Skoči na vsebino

SKUTER vs. TOMOS


Priporočene objave

Objavljeno

Mogoce kdo ve kje bi se dal še dobit tiste gumici ki so na bateku ki potiskata zavorno olje? :? To mislim za Tomos BT_50s. TNX!

Objavljeno

ce si iz CE pejd pogledat h Giti - tam majo vse sorte tesnil in semeringov (specializirana trgovina za tesnila, semeringe in lezaje)! ;)

Objavljeno
ce si iz CE pejd pogledat h Giti - tam majo vse sorte tesnil in semeringov (specializirana trgovina za tesnila, semeringe in lezaje)! ;)

Itak da sn iz celja, sej tebe poznam zok! :P Kje tocno pa je ta trgovina, kje bliz?

Objavljeno
Kje tocno pa je ta trgovina, kje bliz?

ko se peljes iz centra proti hudinji (stiripasovnica), mas eno krizisce pred kriziscem, kjer je naprej desno interspar, na desni bencinsko crpalko OMV, na levi (na drugi strani ceste) pa trgovino Gita, ki ima na steni kao lesen model valjcnega lezaja, kak meter v premeru! .) zraven je se ena trgovina ko prodajajo dele za hladilnike, pa to... .) aja, pa ko bos prsu tja, mej staro tesnilo zravn, tip ti kr na mestu s sublerjem izmeri dimenzije, te vprasa za kam to rabis, pa ti da tapravo zadevo iz tapravga materjala! .)

BTW, od kod me pa poznas?? :hmm: ...k js se te zal ne spomnim... :unsure:

Objavljeno

Sicer nisem prejšnih postov bral (nimam cajta) ampak lohk vam povem, tisti ki dvomite da Tomosi 'ne' grejo tako kot skuterji.

Tlele v okviru 1km od mene so 3 štirke, ki stisnejo 100kmh, realnih.

Pazi to, dokazano, da letijo ko svine je to, da je lahko sledil Gileri Runner z Airsalo, tech. izpuhom in standard 17,5 fergijem. Svašta. Pol pa si lahko še pogledamo koliko pride predelava takega kitaz a skuter (od 80k sit naprej) za APN4 pa cca 20-30k sit. Da ne omenim tega, da ima štiraka skoraj ORIGINAL bat (zej pa not 38,5), sami pa vete kak bat ima Airsal kit :)

Sicer pa gre štirka, še za poceni denarja tudi na 110-120kmh, potem pa se še počasi konča in je treba že kar nekaj denarja vložit.

Objavljeno
Sicer nisem prejšnih postov bral (nimam cajta) ampak lohk vam povem, tisti ki dvomite da Tomosi 'ne' grejo tako kot skuterji.

Tlele v okviru 1km od mene so 3 štirke, ki stisnejo 100kmh, realnih.

Pazi to, dokazano, da letijo ko svine je to, da je lahko sledil Gileri Runner z Airsalo, tech. izpuhom in standard 17,5 fergijem. Svašta. Pol pa si lahko še pogledamo koliko pride predelava takega kitaz a skuter (od 80k sit naprej) za APN4 pa cca 20-30k sit. Da ne omenim tega, da ima štiraka skoraj ORIGINAL bat (zej pa not 38,5), sami pa vete kak bat ima Airsal kit :)

Sicer pa gre štirka, še za poceni denarja tudi na 110-120kmh, potem pa se še počasi konča in je treba že kar nekaj denarja vložit.

Ja, samo da 4-ka bo po parih dneh vožnje že na servisu, skuter pa dvomim (razen, če je taki kot od _aeroxa_). No, obstojajo tudi izjeme...

Objavljeno

Končne ni težko dosežit, težko je dosežit da hitro doseže končno :devil:

Objavljeno
Sicer nisem prejšnih postov bral (nimam cajta) ampak lohk vam povem, tisti ki dvomite da Tomosi 'ne' grejo tako kot skuterji.

Tlele v okviru 1km od mene so 3 štirke, ki stisnejo 100kmh, realnih.

