 1.000 SIT naprej, kar je manj od nove žice števca. Vendar ni vsak primeren za motor. Večinoma zmorejo meriti in prikazovati le hitrost do 99km/h. Pomembno je torej izbrati primeren KR - uporabni so npr. "Sigma Sport", ki zmorejo meriti/prikazovati hitrosti do 270km/h, kar je vsaj za TA dovolj... Stanejo od nekaj tisoč tolarjev naprej. 8) Tule je povezava:

http://www.sigmasport.com

Ker so KR narejeni za montažo na kolesa, jih je ponavadi treba prirediti za uporabo na motorjih. Vsaj pri enduro motorjih, kot je TA, je treba zamenjati oz. podaljšati kabel med tipalom (ponavadi kar "reed rele" v plastični škatlici) in nosilcem KR. Pri podaljševanju kabla je spoje najbolje spajkati ter zaščititi s termo skrčljivo cevko (bužirko). Če dobite takšno bužirko, ki ima na notranji strani termo lepilo, še toliko bolje, sicer pa si za vodotesnost spojev lahko pomagate s tanko plastjo termo lepila, ki ga nanesete na spoj, preden nataknete bužirko.

Dobijo se tudi KR z brezžično povezavo med tipalom in nosilcem KR, ki pa se na motorjih (vsaj na TA) niso dobro obnesli. Razloga sta verjetno predvsem večja razdalja med tipalom in KR v primerjavi z biciklom ter motnje zaradi bližine vžigne elektrike motorja.

Naslednja težavica je namestitev magneta, ki mora biti dovolj blizu tipala. Če je predaleč, reč ne bo delovala. Ker je razdalja med spodnjim delom vilic in naperami (špicami) večja kot pri biciklu, se je treba znajti drugače. Zelo dobra rešitev pri stari TA, ki ima spredaj le en disk, je tale:

http://www.xs4all.nl/~hanzw/bc8002.htm

Tipalo je montirano na originalno žico (zajlo) števca, tako da je magnet dovolj blizu. Tudi montaža magneta na napero (špico) motorja zahteva predelavo plastične sponke magneta, saj so kolesarske napere tanjše. Plastično sponko npr. kar povrta z malce večjim svedrom. Druga možnost montaže magneta pri TA je lepljenje na plastični "krožnik" na sredi zavornega diska (podobno kot v Horjovem linku):

http://www.ta-deti.de/ta/tacho.html

Ena od možnosti je tudi lepljenje magneta v glavo enega od imbus vijakov diska, za kar je najbolje kupiti drugačen magnet (npr. v Conrad Electronic). Ta možnost bi prišla v poštev tudi za TA, ki imajo spredaj dva diska.

Še zadnji problemček - ponoči se na KR nič ne vidi. Sigma Sport je že izdelala osvetlitveni "okvirček", ki se natakne na nosilec KR. Osvetlitev deluje na 12V in se jo poveže na osvetlitev "armature" motorja. Ta "okvirček" najdete v letošnjem Hein-Gericke katalogu, stane pa skoraj toliko kot KR... :? Okvirček za osvetlitev za KR se da narediti tudi doma - uporabne so npr. oglate SMD LED diode za osvetlitev display-a iz kake crknjene Mobireglje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja Transalp vse si nas zaj...., ker tvojih člankov pa nihče ne citira, a si vidu ? Opisi so tako natačni, da manjka samo še seznam orodja, pa si ga lahko namestimo. Se že veselim videti Mačico s Sigma števcem !! :lol:

BTW a si že menjal sklopko na svoji TA ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me veseli, da se vam kako moje kracanje po forumu dopade... :D Mislim, da sem prebral na temo "ta stare" TA vse, kar je bilo možno najti na netu, pa na TA mailing listi (shranjenih imam kar nekaj izkušenj drugih), pa dve različni servisni knjigi... Vsaj teoretično torej TA razmeroma dobro poznam, praktično pa toliko, kolikor sem do sedaj sam šraufal na svojem motorju.

Sigma Sport BC 800 sem že kupil, a še ni montiran. Najprej si moram vzeti malo časa za izdelavo osvetlitve. Ker mojo TA parkiram povsod po mestu, je treba vsakokrat števček vzeti s sabo, sicer hitro zamenja lastnika... :? :(

BTW a si že menjal sklopko na svoji TA ?

Še ne. Moja TA ima zelo malo km, ker imam zadnjih nekaj let kronično pomanjkanje časa - o tem sem že dostikrat pojamral. Sicer pa menjava sklopke sploh ni preveč problematična. Z malce truda lahko celo olje ostane v mašini - če je TA le dovolj nagnjena na levo stran med posegom (tega sicer zaradi možnega padca motorja ne bi ravno priporočal). Odlična navodila za menjavo sklopke so spet pri Detiju:

http://www.ta-deti.de/ta/clutch.html

Pomembno je, da hkrati z lamelami sklopke menjaš tudi vzmeti, ki morajo biti NUJNO originalne. Nekatere neoriginalne vzmeti so namreč prešibke ali pa hitro izgubijo prožnost in sklopka prične drseti.

