Mačica Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 Sicer nimam TA,pa vseeno. Pri običajni vožnji 1000 km kasneje opravljen servis ni noben problem. Moj moped ima trenutno 75000 km, servise izvajam redno, ventile kontroliram vsakih 12000 km, nastavitev pa do sedaj še ni bila potrebna. Po moje tudi na moji ne bi bilo potrebno karkoli štelat. Preverit že (to tudi v servisni knjižici piše), pa ni dvakrat za rečt, da sploh niso nič štelali. Teli serviserji so vsi po vrsti cigani. Jaz nobenmu več ne verjamem niti ne zaupam. Sam jebat ga, ko pa sama ničesar ne znam, poleg tega pa je motor še v garanciji in mi pač MORAJO zadeve šlihtat pooblaščenci, pol pa si take mastne denarje služijo z menjavo olja :x :x :x :evil: :evil: :evil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moped Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 Večni problem okoli serviserjev, kateremu zaupat, da bo dobro naredu, da te ne bo nategnu, cene imajo pa itak vsi navite. Moj zdajšnji moped sem kupil nov in sem ga hotel seveda servisirat po reglcih, za garancijo. Pa sem že pri prvem servisu na 1000km videl da hočejo kar nategvat (nekdo mi je hotel kar ventile štelat, pa neka tesnila menjat, ketno šponat-imam kardan), skratka račun bi bil ubitačan. Ker sem do sedaj vse sam šraufu, sem se odločil da moj moped servisa že nebo videl, če nebo nujno, garanciji navkljub. Številka prevoženih km brez okvare pa mi pove da sem se odločil prav. Seveda ne priporačam tega vsem, saj gre lahko kaj tudi narobe, potem pa ...? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 Letnika 1987 in 1988 sta bolj nagnjena k žretju olja... A so letnice prave, al bi mogle bit 10 let ... :?: IKE, letnice so čisto prave. Sam vozim TA letnik 1988. Ko je Transalp leta 1987 prišel na trg, je pomenil začetek področja enduro tourerjev. Spomnim se takratnega kratkega članka, menda v Dnevniku, s črnobelo sliko Transalpa. Seveda je bil takrat zame še nedosegljiv, ampak sanje so se začele... 8) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 ;prjatlova TA je letnik99....sam bi ga najraje kar prodal. Samo brez panike, pa nikar kar prodajat. Pred časom je Perota (tudi lastnik TA) zaskrbelo glede žretja olja, pa smo hitro pogruntali, da je šlo za nesporazum pri meritvi nivoja. Pa tudi, če bi bil nivo res prenizek, nikoli ne veš, če ni serviser premalo olja nalil ali kaj podobnega. Torej - olje doliti ali celo zamenjati in dati noter kakega kvalitetnega, naliti do max., zanesljivo preveriti nivo, potem pa spremljati zadevo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 Za tiste, ki vam je Transalp všeč - tule je intervju s šefom razvoja Transalpa ob 10. obletnici, torej leta 1997. Zraven so ZELO zanimive slike razvoja prototipov: http://www.xs4all.nl/~hanzw/alp-ten2.htm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Julij 30, 2002 Deli Objavljeno Julij 30, 2002 Imaš Japonce in imaš Honde :wink: :D :D :D :D :D :D :D Upam, da Mačica ne bo huda za tole... Torej - Transalpe delajo v Atessi v Italiji, Honda pa ima še tovarno v Barceloni, kjer delajo Varadere. Ko so pred leti prenesli proizvodnjo Transalpov v Italijo, je bilo v začetku kar nekaj težav z zagotavljanjem kvalitete. Največ pritožb je padlo na slabo lakiranje okvirja - posebej na zvarih se je luščila barva, zvari pa so grdo rjaveli... Transalp, to kar si napisal ni nič novega zame. Vem, da jih sestavljajo v Italiji in po pravici povedano sem bila kar precej šokirana, ko sem to izvedela. Teh makaronarjev pač nimam za vrhunske inženirje. Še vse kar je pršlo od njih je bilo nekak površno skupi spacano. Sam pol sm si pa rekla, da navsezadnje imajo japonci roko čez. Po tolikem času so jih menda ja tut kaj naučili. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stenere Objavljeno Julij 30, 2002 Deli Objavljeno Julij 30, 2002 Tule je še en link, zna bit koristen tudi za tiste ki boste na svojih TAjih sami kaj pošraufali: http://www.ta-deti.de/ta/ Edino kar je pa italjan vredu naredu pa je 40 let stara BCSka :D (pri naši hiši menda edina italjanska stvar ki je v zadnjih petih letih ni blo treba šraufat.) gregor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moped Objavljeno Julij 30, 2002 Deli Objavljeno Julij 30, 2002 No, toliko imate za povedat čez italijane, da me prav zanima ali ja to iz lastnih izkušenj, ali ste samo nekje slišali, da ima od nekoga sosed probleme, pa da jih itak nihče nemara.... Predsodsodki ? Le čevlje sodi naj kopitar !!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Julij 30, 2002 Deli Objavljeno Julij 30, 2002 Japončeki širijo prizvodnjo v Evropo zaradi doseganja nižjih cen v Evropi, saj se na motorje izdelane v EU ne plača carina. To pa tud nekaj pomeni ... vsaj za potencialne kupce. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Avgust 1, 2002 Deli Objavljeno Avgust 1, 2002 Aha! Tole strašenje z zaklepanjem bo pa foušija, ker imamo Transalpisti take fajn motorčke. Pol je pa enim najbrž kar težko brat tale topic... 8) Moja stara Transa je sicer še čistokrvna Japončica, pa se tudi makaronarce nikakor ne bi branu. Dober moped je pač dober moped, ni kaj! :twisted: :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moped Objavljeno Avgust 1, 2002 Deli Objavljeno Avgust 1, 2002 Točno tako, če je motor dober, je pač dober, neglede na poreklo. Res pa je da ima veliko stvari s koreninami apeninov dvomljivo kvaliteto. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Avgust 1, 2002 Deli Objavljeno Avgust 1, 2002 Hi, hi, hi, mački na rep stopiš, pa zamjavka. Nč brisat, kar naj se vidi, da TA makaronarji delajo. Tako bi ti to Mačica. Dokler je bila TA samo Honda, je blo vse vredu, pa moja, moja TA. Zdaj ko pa celi motosvejt ve, da je TA makaronarca, ti je pa nerodno, a! Če je tvoja ljubica, je ljubica, pa pika, ni važn a je rumena al črna! Sej so mojo Orlico tud iz riževga narastka skup spacal, pa kaj pol!! :wink: :wink: LP HHV :D :D Nič se ne sramujem moje TA. Še vedno je samo moja moja. Sam ni pa moja ljubica, ampak moj ljubček. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
otog Objavljeno Avgust 20, 2002 Deli Objavljeno Avgust 20, 2002 No, da spet mal tole temo potegnem iz pajčevin. A je že kdo poskušal na TA montirat števec za kolo? A maš pedala tuuuut ? Nope. Sam ni pa slaba idela. A veš kolk bencina bi prišparala, če bi ga kdaj pa kdaj na pedale pelala. ...pol pa samo še tank z napisom Honda Transalp na becikel montirasj in užžživaj!