MotoRossi Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 Drugače a kdo ve, če se da BTja reg. z rumeno tablico? Ni ga problema zablokirat na 50kmh, še najmanši problem, ampak kako bo na tehničnem. Papirjem od motorja itak ni (88 letnik) je pa 100% delujoč .. Bo šlo še na rumeno?
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 Ja no sej vse lepo in prov sam fantje ne vrjet frendom in drugim osebkom k so vsi veseli k carji izpadejo k majo vse original pa jim 100 leti...ne vrjemte vse kar slište ker se vam bo en k se mal bl spozna na stvar smeju in boste bebci izpadl če boste to naprej trobezlal! Drgač pa APN s 42L batom pa frgazarjem od specjalke pa nevemšečem zlo težko pride do 140 km/h...če pa pride je pa stvar noro huda-še posebi k je treba s paknami(ki po nekem naključju niso v ravno najbolšem stanju)bremzat s teh 140!!!Je zavorna pot skori dalša kt pr tovrnjaku :P :lol: :lol1: Pa da ne govorim o tem kok se kej ceu komplet geštel krivi pr taki hitrosti pa pri takih silah na motor! Pa gume so testirane do 50 km/h ne pa do 140km/h...sej guma zdrži velik več kt jo testirajo sam useen majo nekje svoj limit---pa mislm da je to velik pred 140 km/h! Pa naj vm še zaupam tistim k se še niste tolk hit vozil na takih motorjih k nimajo velik protivetrne zaščite da to ni noben strahotn užitek furat sklonjen z glavo med balancam al pa clo normalno pokonc sedeč pr taki hitrosti ker veter vseen dela svoje!Vem iz lastnih izkušen k mam 125 enduro pa se na takmu motorju pokonc sedi pa doseže hitrost bliz 120 km/h in vm povem da te kr zdela vetr pr 100+ km/h tko da vsaj jst na mojmu motorju ne vidm nobenga užitka k ga stisnm prek 100 km/h!Sevede je na cestaku k si za šipco vse drugač! NE PRETIRAVITE pa raj pršparite neki keša pa si nabavte motor k bo saj prenesu take hitrosti pa se boste vsaj kolkrtolk "varno" tok hit vozil! Aja glede BTja z rumeno tablco...vsaj neki časa nazaj sploh ni blo problema BTja na rumeno tablco registrirat k ga je mel tko registreranga moj frend pa so mu čist avtomatično registriral za mopede...pa tud motorja ni mel nč zablokeranga ;)
Mopedist Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 (popravljeno) Geštel od APN4 zdrži brez problema (fornazarič ma iz APN4 narejene D6-ke), gume pa zdržijo dost več kot pa le 50 km/h (savine MC11 npr.), ker z njimi dirkajo in sigurno ne grejo 50 km/h. Fornazarič je nameril realnih 159,6 km/h na pisti. ----- Lahko ga boš registriru samo, če je bil že kdaj registriran (če je številka od okvirja v računalniku) pod belo tablico, pozabi da ga boš na rumeno (te probleme sm mel jst in sm mogu na belo dat, česar zdej ne obžalujem). Popravljeno Junij 7, 2004. Popravil Mopedist
MotoRossi Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 Nikjer ne piše, da ni rupt nič ojačan, da so še vedno original gume, da morejo bit pakne in ne diski, itd. Sicer pa to tu sploh ni važno, jest sam pravim koliko lohk ta motor dobi končno. Kak pa jo doseže, kak se ustavi, kak leži v ovinkih pa trenutno ni važno ... Sicer pa ne vem, kaj si mislil s tistim ne vrjemi frendom, pa unim pa tretnjim, če je ta človek moj sosed, dober kolega, učasih tudi skupaj kej šraufamo tak da ni problema. Sicer pa tudi če bo kak miting v bližini celja, se lohk pride pokazat ta štirka. Sicer zdej ne bo šla čistih 100kmh, ker voznik ni pravi (more bit kak 50-60 kg kategorija .. zdej je 90+ :) ) ampak se pelje isto z runnerco ki ima polinija in izpuh menjan ziher (za druge predelave ne vem). In taka runnerca gre ziher več kot 90kmh realnih, rajt.
