Skoči na vsebino

SKUTER vs. TOMOS


Priporočene objave

Objavljeno
Pomojem bi se ga dalo na 20KM spravit z veliko truda in tunanja! Še vse so zakaj nebi tut to!

Ne rečm da ni mogoče tok sfrizirat BTja ampak zanimal bi pa me kok kilometrov oz. metrov bi zdržu tok natunan motor :wacko: :lol: :P

Objavljeno

Odvisno od velikosti sesalnega pa izpušnega kanala

Objavljeno (popravljeno)

20 konjev iz 50 ccm?!? :blink: za everyday use?!?!?!? :blink: :blink: na BTju?!?!?!??!?!?! :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: pa kaj se?? kombinacija nitrota in kompresorja?!?!?! :doze:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Ne sj pol to itak nebi blo za vsak dan!Sam za ob nedeljah :D

Objavljeno

Ja ti povem da če bi mel tolk zrihtanga BTja ga nebi sam vsako nedelo mal naokol pelu...sprva še mogoče pol bi pa to prešlo počas na vsake 2 dni pol bi se že vsak dan furu---če bi motor do takt sploh zdržu :P :lol:

Sam res tok zrihtan BT je bol za "enkratno" uporabo kt kej več :lol:

Objavljeno
Ko sem gledal po netu nisem našel nobenga kita za tomosa, ki bi z njim dobil 20KM

mislim ok!!zaj pa se že malo norca delate a ste res tak ...... :blink: :blink: :blink:

daj malo realno razmisli no!! <_< <_<

Objavljeno

Jest sm tut zadnjič za solexa gledal.. pa ni nobenega kita s 85KM :lol1: :lol1:

Objavljeno
Jest sm tut zadnjič za solexa gledal.. pa ni nobenega kita s 85KM :lol1: :lol1:

Seveda ga ni, ker potem ne moreš spredaj belance obračat :lol1: je pa 75cc :afro1: :lol1:

Objavljeno
Kaj pa nebi zdržal na btju?(razen kajle)

nič nebi zdžalo

Objavljeno

ce ne bi nic zdrzalo, to pomeni da bi v bistvu vse zdrzalo, kajti nasportno (ne bi - bi) od nic je vse, kali?

Objavljeno
Kaj je to nič?

Ah o tem kaj bi šlo vse po gobe če bi BT meu 20 knjičev bi lahk napisal še pa još...čist nahitr:

po moje da bi se pri končni tok mejčkn batk pr taki hitrosti pa pr takih vrtljajih enostavno z obročki zašvasu na cilinder razn če nebi blo to ornk zrihtan da bi biu v mešanci najbolši olje pa bat pa cilinder da bi bla iz najbolšiga materjala pa tud istiga,pol blajerca mislm da nebi zdržala nevekolk če res nebi bla s titana pa vsa zrihtana pol bi močno trpel zobniki,menjalnik bi tud počas začeu štrajkat če bi se pr takih obratih šaltal pa itd.,itd.,itd..........

Po moje da bi "varna" predelava na tok kojnu stala toooooooooolllllllllkkkkkkkkkk dnarja da si za take pare dobiš že pošten 125ccm motor al pa clo močnejšga rablenga!

Mal nehite sanjat o BTju z 20HP ker pač to v realnem svetu tok težko izvedljivo da se sploh ne splača obremenjvt zarad tega pa o tem razglablat!

K bo R1 mela 700HP se bomo pa o BTju z 20HP pogovarjal :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno
K bo R1 mela 700HP se bomo pa o BTju z 20HP pogovarjal :lol1: :lol1: :lol1:

Glede tega sm meu zadnic od Hayabuse posnetek ko je bla tunana na 625KM in tak da se lahka kar pogovarjamo o BT-u z 20 KM!

Objavljeno

saj orginal skuterji niso nic boljsi, kvecjemu slabsi kot orginal BT. pa pol zdrzijo 20+KM, bo pa ja se en BT zrdzal tolko ce se potrudimo...

Objavljeno
Glede tega sm meu zadnic od Hayabuse posnetek ko je bla tunana na 625KM in tak da se lahka kar pogovarjamo o BT-u z 20 KM!

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

OK...BT z 20HP---ajd recimo da v nekakšnm fulllllllll znanstvenofantastičnem filmu ampak Hayabusa z 625 KONJSKIMI MOČMI :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :lol1: ...dej ne me u smeh spravlat!!!!!!!!!!!!!

Pa mi lahk pokažš posnetek pa še ne vem kaj ampak dokler sam tega ne vidm NE VRJAMM...pa mislm d nism edini :P :lol:

saj orginal skuterji niso nic boljsi, kvecjemu slabsi kot orginal BT. pa pol zdrzijo 20+KM, bo pa ja se en BT zrdzal tolko ce se potrudimo...

