Skoči na vsebino

SKUTER vs. TOMOS


bOnZy

Priporočene objave

Ne bo čisto držalo. Malo si oglej, kakšne gume ima montirane GP125 dirkalnik in če malo poslušaš komentarje na Eurosportu, da ima GP125 veliko večjo >>corner speed<< kot recimo GP250, bivši GP500 oz. zdaj MOTOGP pa je v tem še slabši.

Tudi če bereš Motorrad, stalno kritizirajo širše gume, v primerjavi z ožjimi. Tudi iz svoje prakse lahko povem, da široka guma negativno vpliva na obnašanje v zavoju. Zakaj pa na superšportne cestne motorje ne tlačijo tako širokih gum, kot jih sedaj na ta velike cruiserje (spredaj 150 in podobno)? Pa tudi fizika pravi, da je trenje neodvisno od površine, čeprav to pri gumah ni tako enostavno.

Do neke mere sem reko zato, ker (kot si tudi sam ugotovil) široke gume in majhna teža motorja ne fukcionirata dobro. To sem tudi sprobal in ugotovil, da so tovarniške nastavitve najboljše. Ampak kaj so pa pred 20 leti vedli o gumah. Še foter je mel na CB-900 tako gumo, da bi se mu lahko en s skuterjem smejal.

Pri tomosu pa po gumi sodeč, se je verjetno šlo zato, da bi zadeva čimbolj letela, ne pa zato, da bi se dalo nevemkaj delat po ovinkih. Poleg tega so dirkali na sorazmero odprtih dirkališčih.

Glede GP-ja: Pomoje je veliko odvisno od teže in upora mašine glede na kobaturo (s tem mislim, zaviranja ob odvzemu gasa, pri 2T se to skoraj ni poznalo), kar se tiče MOTOGP-ja je pa stvar v 4T.

ZOK: se strinjam, da je bil Tomos v 80-letih na vrhuncu moči in da je marsikaj dobrega naredo. Malo je pa prisotna tudi Yugoslavija, ki takrat ni dovoljevala uvoza težkih motociklov iz drugih dežel. Oziroma katerihkoli tujih motociklov in so pač svoje fabrike kovali v zvezde ter tako privabljali kupce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam pa eno zalostno novico! :cry: Nic nebo iz E90 colibrija :cry: Zaradi tega ker je colibri sredinsko vpet in je bla ta predelana masina tak mocna da je vtrgalo to os ki drti skupaj oba dela ogrodja!!! Ce dobim ki kakega starega avtomatika mogoce naredim se enkrat vse skupaj ker masina tak kot je predelana super leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam pa eno zalostno novico! :cry: Nic nebo iz E90 colibrija :cry: Zaradi tega ker je colibri sredinsko vpet in je bla ta predelana masina tak mocna da je vtrgalo to os ki drti skupaj oba dela ogrodja!!! Ce dobim ki kakega starega avtomatika mogoce naredim se enkrat vse skupaj ker masina tak kot je predelana super leti.

sej tist je mocno k pi*da :hmm: , sej sm mel jst isto od E90 motor gor na kolibriju, pa je blo cist ql. (sicer ojacana, ampak se vseeno.....)

ksna fotka mogoce, lohk tud na mail, k to me pa res zanima......... :blink: :blink:

p.s.

sicer pa lohk zavaris tist kar ti je polomil nazaj............ .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve mogoč kdo kako se bt-ja registrira? A mors nujno registrirat kot 125-ke, al lahk tut kako drgač? Zanima me tut če ga registriraš ko 125-ko a pol vela izpit za A-samo do 50km/h? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

registrira se kot 50 ccm, le da dobis belo tablico (ker ni vec moped, a ima vseeno le 50 ccm, torej stroski ostanejo enaki), izpit pa rabis za A kategorijo za 125 ccm / 11 kW. tako je z vsemi, ki grejo nad 50 km/h. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ammm, sej za motor, k je reg. do 50 km/h dobiš zdj zram h kategorije tut a narjeno, s tem da maš pod opombam napisan a le do 50kmh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ammm, sej za motor, k je reg. do 50 km/h dobiš zdj zram h kategorije tut a narjeno, s tem da maš pod opombam napisan a le do 50kmh

danasnji A do 50 sploh ni A, ampak v bistvu stari H (do 50 ccm in 50 km/h), danasnji H je pa do 50 ccm in 45 km/h. .)

ce mas 50 cc ki gre nad 50, brez da bi te kdo kaj vprasal dobis belo tablico. cena pa mislim, da se ne razlikuje (mogoce nekaj sto tolarjev zaradi vecje tablice).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danasnji A do 50 sploh ni A, ampak v bistvu stari H (do 50 ccm in 50 km/h), danasnji H je pa do 50 ccm in 45 km/h. .)

Novi A naj bi bil A1... Sam a ni mišljen to samo kot začasno, sej sčasoma bojo vsi izpite dal popravt :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pa tale?

Moč motorja 13,2 (18) KM @ 16000 /min-1

Največja hitrost >158 km/h realno

post-18-1080212203.jpg

Popravljeno . Popravil Freemanx
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tale?

Moč motorja  13,2 (18) KM @ 16000 /min-1

Največja hitrost  >158 km/h realno

zadnji prototip je dosegel 19,5 konjev in na grobnikovi ciljni ravnini 204 realnih km/h... :notworthy:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kle je pa moja "kopija" gp tomosa :P

Apn 4 letnik 80. Mašina je obnovljena bat 38 L , elektronska elektrika 12v, 5 prestava, slick gume, cross balanca, lipnik 2 , colibri tank. Končna hitrost je tam okol 85 sam pospeški so pa ubijalski :D Kva praute?

post-18-1080423657.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni slabo napumpana ampak nizko profilna :lol1: :lol1: :lol1:

To bo to ja :D Sploh zato, ker je cela okrogla v prerezu in nizki profil pride še posebej do izraza :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končna hitrost je tam okol 85 sam pospeški so pa ubijalski :D Kva praute?

da te v pospeskih pelem scat. :)

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da te v pospeskih pelem scat.

Kva pa maš zaen motorček? Če je napilen pol mugoče d me...

Mogoče bi me pa s temula mal težje dol pustu... :naughty:

Ctx 80, mf power, nepotrebne bedarije odstranjene, končna cca. 110 km/h

B)

lp.

post-18-1080487440.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je napilen pol mugoče d me...

ja mal je napilen, ja... :) ...sam ne kaj dost. :) 0,8 mm nizja glava, polirani kanali, mal bol konkretn auspuh, to je pa na grobo tud vse... :)

...aja, motor je pa aprilia AF1 Futura, moc serijskega je 34 HP... :P

sicer pa ce bo cas dovoljeval, se bom pocas spravu tud elektronika frizirat. :devil: :naughty:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!