Tomozuki Objavljeno Januar 29, 2004 Opozori Objavljeno Januar 29, 2004 Ne bo čisto držalo. Malo si oglej, kakšne gume ima montirane GP125 dirkalnik in če malo poslušaš komentarje na Eurosportu, da ima GP125 veliko večjo >>corner speed<< kot recimo GP250, bivši GP500 oz. zdaj MOTOGP pa je v tem še slabši. Tudi če bereš Motorrad, stalno kritizirajo širše gume, v primerjavi z ožjimi. Tudi iz svoje prakse lahko povem, da široka guma negativno vpliva na obnašanje v zavoju. Zakaj pa na superšportne cestne motorje ne tlačijo tako širokih gum, kot jih sedaj na ta velike cruiserje (spredaj 150 in podobno)? Pa tudi fizika pravi, da je trenje neodvisno od površine, čeprav to pri gumah ni tako enostavno. Do neke mere sem reko zato, ker (kot si tudi sam ugotovil) široke gume in majhna teža motorja ne fukcionirata dobro. To sem tudi sprobal in ugotovil, da so tovarniške nastavitve najboljše. Ampak kaj so pa pred 20 leti vedli o gumah. Še foter je mel na CB-900 tako gumo, da bi se mu lahko en s skuterjem smejal. Pri tomosu pa po gumi sodeč, se je verjetno šlo zato, da bi zadeva čimbolj letela, ne pa zato, da bi se dalo nevemkaj delat po ovinkih. Poleg tega so dirkali na sorazmero odprtih dirkališčih. Glede GP-ja: Pomoje je veliko odvisno od teže in upora mašine glede na kobaturo (s tem mislim, zaviranja ob odvzemu gasa, pri 2T se to skoraj ni poznalo), kar se tiče MOTOGP-ja je pa stvar v 4T. ZOK: se strinjam, da je bil Tomos v 80-letih na vrhuncu moči in da je marsikaj dobrega naredo. Malo je pa prisotna tudi Yugoslavija, ki takrat ni dovoljevala uvoza težkih motociklov iz drugih dežel. Oziroma katerihkoli tujih motociklov in so pač svoje fabrike kovali v zvezde ter tako privabljali kupce.
italjet maniac Objavljeno Februar 1, 2004 Opozori Objavljeno Februar 1, 2004 Jaz mam pa eno zalostno novico! :cry: Nic nebo iz E90 colibrija :cry: Zaradi tega ker je colibri sredinsko vpet in je bla ta predelana masina tak mocna da je vtrgalo to os ki drti skupaj oba dela ogrodja!!! Ce dobim ki kakega starega avtomatika mogoce naredim se enkrat vse skupaj ker masina tak kot je predelana super leti.
zivijo Objavljeno Februar 1, 2004 Opozori Objavljeno Februar 1, 2004 jst ti prodam ogrodje od frcija za 3k ce hocs
italjet maniac Objavljeno Februar 1, 2004 Opozori Objavljeno Februar 1, 2004 S kod pa sizivijo? Da nisi ki predalec .)
PSI_Hunter Objavljeno Februar 1, 2004 Opozori Objavljeno Februar 1, 2004 Jaz mam pa eno zalostno novico! :cry: Nic nebo iz E90 colibrija :cry: Zaradi tega ker je colibri sredinsko vpet in je bla ta predelana masina tak mocna da je vtrgalo to os ki drti skupaj oba dela ogrodja!!! Ce dobim ki kakega starega avtomatika mogoce naredim se enkrat vse skupaj ker masina tak kot je predelana super leti. sej tist je mocno k pi*da :hmm: , sej sm mel jst isto od E90 motor gor na kolibriju, pa je blo cist ql. (sicer ojacana, ampak se vseeno.....) ksna fotka mogoce, lohk tud na mail, k to me pa res zanima......... :blink: :blink: p.s. sicer pa lohk zavaris tist kar ti je polomil nazaj............ .)
italjet maniac Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 To bi pa znal bit poblem sem iz mb .) Tak da bom tu v blizini nekaj poiskal
_toony Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 A ve mogoč kdo kako se bt-ja registrira? A mors nujno registrirat kot 125-ke, al lahk tut kako drgač? Zanima me tut če ga registriraš ko 125-ko a pol vela izpit za A-samo do 50km/h? :?