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HHV Objavljeno Avgust 20, 2002 Deli Objavljeno Avgust 20, 2002 Mačica, glej to stran pod "Predelave": http://www.motoboom.com/ LP HHV Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Avgust 20, 2002 Deli Objavljeno Avgust 20, 2002 Aha! Mačica, tole je pa fajn vprašanje. Zdajle sem ravno prišel na tlako (ni časa...), tako da se bom popoldne malce razpisal na temo kolesarskih računalnikov na motorjih, s poudarkom na TA seveda. Vsekakor je kolesarski računalnik na motorju poceni in uporabna reč, če nimaš denarja za kako čudo a la "Tripmaster"... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Avgust 20, 2002 Deli Objavljeno Avgust 20, 2002 No, pa dajmo o kolesarskih računalnikih (KR) na motorčkih. Najprej - zakaj sploh imeti KR na motorju? Razlogov je lahko več: 1. Dodaten števec - KR ima veliko zanimivih funkcij: povprečna hitrost in odstopanje navzgor/navzdol od nje, skupno število kilometrov, "trip meter" (dnevni števec), ura, štoparica, možnost avtomatskega merjenja časa vožnje (brez postankov) ipd. 2. Pokvarjen originalni števec / polž števca / žica števca 3. Netočen originalni števec KR so zelo poceni - nekje od 1.000 SIT naprej, kar je manj od nove žice števca. Vendar ni vsak primeren za motor. Večinoma zmorejo meriti in prikazovati le hitrost do 99km/h. Pomembno je torej izbrati primeren KR - uporabni so npr. "Sigma Sport", ki zmorejo meriti/prikazovati hitrosti do 270km/h, kar je vsaj za TA dovolj... Stanejo od nekaj tisoč tolarjev naprej. 8) Tule je povezava: http://www.sigmasport.com Ker so KR narejeni za montažo na kolesa, jih je ponavadi treba prirediti za uporabo na motorjih. Vsaj pri enduro motorjih, kot je TA, je treba zamenjati oz. podaljšati kabel med tipalom (ponavadi kar "reed rele" v plastični škatlici) in nosilcem KR. Pri podaljševanju kabla je spoje najbolje spajkati ter zaščititi s termo skrčljivo cevko (bužirko). Če dobite takšno bužirko, ki ima na notranji strani termo lepilo, še toliko bolje, sicer pa si za vodotesnost spojev lahko pomagate s tanko plastjo termo lepila, ki ga nanesete na spoj, preden nataknete bužirko. Dobijo se tudi KR z brezžično povezavo med tipalom in nosilcem KR, ki pa se na motorjih (vsaj na TA) niso dobro obnesli. Razloga sta verjetno predvsem večja razdalja med tipalom in KR v primerjavi z biciklom ter motnje zaradi bližine vžigne elektrike motorja. Naslednja težavica je namestitev magneta, ki mora biti dovolj blizu tipala. Če je predaleč, reč ne bo delovala. Ker je razdalja med spodnjim delom vilic in naperami (špicami) večja kot pri biciklu, se je treba znajti drugače. Zelo dobra rešitev pri stari TA, ki ima spredaj le en disk, je tale: http://www.xs4all.nl/~hanzw/bc8002.htm Tipalo je montirano na originalno žico (zajlo) števca, tako da je magnet dovolj blizu. Tudi montaža magneta na napero (špico) motorja zahteva predelavo plastične sponke magneta, saj so kolesarske napere tanjše. Plastično sponko npr. kar povrta z malce večjim svedrom. Druga možnost montaže magneta pri TA je lepljenje na plastični "krožnik" na sredi zavornega diska (podobno kot v Horjovem linku): http://www.ta-deti.de/ta/tacho.html Ena od možnosti je tudi lepljenje magneta v glavo enega od imbus vijakov diska, za kar je najbolje kupiti drugačen magnet (npr. v Conrad Electronic). Ta možnost bi prišla v poštev tudi za TA, ki imajo spredaj dva diska. Še zadnji problemček - ponoči se na KR nič ne vidi. Sigma Sport je že izdelala osvetlitveni "okvirček", ki se natakne na nosilec KR. Osvetlitev deluje na 12V in se jo poveže na osvetlitev "armature" motorja. Ta "okvirček" najdete v letošnjem Hein-Gericke katalogu, stane pa skoraj toliko kot KR... :? Okvirček za osvetlitev za KR se da narediti tudi doma - uporabne so npr. oglate SMD LED diode za osvetlitev display-a iz kake crknjene Mobireglje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Avgust 20, 2002 Deli Objavljeno Avgust 20, 2002 Hvala, Transalp. Tole je pa res izčrpno. Se je splačalo čakat cel dan. :) :D :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