No ko se boš pa tolk potrudu bi te pa res lepo iz srca prosil za en krog :P ;)

Objavljeno
Z originalnim vžigom? :lol1:

kaj je tui ovira?? :doze:

sicer pa - da, BT BI zdrzal 20 konjev - mogoce en kilometer. potem bi se pa zacelo: motorna gred (treba bi jo met od specialke), menjalnik (najboljs kr kompletni - vsi zobniki in ve kajle - od tistih na sklopki, piramidi in prestavnem avtomatu naprej), WOOOOOOOWWWW ojacano ohisje masine, kvalitetnejsi lezaji, vodno hlajenje, itd., tk da na konc dobis kompletno drugo masino. BT je bil delan za 6 HP (tolk so mel najmocnejsi serijski agregati s tem ohisjem - 15ke, ce odstejem cross juniorja in cross seniorja, ki sta mela 7,6 in 10,4 HP), ne pa za 20 konjev. ce gledas - najmocnejsa tomosova specialka je bil prototip z 19,5, pa ni imela niti enega dela enakega kot BT (no, mogoce kak semering, al pa v skrajnem primeru se kak lezaj), sukala se je seveda na 19.000 rpm, pod 14 je seveda bla mrtva. si res zelite tak motor, ki bo mel standgas na 5000 rpm?? :P

Objavljeno

Hja, če se serijski vrti na 8000 serijska CDI enota vsekakor nima optimalnega kota predvžiga za 15-20000. Ker je potrebno da se motor zvrti na obrate najvišje moči prej kot v enem tednu pa tudi vžig z notranji rotorjem ne bi škodil (Motoplat ali kaj podobnega). To namreč ni skuter in se ne vrti konstantno v svojem najbolj optimalnem območju obratov, poleg tega ima le 5 prestav kar se sploh ne sklada z uporabnim območjem obratov, ki bi bilo pri taki specifični moči in zasnovi verjetno zelo ozko, 1000 ali še manj (cilinder ima sesanje preko bata in je brez izpušnega ventila).

Objavljeno
kaj je tui ovira?? :doze:

...

Ja pr ns je bla praksa taka da k se je motor konkretno sfriziral sm si saj jst zmeri uzeu en popoudne cajta pa da sm ornk platine naštelu pa več svečk probaš pa za vsako svečko probaš čimveč razdalj pr platinah in tko počas počas pridš do čimbl idealnega razmerja...vsaj mene so tko učil B) ;)

Objavljeno
Hja, če se serijski vrti na 8000 serijska CDI enota vsekakor nima optimalnega kota predvžiga za 15-20000.

imas tri CDIje: en ma blokado na 8000 (tak je v avtomatiku), en na 10.000, en pa sploh nima blokade. da se pa predvzig nastavljat. sicer pa ce predelas masino, itk das not strom na platine. .)

Objavljeno
:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

OK...BT z 20HP---ajd recimo da v nekakšnm fulllllllll znanstvenofantastičnem filmu ampak Hayabusa z 625 KONJSKIMI MOČMI :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :lol1: ...dej ne me u smeh spravlat!!!!!!!!!!!!!

Pa mi lahk pokažš posnetek pa še ne vem kaj ampak dokler sam tega ne vidm NE VRJAMM...pa mislm d nism edini :P :lol:

No ko se boš pa tolk potrudu bi te pa res lepo iz srca prosil za en krog :P ;)

Ne bit prevc pametn če še nisi vido turbo kitov za Hayabuse, ki pridejo tudi do okol 2 milijona sit!

Posnetek pa je itaq na eni strani ko je ful filmckov od motorjov sj je biu enkrat link nekje gor!

Tista turbina ma semizdi 2,8 psi!

Objavljeno
imas tri CDIje: en ma blokado na 8000 (tak je v avtomatiku), en na 10.000, en pa sploh nima blokade. da se pa predvzig nastavljat. sicer pa ce predelas masino, itk das not strom na platine. .)

Dam ti samo en primer, da ne boš rekel da imam samo jaz tako teorijo. Klikni tukaj in si preberi vrstico "max. working speed". Razmisli o vztrajnostnem momentu zunanjega in notranjega rotorja in vplivu, ki ga ima na vrtilno hitrost.

Objavljeno
Ne bit prevc pametn če še nisi vido turbo kitov za Hayabuse, ki pridejo tudi do okol 2 milijona sit!

Posnetek pa je itaq na eni strani ko je ful filmckov od motorjov sj je biu enkrat link nekje gor!

Tista turbina ma semizdi 2,8 psi!

do zdej sm vidu 499 HP, pa se to se mi je zdel "mal" prevec, no, 625 HP - tole se mi pa zdi kr mal neverjetno... :huh: ...edino ce ma tako turbo luknjo da sele pr 10.000 rpm zagrabi, pa se suce do 12.000 rpm... :P

dule, vsaka stvar je delana z doloceno rezervo. :) sej pri vsakem friziranju gres v bistvu v to rezervo, da iz masine iztisnes vec, kot je drugace predvideno! .)

Objavljeno (popravljeno)

Če je rotor izdelan z rezervo še ne pomeni da ima isto rezervo ostali deli motorja. Povedano karikirano, natakni 2 kg težak rotor od BT 50 na glavno gred premera 20 mm in zavrti to na 20000 obratov in opazuj kaj se bo zgodilo (lahko sem premer ali težo tudi malo falil). Takšen tip vžiga zagotovo nima CDI enote, ki bi bila uporabna v obratih ki so bistveno nad predvidenim delovnim območjem pa najsibo z blokado ali ne blokado. Če bi ga spravil nad delovno območje, bi se srečal z zelo nezanesljivim delovanjem (pri določenih obratih bi imel iskro, pri drugih pa le delno ali sploh ne), kar bi pripeljalo do detonacij in termičnega uničenja sklopa valj/bat/glava (ojnica/karter/getribe/ :grrr).

Vsekakor lahko pri friziranju koristiš varnostni faktor predimenzioniranja, vendar je tu govora konkretno o friziranju BT 50 in ne kakšnega drugega motorja (skuterji imajo naprimer v veliki večini rotorje z manjšim premerom in se lahko teoretično vrtijo višje, zato lahko kupiš tudi pripadajoče odprte CDI enote).

Popravljeno . Popravil dule3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!