Pazi to, dokazano, da letijo ko svine je to, da je lahko sledil Gileri Runner z Airsalo, tech. izpuhom in standard 17,5 fergijem. Svašta. Pol pa si lahko še pogledamo koliko pride predelava takega kitaz a skuter (od 80k sit naprej) za APN4 pa cca 20-30k sit. Da ne omenim tega, da ima štiraka skoraj ORIGINAL bat (zej pa not 38,5), sami pa vete kak bat ima Airsal kit :)

Sicer pa gre štirka, še za poceni denarja tudi na 110-120kmh, potem pa se še počasi konča in je treba že kar nekaj denarja vložit.

Kaj pa imajo vse predelane te stirke ki dosezejo hitrost 100km/h!? :kva2: :devil: :)

Objavljeno
Sicer nisem prejšnih postov bral (nimam cajta) ampak lohk vam povem, tisti ki dvomite da Tomosi 'ne' grejo tako kot skuterji.

Tlele v okviru 1km od mene so 3 štirke, ki stisnejo 100kmh, realnih.

Pazi to, dokazano, da letijo ko svine je to, da je lahko sledil Gileri Runner z Airsalo, tech. izpuhom in standard 17,5 fergijem. Svašta. Pol pa si lahko še pogledamo koliko pride predelava takega kitaz a skuter (od 80k sit naprej) za APN4 pa cca 20-30k sit. Da ne omenim tega, da ima štiraka skoraj ORIGINAL bat (zej pa not 38,5), sami pa vete kak bat ima Airsal kit :)

Sicer pa gre štirka, še za poceni denarja tudi na 110-120kmh, potem pa se še počasi konča in je treba že kar nekaj denarja vložit.

Ja no...sej nebi rd nevemkolk pametvov glede predelave štirk ampak ti bom kr iz LASTNIH izkušenj povedu da nekak skor da ni mogoče da APN doseže realno hitrost 100 km/h z 38,5 batom :P :lol: :lol1: :lol1: :lol1: ...lej če je piljenje te štirke blo po standardu(več al mn smo mi tko frizeral APNe)ma ta štirka vgrajeno 5. prestavo,ma boljši auspuh od originala(Lipnik,mogoče celo MF power)pa ponavad smo še kšno glavo spustil na nulo in če si na fulllllll lepo ulaufani pa do konca možno lepo ohranjeni štirki zleo lepo štrom naštelu je stegnila(še zmeri govorim z origina 38 batom)tm nekje MAX 80km/h...ampak to je že res maximum od maximuma!No in če si taki štirki dodal še 38,5fi bat je šla kvečemu 85 do maximalno 95 km/h sam to je že skori nevrjetno prej bi reku d maximalno do 90km/h...no to je nekak maximum razn če si kr konkretno še kanale spilu pa mogoče v tank mal nitrota naliu in bi stvar recimo da šla REALNIH 100 km/h---sam tok gre tak motor ene par tankov če se ga raztišava k štirka kljub prisilnemu hlajenju pr takih obratih težko težko kej dl časa tok leti!

No to ti je primer da bi biu motor res maximalno lepo zrihtan sam predvidevam da ta štirka k po tvojem pripovedovanju naj bi šla 100 ni bla glih fullllll lepo kokr se da ohranjena(govorimo o mašini)pa stvar se je raztišavala tko da če men reče da mu gre APN z 38,5 batom 100 bi ga lepo poslov po en komplet orodja pa da mi vzame glavo dol pa kst sam zmerm kok fi bata ma on not pa pol grem jst za njem z motorjm da ga točno zmerm in če mu gre res 100 ga pelm takoj do prve gostilne pa mu dam za en tavelik pir :P ;)

Objavljeno

Fante, ni vse v velikosti bata :)

Važn je obelava glave, kanalov, kako je portan frgazer, kako ma urejno za luft fitler, vžig, itd.

Da glede izpuha ne izgubljam besed. Kaki lipnik. Dejte no. Ne me v smeh spravljat, ŽE na zunaj se vidi da ni ok, koleno je pretanko uglanem ipuhi ne gredo ok ven. Bom pastal kasneje slike od dobrega domacega izpuha za štirko. Prov samo za APN 4 narejen in izračunan ne pa kr neka 'masovna' proizvodnja.