otog Objavljeno Avgust 21, 2002 Deli Objavljeno Avgust 21, 2002 Hja Transalp vse si nas zaj...., ker tvojih člankov pa nihče ne citira, a si vidu ? Opisi so tako natačni, da manjka samo še seznam orodja, pa si ga lahko namestimo. Se že veselim videti Mačico s Sigma števcem !! :lol: BTW a si že menjal sklopko na svoji TA ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Avgust 21, 2002 Deli Objavljeno Avgust 21, 2002 Me veseli, da se vam kako moje kracanje po forumu dopade... :D Mislim, da sem prebral na temo "ta stare" TA vse, kar je bilo možno najti na netu, pa na TA mailing listi (shranjenih imam kar nekaj izkušenj drugih), pa dve različni servisni knjigi... Vsaj teoretično torej TA razmeroma dobro poznam, praktično pa toliko, kolikor sem do sedaj sam šraufal na svojem motorju. Sigma Sport BC 800 sem že kupil, a še ni montiran. Najprej si moram vzeti malo časa za izdelavo osvetlitve. Ker mojo TA parkiram povsod po mestu, je treba vsakokrat števček vzeti s sabo, sicer hitro zamenja lastnika... :? :( BTW a si že menjal sklopko na svoji TA ? Še ne. Moja TA ima zelo malo km, ker imam zadnjih nekaj let kronično pomanjkanje časa - o tem sem že dostikrat pojamral. Sicer pa menjava sklopke sploh ni preveč problematična. Z malce truda lahko celo olje ostane v mašini - če je TA le dovolj nagnjena na levo stran med posegom (tega sicer zaradi možnega padca motorja ne bi ravno priporočal). Odlična navodila za menjavo sklopke so spet pri Detiju: http://www.ta-deti.de/ta/clutch.html Pomembno je, da hkrati z lamelami sklopke menjaš tudi vzmeti, ki morajo biti NUJNO originalne. Nekatere neoriginalne vzmeti so namreč prešibke ali pa hitro izgubijo prožnost in sklopka prične drseti. Pri menjavi sklopke je treba blokirati motor, da lahko odviješ vijake sklopke. V ta namen Honda prodaja posebno orodje za blokiranje. Če ga nimaš, si lahko pomagaš z zvito cunjo, ki jo zbašeš med zobnike: http://www.ta-deti.de/ta/repair97/rpclutch.jpg Trik je pobran iz knjige "Reparaturanleitung Honda Transalp XL600V", odkoder izhaja tudi večji del "šraufarskih informacij" na Detijevi domači strani. Otog, a ti sklopka že spodrsava? Možen vzrok je tudi olje - predvsem nekatera sintetična olja oz. njihovi aditivi povzročajo spodrsavanje lamel. Včasih pomaga že menjava vrste olja... Nekatera namenska "moto" olja se hvalijo prav z dodatki, ki preprečujejo spodrsavanje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Avgust 22, 2002 Deli Objavljeno Avgust 22, 2002 Ta nova TA letnik 2000. km 7600 cena : 1.200.000,00 SIT dodatno nosilec za kovček A je cena ugodna ? Kaj moram paziti pri nakupu ? So kašni detalji, na katere moram biti pri tem motorju pozoren? 8) :?: Jaz mislim, da je cena čist normalna. Trgovec je za mojo izračunal 1.450.000. Pa če so tisti kilometri realni, je itaq nova. Na kaj morš pazit? Hm, najbrž na isto kot pri ostalih motorjih. Če je bil paden, servis (pri teh kilometrih je bil itak sam 2x na servisu. Seveda pa s sabo mehanika, pa pomožnosti nekoga ki tak stroj ima, da ga pelje in pove če je vse kul (da ni zvit geštel od kakega padca...) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
