klimbra Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 Glede na to,da sem OPTIMISTIČNO hotel slediti naše vrle zalagalce po avtocesti,sem pri hitrosti okoli 180+ občutil nekaj , kar mi do sedaj ni bilo dano občutit(pa to ni nič povezano s sexom).RAHLO TRESENJE IN NIHANJE BELANCE,KI JE BILO ENAKO VIHRANJU ROKAVOV (ufffffffff kok se tole dobr sliš). Meni zelo neprijeten občutek! JE TEGA RES KRIVA JAKNA? ALI NAJ ROKAVE BOLJ ZATEGNEM? P.S. v nasprotnem primeru obstaja samo ena rešitev:VOZI POČASNEJE NORC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku
Ice Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 eemmmmmmmmmmmm........kaj pa ce ne bi tako krcevito drzal balance?! relax,man......bolj kot se oprijemas balance,vec nemirja vnasas v podvozje.nima veliko zveze z jakno. ------- What part of NO don´t You understand?
klimbra Objavljeno Oktober 29, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 JA TO SEM POZABU NAPISAT!!!!!!!!! SE JE DRŽIM TKO MOČNO....DA ME KAR ROKE BOLIJO..... To bo verjetno zarad občutka,da imam potem motor bolj pod kontrolo!??? Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku
Ice Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 yep......samo rezultat je ravno kontra.s takim krcevitim drzanjem povzrocas nemir v sprednjem delu motorja in ker je povezava med sprednjimi vilicami in okvirjem najbolj nestabilen del motorja,se cel sistem zacne zibati. ------- What part of NO don´t You understand?
lojzi Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 Jest, dokler še nisem imeu motoristične jakne, ti lahko napišem, da se mi je enako dogajalo. Frfotanje in tresenje telesa, ki se je s trdim oprijemom balance prenašalo na ceu motor. (Definitivno pa mi je pomagalo, ko sem rokave pri "navadni" jakni zategnu do konca). Zdej tega ni več, je pa res, da 180 nisem še nikoli vozu. Klimbra, mislim, da gre tvoje razmišljanje v pravo smer ! Lojzi ma vas rad Uredil - lojzi on 29/10/2001 10:03:26
klimbra Objavljeno Oktober 29, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 Čaki mal.....ZDELE PA MENI NI VEČ JASNO!!!!!!!!!! Ko sem biu mulo in sem pelal kak sposojen MZ....boh ne dej da ga nisi ornk držal....ker ti je hotl kar belanco iz rok spult.Inštruktor,ko sem delal izpit....mi je,preden sem meu vožnjo po avtocesti,po vezi 5minut razlagal,kako naj močneje primem belanco in veselo po gasu. ????????????????????????????? Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku
.T. Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 Najprej sem imel goretex jakno in mi je pri veliki hitrosti treslo rokave in hrbet ter rame. Pol mi je pa enkrat vse skupaj dopizdilo in sem si kupil usnjeno jakno za cestake. Jakna mi je skoaj premajhna, če oblečem spodaj kak pulover, ampak ni več nobenega opletanja. Na GP dirkah imajo tudi usnje in ne goretex. Tadej
ID Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 Kar se tiščanja balance tiče ima ICE čisto prav, tvoj ištruktor pa.... - tudi moj ni imel dosti pojma o vožnji motorja. Tiste jermenčke na rokavih (komolcih) pa vseeno zategni - pomaga, da se ne premikajo ščitniki v vetru. The life is short, but the way is long!
Ice Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 govorim iz osebnih izkusenj.....sem leta vozil v usnjeni jakni in sedaj leta v gore-tex.res,da gore-tex frfota,samo mi zaradi tega ne trese celega motorja; ali pa "pravilno" drzim balanco.... podzavestno,kaj pa vem.bi moral spet enkrat probati "betonsko" drzo.... @ klimbra: balanco drzati ze mores,samo nekako "tekoce",anglez bi rekel "firmly but loosely",da ti je ne iztrga iz rok,ampak ne smes viseti na balanci,kot utez. ------- What part of NO don´t You understand?
Gregs Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 Klimbra, MiZa je MiZa, Triumph pa Triumph.... Resno: jaz pri velikih hitrostih motorja prav nic bolj trdno ne drzim in je vse v redu. Kaj pravi teorija, ne vem, ampak meni pomaga normalno drzanje. Jakna mi pa tudi nic ne opleta, je pa res, da je zategnjena po vseh mogocih jezkih in knofih.
MARJA Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 Klimbra, usnje, usnje. Je kot druga koža. Usnje oblečeš, še prej pa poješ meso.