Mopedist Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 (popravljeno) Aja, original (prvi model) D6-ka je mela od APN bremze. Tuki mate pravilnik za dirke 0-50ccm 1. V tej kategoriji (0) tekmujejo dirkalniki vključno z l.75 2. Okvir dirkalnika je originalen, replica ali predelan iz serijskega 3. Kolesa so na žične napere (lita kolesa niso dovoljena) 4. Zavore so bobnaste razen določeni modeli imajo disk zavore ( dokazilo) 5. Amortizerji so klasični (plinski niso dovoljeni) 6. Aerodinamika- za netipne aerodinamične oklepe, rezervoarje, sedeže in blatnike velja pravilo, da so primerni in podobni prej omenjenim delom motorjev do l.75 (ocenjuje tehnični pregled)-moderni dizajni so prepovedani 7. Štartne številke- črne na beli podlagi- 15cm višine, 2,5cm debeline 8. Pnevmatike- samo s profilom (slick ali narezane prepovedane) 9. Krmilo mora biti športno, uporaba kros ali enduro krmil ni dovoljena 10. Motor (50cc + - 10%) * Vsesavanje klasično ali vrteči disk (lamele prepovedane) * Uplinjači so klasični (vakumski, giljotina prepovedani) * Vžig klasični ali elektronski brez spreminjanja predvžiga * Gorivo, ki je v prosti prodaji, olja za 2-taktne motorje prosto * Izpušni sistem klasični brez kontrolirnega ventila 11. Menjalnik do 6 prestav (prosta razmerja) 12. Sklopka suha ali v olju 13. Najnižja teža dirkalnika je 55kg Popravljeno Junij 7, 2004. Popravil Mopedist
Zok Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 50 kubične specialke so letele preko 200. Ne vem v čem bi bil problem. ja. pazi - SPECIALKE!! to so ble delane za svetovno prvenstvo Grand Prix v 50 klasi!! tote male prasice so mele po 18-19,5 konjev!! Benotov Zip SP je res nor stroj, pa ma iz 70 kubikov okrog 24-25 konjev! :notworthy: kje bote v domaci delavnici, z gus cilindrom pa domacimi predelavami spravl stirjake na realnih 140 - dejte dejte, ce ste res tolk naivni, pridte enkrat do mene, pa da vas s svojim motorjem izmerim, pa pol lahk se drag race vzgemo, ce ste za to - sej me bote ziher dol poknal... :wacko: 80-85 REALNIH se, kar je vec je pa po obcutku - pelte se enkrat z enim nakedom al pa enduro 140 km/h, pa pol se enrkat pomislte kolk vam gre... ...al pa si kolesarski racunalnik montirejte, pa pravi obseg gume vnesite da bo kazu realno - preseneceni, in hkrati zelooo razocarani boste nad realnimi zmogljivostmi! ne sanjat, no, eni mamo izkusnje s takimi k grejo "100"... :doze:
denZ Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 po 18-19,5 konjev!! Benotov Zip SP je res nor stroj, pa ma iz 70 kubikov okrog 24-25 konjev! :notworthy: sicer malo :topic: samo če smo že pr tem...kaj pravite na TO rs-ko (50cc. 24 KM :naughty: :naughty: )
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Pa sej mislm da je sploh brez veze tle men nevemkolk prepričvt kaj je možno pa kaj ne! Sej ne pravm da kdo laže sam raj vrjamm seb k sm vse to kar vi tle govorite(glede APNa k gre 100 km/h)že probu pa mam glede tega že neki izkušn kokr pa da vrjamm enmu na besedo ker vem da predelava APNa na 100 ni glih neki kar bi naredu popoudne po šoli k glih nimaš kej počet! Sam da gre pa APN z 38,5 batom 100 km/h pa NE VRJAMEM dokler se ne prepričam na svoje oči .) Sam za primer vam dam od mojga frenda bivšo šestko k je meu model notr 5. prestavo,lipnik izpuh(mislm da še mal zrihtan),vse kanale do konca zrihtane,pa 42L bat notr,frgazar spiljen kokr se je dal,pa mašina je delala kt urca,štrom naštiman od majstra tako kt more bit pa še vse te male podrobnosti so ble kokr se da lepo porihtane(diza,svečka,glava...)pa je ta šestka k je bla res uredu zrihtana šla v svoji najbolši formi mal pod 100 km/h...sam pol se je ta stroj začelo tko vozit pa stvar je bla tok napiljena,da je vse skupi v manj kot sezoni(recimo 2,5 mesca)šlo sam še 85-90 pol se je je pa frend po hitrem postopku znebiu...tud zarad problemov s policajčki! Pa je "en mal" razlike med 38,5 pa 42L batom!!! :wacko: :OK: Pa še tole...da geštel od APNa zdrži dl časa(recimo sezono al pa še kej več)s končno hitrostjo 140 km/h mi tud ne bo noben govoru ker če se stvar tko mal bolj divje voz s takimi zmogljivostmi bo šu geštel po hitrem postopku v k***c!!!