otog Objavljeno Avgust 22, 2002 Deli Objavljeno Avgust 22, 2002 Ta nova TA letnik 2000. km 7600 cena : 1.200.000,00 SIT dodatno nosilec za kovček A je cena ugodna ? Kaj moram paziti pri nakupu ? So kašni detalji, na katere moram biti pri tem motorju pozoren? 8) :?: Če bo še malo spustil, sicer je cena več kakor ugodna. Predvsem pazi na odrgnine, ali so slučajno videti sledi padca. Zelo pomebno je tudi, da si dobiš informacije o prodajalcu, njegovem načinu in stilu vožnje. To veliko pove kako je negdo delal z mopedom. Če je vse OK, kupi in uživaj !! :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mačica Objavljeno Avgust 22, 2002 Deli Objavljeno Avgust 22, 2002 Kje v Sloveniji ( razen AS Domžale ), kupujete originalne dele za TA, oz. kje so najcenejši ? Originalni deli za TA (vsaj ta novo) niso nikjer poceni. Jaz sem pri centralnem stojalu obupala (63k SIT). Nalepke sem si še omislila, pa so že tiste drage ko pes (7k SIT). Glede na to, da je AS uvoznik, pa najbrž nikjer niti ne bi mogel dobit ugodneje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Avgust 22, 2002 Deli Objavljeno Avgust 22, 2002 Kje v Sloveniji ( razen AS Domžale ), kupujete originalne dele za TA, oz. kje so najcenejši ? Otog, do sedaj sem vse dele za servis moje TA kupoval v Celovcu pri "Honda Kropfitsch". Pri AS-u še nisem kupoval, jih bom pa obiskal v naslednjih dneh, ker rabim oljni in zračni filter. Pred kakima dvema letoma sem se informativno pozanimal za cene nekaterih originalnih delov pri TC Motoshop. Cene so bile približno enake kot v Avstriji ali Nemčiji, seveda z razliko, da pri nakupu v tujini dobiš še povrnjen davek (nakup nad 75 €, kar pri Hondinih cenah itak ni problem...). Mislim, da so cene pri TC Motoshop enake kot pri AS-u, ki je uvoznik. Sicer pa je seznam serviserjev, ki verjetno vsi prodajajo tudi rez. dele, tule: http://www.as-domzale-servis.si/honda/serv...vis/default.asp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
otog Objavljeno Avgust 22, 2002 Deli Objavljeno Avgust 22, 2002 Kje v Sloveniji ( razen AS Domžale )' date=' kupujete originalne dele za TA, oz. kje so najcenejši ?[/quote'] Otog, do sedaj sem vse dele za servis moje TA kupoval v Celovcu pri "Honda Kropfitsch". Kje približno v Celovcu, pa je ta Krofić ? Thanks Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Max Objavljeno Avgust 22, 2002 Deli Objavljeno Avgust 22, 2002 Kje v Sloveniji ( razen AS Domžale ), kupujete originalne dele za TA, oz. kje so najcenejši ? Ce kupujes originalne dele za Hondo potem drzi, da so zelooo dragi. Lahko pa prides skozi ceneje ce malce povprasas serviserja, ki ti stela masino. Ali pa kot je bilo ze napisano skocis cez mejo in tam najdes kaj primernega. Npr.: Givi (I) dela od vetrobranskih stekel naprej precej cenejse od originala samo letnico in tip motorja jim moras zaupat. Originalni deli za TA (vsaj ta novo) niso nikjer poceni. Mačica ti bi centralno stojalo? S Perotom sva se o tem dogovarjala o custom izdelavi nekaj casa nazaj pa ni bilo odziva. Ce bi nas bilo vec bi zadeva prisla ceneje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se