Pri menjavi sklopke je treba blokirati motor, da lahko odviješ vijake sklopke. V ta namen Honda prodaja posebno orodje za blokiranje. Če ga nimaš, si lahko pomagaš z zvito cunjo, ki jo zbašeš med zobnike:

http://www.ta-deti.de/ta/repair97/rpclutch.jpg

Trik je pobran iz knjige "Reparaturanleitung Honda Transalp XL600V", odkoder izhaja tudi večji del "šraufarskih informacij" na Detijevi domači strani.

Otog, a ti sklopka že spodrsava? Možen vzrok je tudi olje - predvsem nekatera sintetična olja oz. njihovi aditivi povzročajo spodrsavanje lamel. Včasih pomaga že menjava vrste olja... Nekatera namenska "moto" olja se hvalijo prav z dodatki, ki preprečujejo spodrsavanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta nova TA letnik 2000.

km 7600

cena : 1.200.000,00 SIT

dodatno nosilec za kovček

A je cena ugodna ?

Kaj moram paziti pri nakupu ?

So kašni detalji, na katere moram biti pri tem motorju pozoren?

8)  :?:

Jaz mislim, da je cena čist normalna. Trgovec je za mojo izračunal 1.450.000. Pa če so tisti kilometri realni, je itaq nova.

Na kaj morš pazit? Hm, najbrž na isto kot pri ostalih motorjih. Če je bil paden, servis (pri teh kilometrih je bil itak sam 2x na servisu. Seveda pa s sabo mehanika, pa pomožnosti nekoga ki tak stroj ima, da ga pelje in pove če je vse kul (da ni zvit geštel od kakega padca...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta nova TA letnik 2000.

km 7600

cena : 1.200.000,00 SIT

dodatno nosilec za kovček

A je cena ugodna ?

Kaj moram paziti pri nakupu ?

So kašni detalji, na katere moram biti pri tem motorju pozoren?

8)  :?:

Če bo še malo spustil, sicer je cena več kakor ugodna. Predvsem pazi na odrgnine, ali so slučajno videti sledi padca. Zelo pomebno je tudi, da si dobiš informacije o prodajalcu, njegovem načinu in stilu vožnje. To veliko pove kako je negdo delal z mopedom.

Če je vse OK, kupi in uživaj !! :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v Sloveniji ( razen AS Domžale ), kupujete originalne dele za TA, oz. kje so najcenejši ?

Originalni deli za TA (vsaj ta novo) niso nikjer poceni. Jaz sem pri centralnem stojalu obupala (63k SIT). Nalepke sem si še omislila, pa so že tiste drage ko pes (7k SIT). Glede na to, da je AS uvoznik, pa najbrž nikjer niti ne bi mogel dobit ugodneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v Sloveniji ( razen AS Domžale ), kupujete originalne dele za TA, oz. kje so najcenejši ?

Otog, do sedaj sem vse dele za servis moje TA kupoval v Celovcu pri "Honda Kropfitsch". Pri AS-u še nisem kupoval, jih bom pa obiskal v naslednjih dneh, ker rabim oljni in zračni filter. Pred kakima dvema letoma sem se informativno pozanimal za cene nekaterih originalnih delov pri TC Motoshop. Cene so bile približno enake kot v Avstriji ali Nemčiji, seveda z razliko, da pri nakupu v tujini dobiš še povrnjen davek (nakup nad 75 €, kar pri Hondinih cenah itak ni problem...). Mislim, da so cene pri TC Motoshop enake kot pri AS-u, ki je uvoznik. Sicer pa je seznam serviserjev, ki verjetno vsi prodajajo tudi rez. dele, tule:

http://www.as-domzale-servis.si/honda/serv...vis/default.asp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v Sloveniji ( razen AS Domžale )' date=' kupujete originalne dele za TA, oz. kje so najcenejši ?[/quote']

Otog, do sedaj sem vse dele za servis moje TA kupoval v Celovcu pri "Honda Kropfitsch".

Kje približno v Celovcu, pa je ta Krofić ?

Thanks

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje v Sloveniji ( razen AS Domžale ), kupujete originalne dele za TA, oz. kje so najcenejši ?

Ce kupujes originalne dele za Hondo potem drzi, da so zelooo dragi.

Lahko pa prides skozi ceneje ce malce povprasas serviserja, ki ti stela masino. Ali pa kot je bilo ze napisano skocis cez mejo in tam najdes kaj primernega. Npr.: Givi (I) dela od vetrobranskih stekel naprej precej cenejse od originala samo letnico in tip motorja jim moras zaupat.

Originalni deli za TA (vsaj ta novo) niso nikjer poceni.

Mačica ti bi centralno stojalo? S Perotom sva se o tem dogovarjala o custom izdelavi nekaj casa nazaj pa ni bilo odziva. Ce bi nas bilo vec bi zadeva prisla ceneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!