Zok Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Pa je "en mal" razlike med 38,5 pa 42L batom!!! :wacko: :OK: ...ma ni... ...20% v kubaturi... :lol1:
MotoRossi Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 ...ma ni... ...20% v kubaturi... :lol1: Razlika ni takšna kot si vi predstavljate. Večje ni vedno tudi boljše. Meni je itak vseeno, vi lahko vrjamete kar hočete, meni je važno da sam vem kaj je nafrizirano na tej APN in na ostaih in da sam vem koliko gredo. Pa lep pozdrav!
Zok Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Razlika ni takšna kot si vi predstavljate. Večje ni vedno tudi boljše. cuj, mam izkusnje s tomosi in predelavami vseh vrst. razlika je VELIIIKA!!!!
Mopedist Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Če bi delali tudi kite za tomose bi pomojem skuter kr odzadi ostal.
simonsi Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Imel sem ATX-a z BT mašino, pa 40L, Lipnik od CTX-a pa mi je šel nekaj čez 80 (po števcu). Pol me pa prehiti frend na frčaku 50ccm, spilenmu do konca, seveda z leovinčijem in 15cm dolgo krivino B)
Mopedist Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Ne mislm mopedkita za frčija.Kej boljšega za Bt-ja, da bi mel več k 18KM. Če pa veš kakšno stran mi jo pa prosim povej.
Zok Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Kej boljšega za Bt-ja, da bi mel več k 18KM. od kdaj majo BTji 18 konjev?? stari, 18 konjev so mele GP specialke v zgodnjih 80-ih, ko so bile 50ke na vrhuncu razvitosti!! :blink:
simonsi Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 (popravljeno) Doma imam se mašino 50ccm (razdrto, cilider sem izgubil) od Motori Minarelli, ki je imel take kanale, da lahko glavo not vtakneš, fergazer bi pa še na gilerci čist lepo laufal. 15km pri 15k obratih, vodno-zračno hlajenje, brez vodne pumpe, za hladilnik je pa belanca služila. Mam pa še 80ccm krosačo od Minarellija tut okol letnik 80, pa sem jo z gilero komaj lovil, ko se je prijatelj pelal. Žal je svoje odlaufala :cry: Kaj so makaronarji včasih delal :notworthy: Popravljeno Junij 8, 2004. Popravil simonsi
dule3 Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Za Tomos lahko vzameš nekaj za skuter, kar je narejeno za podaljšan gib bata 43-44 mm, obdelaš zgornjo ali spodnjo stično površino med cilindrom in karterjem in seveda vstaviš prilagoditveno ploščo med karter in cilinder za pretočne kanale. Priporočljivo je vzet kaj za Minarelli, ki ima zunanjo vodno črpalko in lahko daš potem električno za obtok. Gilardoni ima alu cilindre za hod 44 mm, za Piaggio se dobi 2Fast4Race, ki ga je skonstruiral dirkač Malossija Massimo Tedeschi KLIK. Cena je 590 evrov brez gredi.
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 (popravljeno) Razlika ni takšna kot si vi predstavljate. Večje ni vedno tudi boljše. ... :lol1: :lol1: :lol1: Razlika samo prb. 10ccm...res ne veliko sam če je pa cela kubatura 50ccm oz. 60ccm se pa 10 ccm pozna OGROMNO!!! :wacko: :lol: BT z 18HP... :kva2: :kva2: :kva2: :wacko: :wacko: :wacko: :lol1: :lol1: :lol1: ...ja pretiravat pa ne prosm!!! :P Kupš neki 125 kubičnga pa maš prb. teh 18HP ne pa da mašino tolk napilš d jo zapelš en krog pol pa nazaj u delavnco! Popravljeno Junij 8, 2004. Popravil <=YaMaHa=>
dule3 Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 2fast4race na valjih 2fast4race dinamometer print Se kar pozna 10 ccm ja :kva2:
simonsi Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Gilardoni cilinder mam na Gilerci B) :D
Mopedist Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Ne Zok, da bi naredil kakšen kit za btja da nebi imel 5,5KM ampak okoli 20KM
zazy Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Ne Zok, da bi naredil kakšen kit za btja da nebi imel 5,5KM ampak okoli 20KM Pomojem bi se ga dalo na 20KM spravit z veliko truda in tunanja! Še vse so zakaj nebi tut to!
Mopedist Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Ko sem gledal po netu nisem našel nobenga kita za tomosa, ki bi z njim dobil 20KM
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se