Važno je tudi, da dobi peta prestava oreng turo. Ta ki gre 100 realnih, se more za enim v zavetrju peljat, pol pa ni problema, ker čene peta ne zagrabi dost, četrta pa več ko 90 ne gre.

Sicer pa je ta štirka od prvega lastnika, iz prve roke vam povem, da je vožena s srcem, nikol terana mrzla, vedno redno servisirana, vedna najboljša olja ampak ko je vroča, se je ne špara.

Sicer pa, pri tej lahko tudi poka (ogenj) iz auspuha (pač platine (ko je vroč)) ... najdite mi enga 'petdesetaka' ki zmore to :)

Objavljeno

Spomnim se nasih casov BTjev in ATXov ko je tud ogenj z BTja sekal kot za novo leto....Pa letelo tud ko marija :yea2: :yea2:

Objavljeno

No ajd ne rečm da ni res če je stvarca res lepo zrihtana kokr to more bit ampak dej ti tega lastnika še praši kok mu to kej bencina požre :P ...po moje da nima tanka za 2 dni če se pošteno fura!

Pa tud povem ti da je lahk še vse tko lepo zrihtan pa ohranjen sam ta štirka ne bo v neskončnost šla tko dobr :grrr

Se pa strinjam da Lipnik tud prbližno tako dobr ni za na APNa kokr en DOBER doma izdelan auspuh...če ga pa izdela še kšn majstr k se na stvar spozna pol pa sploh!

Objavljeno

se popolnoma strinjam z <=YaMaHa=>. 100 z APNko pa 38,5 mm bat - dejte no, to je tocno 50,06 kubikov!! :grrr ce 50 ccm skuterja prpravte v domaci delavnici (brez kakih kitov pa tega sranja) da gre 100, ste carji!! :notworthy:

drugac glede lipnika - ce bi delal "res dobre" izpuhe, bi vi mel na cesti ohoho sranja - nekje moras zvok zgubit, da je izpuh street-legal, pa tud navora ti se mora nekje ostat, s tem pa se odreze konica moci - ce bi vsi vozl masine a la D6, bi se verjetno kaj kmalu navelicali voznje! .)

Objavljeno

Ja svaka unmu k sprav skuterčka brez kitov pa nevemkašnga sranja čez 100 km/h! :notworthy: :grrr :lol:

Pa tut za APNa z 38,5 batom pa končno 100 km/h samo kapo dol če je res---ampak na besedo ne vrjamm NIKOL!!! :lol: ;)

Objavljeno (popravljeno)

Mah, konec koncev meni je vseeno.

Važno da gre :)

No ta je z najmanjsim batom, ki se pač po vaše potem, vsej približa 100kmh, so pa pol še ostali s 40L pa tudi kak 42bat + frgazer od specialke. Če bi dal gor še menjalnik (specialkin - sam je drag ko ku...) in malo boljši izpuh (ta je narejen za kako občino predelavo .. za tak estrem je treba že novga) bi mogu motor (APN4) it okol 130-140kmh.

Tisto pa itak ubija :)

Popravljeno . Popravil MotoRossi
Objavljeno

140 bo sou sam D6, z oklepom.... ...APN pa nikol. .)

Objavljeno

D6 gre čez 160km/h. :D

Mojmu bratu na btju je števc skor zabil.(po ornk klancu navzdol, vse original razn frgazer 20bing).

22767DSCN0138-med.JPG22767DSCN0139-med.JPG

Na teh slikah je gor od ctxa mašina pa mf.

Objavljeno

140 je šele začetek.

Itak pa gre 140 ko si skoljen tak, da se ta števc skriješ :) pa lih 120kil in 200cm je fajn da nimaš ...

Objavljeno
140 je šele začetek.

ja valda... :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

50 kubične specialke so letele preko 200. Ne vem v čem bi bil problem.

APN4 niti nima tako slabega zračnega upora kot si mislite. To vem iz dokazov, ker je APN4 z BTjevo mašino šla enako kot BT (ki ima sicer boljši cx, ampak je tudi težji).

Sicer pa itak da se ni lih fajn vsak dan vozit z Štirko 120kmh. To je sam za posebne priložnosti ... tudi skuter je cela čaga nad 120kmh+ :) (zipi, typhoon,...)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!