Skoči na vsebino

Zračni filtri


atomaz12

Priporočene objave

pri nizkih obratih do cca 6k se dere ko krosa (resno) tko orenk poka. pri visokih obratih ma pa zvok kot se šika. mogoče pri niskih obratih res malo preveč seka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, moj se pri nizkih dere ko navita prasi** :D resno :)

pr visokih je pa ko krosa :D

nč, bom kr pr temu ostau, če ne bom dou pa original gor, sam kwa k grdo zgleda :hmm: :( :BUA: :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boli te ****c za izgled, važno da dela

no, men tut izgled dost pomeni, bom pa dou verjetn gor nazaj original, sam ka mi je spužva strgana...bom dou not malossi red sponge :D...bom ko n00b... :D ja, dobi se tut prozorn pokrovček za original filter ohišje in kokr vem sploh ni drag... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm...a sm jst čorav al na scooterkitu ne prodajajo več transparentnega ohišja za filter... :cry:

:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jeb** ga, nbom menju filtra, ka je škoda dnara, pa zdj lih motor fajn dela s tem in tako bo tut ostal...

;) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

športni filter na original 50cc...zlo pametno dečki :)

kaj pomaga zvok, če pa mašino uničiš z tem...

ni važno kaki je filter,glavno da opravi svojo nalogo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men originalen je opravlja več dobro svojo nalogo, ker imam 70cc, tko da mi je bez veze gor ga dajat... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2:No jest sm s sportnimi filtri do zej kr zadovoln.....je pa res da je pol motor ful prevec glasn.....pa masina se ti kvar pa se en kp pizdarij mas z dizami pa z frgazerji.....pr teh skuterckih je to k**c, da ce eno stvar zamenas mors pol se ostalo, k ni pol nobena stvar vec v sorazmerju.....ce ces bit frajer pa fajn sibat si kup raj ksno mocnjeso stvarco.....tko k jest :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2:No jest sm s sportnimi filtri do zej kr zadovoln.....je pa res da je pol motor ful prevec glasn.....pa masina se ti kvar pa se en kp pizdarij mas z dizami pa z frgazerji.....pr teh skuterckih je to k**c, da ce eno stvar zamenas mors pol se ostalo, k ni pol nobena stvar vec v sorazmerju.....ce ces bit frajer pa fajn sibat si kup raj ksno mocnjeso stvarco.....tko k jest :OK:

ja, ti vidm da maš res neko orenk stvarco...skuter :D

ni res, kar si zgoraj napisu, ne vse...če filter redno pucaš lahko kakšno pucanje ali dve za dizo prišparaš...res pa je, da več kot predeluješ motor (ni važn če je skuter, pr vseh je enako), več težav boš imel oz. težje bo vzdrževanje takšnega vozila... :D to je pa normalno pr vseh motorih...

mogoče je pa nekomu v užitek, da večkrat dol daja frgazar in ga puca..tko se nabirajo izkušnje s šraufanjem...skuterčki so pa za to zelo primerni... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima, če kdo ve kva je pr speedfightu tista bela plastika, k ma 2 majhni luknci za zrak, je pa tam k zrak notr vleče(tam k je avspuh pršravfan na cilinder). v bistvu snameš nako črno plastiko, pol je pa prec tisto. pa k daš stran ma mal bol globok zvok ko dodajaš plin. pa se ne morem jit zapelat, k motor trenutno ni vozen. a je to mogoče blokada. a lahko to brez skrbi vn vržem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, ti vidm da maš res neko orenk stvarco...skuter :D

ni res, kar si zgoraj napisu, ne vse...če filter redno pucaš lahko kakšno pucanje ali dve za dizo prišparaš...res pa je, da več kot predeluješ motor (ni važn če je skuter, pr vseh je enako), več težav boš imel oz. težje bo vzdrževanje takšnega vozila... :D to je pa normalno pr vseh motorih...

mogoče je pa nekomu v užitek, da večkrat dol daja frgazar in ga puca..tko se nabirajo izkušnje s šraufanjem...skuterčki so pa za to zelo primerni... :OK:

Najbrz me nis glih razumu.....ce ces sploh kaj sraufat mors met ze kr neki znanja, da kej ne zafrknes.....če pa si ti pod besedo "sraufanje" mislu, da snames frgazr pa dizo pa filtr spucas, pol pomojem ne potrebujes blazno dost znanja, usaj pomojem ne.....če se pa lots ksne mal bl težje stvarce npr. menjava valčkov itd....

mas pa ze kr dost problemov.....s tem se raj ne zafrkavam vec, ker lahko nardis se slabs k je blo prej....

skutercki so lahko dobr primer za sraufat s tem se strinjam, sam imajo dost bl zakomplicirano masino kot ksni mal mocnejsi motorji....to ze zaradi variatorja.....tk da ce ces sraufat za to da dobis znanje je pomojem bolsi kak 50ccm moped (ksn Tomos).....to je samo moje mnenje :yes: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem to prebral se mi je zazdelo da še nisi mel narazen ne mašine od tomosa in ne od skutera! Jaz sem mel od obeh motor na prafaktorjih in mi doben nebo reko da je skuter mašina bol komplicirana za šraufat kot tomos! Pri skuterju maš 8 šraufov da prideš do glavne gredi..vzameš ven vario pa jermen pa na drugi strani vžig pol zbiješ ven ležaje in semeringe ter jih zamenjaš z novimi,gred daš not ter daš 2 kosa bloka skup ter zategneš! Variator daš samo gor na gred ker drugam tak ne paše jermen isto, ter samo zategneš...1 ura dela..če pohitiš! Pri tomosih maš brzine,zobnike,podložk miljon,zajle,sklopko komplicirano.... skratka..skuterji nimajo komplicirane mašine .)