Zok Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 registrira se kot 50 ccm, le da dobis belo tablico (ker ni vec moped, a ima vseeno le 50 ccm, torej stroski ostanejo enaki), izpit pa rabis za A kategorijo za 125 ccm / 11 kW. tako je z vsemi, ki grejo nad 50 km/h. .)
poggy Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 ammm, sej za motor, k je reg. do 50 km/h dobiš zdj zram h kategorije tut a narjeno, s tem da maš pod opombam napisan a le do 50kmh
Zok Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 ammm, sej za motor, k je reg. do 50 km/h dobiš zdj zram h kategorije tut a narjeno, s tem da maš pod opombam napisan a le do 50kmh danasnji A do 50 sploh ni A, ampak v bistvu stari H (do 50 ccm in 50 km/h), danasnji H je pa do 50 ccm in 45 km/h. .) ce mas 50 cc ki gre nad 50, brez da bi te kdo kaj vprasal dobis belo tablico. cena pa mislim, da se ne razlikuje (mogoce nekaj sto tolarjev zaradi vecje tablice).
manjak Objavljeno Februar 6, 2004 Opozori Objavljeno Februar 6, 2004 danasnji A do 50 sploh ni A, ampak v bistvu stari H (do 50 ccm in 50 km/h), danasnji H je pa do 50 ccm in 45 km/h. .) Novi A naj bi bil A1... Sam a ni mišljen to samo kot začasno, sej sčasoma bojo vsi izpite dal popravt :hmm:
Freemanx Objavljeno Marec 25, 2004 Opozori Objavljeno Marec 25, 2004 (popravljeno) Pa tale? Moč motorja 13,2 (18) KM @ 16000 /min-1 Največja hitrost >158 km/h realno Popravljeno Marec 25, 2004. Popravil Freemanx
Zok Objavljeno Marec 25, 2004 Opozori Objavljeno Marec 25, 2004 (popravljeno) Pa tale? Moč motorja 13,2 (18) KM @ 16000 /min-1 Največja hitrost >158 km/h realno zadnji prototip je dosegel 19,5 konjev in na grobnikovi ciljni ravnini 204 realnih km/h... :notworthy: Popravljeno Marec 25, 2004. Popravil Zok
italjet maniac Objavljeno Marec 25, 2004 Opozori Objavljeno Marec 25, 2004 To kar nima v lepoti ma v moci :yea2:
denZ Objavljeno Marec 25, 2004 Opozori Objavljeno Marec 25, 2004 To kar nima v lepoti ma v moci :yea2: točn tko.......sam kdo pa te bo gleda pr 200kmh :hmm: :D :P
Incubation Objavljeno Marec 27, 2004 Opozori Objavljeno Marec 27, 2004 Evo kle je pa moja "kopija" gp tomosa :P Apn 4 letnik 80. Mašina je obnovljena bat 38 L , elektronska elektrika 12v, 5 prestava, slick gume, cross balanca, lipnik 2 , colibri tank. Končna hitrost je tam okol 85 sam pospeški so pa ubijalski :D Kva praute?
PuBeC Objavljeno Marec 27, 2004 Opozori Objavljeno Marec 27, 2004 RESPECT!!! :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Tomozuki Objavljeno Marec 28, 2004 Opozori Objavljeno Marec 28, 2004 Zadnja guma se mi zdi na drugi sliki malo slabo napumpana ali je to zaradi boljšega oprijema? :D
italjet maniac Objavljeno Marec 28, 2004 Opozori Objavljeno Marec 28, 2004 Ni slabo napumpana ampak nizko profilna :lol1: :lol1: :lol1:
Tomozuki Objavljeno Marec 28, 2004 Opozori Objavljeno Marec 28, 2004 Ni slabo napumpana ampak nizko profilna :lol1: :lol1: :lol1: To bo to ja :D Sploh zato, ker je cela okrogla v prerezu in nizki profil pride še posebej do izraza :lol1:
Zok Objavljeno Marec 28, 2004 Opozori Objavljeno Marec 28, 2004 Končna hitrost je tam okol 85 sam pospeški so pa ubijalski :D Kva praute? da te v pospeskih pelem scat. :) :P
Incubation Objavljeno Marec 28, 2004 Opozori Objavljeno Marec 28, 2004 da te v pospeskih pelem scat. Kva pa maš zaen motorček? Če je napilen pol mugoče d me... Mogoče bi me pa s temula mal težje dol pustu... :naughty: Ctx 80, mf power, nepotrebne bedarije odstranjene, končna cca. 110 km/h B) lp.
Zok Objavljeno Marec 28, 2004 Opozori Objavljeno Marec 28, 2004 (popravljeno) Če je napilen pol mugoče d me... ja mal je napilen, ja... :) ...sam ne kaj dost. :) 0,8 mm nizja glava, polirani kanali, mal bol konkretn auspuh, to je pa na grobo tud vse... :) ...aja, motor je pa aprilia AF1 Futura, moc serijskega je 34 HP... :P sicer pa ce bo cas dovoljeval, se bom pocas spravu tud elektronika frizirat. :devil: :naughty: Popravljeno Marec 28, 2004. Popravil Zok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se