Brrrm Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 Kaj pa, ce enostavno nimas dovolj dobro uravnotezenega kolesa in zato trese pri velikih hitrostih? Brrrm
Ice Objavljeno Oktober 29, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2001 quote: Kaj pa, ce enostavno nimas dovolj dobro uravnotezenega kolesa in zato trese pri velikih hitrostih? ker se to najkasneje zacne dogajati pri 110 km/h in ne "sele" pri 170+. ------- What part of NO don´t You understand?
klimbra Objavljeno Oktober 30, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2001 BRRRRM mi je že treslo prednje kolo...sam tole ni isto...sem pa to zanč opazu,ker sem imel prvič to jakno pri taki hitrosti....in tut občutek tresenja je popolnoma drugačen....bom spomladi poizkusil bolj zategniti vse možne paščke. Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku
ID Objavljeno Oktober 30, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2001 Poskusi enkrat tako hitro peljati brez zadnjega kovčka. Tudi ta lahko povzroči tresenje. The life is short, but the way is long!
Ice Objavljeno Oktober 30, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2001 al pa zamenjaj gume.....pri GSFu z "beauty case-om" in Mac90 je tresenje bolj izrazito,kot z MEZ4. ------- What part of NO don´t You understand?
YZFgeorge Objavljeno November 10, 2001 Opozori Objavljeno November 10, 2001 Vzrokov za to je lahko več, in nekaj je že bilo navedenih. Lahko je, kot je rekel Ice, krčevito držanje krmila. Lahko je izbira gum, ki se razlikujejo tudi po stabilnosti pri visokih hitrostih. Lahko je sam motor. Sicer nevem kaj voziš, ampak če je enduro, je to normalno. Tako zaradi zasnove motorja, kakor tudi zračnega upora v voznika. Lahko je vzrok morebiten kovček. Še najmanj možnosti za "plavanje" motorja bi pripisal "frfotanju" jakne. Tresljaji so namreč preveč hitri da bi motor plaval. Seveda je nekaj druga če se veter v jakno upre kot v jadro. Tadeju pa sledeče: na dirkah uporabljajo usnje zato, ker za zaščito voznika ob padcu zaenkrat še ni drugega materiala, ki bi ob upoštevanju da se mora voznik dobro počutit in bit gibljiv, nudil tolikšno zaščito. Nikakor ni vzrok v tem da gore-tex plapola, usnje pa ne. Accelerate 'till you see God, then brake.
klimbra Objavljeno November 10, 2001 Avtor Opozori Objavljeno November 10, 2001 quote: Vzrokov za to je lahko več, in nekaj je že bilo navedenih. Lahko je, kot je rekel Ice, krčevito držanje krmila. Lahko je izbira gum, ki se razlikujejo tudi po stabilnosti pri visokih hitrostih. Lahko je sam motor. Sicer nevem kaj voziš, ampak če je enduro, je to normalno. Tako zaradi zasnove motorja, kakor tudi zračnega upora v voznika. Lahko je vzrok morebiten kovček. Še najmanj možnosti za "plavanje" motorja bi pripisal "frfotanju" jakne. Tresljaji so namreč preveč hitri da bi motor plaval. Seveda je nekaj druga če se veter v jakno upre kot v jadro. Tadeju pa sledeče: na dirkah uporabljajo usnje zato, ker za zaščito voznika ob padcu zaenkrat še ni drugega materiala, ki bi ob upoštevanju da se mora voznik dobro počutit in bit gibljiv, nudil tolikšno zaščito. Nikakor ni vzrok v tem da gore-tex plapola, usnje pa ne. Accelerate 'till you see God, then brake. george...sam ne hađi ad1.--100% prekrčevito držanje balance ad2.--gume so prva vgradnja z 4k prevoženimi km ad3.--Triumph Trophy 1200...ni kriv tresenja in nihanja ker je narejen za take hitrosti. ad4.--ni kovček,ker je že bil vzrok in je bilo tresenje popolnoma drugačno. ad5.--bomo ugotovili spomladi,ko bom bolj sproščeno držal balanco in do konca zategnil jakno. POČAKAJMO NA POMLAD Klimbra....samozavest serijsko
Roman Objavljeno November 11, 2001 Opozori Objavljeno November 11, 2001 Jakna sigurno ni (če imaš odpeta rokava ,te bo že toliko napihnilo ,da si jih boš zapel) ,pa naj plahuta (saj ne vem za pravi izraz) kakor hoče.Sta praktično samo dve možnosti (brez kufra pa ,če ni to potovalna endura ,ki ji je to skrajni domet) in sicer flat(znucane po sredini) gume ali pa ,kar je lahko tudi usodno ,pa to pozna zelo malo bikerjov - odvit (losan ,da bomo usi zastopil) ležaj v glavi okvirja oz. ležaj križa vilic (mrbit je še kšn izrz).Če so gume u nuli dela "ribco"-ga zvija celega ,če je pa (mogoče) losan ležaj v glavi okvirja pa stresa na kratko (puli balanco), z odvzemanjam plina se pa lahko motnje še povečajo. P.S. Upam ,da nis že sam pogruntov (pretrdo). lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se