se opravičujem za off topic

aja pa športni filtri se obnesejo na midrec in high end predelavah!..na sport predelavi še gre skozi ampak na 50cc pa gre skuter dosti slabše z športnim filtrom kot pa z orginalnim :)

Popravljeno . Popravil ticmantl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorry vsem za offtopic spet...

@Obi Wan:

Glede frgazarja in dize samo zaradi tega, ker se pojavi v tej temi, nisem pa mislil samo to, da ne bo pomote. Menjava valčkov je zate težja stvar? To je prav tko lahko kot frgazar, mogoče še lažje, vsaj nimaš nobene zajle vmes pa fedre...vario je pa po mojem ena izmed stvari, ki jih lahko začetnik dol da, ne da bi naredil škodo, v primeru da je previden in dela po navodilih...skuterji nimajo bolj zakomplicirano mašino kot pa npr. CBR 600...dj ne ga srat, ko bo on pršu do gredi, bom jst menju gred in še variota...pa še fragazr bom naštelu :D :OK:

No, glede filtrov berite zgornje objave, ticmantl je lpo povedu in mislm da zdj o tem vse vemo... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pol nobedn ne ve kva je tista bela plastike? dejte pomislt. eni skutiči vem d maj tako kovinsko ploščico pred ali za filtrom. v tej ploščici je ene par luknjic. te luknjice navrtaš d so večje in že je blokada manj. a je pol ta bela plastika pr speedfightu isto kokr ta želez??? :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tista plastika pri sf-ju ma enak pomen kot pri piaggiotih tista železna ploščica! Če menjaš izpuh daš pol malo večjo dizo v fergl in odstraniš tistop plastiko da dobi skuter več hladnejšega zraka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je že kdo poskušal natunati original filter? :) mi smo nekaj sprobavali, ker v teh mokrih dneh je športni filter brezveze...

red sponge notri in povečaš dovode zraka in imaš takoj večji učinek z malo truda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

red sponge notri in povečaš dovode zraka in imaš takoj večji učinek z malo truda...

red sponge je pa itak pocen, jurja pa pol je preko scooterkita... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolega je kupo toti redsponge..ni blo neke opazne razlike! Jaz sem pozimi na nek način spravo gor orginal filter na fergl...fergl je mel premer 49mm a filter je mel tam enih 30mm..malo sem rezal pa gobo sem ven vzel,pa enih par lukn not pa je blo dokaj vredu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst pa moj original filter vidit ne morem, ker je tak ko slon...pizda...nikakor ne zgleda na motorju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj purjet je isto kot di-tech? Ker na di-tech ni pametno met športni filter gor ker se lahko računalniku zmeša!..če je isto..si ga ti dal programirat al se tak na rizik voziš z športnim filtrom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne, kompjuterju se ne more zmešat...edino kar je problem je to, da ima purejet, ki je isto kot ditech, zelo občutljivo zadevco ta vbrizg, svečka se rada hitro zaserje, še sploh se pa rada diza in celoten vbrizg umaže, če nimaš vsega totega pravilno naštelanga... no, meni se je do zdj 2krat zgodil, da morm dizo in vbrizg pucat...to je simpl...kompresor v roke in gremo...sam prej treba vse na koščke razstavt...to je pa kr eno dopoldan...3 ure porabim, sam se ne namatram velik...mi je v vesele :D

ja, s športnim filtrom je tolk bolj rizik ampak tko je to, več bom spedenu, bolj bom šraufu :D drgač pa kritiziram piaggio mašine na vbrizg, ker so zajebale vso situacijo...notr so dal premalo močan vbrizg...to je še ena ovira do tega, da se ne da spedenat...res je, da je purejet in ditech slabš za predelavo od fergazarja ampak, če piaggio ne bi šparu z vrsto vbrizga, potem bi teli mopedki leteli ko navite rakete...ampak to se ne bo zgodil, ker bi potem tak motor koštau ene 800 čukov in več, nakar ekonomično gledano ni najbolj prijetno... :D ja, tega brizgača mam za po cesti, zipo pa za na stezo :D :OK:

aja, da ne bo pomote... 2krat sm ga pucu in sedaj imam 23 000 kilometrov... je pa izjemno vzdržljiva zadevca... :D ...no, sm pa že ene 15 svečk zamenju, če ne več...to pa je pomanjkljivost :D buuuhuuuhuuu :)

Popravljeno . Popravil Red Arrow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa kaj pol ti da red spone več zraka al kaj. sj to lahk tut s serijskim filtrom nardiš, pač mal vrtaš air box. zraka je še preveč. :D

in to moraš pol še kombinirat z večjo dizo. tko da res ne razumem kaj ti da ta red spone. sj je isto kot original. al se mogoče motm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!